strona 536 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- nastepna »
-
~Pikolo / 2020-02-02 20:16
Dostałam sms z wiadomością że mogę za przesyłkę zapłacić kartą u kuriera po czym kurier dociera i niestety okazuje się ze nie mogę...to po co ten sms...dobrze że miałam gotówkę w domu bo inaczej nie odebrała bym przesyłki -
-
~Przemek / 2020-02-01 18:19
TRAGEDIA. DPD w Piasecznie dało ciała 2 razy z rzędu, następnego razu nie będzie.
Za pierwszym razem przesyłka nie dotarła w określonym terminie, brak możliwości skontaktowania się z kurierem ponieważ nr podany w systemie był nieprawidłowy. Infolinię przerosło ustalenie nr do kuriera. Tak że jak czekacie na kuriera dpd lepiej mieć cały dzień wolny.
Innym razem dopłaciłem za dostawę w sobotę, lecz kurier nie raczył się nawet zjawić. Czekałem na paczkę do godziny 14 po czym posiliłem się na zlokalizowanie paczki na tracktrace.dpd.com.pl/ . Okazało się że o godzinie 8:30 paczka została wydana do doręczenia, a kurier miał być u mnie 8:50 lecz przesyłka nie została doręczona ponieważ odbiorca był nieobecny. Pobudkę miałem o 8 więc pewne jest że kurier sprawę olał, nie raczył nawet zadzwonić.
UNIKAĆ DPD SZEROKIM ŁUKIEM!!!ZaletyJakie zalety??WadyZa dużo pisania by wymieniać wszystkie. -
~Teri / 2020-01-31 20:42
Doręczanie paczek i informacje z systemu w ogóle nie pokrywają się ze sobą. Rano informacja, że paczka zostanie doręczona następnego dnia roboczego (jest piątek- czyli wychodzi, że poniedziałek?), po 10 może minutach, że za paczkę pobraniową można płacić kartą u kuriera (g..o prawda!), szybkie przekierowanie z racji doświadczenia, wchodzę na stronę - piątek jak nic zaznaczone, zmieniam około godziny 8.20 datę na poniedziałek. Godz przed 14 przyjeżdża kurier, brak płatności kartą, brak przekierowania?? Na ch.j mi te smsy wysyłacie się pytam?? Chamstwo, niechlujstwo i żenada!! Wadywprowadzanie Klienta w błąd, wielka łaska za niemałą cenę!! -
~Sebastian / 2020-01-31 18:04
Najgorsza sieć. Nie potrafią poradzić sobie z kurierem który bezczelnie nie dostarcza moich przesyłek opisując je jako że do odbioru osobistego po czym zostają odesłane bez poinformowania mnie o tym iż wogule paczka była do odbioru. Pisałem 3 skargi do siedziby DPD Polska i zero odzewu. ZaletyBrakWadyNie polecam tej sieci -
~Justyna / 2020-01-31 17:47
Chamska i zlosliwa obsluga przez kuriera Darka w Krakowie. Nie polecam. Jedyne co potrafi zrobic infolinia to odebrac telefon i powiedziec ze nie moze pomoc. I za to ktos bierze pieniadze - zalosne. -
~Klaudia / 2020-01-31 14:30
Już kolejny raz firma mnie zawiodła. Kurier nie dowiódł paczki do domu, nie dostałam powiadomienia, że była taka próba, ani że paczka gdzieś czeka na odebranie. Nie po to płacę za kuriera, by biegać po mieście i odbierać paczki. Do tego sama muszę do nich dzwonić i się pytać, gdzie moja paczka się znajduje. Dpd obwinia niepowiadomieniem mnie punky odbioru paczki, za to punkt odbioru mówi, że to obowiązek DPD - komu wierzyć? Chcę podkreślić, że to kolejny raz, odradzam komukolwiek usługi tej firmy, ponieważ nie robią nic tylko zawodzą klienta. -
~Marcin / 2020-01-31 13:35
Nikomu nie polecam tych pajacyk chamy chamy i nic więcej zwłaszcza osoba obsługująca gm żarnowiec nawet brodatemu nie chce się wyjć z auta ZaletyBrak zalet chyba że próźniastwo jest zaletąWadyBrak ruchu -
~kolejny niezadowolony klient / 2020-01-31 11:52
