strona 557 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 555
- 556
- 557
- 558
- 559
- nastepna »
-
~Wi Ko / 2019-12-11 16:14
zamówiłem odbiór przesyłki za pośrednictwem tuwysylam.pl - 05.12
otrzymałem list przewozowy DPD oraz numer zamówienia
przewidywany termin odbioru przesyłki 06.12 - kurier nie dzwonił, nie pojawił się
reklamacja u brokera 09.12;
reklamacja u DPD - 09.12 - potwierdzono zarejestrowanie zgłoszenia
telefon do DPD na infolinię - 10.12. - przyjęto zgłoszenie, potwierdzono kontakt z oddziałem celem odbioru przesyłki; status w systemie "przesyłka nie jest gotowa u nadawcy"
reklamacja u DPD - 11.12 - potwierdzono przyjęcie zgłoszenia
do tego momentu przesyłka nie została odebrana :-( -
-
~Amadeusz / 2019-12-11 14:37
Dla mnie DPD TO jeden wielki kit. 3 raz zamawialem.buty i 3 raz kurier nie dojechać ani nie zadzwonił do mnie. Nawet awizo nie zostawił -
~EMI / 2019-12-11 13:38
Dwukrotna próba dostarczenia przesyłki niepowiodla się w godzinach ustalonych w @, brak kontaktu z kurierem, nie odbiera telefonu, a w informacji podane że kurier był ale nie zastał odbiorcy. Kpina. Nie polecam. Zawsze jakieś problemy. -
~Christian / 2019-12-11 13:20
Ustawiasz na stronie godzine w jakich maja byc paczki doreczone, kurier przyjezda 2 razy przed wyznaczona godzina, po czym ja dostaje opierdziel ze nie odbieram paczki i ze ja odsylaja spowrotem. ZaletybrakWadycala ta firma to jedna wielka wada -
~Anna / 2019-12-11 10:07
Absolutnie odradzam. Paczka z książkami zamówiona na adres szkoły, a kurier przyjeżdża o 18.23. Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny. Zabawny człowiek. Myślę, że w ogóle nie przyjechał. Podobno w tej firmie taka praktyka (info od znajomych). W sobotę dzwoni z pytaniem, gdzie jestem, ma paczkę. Geniusz. Obecnie od kilku dni paczka w magazynie - odbiór własny. Codziennie dzwonię na infolinię 225775555. Codziennie dostaję informację, że paczkę otrzymam, już mail do magazynu wysłany. Codziennie info na stronie z historią przesyłki "paczka w magazynie". Kończę, bo znów zbliża się chwila, kiedy tradycyjnie będę dzwonić a infolinię. -
~Natalia / 2019-12-11 09:29
Kurier 4 dni pod rząd dostaje zlecenie przyjechania i spisania protokołu szkody (uszkodzonej paczki którą dostarczył), za każdym razem zlecenie to ignoruje lub przyjeżdża o innej niż wyznaczona godzina i zaznacza, że nie zastał klienta pod wskazanym adresem. Infolinia po moim 10 telefonie wciąż jest bezradna. Nie polecam, DPD to najgorsza firma kurierska w Polsce! -
~Kubano / 2019-12-11 08:29
Kurier sam zrezygnował z paczki napisał zr był w mieszkaniu gdzie ja czekałem 3 dni i śledzie paczkę ZaletyNie maWadyPełno ich nie zaczną się przyglądać co robią kurierzy!! Nigdy nie zamówię już z dpd -
~Małgorzata / 2019-12-10 23:49
W dniu w ktorym miała został dostarczona do mnie przesyłka o godzinie 8.49 otrzymałam powiadomienie, że przesyłka zostanie doręczna. Przez cały dzień byłam w domu, jednak kurier się nie pojawił i w żaden sposób ze mną nie kontaktował. O godzinie 21.24 otrzymałam powiadomienie, że przesyłka została przeze ze mnie odebrana, co nie było prawdą. Kurier zostawił ją nie wiadomo gdzie. Na rozpatrzenie reklamacji będę czekać 30 dni. ZaletyBrak, zawsze wybieram paczkomat jeśli mam taką możliwośćWadyNieterminowość, nieposzanowanie czasu klienta, ciężki kontakt z kurierem -
-
~Piotr / 2019-12-10 22:03
Żenada.W historii przesyłki DPD informuje,że próby dostarczenia przesyłki były trzy podczas gdy nie było żadnej próby dostarczenia.Piszą ,że powiadomili mnie SMSem podczas gdy żadnego smsa nie dostałem.Zamówiłem płyty w Anglii za ponad trzysta złotych.Angielski kontrahent wysłałem mi je szybko tylko na nieszczęście firmą DPD.
