DPD spadła w mojej ocenie na ostatnie miejsce w rankingu, kurierskim.
Jesteśmy firmą w centrum dużego miasta. Otrzymujemy prawie codziennie przesyłki kurierskie. Tylko DPD od pewnego czasu określa w informacjach e-mailowych termin, a dostarcza często na drugi czasami trzeci dzień. Dzieje się to mimo zapewnień kurierów, że paczka dotrze w terminie. Dzisiaj kolejny etap poprawy jakości. W wcześniejsza informacja o wydaniu kurierowi, o 13.00 kurier odnotowuje "paczki nie doręczone nie zastałem odbiorcy".
Paczki przekazuje do jakiegoś ich punktu i nie ma innej możliwości niż odbiór własny, w przeciwnym wypadku odeślą.
Koszt oddelegowania pracownika na dwie godziny po minimalnej stawce, każdy kto liczy to odpowie.
Odradzam tę firmę z całych sił. Dodam, że obsługa na infolinii nie odbiega od całego poziomu świadczonych usług.
Zaletybrak
~tomznh / 2020-02-03 12:55
Ocena: 2.67 / 5
Kurier porozumiewa się tylko po ukraińsku. Dzwoni z pretensją, że mnie nie ma w domu (po 14) a po mojej informacji że będę z pracy o 15 strzela focha i zostawia paczkę 30kg w punkcie odbioru ja osoba niepełnosprawna mam ją sobie odebrać. Nigdy więcj DPD. Po prostu nie będę kupował w sklepach, które wysyłają paczki za ich pośrednictwem.
ZaletySzybko
WadyNie po polsku, dostarcza w godzinach, kiedy większość ludzi jest w pracy, strzela fochy.
~Jan / 2020-02-03 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem przesyłkę uszkodzonę w trakcie traksportu. Zdarza się, od tego są ubezpieczenia, zeby powetować ewentualne straty. Niestety kurier nie dość że wcisnął mi przesyłkę tak żebym ni widział uszkodzenia!!! to jeszcze do tego wykręcał się od sporządzenia protokołu szkody, i nie za bardzo chciał udzielić informacji. Szkoda gadać Firma Made in Sowietskij sajuz odradzam stanowczo.... Banda OOSZÓSTOW i tyle!!!!
Zaletydopoki nic się nie dzieje nie wygląda źle
Wadybanda kłamców, łacisz za to żeby CIę kurier oszukał i wykręcają się od odpowiedzialnośći. OSZUSTWO!!!!!i Złodziejstwo.
~Azle / 2020-02-03 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Brak informacji od kuriera o której będzie. Informacja ze w tym dniu będzie dostarczenie przesyłki. Czyli trzeba wziąć wolne w pracy i warować w domu od rana do wieczora.
Bo kurier np. Dzwoni o 16.30 że stoi przed drzwiami a nikogo nie ma... Z pretensja w głosie...
Wcześniej żadnej informacji. I tak jest za każdym razem... Przynajmniej w Nowym Sączu.
~mafcin / 2020-02-03 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Jedna z najgorszych firm spedycyjnych w naszym kraju. Robią co chcą... Tyczy się to zarówno kurierów, jak i pracowników sortowni...
~Pikolo / 2020-02-02 20:16
Ocena: 4.00 / 5
Dostałam sms z wiadomością że mogę za przesyłkę zapłacić kartą u kuriera po czym kurier dociera i niestety okazuje się ze nie mogę...to po co ten sms...dobrze że miałam gotówkę w domu bo inaczej nie odebrała bym przesyłki
~Przemek / 2020-02-01 18:19
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA. DPD w Piasecznie dało ciała 2 razy z rzędu, następnego razu nie będzie.
Za pierwszym razem przesyłka nie dotarła w określonym terminie, brak możliwości skontaktowania się z kurierem ponieważ nr podany w systemie był nieprawidłowy. Infolinię przerosło ustalenie nr do kuriera. Tak że jak czekacie na kuriera dpd lepiej mieć cały dzień wolny.
