strona 538 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 536
- 537
- 538
- 539
- 540
- nastepna »
-
~Kasia / 2020-01-28 16:26
Zapewniono mnie w mailu, ze przesyłka dotrze w dniu dzisiejszym (tj. Wtorek - ważne, bo to nie pierwszy dzień po weekendzie). Przesyłka nie dotarła, mało tego - gdyby nie moja interwencja nawet nie wiedziałabym, ze dpd samo zmieniło termin realizacji dostawy, nie informując mnie o tym. Zrozumiałabym gdyby był to okres przedświąteczny. Nie polecam! W innych firmach jest to nie do pomyślenia -
-
~Beti / 2020-01-28 15:19
Nie polecam tej firmy DPD paczki przychodzą zniszczone albo giną i nigdy nie dochodzą do klienta.A jak się dzwoni i chce się dowiedzieć coś na temat paczki to umywaja rączki i zachowują się beszczelnie.A więc nigdy nie korzystacie z tej firmy. -
~Jaca / 2020-01-28 15:01
Omijać tą firmę z daleka. Dramat do kwadratu, kurierzy to kpina, nie odbierają telefonu, nie zadzwoni i niepoinformuje. W porównaniu z innymi firmami kurierskimi to DPD jest lata swietlne w tył...
Nigdy więcej i proponuje to innym, już lepsza jest poczta PolskaZaletybrakWadywszystkie mozliwe -
~Magda / 2020-01-28 14:28
To jest jakaś kpina. Przyjeżdża do mnie kurier, u którego okazało się, że nie można zapłacić kartą bo nie miał terminala . Deklaruje się, że przyjedzie o godz 14 a nie odbiera telefonu tylko dostaje powiadomienie, że paczka jest do odbioru w punkcie. Żenada -
~Klient 1 / 2020-01-28 13:09
Dziwię się, że firma DPD jeszcze istnieje na rynku. Arogancja kurierów, brak kompetencji centrali, brak odpowiedzialności za zniszczenie powierzonej przesyłki. Kompletne dno. ZaletyŻadneWadyWszystkie jakie nie powinna mieć firma kurierska -
~Qba / 2020-01-28 13:01
Centrala nie bierze odpowiedzialności za pracę kuriera. Odpowiedzi "ja mam taką samą wiedzę i takie same możliwości jak pan" albo "nie wiem jak panu pomóc" są normą. Są miejsca, gdzie DPD działa wyśmienicie - u nas kurierem jest Ukrainiec. Jednak w wielu miejscach kurierzy mają przez cały dzień wyłączony telefon a po odbiór paczki nie mogą się pofatygować przez kolejne dwa dni. ZaletyJeśli jakimś cudem uda się nadać paczkę to przesyłana jest błyskawicznie.WadyNiekompetencja centrali i brak kontaktu z kurierem, który przez kilka dni ma w doopie robotę. -
~M / 2020-01-27 21:57
Wysłałem paczke i została doszczętnie zniszczona . Niepolecam tej firmy . Najlepiej zapłacić więcej jak mniej , najlepiej wysylać Inpostem i Pocztą Polską . NIEPOLECAM DPD paczka cała zniszczona .
Jak nieumieją przesyłek dostarczać to niech biznes zamknąZaletyNicWadyWszystko niech firme zamkną -
~Hex / 2020-01-27 21:03
Strasznie długo się czeka na paczkę.. kupiona w czwartek o godzinie 18 dopiero następnego dnia o godzinie 19 nadana i później dwa dni żadnej odpowiedzi ze strony DPD, później dopiero o 12 odebrana przez kuriera i była wożona przez 4h aż dowiózł do bazy o 16 w Toruniu (jestem z Bydgoszczy) i od tamtego czasu cisza znowu.. do Torunia się jedzie godzinę by włożyli to w jakieś tiry albo coś ale chyba nie mają.. odradzam przewoźnika o wiele lepszy jest Inpost który potrafi paczkę tego samego dnia dostarczyć! ZaletyBrak zaletWadyDługi czas oczekiwania jakby w ogóle kurierzy pracowali tylko 4h -
-
~Damian / 2020-01-27 18:19
Przesyłka za granicę. 30kg czyli nie tanio.
Paczka w okolicy Poznania została doszczętnie zniszczona i bez pytania kogokolwiek, jej resztki w opakowaniu zastępczym wróciły do nadawcy. Za zwrot DPD zażądało sobie sobie 100% kosztu wysyłki.
Czyli zapłaciłem dwa razy za przesyłkę zagraniczną a paczka wciąż jest w punkcie wyjścia i to doszczętnie zniszczona.
Takie rzeczy w XXI wieku.
