strona 552 z 638
- « poprzednia
- 1 ...
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- nastepna »
-
~Mati / 2020-01-15 22:35
Przesyłka uszkodzona (rozerwany karton przez który widać uszkodzenia w środku) a kurier Pakuje przesyłkę do samochodu spowrotem i wpisuje że rezygnuje z zamówienia które opłaciłem zamiast poprawnie spisać uszkodzona w protokole. A sprzedawca pyta o powód nieodebrania przesyłki. -
-
~Lili / 2020-01-15 19:59
NAJGORSZA FIRMA PRZEWOZOWA z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia!!HORROR, to za mało! Jedna gwiazdka dla nich, to stanowczo za dużo. Informacja o dostarczeniu przesyłki W DNIU DOSTARCZENIA (!), brak informacji w jakich godzinach dostarczają przesyłki, BRAK AVVISO, BRAK KONTAKTU Z KURIEREM!!! W PIĄTEK otrzymałam informację o dostawie przesyłki, nie było mnie w domu przed południem, gdy podobno kurier próbował dostarczyć przesyłkę. Ponieważ kurier nie zostawił żadnego avviso, więc cierpliwie czekałam do wieczora. W PONIEDZIAŁEK(!) odesłali przesyłkę dostawcy.
Ta firma UDAJE FIRMĘ PRZEWOZOWĄ, NIE UZNAJĄ AVVISO, PUNKTY ODBIORU PRZESYŁEK, TO CZYSTA FIKCJA.
Czy ktoś zna drugą taką firmę, która po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia, nie zostawia avviso, a następnego dnia roboczego odsyła przesyłkę nadawcy?
Przesyłka była z góry opłacona! -
~Robert S / 2020-01-15 18:56
Firma tragiczna . Kupiłem na allegro relingi dachowe, kurier w odziale DPD Wałbrzych pobrał rano 2020-01-09 08:23:54 paczkę do doreczenia mi w Ziebicach . Paczki mi nie doreczył oraz się ze mną nie skontaktował a na stronie śledzenia przesyłki dał adnotację bez konsultacji ze mna 21:41:08 Umówiono późniejszy termin doręczenia Nowy termin doręczenia: 2020-01-10 . Następnie przez tydzień paczka jest przetrzymywana w odziale DPD Wałbrzych wpisując co dziennie kolejne terminy dostawy których ze mna nikt nie ustalabi paczki nawet nie pobiera kurier z oddziału . Interweniuję dzwoniąc na infolinię gdzie obsługa twierdzi lakonicznie że może tylko wysłac maila do placówki a ta ma miesiąc na odpowiedź !!!! Dzisiaj na stronie śledzącej wysyłkę pojawił się wpis że " odmowa przyjęcia przesyłki " gdzie nikt DPD nawet nie podjął pruby mi jeje dorenczenia lub choćby kontaktu ze mną !!!!! Reasumując czekałem ponad tydzień na paczkę którą nie otrzymałem teraz czekam jak wróci do nadawcy i wyślę ją ponownie normalną i poważną firmą kurierską !!! Firma DPD nie powinna świadczyć usług kurierskich przy takim podejściu dla nadawcy i odbiorcy !!!! Zarówno nadawca jak i odbiorca ma czekać 30 dni na skargę za niedoreczenie przesyłki . Nigdy w zyciu już nie skorzystam z usług tej niepoważnej firmy i każdemu szczerze odradzam współpracy z oddziałem DPD Wałbrzych !!!!!!! ZaletyBrak Zalet !!!!WadyJak kupuję różne towary i korzystam z usług kurierskich tak nie spotkałem się z tak nierzetelnym podejściem . Kurier po podięciu przesyłki z oddziału DPD Wałbrzych nie podioł pruby doręczenia przesyłki sfałszował dokumentacje że ustalił ze mną inny termin dostawy i zwrócił paczkę do odziału Wałbrzych . Nastepnie przez tydzień już kurier nie podejmował paczki z odziału fałszując kolejne terminy doastawy których nikt ze mna nie ustalał . Czekałem 10 dni na paczkę po czym odesłali moją opłaconą paczkę do nadawcy bez jakiejkolwiek próby kontaku ze mna . Reasumując wydałem pieniądze na relingi oraz 35 zł na dostawę przez DPD !!!! Przez 2 tygodnie nie będe miał towaru za który zapłaciłem i potrójnie zapłacę teraz za dostawę do puki wyjaśnienia sporu !!!! Starciłem wiele czasu i nerwów . Unikajcie DPD jak ognia jest wiele innych rzetelnych firm kurierskich na rynku Polskim !!!! -
~Tomek / 2020-01-15 18:00
Kurier hamski wyj.bka na klienta. Czas oczekiwania ok -
~agab / 2020-01-15 17:58
