Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12550 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2020-02-29 08:27
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam wysyłania jakich kolwiek rzeczy delikatnych przez DPD - chodzi o szkło,porcelanę itp.Na własnej osobie przekonałem się 2 razy. Mimo że za każdym razem porcelana była starannie zabezpieczona-folią bąbelkową,styropianem,gazetami i kartonami to i tak nie obyło się bez strat.Za pierwszym razem wazon i szkatułka pobite,za drugim razem żyrandol,mimo to że jeszcze dokładnie oklejany jest karton naklejkami "ostrożnie szkło" i "góra,dół". Reklamacja też jest mało realna w tym wypadku.Natomiast resztę rzeczy można spokojnie wysyłać.Jest szybko i tanio.
  • ~Wilqu / 2020-02-28 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Norma, człowiek w domu,a przesyłka awizowana.
    Mam nadzieję,że w końcu splajtują.
    Kurier DPD omijać z daleka !!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyOszukiwanie ludzi
  • ~Anna / 2020-02-28 15:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Widzę, że nie tylko ja zostałam oszukana przez ta firmę. Kurier z automatu awizował moją przesyłkę. Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją. Odradzam wszystkim korzystanie z tego przewoźnika.
    ZaletyBrak
  • ~klient po raz ostatni / 2020-02-28 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    o godz. 12 kończy rozwożenie paczek i wraca do Tarnowa
  • ~Jakub / 2020-02-28 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, kolejny raz Pan kurier zostawia paczkę u sąsiada, mimo, że byłem w domu. Na pytanie dlaczego nie dzwoni na podany nr telefonu odpowiada 'że nie ma czasu i żebym kupił dzwonek do drzwi'.
  • ~Dorota / 2020-02-28 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie opłacę przesyłki dostarczanej przez DPD. Czekałam na dostawę cały dzień, po czym wieczorem SMS informujący że paczka do odbioru w punkcie DPD pickup z informacją że kurier nie zastał nikogo w domu.
    Naciąganie klientów. Totalna żenada.
    WadyOszustwo
    Brak weryfikacji kurierów
  • ~DPD Oszusci / 2020-02-28 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    ZWYCZAJNE OSZUSTWO NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z KURIERSTWEM !!!! UWAGA KLAMIĄ I OSZUKUJA PEZYJADA POD DOM W GODZINACH PRACY BEZ TELEFONUICZNEGO SPRAWDZENIA ...ODMAWIAJĄ PONOWNEJ DOSTAWY , ICH PROPOZYCJA - ZOSTAWI W SKLEPIE BO ZNA KIEROWNIKA... KUEIER 16ZL I TRZEBA ODBIERAC SAMEMU W JAKIMS ICH PUNKCIE DALEKO OS MOJEGO ADRESU.. K. TO JUZ 2 RAZ .. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED DPD OSZUSCI
    ZaletyNIE MA
    WadyZWYCZAJNE OSZUSTWO NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z KURIERSTWEM KLAMIĄ I OSZUKUJA PEZYJADA POD DOM W GODZINACH PRACY BEZ TELEFONUICZNEGO SPRAWDZENIA ...ODMAWIAJĄ PONOWNEJ DOSTAWY PROPOZYCJA - ZOSTAWI W SKLEPIE BO ZNA KIEROWNIKA... KUEIER 16ZL I TRZEBA ODBIERAC SAMEMU W JAKIMS ICH PUNKCIE DALEKO OS MOJEGO ADRESU.. K. TO JUZ 2 RAZ .. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED DPD OSZUSCI
  • ~CEZAR / 2020-02-28 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie reklamuję usługę .Jedna z paczek została zwrócona do nadawcy w stanie opłakanym. Ponoć została zniszczona gdzieś w sortowni. Niestety DPD odmówił wypłaty odszkodowania twierdząc , że to nie ich wina . Paczki były ubezpieczone . Właśnie zajmuję się tym mój prawnik. To juz drugi raz kiedy DPD umywa ręce . Tragiczna Firma, nie polecam
  • ~Gość / 2020-02-27 19:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Jak dla mnie ok przesylki zawsze na czas nigdy nie mialam żadnych problemów zawsze otwieram paczkę przy kurierze nie bylo sytuacji by paczka byla uszkodzona
    ZaletyProfesjonalna firma
    WadyBrak
  • ~Klient_Gdańsk / 2020-02-27 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuje się z klientem po czym w statusie otrzymujemy "Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny"
    Brak poważnego podejścia do klienta i sytuacji - Przekładany termin na godzinę 15-17 nic nie pomógł. Kurier o 11:00 zaznaczył ponownie w systemie "Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny" i nie raczył odebrać telefonu. Nie polecam...
    ZaletyBrak
    Wady- Wstawianie fałszywych informacji w systemie.
    - Brak kontaktu.
    - Przekładanie terminu w ich aplikacji niczym nie skutkuje. Termin zostaje wybierany przez kuriera.