Innym razem dopłaciłem za dostawę w sobotę, lecz kurier nie raczył się nawet zjawić. Czekałem na paczkę do godziny 14 po czym posiliłem się na zlokalizowanie paczki na tracktrace.dpd.com.pl/ . Okazało się że o godzinie 8:30 paczka została wydana do doręczenia, a kurier miał być u mnie 8:50 lecz przesyłka nie została doręczona ponieważ odbiorca był nieobecny. Pobudkę miałem o 8 więc pewne jest że kurier sprawę olał, nie raczył nawet zadzwonić.
UNIKAĆ DPD SZEROKIM ŁUKIEM!!!
ZaletyJakie zalety??
WadyZa dużo pisania by wymieniać wszystkie.
~Teri / 2020-01-31 20:42
Ocena: 1.67 / 5
Doręczanie paczek i informacje z systemu w ogóle nie pokrywają się ze sobą. Rano informacja, że paczka zostanie doręczona następnego dnia roboczego (jest piątek- czyli wychodzi, że poniedziałek?), po 10 może minutach, że za paczkę pobraniową można płacić kartą u kuriera (g..o prawda!), szybkie przekierowanie z racji doświadczenia, wchodzę na stronę - piątek jak nic zaznaczone, zmieniam około godziny 8.20 datę na poniedziałek. Godz przed 14 przyjeżdża kurier, brak płatności kartą, brak przekierowania?? Na ch.j mi te smsy wysyłacie się pytam?? Chamstwo, niechlujstwo i żenada!!
Wadywprowadzanie Klienta w błąd, wielka łaska za niemałą cenę!!
~Sebastian / 2020-01-31 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć. Nie potrafią poradzić sobie z kurierem który bezczelnie nie dostarcza moich przesyłek opisując je jako że do odbioru osobistego po czym zostają odesłane bez poinformowania mnie o tym iż wogule paczka była do odbioru. Pisałem 3 skargi do siedziby DPD Polska i zero odzewu.
ZaletyBrak
WadyNie polecam tej sieci
~Justyna / 2020-01-31 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Chamska i zlosliwa obsluga przez kuriera Darka w Krakowie. Nie polecam. Jedyne co potrafi zrobic infolinia to odebrac telefon i powiedziec ze nie moze pomoc. I za to ktos bierze pieniadze - zalosne.
~Klaudia / 2020-01-31 14:30
Ocena: 1.33 / 5
Już kolejny raz firma mnie zawiodła. Kurier nie dowiódł paczki do domu, nie dostałam powiadomienia, że była taka próba, ani że paczka gdzieś czeka na odebranie. Nie po to płacę za kuriera, by biegać po mieście i odbierać paczki. Do tego sama muszę do nich dzwonić i się pytać, gdzie moja paczka się znajduje. Dpd obwinia niepowiadomieniem mnie punky odbioru paczki, za to punkt odbioru mówi, że to obowiązek DPD - komu wierzyć? Chcę podkreślić, że to kolejny raz, odradzam komukolwiek usługi tej firmy, ponieważ nie robią nic tylko zawodzą klienta.
~Marcin / 2020-01-31 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tych pajacyk chamy chamy i nic więcej zwłaszcza osoba obsługująca gm żarnowiec nawet brodatemu nie chce się wyjć z auta
ZaletyBrak zalet chyba że próźniastwo jest zaletą
WadyBrak ruchu
~kolejny niezadowolony klient / 2020-01-31 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka zamiast być dostarczona jest przetrzymywana w magazynie (na razie 3 dni). Konsultant z infolinii nie potrafi udzielić odpowiedzi kiedy przesyłka będzie dostarczona ani też spowodować żeby została dostarczona. Nie polecam omijajcie DPD z daleka może dzięki temu znikną z rynku a razem z nimi ich byle jakie usługi.
ZaletyBrak
Wadyzajmują się magazynowaniem zamiast dostarczaniem przesyłek
~Niezadowolony / 2020-01-31 11:16
Ocena: 3.33 / 5
Jednym słowem masakra. Dostałem informacje w śledzeniu paczki o przybliżonych godzinach dostarczenia przesyłki na popołudnie a kurier pojawił się już w godzinach wczesno porannych... zadzwonił stojąc pod drzwiami, że jest z paczką... nie poczekał jednak kilka minut aż osoba, która mogła odebrać paczkę będzie na miejscu... po kontakcie telefonicznym otrzymałem opryskliwą informację od kuriera, że on pracuje po swojemu i nie obchodzą go godziny deklarowane przez firmę... Tym sposobem pilną przesyłkę odbiorę dopiero po weekendzie... Nie polecam... gorzej niż poczta polska...