Firma DPD pieniadze wzięła ,przesyłki nawet nie próbowała mi dostarczyć i bez żadnego powiadomienia mnie odesłała płyty do Anglii. -
~Grzegorz / 2019-12-10 20:35
Data Godzina Opis Oddział
2019-12-04 03:37:21 Przekazano za granicę
POZ
2019-12-04 03:34:33 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD POZ
2019-12-03 17:11:57 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD KT2
2019-12-03 15:44:05 Przesyłka odebrana przez Kuriera KT2
2019-12-02 21:32:11 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana
czekam do dzis i dalej ten sam status jedzenie juz dawno sie zepsuło dzwoniąc pod informacje każą czekac na informacje a paczka warta 730zl -
~Daras / 2019-12-10 20:00
Konsultant i kurier to chyba są zrobieni po jednym ojcu i matce nie dorozwoje że szok!!!! Kurier nie zostawił paczki bo nie było właściciela A miałem żony dokument i pisemną zgodę odbióru paczki A kurier pomimo zgody paczki nie pozostawił i napisał że odmówiono przyjęcia paczki!!!!oni chyba są najebani w pracy masakra nie polecam Firmy DPD -
~BTG / 2019-12-10 18:18
Tragedia . kurier nie odebrał przesyłki to musialem sam zawiesc do sortowani to zostala naliczona opłata 50 zł za to ze przeskoczyłem wage do 10 kg przesyłka ważyła 5.9 kg. Taka sytuacja się powtarza i nie jest pierwszy raz. Zlapkuriera.pl jest brokerem tej firmy wiec prosze uważać na nich bo maja windykację ktora gnębi . Odradzam korzystania z uslug Dpd to jest dno, masakra i tragedia. ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Whiskas / 2019-12-10 18:10
Zamówiony mialam zwrot z odbiorem z mojego domu, caly dzień czekałam za kurierem aż weźmie paczkę,nie zjawił się, a dostałam maila, że nie zastał mnie w domu i, że następnego dnia będzie odebrana paczka, no i znowu to samo, że kurier nie zastał mnie w domu i nazajutrz odbierze paczkę, dzwoniąc do niego najpierw nie odbierał a później to już odrzucal połączenie, dno ZaletyBrakWadyBrak rzetelności, brak kontaktu -
~Nicki / 2019-12-10 17:52
Witam, Zbieram dane dotyczące obsługi klineta na rzecz pracy dyplomowej. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety przez osoby korzystające z usług firmy DPD. Link do ankiety: https://www.survio.com/survey/d/X3Q6E5O8X6Z8W8C7S
Z góry bardzo dziękuję! -
~Były kurier / 2019-12-10 16:31
Jako były pracownik tej " firmy" stwierdzam że stawki jakie dostają przewoźnicy stoją w miejscu. Nikogo nie chce bronić ale większość niestety pracuje tam za śmieciowe wynagrodzenie co wiąże się z podejściem takim a nie innym do pracy. Pracowałem półtora roku i powiem że nie tylko fizycznie ale psychicznie ta praca wykańcza ludzi. Na głowie masa rzeczy do pilnowania ( auto, paczki, dokumenty, kasa, co chwilę telefony od klientów itd itd ) jest tego naprawdę mnóstwo... Znam wielu rzetelnych kurierów którzy odeszli bo nikt cały dzień nie będzie pracował za takie pieniądze. Nie chcę źle wróżyć ale jeśli nic się nie zmieni w najbliższym czasie to firmy kurierskie będą miały problem ( choć już go mają) z pracownikami. ZaletyBrakWadyBez komentarza.. -
~Beata / 2019-12-10 14:21
Od 5 dni paczka nieodebrana. To kpiny z ludzi którzy siedzą i czekają na kuriera całe dnie a ten nawet tel. nie potrafi odebrać. Operatorzy nie potrafią zlokalizować swojego człowieka.