Teraz podczas trwania procedury reklamacyjnej muszę trzymać te resztki paczki, pudełko i całą dokumentację wszystko ma być dostępne na ich zawołanie przez 30 dni.
Omijać z daleka.WadyW ciągu godziny rozmawiałem z 3 konsultantami i otrzymałem 3 różne historie. -
~Wrocławianin / 2020-01-27 11:19
Paczka nie dotarła. Istniejący realnie adres, oznaczyli jako "Błędny". -
~Nic / 2020-01-27 00:31
Najgorsza firma kurierską na rynku, doliczanie po dwóch miesiącach jakiś kosztów, kurier zamówiony nie przyjeżdża po przesyłki, infolinia ma wszystko w.... głębokim poważaniu i nic się nie załatwi, paczka wraca dwa tygodnie i przychodzi w stanie jak krowie z d..y wyjęta. Nigdy więcej DPD powinni to zlikwidować! WadyWszystko -
~Pracownik logistyki / 2020-01-26 11:47
LUDZIE! NIE JESTEŚCIE ŚWIĘTYMI KROWAMI!!! Każda firma kurierska nie może Wam dowieść przesyłki tak jak Wy chcecie bo jest to logistycznie nie do osiągnięcia!!! Najgorsze są duże miasta gdy każdy chcę dostawę najlepiej po 17:00!? Nie da się np obsłużyć całej Warszawy czy Łodzi po 17:00... LITOŚCI!!! Gdy otrzymujecie powiadomienie, że paczka jest w przypadku DPD w punkcie PickUp to dla Was tylko ułatwienie bo możecie przesyłkę odebrać przez 7 dni o dogodnej porze. Jest od was 1 km do odbioru? Matko... Dobrze, że ludzie z małych miejscowości tak się nie bulwersują jak Mieszczuchy! ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES! To WY jako odbiorcy jeżeli macie problem musicie się kontaktować! ZAPAMIĘTAJCIE RAZ NA ZAWSZE!!!! Nie ważne czy to DPD, DHL, UPS, GLS, InPost, Geis czy inne. A listonosz to też do Was dzwoni? MYŚLCIE! ZaletyBardzo dobrze rozwinięta logistyka DPDWadyPolska mentalność odbiorców to tragedia... -
~KATARZYNA / 2020-01-25 16:41
Jeżeli w paczce jest coś co może się zniszczyć , to otwierajcie paczkę przy kurierze. Kurier przywiózł mi przesyłkę ( szafka), położył w pokoju i pojechał. Gdy następnego dnia paczka została otwarta, okazało się, że dwa boki szafki są połamane. Złożona została reklamacja, niestety nie uznano jej.
Nigdy więcej nie będę korzystać z usług DPD.
Jak można nazwać takie postępowanie?? Tu pojawiły by się bardzo brzydkie słowa.ZaletyżadnychWadybrak odpowiedzialności i profesjonalizmu -
~Oliwia / 2020-01-25 10:22
Trzy razy mieliśmy na, jak teraz już wiem nasze nieszczęście korzystać z usług dpd. Ani razu paczka do nas nie dotarła, żadnych inrofmacji SMS, E-mail nic. Na stronie śledzenia przesyłek rzekomo nie było nas ani razu w domu, gdzie siedziałam całymi dniami i czekałam, nikogo nie było z przesyłką. Pierwsza przesyłka poszla do zwrotu, niestety było już za późno, po następne dwie musieliśmy na gwałt biec do punktu pickup. ZaletyŻadnychWadyBrak profesjonalizmu, brak odpowiedzialnosci, brak rzetelności i całej reszty cech jakie powinni mieć. -
~Zet / 2020-01-24 19:24
Tragedia. Rano przyszło powiadomienie, że kurier będzie z paczką między 9 a 11, więc specjalnie wziąłem dzień wolny, żeby odebrać, bo paczka ze sprzętem medycznym, w domu bardzo istotna. Czekam do 14, a kuriera ani widu, ani słychu - oczywiście żadnego telefonu z informacją o opóźnieniu. Zadzwoniłem do kuriera z pytaniem i dowiedziałem się, że miał "małą awarią" i niebawem będzie. Po odczekaniu kolejnych dwóch godzin, o 16, otrzymałem informację, że paczka jest do odbioru w punkcie DPD Pickup (niestety ponad kilometr od mojego mieszkania) i mam czas na odbiór do 17. Z telefonu na infolinię dowiedziałem się, że kurier ma prawo zrobić tak tylko w sytuacji, kiedy podejmie próbę doręczenia, ale nikogo nie zastanie w domu - oczywiście żadnej próby nie było, nie było też żadnej próby kontaktu z jego strony. Choćby smsa, że dziś paczki nie dostarczy. Telefon w ogóle przestał odbierać.
