Brak profesjonalizmu i nastawienia na potrzeby klienta. Ważne, żeby zebrać kasę, a klient niech sam odbiera paczkę tam gdzie zostawią. W dniu wczorajszym, w godzinach porannych otrzymałam informację o dostarczeniu paczki. Zaraz zadzwoniłam do kuriera, żeby umówić się na inny termin, gdyż w tym dniu nie było mnie pod wskazanym adresem lub aby paczkę pozostawił w innych lokalach. Odmówił po czym rozłączył się, gdy zaczęłam do niego mówić. Wysłałam więc do niego smsa z prośbą o pozostawienie paczki pod innymi numerami lokali w tym samym budynku. Niestety paczka trafiła do punktu PICKUP, skąd nie mogę jej w dniu dzisiejszym odebrać, a rzecz tą potrzebuję na weekend. Od dostawcy przesyłki otrzymałam link pod którym mogłam zmienić datę dostarczenia przesyłki. Zmieniłam datę dostarczenia przesyłki na dzień dzisiejszy, w którym i tak musiałam być pod adresem doręczenia. Niestety przesyłki nie dostarczono ....
Moim zdaniem nie warto korzystać z ich usług. Zamówię dostawę w InPost i zaoszczędzę pieniądze. Już z usług DHL zrezygnowałam, teraz rezygnuję z usług DPD.Zaletyzalety były, kiedy przyjeżdżał poprzedni kurier - sprawnie, szybko, pozostawiał przesyłkę - można było porozmawiać, jak z człowiekiem - obecnie brak
Wadybezczelność kuriera, brak dostarczenia przesyłki w terminie wygodnym dla klienta, narzucają punkty odbioru biorąc pieniądze za dostarczenie przesyłki pod wskazany adres