Przesyłka zamiast być dostarczona jest przetrzymywana w magazynie (na razie 3 dni). Konsultant z infolinii nie potrafi udzielić odpowiedzi kiedy przesyłka będzie dostarczona ani też spowodować żeby została dostarczona. Nie polecam omijajcie DPD z daleka może dzięki temu znikną z rynku a razem z nimi ich byle jakie usługi. ZaletyBrakWadyzajmują się magazynowaniem zamiast dostarczaniem przesyłek -
-
~Niezadowolony / 2020-01-31 11:16
Jednym słowem masakra. Dostałem informacje w śledzeniu paczki o przybliżonych godzinach dostarczenia przesyłki na popołudnie a kurier pojawił się już w godzinach wczesno porannych... zadzwonił stojąc pod drzwiami, że jest z paczką... nie poczekał jednak kilka minut aż osoba, która mogła odebrać paczkę będzie na miejscu... po kontakcie telefonicznym otrzymałem opryskliwą informację od kuriera, że on pracuje po swojemu i nie obchodzą go godziny deklarowane przez firmę... Tym sposobem pilną przesyłkę odbiorę dopiero po weekendzie... Nie polecam... gorzej niż poczta polska... ZaletybrakWadyfirma zupełnie nie nastawiona na życzliwy kontakt z klientem. -
~Patrycja / 2020-01-31 10:10
Zamówiliśmy lampę , śledziliśmy paczkę ..podobno kurier próbował dostarczyć dwa razy , ponieważ : za 1 razem RZEKOMO mnie nie było w domu ,tak kurier postanowił sobie napisać "odbiorca nie obecny" co z tego ze kwitnę w domu i czekam specjalnie ..ani dzwonka do drzwi , ani domofonu, ani pukania ..dzwoniliśmy do DPD przed drugą próbą dostarczenia ..niestety znów to samo..znów podobno nie było mnie w domu i odbiorca nie obecny OSZUŚCI LENIE i nic więcej..pomijając juz to ze ludzie pracuja i nie beda caly dzien siedziec i laskawie czekac az raczy przyjechac ..nawet nie zadzwonil ZERO. nigdy więcej. Zaletynie maWadywszystkie -
~Koko / 2020-01-31 09:42
Kurierzy robiący łaskę że dostarczą przesyłkę ,aroganccy .Firma nie reaguje na skargi. -
~jasto3 / 2020-01-31 09:33
Z niewiadomych powodów kurier nie dostarczył paczki. Zero informacji, nagle paczka pojawia się w punkcie odbioru. Nie polecam tej firmy. -
~niezadowolony klient / 2020-01-31 08:49
DPD-infolinia, bardzo nieprzyjemna obsługa, klient dzwoni by zasięgnąć jedynie porady w sprawie reklamacji paczki, która została uszkodzona w transporcie. Pani obsługująca nawet nie wysłuchujac pytania do końca, ciągle przerywa wtrącając że bez numeru paczki nic nie zrobi. Chciałam jedynie zasięgnąc informacji jak postępowac z procedurą reklamacyjną w sytuacji gdy kurier utrudnia mi sprawę, lub gdzie mogę zgłosić brak wsłpracy kuriera. Pani powtarza jak mantrę, że bez numeru paczki nic nie zrobi po czym w połowie mojego zdania ucina rozmowę: "dziękuję, dowidzenia" odkładając słuchawkę. DPD gratuluję wam obsługi klienta, może warto by było najpierw wysłuchać co osoba dzwoniąca ma do powiedzenia i z jakim zapytaniem dzwoni? Sądzę, że informacje ogólne mozna przekazać nawet bez numeru paczki. ZaletybrakWadyKurier zostawia paczkę u sąsiada informując minie o tym smsem, nie odbiera telefonu w sprawie protokołu szkody, zwodzi mnie, że nie ma czasu przyjechać oraz sugeruje abym podrobiła jego podpis na dokumencie -
~zebi / 2020-01-30 23:13
DPD oddział Kłodzko-TRAGEDIA i czarna rozpacz !!! Paczka 11dni leżała w oddziale Kłodzko.Infolinia ma cię w nosie.Za to pani kierownik placówki chamska i opryskliwa,rozłącza rozmowę i już.Ludzie omijajcie,niech ta firma padnie w końcu!!!! -
~MARIA / 2020-01-30 19:12
Kurier dostarczył paczkę uszkodzoną. Potem kurier miał odebrać zwrot-niestety oczekiwanie.
