Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12762 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Milena / 2020-03-26 01:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dotarła. Zostałam po prostu okradziona. Jak tak można? Dostałam pusta paczkę. Kurier nawet nie poczekał aż sprawdzę przesyłkę, bo uciekł bez słowa. Nie może tak być że jesteśmy oszukiwani, okradani.
  • ~Sylwia / 2020-03-25 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD zatrudnia nieuczciwych kurierów. Oszukują, że dzwonili na tel. i do drzwi, nagminnie. Nie chce im sie wchodzić po schodach. Trzeba uganiać sie za przesyłkami po całym mieście, a zdarza się, że piszą SMS o pozostawieniu przesyłki w punkcie odbioru a na miejscu jej tam nie ma. Fatalna obsługa, bardzo nie polecam.
  • ~Makita / 2020-03-25 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał dostarczyć paczkę do domu, nie dostarczył jej, skłamał, że paczkę próbował dostarczyć 2 razy i ją skierował do magazynu. Po mojej interwencji u nadawcy, paczkę miał dostarczyć następnego dnia do domu- zostawił w punkcie odbioru-kwiaciarnia. Po kolejnej mojej interwencji - infolinia DPD oraz nadawca - paczka następnego dnia miała trafić do domu, nie trafiła a została zwrócona do nadawcy. Kurier przez telefon - lekceważy klienta i śmieje się w twarz - że to mój problem odebrać paczkę. Omijać szeroko ta firmę, jakoś obsługi poniżej 1 gwiazdki.
    Zaletybrak
    WadyWszystko jest źle, obsługa klienta i dostarczanie paczek nie działa
  • ~Niezadowolona klientka / 2020-03-25 18:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzisiaj dostałam telefon, że owy kurier jest pod blokiem i sama mam zejść (kobieta drobnej postury) po paczkę 20 kg. Czytałam regulamin i zmiany odnośnie epidemii i nigdzie nie jest powiedziane, że kurier ma prawo zostawić paczkę pod blokiem? Mamy kwarantannę, a mimo to nieprzyjemna i chamska obsługa nie zważa na powagę sytuacji. Pan, który był zabezpieczony w maskę i rękawiczki był bardziej narażony na kontakt ze mną i dziadkiem (jedyny facet (po 60) dostępny w domu o 13) niż jakbym zostawił paczkę pod drzwiami domu. Nigdy więcej nie zamówię paczki z tej firmy. Nie polecam, chamstwo i nic więcej!
    WadyChamstwo, brak zrozumienia.
  • ~Aguirra / 2020-03-25 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiliśmy paczkę, którą sklep wysłał przez DPD. Kurier przyjechał pod blok i zadzwonił na komórkę. Wyjaśniliśmy, że jesteśmy na kwarantannie i nie możemy zejść. Poprosiliśmy, żeby zostawił paczkę pod drzwiami. Nie zgodził się. Poprosiliśmy, żeby zostawił paczkę na portierni. Nie zgodził się. Poprosiliśmy, żeby podał nam paczkę, przez balkon (mieszkamy na pierwszym piętrze - mięliśmy ze sobą sznurek i dużą torbę). Nie było rozmowy Kurier był chamski i arogancki do granic możliwości. Mojej dziewczynie rozłączył połączenie w pół słowa. Kiedy przechodził pod balkonem zawołałem go kilkukrotnie, żeby spróbować znaleźć jakieś rozwiązanie bezpieczne dla niego - nie raczył zareagować.

    Jesteśmy na kwarantannie, bo wróciliśmy z zagranicy, z miejsca w którym praktycznie nie ma wirusa. Od przyjazdu nawet nie kichnęliśmy. A zamawiamy przez kuriera właśnie dlatego, żeby kwarantanny dotrzymać. Dzisiejszego poranka odebraliśmy spod drzwi inną paczkę nadaną DHLem. Bez problemu,

    To był najgorszy serwis z jakim się spotkałem jeżeli chodzi o kurierów, Chamstwo, arogancja i przede wszystkim brak dostarczenia podstawowej usługi i sensu istnienia firmy. Drogie DPD - punkt karny. Przemyślcie po co istniejecie i kogo zatrudniacie.
    WadyChamstwo i arogancja kurierów. Brak chęci dostarczenia paczek. OMIJAĆ!!!!!
