Ta firma nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę.
Skorzystałam z opcji przekierowania paczki na kolejny dzień roboczy - miała zostać dostarczona na mój adres. W tym czasie paczka została zamieniona na "odbiór osobisty" i nie dostałam absolutnie żadnej informacji o tym - ani na maila, ani na telefon. Zorientowałam się, że coś jest nie tak, gdy przesyłka nie dotarła, a ja weszłam na śledzenie paczki - po konsultacji na infolinii paczka ponownie miała być do mnie doręczona, a w dni przewidywanego doręczenia odkryłam na stronie śledzenia, że została zwrócona do nadawcy..... Po kilkukrotnym dzwonieniu do konsultantów (kazali mi dzwonić co pół godziny i dopytywać się, czy udało się wstrzymać zwrot), w końcu trafiłam na bardzo niemiłego pana, który niemalże na mnie nawrzeszczał, że to nadawca zlecił zwrot i mam się kontaktować z nadawcą paczki. Oczywiście, że nadawca nie zlecił zwrotu, bo nawet nie był świadomy o całym zamieszaniu wokół tej paczki...
Naprawdę warto dopłacić te parę złotych za innego kuriera, a od tej firmy trzymać się z daleka - dodają fikcyjne etapy przetwarzania na stronie śledzenia i gdy pojawia się problem przerzucają winę na klienta, bo w systemie tak jest. Zaletyżadne
Wadysłaba nierzetelna infolinia, brak powiadomień, magazynowanie bez wiedzy odbiorcy, zlecenie zwrotu bez wiedzy odbiory, błędy na stronie zarządzania paczką, złe przekierowanie paczki przez konsultanta, chaos, słabo przeszkoleni pracownicy