Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12762 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2020-03-23 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem towar 15.03.2020 i nie dostałem do 21.03 żadnej odpowiedzi. Nadawca poinformował mnie że kurier nie przyjechał od 2 dni po paczki. Powiem tak, rozumiem jaka jest sytuacja, koronawirus itp. itd. Pracuje w branży medycznej i mamy teraz nie mniejszy zap*******l od nich ale robimy tą robotę ? taki zawód wybraliśmy ? nie możemy jej partolić mimo że walka jest nierówna i codziennie narażamy życie wystawiając się na to świństwo i przynosząc to do swoich domów i swoich bliskich. Wy boicie się podejść do odbiorców pod drzwi ? Więc lepiej iść na L4 posiedzieć w domu ? Może pora zrezygnować z usług przewozowych i zacząć lepić placki Co tu jest grane ? Już nie wiem do kogo z was mieć pretensję leniuszki (użył bym innego określenia), mam nadzieje że to wina ludzi koordynujących a nie ludzi którzy to rozwożą.
    ZaletyPotrafią podnieść ciśnienie
    WadyJesteś rewelacyjni (sarkazm)
  • ~kuba / 2020-03-23 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kontakcie z nadawca, okazało sie ze kurier nie próbował doręczyć paczki, podjął samodzielnie decyzje że paczka zostanie zwrócona do nadawcy, rzekomo na wniosek nadawcy jest to nieprawda i kłamstwo, jakim prawem kurier podjął taką decyzje??? nie raczył nawet zadzwonić i zapytać. Jak domniemam paczka okazała sie dla niego zbyt ciężka (mógł zadzwonić sam bym sobie wniósł jeśli zatrudniacie osoby niemające siły ani chęć dostarczyć paczke ). Dodam iż towar na który oczekiwałem jest niezbędny do wykonywania mojej pracy, dlatego prosze o wyciągniecie konsekwencji wobec osoby która nie wykonuje swojej pracy i przez jej karygodne zachowanie uniemożliwia wykonywanie pracy ZAROBKOWEJ innym brak jakiekolwiek szacunku !!!! JESTEM ZDEGUSTOWANY
    Zaletybrak
  • ~Maksymilian / 2020-03-23 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Kurier nie dał szansy na odebranie paczki ale miał czas na zwrot do magazynu, na infolinii zlewają ludzi jak błoto z chodnika w jeśień. Zamówiłem towar na który była akurat ostatni dzień promocji i nie otrzymałem go. Zero kontaktu od kuriera nawet po mojej dwukrotnej próbie telefonu oraz sms. Nie zamawiajacie przez tą firmę jak chcecie mieć paczkę na czas albo w ogóle ją dostać.
    ZaletyNie ma żadnych.
    WadyWszystko leży jak gówno na trawie
  • ~Maciej / 2020-03-23 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka odebrana przez was 16.03 dziś 23.03 i nawet nie wysłaliście.
  • ~wieczór / 2020-03-23 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlecenie na wtorek(17.03), dziś poniedziałek (23.03) i paleta nie dostarczona, tłumaczą koronawirusem, po co piszecie na własnej stronie www ze wszystko działa w porządku.
    Nic nie działa a DPD na infolinii ma to gdzieś.
  • ~Krzysztof / 2020-03-23 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy: zgłoszenia o numerze: 09445001308459 numer szkody: OP/19/2479311

    DPD nie poczuwa się do odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki. Kurier zaznaczył w systemie śledzenia, że dostarczył przesyłkę a DPD nie uznało mojej reklamacji. Straciłem sporo kasy.
    WadyDPD nie przyznaje się, że kurierzy kradną przesyłki.
  • ~qwerty / 2020-03-23 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłamy firmowe przesyłki, najgorsza firma kurierska jaka jest wg nas w Polsce. Totalna porażka, co jakiś czas płacimy kary za przesyłki ,,oversize" pomimo że wiemy że nie przekroczyliśmy wagi. Reklamacje nic nie dają. DPD omijamy szerokim łukiem.
  • ~nigdywiecejDPD / 2020-03-22 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier z jakim miałem styczność.
    Zawsze z nimi są problemy, z żadną inną firmą przewozową nie ma problemów, za to z DPD zawsze.