  • ~J73 / 2020-03-25 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie posiada terminala, mimo, że w zamówieniu jest zaznaczone płatność tylko karta. I w sms o dostarczeniu takze. Jest niegrzeczny. Krzyczy i obraża. W końcu mówi, że ja odmawiam przyjęcia towaru i rozlacza się. Próby kontaktu telefonicznego i SMS są bezskutecznie. Towar nie zostaje dostarczony. Dzwonię do obslugi klienta. Tu sytuacja podobna. Lekceważenie klienta. Traktowanie go jak zło konieczne. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim złym traktowaniem klienta. I to w dobie konkurencji rynkowej. Ogólnie nie polecam. Myślę, że firma Media Markt w której zamówiony został towar powinna się zastanowić nad zmianą dostawcy swoich towarów, ponieważ to nie wpływa dobrze na ich wizerunek.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niegrzeczny kurier i obsluga. Nie posiada terminala mimo, zaznaczonej na zamówieniu opcji płatności kartą.
  • ~Maklio / 2020-03-25 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety obsługa jest straszna przeklinają i wulgaryzmy niestety popracujcie nad tym więcej nie zamawiam
    WadyWulgaryzmy
  • ~Emi / 2020-03-25 16:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostaję SMS z konkretna data i godzina o której ma być kurier z paczką czekam cały dzień na niego gdy w końcu udaje mi się dodzwonić do niego twierdzi że gdzieś umknęła mu moja paczka i ze moze będzie jutro żarty chyba ktoś się dostosowuje do kuriera a oni w kulki leca i tym bardziej że trudno mu wysłać nawet smsa od rana że paczki nie będzie dzis zenada
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klientów brak dostawy w wyznaczonym terminie
  • ~mim / 2020-03-25 16:03
    Ocena: 4.33 / 5
    W przeciwieństwie do innych jestem bardzo zadowolona z obsługi.Pan bezproblemowo wniósł paczkę na 4 piętro a mało tego to pomógł zneść stary sprzęt.Był bardzo miły z uśmiechem na twarzy.
  • ~Wroc / 2020-03-25 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kolejny raz to samo: kurier nie zadzwonił, tym razem też nie odbierał telefonów, nadawcę poinformował, że nie ma możliwości dostarczenia przesyłki, a na stronie DPD informacja o niemożności dostarczenia.
    ZaletyŻadnej
    WadySame wady
  • ~Stanisław / 2020-03-25 11:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, to grzeczne określenie. Skandaliczne zachowanie "doręczyciela" z DPD. Zgodnie z obowiązującymi od dziś zasadami - mowa o 25.03.2020 r( obostrzenia związane z pandemią koronawirusa) nawiązałem kontakt telefoniczny z przewoźnikiem ( tel. 512323210). Poprosiłem o informację w jakim orientacyjnie czasie mogę liczyć na dostarczenie przesyłki. Odpowiedział, że w ciągu 2-3 godzin powinien dostarczyć. I do tej pory było ok. Poprosiłem wiec uprzejmie, szanując swój i przede wszystkim jego czas, by uprzedził mnie jak już będzie w mieście ( chodziło o to, by nadaremnie chłop się nie ciągał po kamienicy, bo taki to czas wirusa....). telefonicznie, to wyjdę mu na przeciw. Odmówił. Z oburzeniem stwierdził, że w zasadzie to jak "panienka w okienku" mam na księcia czekać. Zwróciłem mu uwagę, że on ma do wykonania zadanie dostarczenia przesyłki a nie wydawanie nakazów, poleceń etc. Wówczas się rozłączył, mówiąc w lekceważący sposób : Do widzenia". No tak! Mam nadzieję że do widzenia , bo przygotowałem mu już równą kwotę co do grosza- dosłownie!!! ( nie będzie tym razem grzecznościowego napiwku), ale teraz nie mam gwarancji czy jegomość raczy się pojawić. Ja czekam. CDN
    Zaletynie zauważyłem
    Wadysame wady na ten moment
  • ~Górnik / 2020-03-25 05:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik jaki istnieje ... paczki się tracą mimo iż pisze dostarczono lub są uszkodzone ... Tym razem przewóz zagraniczny paczka charydatywna na przeżycie osobie chorej bez środków dobzycia wyczekiwany kurier w oknie i nie ma po czym informacja DOSTARCZONO !! Na infolini nie mogą im zrobić bo jest dostarczona i tyle . Chodźby za darmo ODRADZAM gdyż paczka widmo mnie kosztowała około 700 zł.