  • ~Iwona / 2020-02-27 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier oznajmił, że jest pod wskazanym adresem i jak nikogo nie ma to przekazuje paczkę do punktu odbioru. Nie było mowy o umówieniu się np. za 10 minut, tak jak jest to w przypadku innych firm kurierskich. Na infolinii dowiedziałam się, że jak kurier tak zdecydował to nic nie mogę z tym zrobić. Szkoda, że tacy kurierzy psują opinię nie tylko firmie kurierskiej ale również firmie, która korzysta z ich usług. Ja nie zamierzam korzystać z usług firmy DPD jak również kupować w sklepach, które wysyłają za pośrednictwem DPD.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyAroganccy kurierzy, brak współpracy z klientem
  • ~univv / 2020-02-27 15:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier który jeździ po Wieruszowie byl u nas wiele razy wtargnął na nasze podwórko z paczką dobrze wiedząc że pies jest na podwórku. Pies zaatakował kuriera ponieważ go sprowokował poczym kurier skopał psa który oszczenił 5 małych piesków w dodatku domaga się teraz odszkodowania chodź była nawet tabliczka na furtce z ostrzeżeniem "Uwaga pies!"
    Zaletynie ma
    Wadyduzo by wymieniać
  • ~Katarzyna / 2020-02-27 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała firma to jedna wielka porażka!Paczka miała być odebrana o godz 16 a kurier dzwoni o 15 i informuje mnie o przesyłce.Na moje prośby by przyjechał godz pozniej stwierdził cyt.(normalni ludzie tak pracuja)ze nigdzie nie bedzie jeździł.Zagrozilam ze wniosek skargę A on na to ze i tak nic to nie da.Drugi dzień jest dokladnie taki sam,co za masakra!Pan konsultant tez nie pomógł i rozmowa przebiegała od.ja swoje on swoje..Żenada omijanie szerokim łukiem ta firmę. Zastanawiam się czemu w konkurencji nie ma takiego problemu...
    WadyNieprofesjonalizm
  • ~kuba / 2020-02-27 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest niekompetentna i nie próbuje nawet udawać, że zależy jej na kliencie. Zero kontaktu, żadnego maila, smsa a kontakt telefoniczny "jest indywidualną decyzją kuriera". Idioci
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu
    kompletnie bezużyteczna linia pomocy
  • ~Justyna / 2020-02-27 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam paczkę do klienta i kurier nawet do niego paczki nie dostarczył tylko zwrócił paczkę. I niestety musiałam dwa razy zapłacić za przesyłkę. Firma bez jakiś żadnych kompetencji
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni ludzie obsługa nie miła
  • ~Julia / 2020-02-27 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, wieczne problemy, kurierzy pracujący za karę, niekompetentne osoby na infolinii. Hitem jest brak uznania reklamacji za niedostarczenie w sobotę (specjalnie wybierałam taką opcję), a w poniedziałek, bo zamawiając coś w sklepie internetowym "nie ja jestem płatnikiem". Pewnie, każdy normalny człowiek najpierw pójdzie składać skargę na kuriera do sklepu internetowego! Żałosne
    Wadyzawsze jest z nimi problem
  • ~dpd / 2020-02-27 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno paczki wędrują sobie kilka dni po różnych oddziałach
  • ~Iza / 2020-02-27 08:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze sympatyczny Pan . Dzwoni ze będzie za 15 min .Paczki nigdy nie uszkodzone. ;)
  • ~Natalka / 2020-02-26 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym podzielić się swoją opinią na temat braku profesjonalizmu jaka wykazuje się firma DPD. Kurier ( chyba przestraszony ciężarem paczki ) postanowił nawet nie podjąć próby dostarczenia mi jej pod drzwi. Byłam cały dzień w domu a mimo to w statusie przesyłki wieczorem zobaczyłam „nieudana próba doręczenia”. Natychmiast postanowiłam wyjaśnić sprawę mailowo i wystosowałam odpowiednie pismo w tej sprawie. Z racji tego, że była już pozna godzina wieczorna nie oczekiwań odpowiedzi szybko ale ku mojemu zdziwieniu już o godzinie 7:36 rano odpisała mi na maila Pani Weronika Pacek z obsługi klienta formułą „kopiuj” „wklej” (Informujemy, iż kontakt z odbiorcą jest indywidualną decyzją kuriera. Nie ma możliwości ustalenia doręczenia pod adres. Możliwy odbiór własny lub zwrot do nadawcy). Zaznaczę, że Pani Weronika nie sprawdziła nawet co się stało z paczką, że nie została dostarczona tylko napisała maila spławiającego.
    Droga firmo DPD, sugeruje przeszkolić swoich pracowników na każdym szczeblu obsługi klienta. Po tych doświadczeniach niestety będę unikać korzystania z Waszych usług. Dodam jeszcze, ze kilku moich znajomych miała podobne historie wiec nie jest do jednorazowy problem.
    Pozdrawiam Pana Kuriera oraz Panią Weronikę aby w końcu znaleźli pracę, która nie będzie ich frustrować :)
  • ~KwWMNP / 2020-02-26 17:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej!!!
    Zero kontaktu, w obsłudze klienta podnoszą telefon po 5 min, paczka która miała zostać dostarczona w poniedziałek dotarła w czwartek, ponieważ kurier sam zmienił datę doręczania o 3 dni!! Zdecydowanie nie polecam!!
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981