    -Kurierowi nie chce się przyjechać? Co za problem, zaznaczy sobie że odbiorcy nie było w domu, a telefon wyłączy.
    -Zamówisz kuriera po odbiór paczki, a nie chce mu się przyjechać? No, to już w ogóle żadnego problemu nie ma. Wklepie sobie że był i przesyłka była nieprzygotowana, a Ty drogi konsumencie, na kolana i proś obsługę klienta i błagaj o zwrot pieniędzy za coś z czego się nie wywiązali.

    Nie zamówię ich kurierem niczego, choćbym miał jechać pół polski sam samochodem.
    Zaletybrak
    Wady-wszystko
    -leniwi kurierzy
    -kurier nie informuje nigdy o przyjeździe
    -samowolka
    -brak kontaktu z kurierami/wyłączone telefony
    -kurierzy to oszuści, wpisują fałszywe informacje w trackery żeby tylko zaoszczędzić na czasie i nie przyjechać, a potem wy musicie wyjaśniać całą sytuację
  • ~Nie ujawnię / 2020-03-22 02:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Kurier zostawił paczkę pod drzwiami ( tyle ze nie pod moimi)
    nie konsultując tego ze mną i nie informując mnie o tym. Paczka została skradziona.
    Nie polecam, z całego serduszka.
  • ~Dominik / 2020-03-21 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogłem zamówić żadną inną firmą kurierską, stwierdziłem, że dam jeszcze jedna szansę DPD, mimo złych doświadczeń. Kolejny raz się zawiodłem. 2 razy umówili pozniejszy termin doreczenia za mnie, ostatecznie żeby nie siedzieć w domu i nie czekać aż łaskawie się ktoś zjawi przekierowalem paczkę do punktu. W dniu w którym miała przyjść do punktu o 17 wyskoczyło powiadomienie, że nie zastano mnie w domu i dalej magazynowali przesyłkę. Poszedłem w końcu sam do tego punktu i babka zadzwoniła do tego kuriera, powiedział że zjawi się około 13, akurat dobrze bo o 14 miałem wychodzić z domu, dostałem również numer do niego. O 13:30 gdy dalej go nie było zadzwoniłem, a on powiedział że nie da rady jednak teraz tego dostarczyć... Ostatecznie zostawił w punkcie, ale na myśl o zamawianiu tą firmą robię się wściekły, a kurierzy na mediach społecznościowych śmieją się z ludzi którzy płacą, żeby cos dostać i wymieniają się sposobami na niszczenie paczek. Nie wiem jakim cudem ta firma kurierska ma taką popularność.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo do wymeniania
  • ~Do Przemka / 2020-03-21 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Przemek nie wciskaj ciemnoty wiemy że jesteś pracownikiem tej firmy. Banda nieudaczników.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Kalina / 2020-03-21 08:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta kurier po odbiór paczki był zamawiany trzy razy, a i tak się nie pojawił. Brak jakiejkolwiek informacji, nikt nie potrafił nawet wyjaśnić sytuacji. Pani na infolini "poleciła" mi dostarczenie paczki do punktu osobiście.... Brak słów
    ZaletyCena
  • ~Przemek / 2020-03-20 19:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko sprawnie, kurier kontaktuje się przed dostarczeniem przesyłki.
  • ~Karolina / 2020-03-20 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia z firma DPD . Zatrudniają Ukraińców którzy nawet nie starają się mówić choć trochę po Polaku , kurier który do mnie przyjechał był chamski i opryskliwy.A na info lini nie uzyskałam żadnej pomocy tak naprawdę nie wierzono gdzie zgłosić skargę .
