Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12550 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niki / 2020-01-15 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem totalnie niezadowolona. Kurier nie potrafi dobrze odczytać adresu i nie wydaje reszty. Zaokrągla kwotę. Beznadzieja
  • ~Mali / 2020-01-15 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa poniżej zera. Dzwoni do drzwi ja lecę z kasą czekam i czekam po czym się okazuje że mojej paczki nie ma w aucie, porażka! Kurier mówi że przywiezie ja jutro bo dzisiaj ma dużo roboty!!! Terminala zawsze brak i prawie zawsze reszty nie ma!!! Masakra
    ZaletyBrak
  • ~Pawel / 2020-01-15 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Poraz kolejny pod moją nieobecność przesyłka pozostawiona pod drzwiami (na ulicy), gdzie każdy ma dostęp .... totalny brak odpowiedzialnosci.... brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera,
  • ~Ven / 2020-01-15 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy fatalni, obsługa klienta jeszcze gorsza, brak szacunku i kompetencji.
    WadyDrogo, przesyłki nie docierają na czas,
  • ~Ktoś / 2020-01-15 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku do klienta, nie łaska powiadomić że paczka leży w punkcie już od miesiąca, oczywiście kurier nie może jej przywieźć do domu bo wiążą się z tym dodatkowe opłaty co jest po prostu śmieszne, ktoś na infolinii bardzo nie miły, bez szacunku odpowiada na wszystkie pytania.
    ZaletyNie ma ani jednej :)
    WadyWszystko tu jest wadą
  • ~Miro Development / 2020-01-15 14:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Przyjechal kurier nie mogl poczekac gdy bylem w trakcie pakowania palety z przesylka,twierdzac ze ma jeszcze 2 inne miejsca i tez pozniej nie moze podjechac pomimo ze wraca na baze.Niezadowlony na maxa
  • ~zatkało mnie / 2020-01-15 13:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Odnośnie czasu dostaw nie mam uwag (na razie i oby zawsze). Natomiast co do poziomu obsługi klienta przez kuriera w DPD, można odnieść wrażenie, jakby pojedynczy klient był ich złem koniecznym, przeszkadzającym w szybkim skończeniu dniówki. Kultura względem klienta przy odbiorze paczki, przykład przywitania (bez Dzień dobry, czy ugryź mnie w d., chociaż jak wynika z cytatu raczej to drugie) z dzisiaj: "no -IMIĘ z przesyłki-, dawaj dawaj..." koniec cytatu. Sory, ale to nie problem klienta i może to do KOGOŚ W DPD DOTRZE, JEŚLI CHCĄ MIEĆ LEPSZE OPINIE OD LUDZI, że kurier ma 3miliony paczek na teren i się spieszy łamiąc pewnie przepisy, że za kulturą osobistą kuriera stoi napis DPD namalowany na aucie, że jeśli się kogoś widzi 4 czy 5 raz na oczy w życiu to można go gonić ledwo wysiadając z auta, jak nie wiem- zwierzaka? Przez moment można by pomyśleć, że niedługo standardem obsługi DPD będzie, że klient sam otworzy drzwi paki -za lub wyładuje paczki -zamknie pakę - spyta kuriera przez uchyloną szybę w aucie czy jest zadowolony z prędkości obsługi i złoży odpowiedni cyrograf. Jeśli tak wygląda spoufalanie się z klientem, którego się już zna, to w ciekawą stronę idą relacje firma-klient DPD. Krok1- Witam, przesyłka... Krok2- no kliencie dawaj dawaj bo mi się świat przesyłek pali lub nie chce mi się już dzisiaj jeździć... Krok3- domyślny- klakson z daleka, piski przy bramie z krzykiem: CO DO CHOLERY (cenzuralny zamiennik) Z TĄ PACZKĄ ?!? PO CO WY W OGÓLE ŻYJECIE?!?
    DPD Firmo, róbcie jakieś psychotesty pracownikom, bo się zachowują, jakby byli właścicielami tej firmy, a firma miała koncesję na rozwożenie braku elementarnej kultury, za którą wszyscy mają płacić, bo są obywatelami tego kraju i muszą
  • ~memres / 2020-01-15 12:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma niepoważna jak dla mnnie - oferują płatności za pobraniem kartą. Tylko na miejscu dowiadujecie się, że kurier nie ma terminala, bo to zależne od wagi paczki albo od sklepu. Przy śledzeniu przesyłki na ich stronie dostajecie informację, że płatność karta jak najbardziej możliwa ...
    WadyJak w opisie - wprowadzanie klientów w błąd. Przydałoby się zgłosić do UOKiK
  • ~S.P. / 2020-01-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza i najwolniejsza firma kurierską z jaką miałem doczynienia...
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta, przede wszystkim czas dostawy...
  • ~Ola / 2020-01-14 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier to kłamca, rzekomo był pod danym adresem 3 razy. Nie raczył jednak zadzwonić dzwonkiem ani telefonem. Zapewne nawet go tutaj nie było. NIE POLECAM
    ZaletyNie ma zalet
    WadySAME WADY
  • ~Samko / 2020-01-14 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki z DPD to jakiś dramat. Kurier ani razu sie nie pojawił a w śledzeniu przesyłki pojawialy sie nieprawdziwe opinie.