Zaletybrak
Wadyfirma zupełnie nie nastawiona na życzliwy kontakt z klientem.
~Patrycja / 2020-01-31 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiliśmy lampę , śledziliśmy paczkę ..podobno kurier próbował dostarczyć dwa razy , ponieważ : za 1 razem RZEKOMO mnie nie było w domu ,tak kurier postanowił sobie napisać "odbiorca nie obecny" co z tego ze kwitnę w domu i czekam specjalnie ..ani dzwonka do drzwi , ani domofonu, ani pukania ..dzwoniliśmy do DPD przed drugą próbą dostarczenia ..niestety znów to samo..znów podobno nie było mnie w domu i odbiorca nie obecny OSZUŚCI LENIE i nic więcej..pomijając juz to ze ludzie pracuja i nie beda caly dzien siedziec i laskawie czekac az raczy przyjechac ..nawet nie zadzwonil ZERO. nigdy więcej.
Zaletynie ma
Wadywszystkie
~Koko / 2020-01-31 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy robiący łaskę że dostarczą przesyłkę ,aroganccy .Firma nie reaguje na skargi.
~jasto3 / 2020-01-31 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Z niewiadomych powodów kurier nie dostarczył paczki. Zero informacji, nagle paczka pojawia się w punkcie odbioru. Nie polecam tej firmy.
~niezadowolony klient / 2020-01-31 08:49
Ocena: 1.00 / 5
DPD-infolinia, bardzo nieprzyjemna obsługa, klient dzwoni by zasięgnąć jedynie porady w sprawie reklamacji paczki, która została uszkodzona w transporcie. Pani obsługująca nawet nie wysłuchujac pytania do końca, ciągle przerywa wtrącając że bez numeru paczki nic nie zrobi. Chciałam jedynie zasięgnąc informacji jak postępowac z procedurą reklamacyjną w sytuacji gdy kurier utrudnia mi sprawę, lub gdzie mogę zgłosić brak wsłpracy kuriera. Pani powtarza jak mantrę, że bez numeru paczki nic nie zrobi po czym w połowie mojego zdania ucina rozmowę: "dziękuję, dowidzenia" odkładając słuchawkę. DPD gratuluję wam obsługi klienta, może warto by było najpierw wysłuchać co osoba dzwoniąca ma do powiedzenia i z jakim zapytaniem dzwoni? Sądzę, że informacje ogólne mozna przekazać nawet bez numeru paczki.
Zaletybrak
WadyKurier zostawia paczkę u sąsiada informując minie o tym smsem, nie odbiera telefonu w sprawie protokołu szkody, zwodzi mnie, że nie ma czasu przyjechać oraz sugeruje abym podrobiła jego podpis na dokumencie
~zebi / 2020-01-30 23:13
Ocena: 1.00 / 5
DPD oddział Kłodzko-TRAGEDIA i czarna rozpacz !!! Paczka 11dni leżała w oddziale Kłodzko.Infolinia ma cię w nosie.Za to pani kierownik placówki chamska i opryskliwa,rozłącza rozmowę i już.Ludzie omijajcie,niech ta firma padnie w końcu!!!!
~MARIA / 2020-01-30 19:12
Ocena: 2.67 / 5
Kurier dostarczył paczkę uszkodzoną. Potem kurier miał odebrać zwrot-niestety oczekiwanie.
Informacja, że była próba odebrania a nikogo po paczkę nie było. Po rozmowie z BOK z mojej strony kontakt z kurierem. Kurier zapomniał o tym, ze ma odebrać zwrot.Mimo zapewnień, że zgłosi się po paczkę tylko by o tym jeszcze przypomnieć-cały dzień oczekiwania w domu, sms z prośbą o odbiór zwrotu i nic. Lekceważący stosunek do klienta.