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~gosikxp / 2020-03-20 16:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze mówiąc takiej żenady dawno nie widziałam. Miałam do czynienia z firmą 3 razy i ani razu nie odniosłam pozytywnych wrażeń. Zmiana adresu graniczy z cudem. Mimo maila który potwierdził zmianę adresu paczka i tak trafiła nie tam, gdzie miała, albo wcale nie trafiła-była do odbioru w punkcie 30km dalej mimo że cały czas byłam w domu. Innym razem kurier zadzwonił o której będę, podałam godziny, mimo to wracając do mieszkania znalazłam paczkę o wartości 1000zł leżącą pod drzwiami (nie wiem ile tam leżała, ale każdy mógł przejść i ją zabrać. Jednym słowem jak najdalej.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Doradca / 2020-03-20 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrudnijcie Ukraińców na infolinie. Lepsza będzie obsługa łamaną polszczyzna ale zaangażowanych ludzi niż tych im becyli których teraz zatrudniacie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Łukasz / 2020-03-20 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiony nowy komputer/stacja robocza - wartość ok 5k zł. Czekam na dostawę i nic, status w śledzeniu pokazuje że jest cały czas w punkcie nadania. Po odrobinie szukania z użyciem wujka Google znalazłem telefon do punktu - jednocześnie sklep z alkoholem. Dowiedziałem się że paczka jest na stanie od kilku dni, ale kurier jej nie zabrał, bo ma pełny wóz. Jakbym nie musiał jechać ok. 250km to sam pojechałbym i zabrał paczkę, ale szkoda mi pół dnia na drogę. Nadal czekam na realizację zamówienia, ale już jestem nie zadowolony. Jakoś konkurencja w tych ciężkich czasach potrafi realizować identyczne usługi.
    ZaletyŚledzenie - pokazuje brak ruchu
    WadyWszystko inne.
  • ~Martin / 2020-03-19 22:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Powiem tak szczerze i prosto z mostu. Najgorsza , firma kurierska jaka jest na rynku . Firmy takie powinny być zamykane nie powinny mieć racji bytu. Dostałem 4 z rzędu przesyłki uszkodzone w środku wszystko w drobnym maku. Kolumna monitor audio bardzo wysokiej klasy , uszkodzona tak jakby wypadła z 11 piętra. Nawet gdyby mi spadła nie byłoby takich obrażeń. Lakierowana rozwarstwiona powłoka uszkodzona bardzo mocno. Kosz trzymający głośnik rozleciał w drobny mak. Śruba , która trzyma głośnik wysoko tonowy, skrzywiona ,że nie szło odkręcić. Jednym słowem kolumna na śmietnik za 1500zł. Druga przysyłka figurka z kamienia , kamień zmielony tzw polystone . wysztkie elementy wystające uszkodzone. Wartość jakięś 1200zł generalnie na śmietnik. 3 przysyłka wzmacniacz Denon nowy 4 tysiące , uzywany 2 tysiące. Karton w czarnej folii. Sprzęt zapakowany w styropian. Siła uderzenia była tak duża ,że pokrętło od siły głośności było w środku . Wlazło do środka wypychając w środku płytke plastikową która to wszystko trzymała. Koszty naprawy to 500zł. Wszytko było połamane. 4 przysłka kolekcjonerska figurka idealnie spakowana zapakowana. Chyba na te paczke spadła jakaś tona . Może walec przejechał , nie wiem urwany ogon , który był wzmocniony prętem . Wszystko uszkodzone i urwane. Dramat !!!! . Uważam , że reklamacje to strata czasu, nic nie dają i nie wnoszą. Zawsze ta sama odpowiedz sprzęt źle spakowany. Ja uważam ,że ktoś robi to celowo. Przy jednym uszkodzeniu można wmówić mi ,że mi spadło , ale przy czterech paczkach. No nie rzucam swoim zakupionym sprzętem po ścianach ,żeby oczernić firmę. Chętnie złożyłbym z kimś pozew do sądu ,grupowy.
    ZaletyZaletą jest tylko to ,że kurierzy mają telefony.
    WadyWszystko , dobrze ktoś napisał śmietnikowa firma.
  • ~Ppppp / 2020-03-19 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Co Panstwo mysla o zlozeniu grupowwegl wniosku do sądu na smietnikowych dostarczycieli paczek z dpd?
    ZaletyBrak
    WadySmietnikowi kurierzy
  • ~Mrówka / 2020-03-19 17:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier wielokrotnie w sposób opryskliwy i niekulturalny reagował na informacje, ze nie ma kogoś w domu. Groził odesłaniem paczki po pierwszym nieodebraniu. Mimo informacji o posiadaniu terminala do płatności karta kurier go nie miał i kazał mi jechać natychmiast do bankomatu. Kurier nie stronił od bezczelnych komentarzy na mój temat „specjalista się znalazł” itp
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12762
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8180
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7773
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2481
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4879
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 4072
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150