Nigdy nie zamówię usługi w tej pożal się boże firmie.ZaletyBRAKWadyLekceważenie klienta, -
-
~NiedoszlyOdbiorca:) / 2019-12-10 13:40
Ciezko ocenic cokolwiek pozytywnie jesli paczka nie zostaje doreczona na miejsce. Osoba spedzila dwie doby w domu w trybie NONSTOP oczekujac paczki. Kurier wpisal w raporcie najpierw: ODBIORCA NIEOBECNY, nastepnie: NIEPOPRAWNY ADRES czyli generalnie kosmos jesli chodzi o logike pracownika. Firma nie ma systemu kontroli tych bzdur. Dno, bo po przedzwonieniu pierwszego dnia, pan kurier stwierdzil, ze jest 20min od nas i zaraz bedzie. Nie przybyl nigdy. Nawet tydzien pozniej na trzeci termin. ZaletyAbsolutnie brak. Ktos pisze, ze cena... cena nie ma znaczenia jesli przesylka przez tydzien nie zostaje doreczona.WadyDwie doby zmarnowane na czekanie na kuriera. Bez szczesliwego happyendu. Cynizm kuriera, cynizm firmy. Oklamywanie przez kuriera systemu wewnetrznego nieprawdziwymi adnotacjami. Odradzam jesli komus zalezy na przesylce - jesli ktos ma czas, jest na emeryturze to ok, mozna ryzykowac -
~e2rd4 / 2019-12-10 11:38
witam,
W ogóle jakis dramat
niby można przekierować czas odbioru przez ich stronę ale nie jest to honorowane i tak dostarczają w pierwotnym terminie, mało tego niby jeszcze oddają paczkę jakimś przypadkowym ludziom, gorzej że ci ludzie zupełnie tego nie wiedzieli że odebrali paczkęZaletybrakWadyoddawanie paczki nie adresatowi
30 dni na reklamację
brak możliwości kontaktu, chat nie działa -
~Niezadowolona ciezarna / 2019-12-09 22:24
Kurier nie powinien komentowac to się kupuje, a nie skomentował "powinna Pani prezenty kupować a nie meble. Nie cale 2-3zl różnicy na meblach to od razu się kupuje i my musimy później to wozić i dźwigać".Widac, że Pan kurier bardzo nie lubi swojej pracy. Jeszcze się zobaczymy zapewne przy kolejnej dostawie mebli ZaletyBrakWadyDużo-kurierzy chyba za karę tam pracują bo człowiek do nich grzecznie, a oni od razu z buzia. Nie wszyscy ale ten co do nas przyjeżdża to wiecznie jest niezadowolony. -
~Niezadowolona / 2019-12-09 19:22
Takiego dna to jeszcze nie widziałam . Celowe nie dotrzymanie terminu spisania protokołu uszkodzeń mające na celu zniechęcenie klienta . Umawiali się ze mną dwa razy i na obecną chwilę brak kontaktu i brak wizyty kuriera. Dramat w najczystszej postaci
strona 557 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 555
- 556
- 557
- 558
- 559
- nastepna »