Informacja, że była próba odebrania a nikogo po paczkę nie było. Po rozmowie z BOK z mojej strony kontakt z kurierem. Kurier zapomniał o tym, ze ma odebrać zwrot.Mimo zapewnień, że zgłosi się po paczkę tylko by o tym jeszcze przypomnieć-cały dzień oczekiwania w domu, sms z prośbą o odbiór zwrotu i nic. Lekceważący stosunek do klienta. -
~Pawel / 2020-01-30 15:30
Spotkanie z kurierem który dopiero co się uczy porażka krzyczy warczy nie będzie 2x jeździł olewatorskie podejście do pracy. Ludzie też pracują a nie siedzą w domu i czekają na Pana kuriera. Praktycznie gosc nie czekał na mnie bo razem dojechaliśmy ale nagadac sie musiał.
Inna sprawa że kiedy przez błędy kuriera zaginęła nasza paczka to dzwoniąc pod numer infolinii skasowali mnie 30zl niby nie dużo ale kurier zawinił
Nie polecam DPD są inni
2x ZLE BARDZO -
-
~Rafał / 2020-01-30 14:34
Najgorsza firma kurierska, ciągle jakieś komplikacje.
Przesyłka z wczoraj status: przesyłka niedoręczona - odmowa oraz że przesyłka będzie zwrócona nadawcy. Zero kontaktu ze strony kuriera, nie wiem skąd status odmowa ??? Po 7 telefonach bez słowa wyjaśnienia dostarczą ( podobno ) przesyłkę jutro. Czas dostarczenia przesyłki wynosi podobno 2 dni, do mnie "idzie" już 4 - oddział Bydgoszcz.
Druga przesyłka wysłana status: zły adres odbiorcy i rzekomy kontakt kuriera. Jedno i drugie kłamstwo, kurier ani nie zadzwonił a adres jest poprawny, mieści się tam firma - oddział Zakopane.WadyZbyt dużo by pisać. -
~Gosia / 2020-01-30 13:43
Nie polecam tej firmy ponieważ miałam mieć wczoraj przesyłkę i jedna przesyłka z dpd przyszła a moja nie... kiedy sprawdziłam status przesyłki kurier napisał przesyłka niedoręczona- odmowa... to jest śmieszne bo cały dzień ktoś był w domu i ani kurier nie zadzownil ani nic żałosne ... skoro sie kurierą nie chce pracować to niech zmienia prace, a nie oszukują ludzi. -
~Iwona / 2020-01-30 12:57
Niestety musiałam skorzystać z usług DPD. Problem z dostarczeniem nawet pomimo rozmowy telefonicznej z kurierem. Przekierowanie na inny adres się nie powiodło bo źle wpisali kod pocztowy. Infolinia na tragicznym poziomie, niczego nie da się dowiedzieć bo tu cytuję: "nie mogę gwarantować że SMS z numerem do kuriera dojdzie bo smsy wysyła system a system może się pomylić" cała DPD FIRMA TO POMYŁKA!!! WadyNiekompetentni pracownicy -
~OSZUKANA / 2020-01-30 12:45
Wysłana paczka z bardzo ważnymi dokumentami - czas dostawy? Już następnego dnia "dotarła" do odbiorcy.
Szkoda tylko, że kurier w Bielsko-Białej podrobił sobie podpis odbiorcy, przesyłkę z dokumentami wrzucił sobie do skrzynki pod domem i pojechał... Odbiorcy są cały czas w domu - kurier nawet nie zadzwonił do drzwi...
Pani na Infolinii przekazała informację i przeprosiła ale z drugiej strony miała jednocześnie w nosie zachowanie innego pracownika. Zanim połączysz się na infolinię to zdążysz umrzeć przy tej słuchawce, "wybierz to wybierz tamto", loteria jak drugi raz dzwonisz z kim cię połączy - i od nowa tłumacz sprawę....
PRACOWNIK ZDECYDOWANIE POWINIEN ZOSTAĆ PRZYNAJMNIEJ UPOMNIANY!!!!
strona 536 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- nastepna »