Przesyłka zlecona do odbioru przez Sendit(opłacona z góry) . Data odbioru na drugi dzień. w dniu odbioru kuriera brak. Infolinia: za późno przekazali kurierowi informacje (zlecenie z dnia poprzedniego z przedpołudnia!) . Kurier ma przyjechać następnego dnia. Na drugi dzień kuriera brak. Infolinia: kurier twierdzi że dostał zleceni przez pomyłkę i nie będzie go realizował . Infolinia obcuje do g. 17.00 przysłać jednak innego kuriera (o g. 16.00) W razie gdyby nie to dzwonić znowu, czyli odczekać swoje wysłuchując muzyczek , trafić na kogoś innego któremu opowiadamy po raz setny tę samą historię i który sprawdza od nowa wszystko . Po tel o 17.00 na infolinię: nikt nic nie wie po mojej opowieści Panienka mówi „proszę poczekać: i... przełączą mnie do gościa który nic nie wie i każe sobie opowiadać wszystko od nowa wielce zniecierpliwiony Każą utworzyć kolejne zlecenie na dzień następny.... Ciekawe czy od jutra dzień świstaka. Niestety podobnych historii z DPD ostatnio mam mnóstwo, włącznie ze zniszczeniem dostarczanego towaru. Ostatni przesyłka szła do mnie 2 tygodnie (w tym historia kuriera którego napadli i nie mógł doręczać). System się plącze nie widać przekierowań, powiadomienia albo przychodzą albo nie(jak ich kurierzy). trzeba omijać DPD szerokim łukiem, Rzadko pisze negatywne opinie i jak to robię to już nap prawdę w krytycznych sytuacjach. Jeśli zależy komuś na terminie e (np ostatni dzień na zwrot to na pewno się przejdzie Wadynieterminowość, brak realizacji zleceń, nie działający system internetowy, brak procesu reakcji na błędy. Infolinia - koszmar. -
~Niki / 2020-01-15 17:22
Jestem totalnie niezadowolona. Kurier nie potrafi dobrze odczytać adresu i nie wydaje reszty. Zaokrągla kwotę. Beznadzieja -
~Mali / 2020-01-15 17:00
Obsługa poniżej zera. Dzwoni do drzwi ja lecę z kasą czekam i czekam po czym się okazuje że mojej paczki nie ma w aucie, porażka! Kurier mówi że przywiezie ja jutro bo dzisiaj ma dużo roboty!!! Terminala zawsze brak i prawie zawsze reszty nie ma!!! Masakra ZaletyBrak -
~Pawel / 2020-01-15 16:16
Poraz kolejny pod moją nieobecność przesyłka pozostawiona pod drzwiami (na ulicy), gdzie każdy ma dostęp .... totalny brak odpowiedzialnosci.... brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, -
-
~Ven / 2020-01-15 16:01
Kurierzy fatalni, obsługa klienta jeszcze gorsza, brak szacunku i kompetencji. WadyDrogo, przesyłki nie docierają na czas, -
~Ktoś / 2020-01-15 15:10
Brak szacunku do klienta, nie łaska powiadomić że paczka leży w punkcie już od miesiąca, oczywiście kurier nie może jej przywieźć do domu bo wiążą się z tym dodatkowe opłaty co jest po prostu śmieszne, ktoś na infolinii bardzo nie miły, bez szacunku odpowiada na wszystkie pytania. ZaletyNie ma ani jednej :)WadyWszystko tu jest wadą -
~Miro Development / 2020-01-15 14:34
Przyjechal kurier nie mogl poczekac gdy bylem w trakcie pakowania palety z przesylka,twierdzac ze ma jeszcze 2 inne miejsca i tez pozniej nie moze podjechac pomimo ze wraca na baze.Niezadowlony na maxa -
~zatkało mnie / 2020-01-15 13:23
Odnośnie czasu dostaw nie mam uwag (na razie i oby zawsze). Natomiast co do poziomu obsługi klienta przez kuriera w DPD, można odnieść wrażenie, jakby pojedynczy klient był ich złem koniecznym, przeszkadzającym w szybkim skończeniu dniówki. Kultura względem klienta przy odbiorze paczki, przykład przywitania (bez Dzień dobry, czy ugryź mnie w d., chociaż jak wynika z cytatu raczej to drugie) z dzisiaj: "no -IMIĘ z przesyłki-, dawaj dawaj..." koniec cytatu. Sory, ale to nie problem klienta i może to do KOGOŚ W DPD DOTRZE, JEŚLI CHCĄ MIEĆ LEPSZE OPINIE OD LUDZI, że kurier ma 3miliony paczek na teren i się spieszy łamiąc pewnie przepisy, że za kulturą osobistą kuriera stoi napis DPD namalowany na aucie, że jeśli się kogoś widzi 4 czy 5 raz na oczy w życiu to można go gonić ledwo wysiadając z auta, jak nie wiem- zwierzaka? Przez moment można by pomyśleć, że niedługo standardem obsługi DPD będzie, że klient sam otworzy drzwi paki -za lub wyładuje paczki -zamknie pakę - spyta kuriera przez uchyloną szybę w aucie czy jest zadowolony z prędkości obsługi i złoży odpowiedni cyrograf. Jeśli tak wygląda spoufalanie się z klientem, którego się już zna, to w ciekawą stronę idą relacje firma-klient DPD. Krok1- Witam, przesyłka... Krok2- no kliencie dawaj dawaj bo mi się świat przesyłek pali lub nie chce mi się już dzisiaj jeździć... Krok3- domyślny- klakson z daleka, piski przy bramie z krzykiem: CO DO CHOLERY (cenzuralny zamiennik) Z TĄ PACZKĄ ?!? PO CO WY W OGÓLE ŻYJECIE?!?