    ZaletyBRAK
  • ~Marija / 2020-01-14 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD w Nowym Roku katastrofa dotyczy trasy Opole-Ozimek. Kierowca mega nie miły na dodatek nawet nie raczy zadzwonić domofonem i sprawdzic czy kros jest,oczywiscie zero kontaktu. Kierowca sam decyduje ,że odbiorca odbierze przesyłkę sam w oddziale i nawet o tej decyzji nie informuje odbiorcy . Gdybym nie sprawdziła na śledzeniu paczka by wróciła do nadawcy . Zmianie kierowcy ,bo to jakaś masakra jak można zatrudniać tak obrzydliwie nie miłych ludzi .
    ZaletyBrak .
    WadyDostawa opóźniona o 7 dni
    Kierowca obrzydliwie nie miły
    Chyba za karę pracuje
  • ~Marian / 2020-01-14 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem.Kurier dostarcza paczkę nie informując wcześniej nikogo o czasie przyjazdu.Możliwość odbioru istnieje tylko wtedy jeśli przez cały dzień patrzy się w okno wyczekując kuriera jak boga.Całkowity brak kompetencji i profesjonalizmu.Tragiczna polityka firmy,kurierzy to. raczej przypadkowi ludzie.Zdecydowanie odradzam korzystanie z DPD nawet największemu wrogowi.
  • ~Miśka / 2020-01-14 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała przyjść 13.01 o godzinie 15-17, czekam na paczkę i kuriera nie ma okazuje się że zaznaczył, że niebylo osoby nie dzwoniąc nawet domofonem ani nie informując w SMS ani nigdzie, powtórzyło się to na kolejny dzień, siedziałam w domu cały dzień czekając na paczkę, okazało się, że kurier to samo zaznaczył( że nie było odbiorcy), zadzwoniłam na infolinię a Pani tylko przekierowala paczkę na następny dzień informując, że nie ma już tego kuriera i mogę na stronie uzupełnić formularz oceniający kuriera szkoda tylko, że ta ocena dotyczy kuriera, gdy dostarczy już paczkę :)
    ZaletyŻadnych
  • ~Lukas / 2020-01-14 18:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiecie co to jest pod adres do domu A nie do punktu????? Że ta firma jeszcze istnieje boże. Już 2 raz nigdy więcej. Odradzam kupującym weźcie sobie wybierzcie innego kuriera jak będziecie mieli okazję A nawet doplaccie żeby nie brać dpd.
    WadyZero kontaktu z kurierem ludzie są w domu A ten do punktu zawozi.
  • ~aneta / 2020-01-14 18:02
    Ocena: 1.67 / 5
    To porażka a nie firma kurierska! Na śledzeniu przesyłki kłamstwa, napisali, że odbiorca był nieobecny, a ja przez cały dzień siedziałam w domu! Przez 4 dni wydzwaniałam, ponieważ czekałam na przesyłkę! Na infolinii nic nie wiedzą dlaczego paczka nie wyszła z magazynu. Złożyłam skargę telefonicznie. Teraz czekam, okazało się że ktoś ma ją przywieść, ok. 22.00! I to nie pracownik DPD. Ciekawe czy będzie. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy!!! Omijajcie ją z daleka.
    Zaletybrak
    Wadycala ta niby firma kurierska
  • ~Kurier / 2020-01-14 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Patryk z dpd to ham, potrafi tylko bezczelnie kłamać, nie liczy się z klientem, podrabia podpisy odbiorców. Dpd to firma, której trzeba unikać jak ognia jeśli chce się otrzymać przesyłkę kiedy kolwiek, a już nie wspomnę że na czas. Biuro obsługi klienta nie różni się niczym od kuriera.
    ZaletyŻadnych
    WadyHamstwo, Niekompetencja i Olewanie klientów bardzo łagodnie mówiąc
  • ~Agata / 2020-01-14 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd to koszmar , paczkę wysłałam do Anglii w Listopadzie i co ? i zagineła , proces składania reklamacji to tragedia . Pani z którą koresponduje Anna nawet nie poczuwa się do napisania przepraszam , jest niepomocna i nieprzystępna , traktuje mnie jak śmiecia !! Mało tego jakaś farsa kolejna że mam im przesłać paragony czy fv za produkty które znajdowały się w paczce !!! Moim zdaniem ani nie otrzymam zwrotu kosztów usługi której oni nie wykonali , a już na bank nie otrzymam żadnego odszkodowania . Najśmieszniejsze jest to że odsyłają mnie do Anglii i wspaniale bo ja nie znam języka a wszystkie maile po angielsku !! OMIJAJCIE DPD SZEROKIM ŁUKIEM !!!!
    Agata
    Zaletybrak
    Wadynieodpowiedzialność , brak logistyki , nieuprzejmość , ogromnie kłopotliwe złożenie reklamacji
  • ~Shock / 2020-01-14 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam nikomu tej firmy. Nie dość że paczki przyjeżdżają w tak tragicznym stanie a co dopiero kontakt z obsługą klienta fatalna. Ta pani która zemna rozmawiała kto kogoś takiego przyjmuje do pracy nie dość że głucha to chamska. Po prostu nie polecam
  • ~Ania / 2020-01-14 15:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Kompletnie nie kompetentny kurier, nie dostarcza przesyłek na wskazany adres, każe sobie po nią przyjechać tłumacząc się, że rzekomo jest zły dojazd (to chyba wszystkie dojazdy ma wyłożone kostką lub są asfaltowe). Ta firma kurierska to jakaś masakra!!! Gorszej chyba nie ma...
    ZaletyŻadne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981