    ZaletyŻadne
    WadyNie odpowiedzialni kurierzy
    Znikające paczki
    Brak informacji o przesyłce
    Zero pomocy przy zgubieniu paczki
  • ~Ula / 2020-03-24 22:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, ta firma powinna się wziąć i zamknąć , dla dobra klientów
  • ~Pikczer / 2020-03-24 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została doręczona, choć otrzymałem wiadomość że dziś zostanie doręczona. To nie pierwsza taka sytuacja.
  • ~... / 2020-03-24 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    po podaniu nr tel. do osoby która może odebrać paczkę kurier nie pojawił się, w kontakcie był nieuprzejmy i bezczelny
    Zaletybrak
    Wadybrak ogłady i elastyczności
  • ~co tu się wyrabia / 2020-03-24 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalne nieporozumienie. O godzinie 14.00 dzwoni do mnie kurier z informacją, iż podejmie próbę doręczenia. Informuję go że przebywam z pracy i jestem w stanie odebrać przesyłkę po 17.00. Kontakt się urywa. Po powrocie z pracy sprawdzam co z moją paczką. Okazuje się że kurier zadecydował o mojej rezygnacji z doręczenia (co samo w sobie jest absurdem) i paczka jest już w drodze powrotnej. Po kontakcie na z infolinią dowiaduję się, że przykro im ale nie są w stanie nic już zrobić. Jeszcze nigdy żadna firma kurerska nie dopuściła się takiego absurdu. Polecam omijać szerokim łukiem. Jeżeli musicie już zamówić coś ze sklepu, który współpracuje z tą "firmą kurierską" to płaćcie przy odbiorze. Bo jak widać dostarczenie paczki to nie ich obowiązek tylko dobra wola> DRAMAT
    Wadycała ta firma to jedna wielka wada
  • ~sasza / 2020-03-24 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    dnia 19.03 otrzymałem maila, że kurier dostarczy paczkę i nie dostarczył. od kilku dni tj. od dnia 20.03 nawiązałem już pięciokrotnie rozmowę z konsultantami na infolinii dpd i do dnia dzisiejszego centrala prawdopodobnie nie może się skontaktować z kurierem. do tej pory nie wiem co z moją przesyłką. każdą moją rozmowę konsultanci (za każdym razem inni) twierdzą, że zajmują się moją sprawą.
    Zaletyżadnych
    Wadylekceważenie problemu przez firmę która ma tak dużo negatywnych opinii
  • ~Monika / 2020-03-24 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak kontaktu z kurierem od kilku dni, próbuje się dodzwonić i dowiedzieć co się dzieje z moja paczka, rozmawiałam z Panią na infolinii i poinformowano mnie, ze nie wiadomo co się dzieje z moją paczką i gdzie ona jest, bo nie mogą się skontaktować z kurierem. Totalna porażka!!
    Po trzech dniach udał mi się dodzwonić do kuriera, który mnie łaskawie informuje ze on również nie ma pojęcia, bo nie miał takiej paczki, totalne zamieszanie!! Nie polecam
    WadyBrak kontaktu z kurierem, nieporządek w przesyłkach
  • ~Nicki / 2020-03-24 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest stan pandemii.Robimy zakupy on-line towarów niedostępnych.Sklepy pozamykane.Wszystkie paczki z towarem zamówionym przeze mnie w aptekach uszkodzone, kartony podziurawione tak,że można sprawdzić zawartość.Na szczęście jak do tej pory niczego nie brak.Zobaczymy w jakim stanie i zawartością doręczona będzie paczka z zakupionym towarem deficytowym.Jak za komuny z paczkami z zachodu.
  • ~Goffe / 2020-03-24 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier był bardzo nie miły że płaciłem gotówką a nie miał do końca do wydania, mówił żebym przelewem robił ale mondrala co
    WadyBrak kultury i tyle
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12762
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8181
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7773
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2481
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4880
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 4072
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150