Mogę zrozumieć, że była awaria (o ile faktycznie), że coś się wydarzyło. W końcu jesteśmy tylko ludźmi. Tyle że w innych firmach kurierzy dzwonią, kontaktują się, pytają czy ktoś jest w domu, anonsują przyjazd albo informują o jakichś trudnościach czy opóźnieniach. Tutaj cisza i w sumie zapłaciłem więcej, by nie biegać do InPostu, tylko dostać paczkę od kuriera, a wyszło na to, że musiałem odbierać ją sam. Każda firma kurierska będzie lepsza od DPD.ZaletybrakWadybrak jakichkolwiek informacji ze strony kuriera, w ogóle brak doręczenia przesyłki - tylko zrzucenie jej do DPD Pickup, żeby jechać po nią samodzielnie, niedotrzymywanie terminów, obcesowe podejście do klienta podczas rozmowy telefonicznej -
~Odradzam DPD / 2020-01-24 18:14
Porażka. 3 dni oczekiwania na przyjazd kuriera po paczkę, w centrum Krakowa. Jeśli chcesz żeby Twoja paczka dotarła skorzystaj z kogokolwiek innego albo sam zawieź, lub zanieś. I tak dotrze szybciej niż z DPD -
-
~Tomasz / 2020-01-24 16:59
Czekałem na przesyłkę zadzwoniłem do oddziału operator powiedział ze jest w doręczaniu na aucie,czekam siedzę w domu cały czas po czym dostaje powiadomienie ze odbiorcy nie było w domu przesyłka zostanie doręczona po weekendzie masakra. ZaletyBrak zalet -
~Janek / 2020-01-24 15:11
Kurier z Opola - brak kultury I obycia , stwierdził ,że mam dopasować się do niego , bo on pracuje do 15.00 ?! . W końcu na drugi dzień odebrał paczkę ze sprzętem do naprawy gwarancyjnej ale nie chciał dać mi pokwitowania , musiałem sam napisać potwierdzenie , łaskawie dał mi pod moim pismem coś co miało być jego podpisem. Zadzwoniłem , do kierownika oddziału w Opolu , pan Pastuszko, stwierdził ,że wszystko jest dobrze … .
UNIKAĆ , UNIKAĆ , UNIKAĆ !!!!!!!!ZaletyżadnychWadypodejście do klienta , brak profesionalizmu -
~Magaret / 2020-01-24 14:38
Brak profesjonalizmu i nastawienia na potrzeby klienta. Ważne, żeby zebrać kasę, a klient niech sam odbiera paczkę tam gdzie zostawią. W dniu wczorajszym, w godzinach porannych otrzymałam informację o dostarczeniu paczki. Zaraz zadzwoniłam do kuriera, żeby umówić się na inny termin, gdyż w tym dniu nie było mnie pod wskazanym adresem lub aby paczkę pozostawił w innych lokalach. Odmówił po czym rozłączył się, gdy zaczęłam do niego mówić. Wysłałam więc do niego smsa z prośbą o pozostawienie paczki pod innymi numerami lokali w tym samym budynku. Niestety paczka trafiła do punktu PICKUP, skąd nie mogę jej w dniu dzisiejszym odebrać, a rzecz tą potrzebuję na weekend. Od dostawcy przesyłki otrzymałam link pod którym mogłam zmienić datę dostarczenia przesyłki. Zmieniłam datę dostarczenia przesyłki na dzień dzisiejszy, w którym i tak musiałam być pod adresem doręczenia. Niestety przesyłki nie dostarczono ....
Moim zdaniem nie warto korzystać z ich usług. Zamówię dostawę w InPost i zaoszczędzę pieniądze. Już z usług DHL zrezygnowałam, teraz rezygnuję z usług DPD.Zaletyzalety były, kiedy przyjeżdżał poprzedni kurier - sprawnie, szybko, pozostawiał przesyłkę - można było porozmawiać, jak z człowiekiem - obecnie brakWadybezczelność kuriera, brak dostarczenia przesyłki w terminie wygodnym dla klienta, narzucają punkty odbioru biorąc pieniądze za dostarczenie przesyłki pod wskazany adres -
~Xyz / 2020-01-24 12:59
Koszmar. Kurier nie dzwonil, nawet nie byl u mnie. Teraz nie wie gdzie przesylka, moze kolega ma ? A jak nie to Pani na infolinie zadzwoni... po to sa kurierzy, zeby nie musiec szukac paczki po calym miescie. ZaletyBrak
strona 538 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 536
- 537
- 538
- 539
- 540
- nastepna »