DPD Firmo, róbcie jakieś psychotesty pracownikom, bo się zachowują, jakby byli właścicielami tej firmy, a firma miała koncesję na rozwożenie braku elementarnej kultury, za którą wszyscy mają płacić, bo są obywatelami tego kraju i muszą -
~memres / 2020-01-15 12:51
Firma niepoważna jak dla mnnie - oferują płatności za pobraniem kartą. Tylko na miejscu dowiadujecie się, że kurier nie ma terminala, bo to zależne od wagi paczki albo od sklepu. Przy śledzeniu przesyłki na ich stronie dostajecie informację, że płatność karta jak najbardziej możliwa ... WadyJak w opisie - wprowadzanie klientów w błąd. Przydałoby się zgłosić do UOKiK -
~S.P. / 2020-01-15 09:34
Najgorsza i najwolniejsza firma kurierską z jaką miałem doczynienia... ZaletyBrakWadyCała reszta, przede wszystkim czas dostawy... -
~Ola / 2020-01-14 22:44
Kurier to kłamca, rzekomo był pod danym adresem 3 razy. Nie raczył jednak zadzwonić dzwonkiem ani telefonem. Zapewne nawet go tutaj nie było. NIE POLECAM ZaletyNie ma zaletWadySAME WADY -
~Samko / 2020-01-14 19:48
Przesyłki z DPD to jakiś dramat. Kurier ani razu sie nie pojawił a w śledzeniu przesyłki pojawialy sie nieprawdziwe opinie. ZaletyBRAK -
-
~Marija / 2020-01-14 19:09
DPD w Nowym Roku katastrofa dotyczy trasy Opole-Ozimek. Kierowca mega nie miły na dodatek nawet nie raczy zadzwonić domofonem i sprawdzic czy kros jest,oczywiscie zero kontaktu. Kierowca sam decyduje ,że odbiorca odbierze przesyłkę sam w oddziale i nawet o tej decyzji nie informuje odbiorcy . Gdybym nie sprawdziła na śledzeniu paczka by wróciła do nadawcy . Zmianie kierowcy ,bo to jakaś masakra jak można zatrudniać tak obrzydliwie nie miłych ludzi . ZaletyBrak .WadyDostawa opóźniona o 7 dni
Kierowca obrzydliwie nie miły
Chyba za karę pracuje -
~Marian / 2020-01-14 19:01
Brak kontaktu z kurierem.Kurier dostarcza paczkę nie informując wcześniej nikogo o czasie przyjazdu.Możliwość odbioru istnieje tylko wtedy jeśli przez cały dzień patrzy się w okno wyczekując kuriera jak boga.Całkowity brak kompetencji i profesjonalizmu.Tragiczna polityka firmy,kurierzy to. raczej przypadkowi ludzie.Zdecydowanie odradzam korzystanie z DPD nawet największemu wrogowi. -
~Miśka / 2020-01-14 18:39
Paczka miała przyjść 13.01 o godzinie 15-17, czekam na paczkę i kuriera nie ma okazuje się że zaznaczył, że niebylo osoby nie dzwoniąc nawet domofonem ani nie informując w SMS ani nigdzie, powtórzyło się to na kolejny dzień, siedziałam w domu cały dzień czekając na paczkę, okazało się, że kurier to samo zaznaczył( że nie było odbiorcy), zadzwoniłam na infolinię a Pani tylko przekierowala paczkę na następny dzień informując, że nie ma już tego kuriera i mogę na stronie uzupełnić formularz oceniający kuriera szkoda tylko, że ta ocena dotyczy kuriera, gdy dostarczy już paczkę :) ZaletyŻadnych -
~Lukas / 2020-01-14 18:05
Wiecie co to jest pod adres do domu A nie do punktu????? Że ta firma jeszcze istnieje boże. Już 2 raz nigdy więcej. Odradzam kupującym weźcie sobie wybierzcie innego kuriera jak będziecie mieli okazję A nawet doplaccie żeby nie brać dpd. WadyZero kontaktu z kurierem ludzie są w domu A ten do punktu zawozi.
strona 552 z 638
- « poprzednia
- 1 ...
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- nastepna »