Firma DPD według mnie jest jedną z najgorszych firm kurierskich rozwożących paczki na terenie Polski. Pierwszy raz miałam z nią styczność, mimo iż z tego typu zakupów / przesyłek korzystam od dawna. Zostałam potraktowana byle jak, kompletnie bez dbania o klienta. Kurier zadzwonił do mnie jak byłam w pracy. Powiedział, że skoro nie ma mnie w domu paczkę będę mogła odebrać w magazynie, 40 km od mojego miejsca zamieszkania.
Kiedy następnego dnia zadzwoniłam do magazynu, okazało się, że moja przesyłka została odesłana do nadawcy o czym zostałam poinformowana tylko dlatego, że sama wykonałam telefon. Kurier był nieuprzejmy, ewidentnie nie zależało mu na kliencie. Rozumiem, że jest to ciężka, nudna i odpowiedzialna praca, ale zawsze można ją zmienić, skoro nie lubi się ludzi.
Jestem osobą, która daje tylko jedną szansę, dlatego teraz będę bacznie obserwować jaka firma ma mi dostarczyć przesyłkę z zakupami internetowymi. ZaletyInny kurier po zgłoszeniu sprawy do firmy, z której była nadana przesyłka zadbał o to wykonując do mnie kilka telefonów i ostatecznie paczka trafiła do mnie. Ale był tydzień opóźnienia. To jest skandaliczne.
WadyKurier, którego kompletnie nie interesuje klient, a przecież to dzięki klientowi ma z czego żyć. Skoro już wybral taką profesję, powinien się starać.