Zero szacunku do klienta ! Prosiłam telefonicznie o kontakt do kuriera i niestety się nie doczekałem. Nie polecam!!!
ZaletyŻadnych
WadyNiekompetencja
~Toruń / 2020-04-02 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Jest to najgorsza firma kurierska dostępna na rynku a miałam do czynienia ze wszystkimi. Kurierzy oczekują, że to odbiorca dostosuje się do ich terminów i zupełnie nie można z mini nic uzgodnić
ZaletyNIE MA ZALET
WadyPrzestrzegam z korzystania z usług tej Firmy bo to powoduje dużo nerwów i same problemy. Piszę tu o woj. Kujawsko - Pomorskim
~MariuszS. / 2020-04-02 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Paczka wysłana za pobraniem. Kurier nie doręczył, wklepał w system odmowę odbioru i paczka wróciła do mnie. Dzwoniłem do Klienta i powiedział, że cały dzień czekali na kuriera, niestety kurier nie dotarł. Zapłaciłem za dwie wysyłki- do Klienta i powrotną do mnie. Nadałem paczkę ponownie inną firmą kurierską i na drugi dzień została doręczona, Klient uregulował pobranie i odebrał paczkę. Koszty 3 dostaw przewyższyły wartość paczki, ale musiałem Klientowi dostarczyć towar. Reklamacja w DPD oczywiście odrzucona. Ostatni raz wysłałem paczkę DPD. Dla zainteresowanych mogę udostępnić numery listów przewozowych zarówno DPD jak i konkurencyjnej firmy, która bez problemów skutecznie doręczyła paczkę Klientowi.
ZaletyBrak nawet cienia zalet firmy DPD.
WadySame wady, kurier robi co chce, firma zlewa Klienta. Reklamacja odrzucona. NIGDY WIĘCEJ.
~andrzej / 2020-04-01 20:32
Ocena: 1.00 / 5
brak możliwości odbioru przesyłki po godz. 17 niekompetentne podejście kuriera
Wadybrak możliwości odebrania przesyłki po 17
~Boroś / 2020-04-01 19:07
Ocena: 2.33 / 5
Kulier przez telefon twierdził że będzie za dobrą godzinę a po godzinie czekania nie dotarł i wyłączył telefon
WadyNie żetelnosc kłamliwość
~Natasza / 2020-04-01 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Wysyłają SMS rano,że paczka ma być dostarczona dzisiaj , po całym dniu oczekiwania jednak paczki brak.. Po czym żadnej informacji, a gdy się dzwoni by się czegoś dowiedzieć , to nikt nie odbiera. Nieprofesjonalne podejście ,a czas klienta mają się za nic..
~były stały klient / 2020-04-01 16:32
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo słaba strona do uzyskania reklamacji. Wysyłają 2 dni przed końcem upływu 30 dni od nadania przesyłki informację iż naliczają dodatkowe opłaty. Kiedy napiszesz reklamację czyli po 3 dniach od informacji naliczeniu dodatkowej opłaty, okazuje się iż nawet nie mają jak ci udowodnić że masz naliczoną dodatkową opłatę, ponieważ monitoring mają tylko 30 dni od daty nadania przesyłki. Tym samym wszystkie reklamacje zostaną odrzucone z automatu. Poza tym reklamacji nie czytają tylko wysyłają- kopiuj wklej regulamin świadczenia usług. Są to specjalne zagrania firmy dpd aby wpuścić klienta w maliny... Jak masz reklamować jakąś usługę u nich to musisz to zrobić od razu. A i tak będą spuszczać cię na drzewo.
~doro / 2020-04-01 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Jak dla mnie żenada...brak kontaktu..i ogólnie olewanie klienta..
~Małgorzata / 2020-04-01 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Siedzę w domu od trzech dni interweniuje gdyż umawiam się telefonicznie z kurierem ,a on nie przyjeżdża ,nie dzwoni
nie pozostawił nawet zawiadomienia . W poniedziałek podobno nie było mnie w domu ,we wtorek podobno odmówiłam przyjęcia przesyłki . kurier chyba telepatycznie to stwierdził bo osobiście nie przyjechał.Zadzwoniłam na infolinię we wtorek sprawa miała być załatwiona .dzwoniłam na infolinię w środę rano żeby przypomnieć , obiecano mi że przesyłkę w środę otrzymam tymczasem w śledzeniu przesyłka poszła do zwrotu ,zadzwoniłam na interwencję pan po wysłuchaniu poprosił abym poczekała a następnie rozłączył się zadzwoniłam po raz drugi nic nie mogę poradzić !!! Bo poszła do zwrotu .Zawieście działalność jeśli nie ma kto pracować a nie przyjmujecie paczki i bez próby ich doręczenia .nik nawet nie zbliża się do miejsca doręczenia bo nie ma nawet zawiadomienia zwracacie je ,chętnie jednak przyjmowana jest opłata za usługę.Wszystkie moje interwencje można sprawdzić bo rozmowy podobno są nagrywane .Złożył też skargę e-mail we wtorek ,żadnej odpowiedzi. Nigdy więcej nic nie kupię od kogoś kto wysyła przez DPD nigdy z czymś takim się nie spotkałam
Zaletybrak!!!!!!
WadyKurier .infolinia.interwencja.
~Damian / 2020-04-01 12:19
Ocena: 2.33 / 5
Witam moja paczka została odebrana od nadawcy. Czekałem na jej dostarczenie 5dni łącznie z weekendem. I w dniu doreczenia przesyłka nie została dostarczona. Komunikat nikogo nie było w domu. Co się okazało nie wyszła wogóle z oddziału. Masakra
~Maria / 2020-04-01 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie została dostarczona do mnie do domu, podobno nie było mnie, co było nieprawdą. Kurier kłamał, że dzwonił domofonem. Nie było telefonu, smsa. Kurier niemiły i chamski. Standard tej firmy.
Zaletybrak
~MEROL / 2020-04-01 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Coraz częściej giną paczki, można dzwonić codziennie w sprawie zaginionej paczki przez 2-3 tygodnie codziennie to samo jeszcze ją szukamy... "paczki za kilkaset złotych" . ostatnio znaleźli paczkę po dwóch miesiącach oczywiście już nie była w takim samym stanie i brakowała faktur.
Dziś już znów zgubili paczkę i szukają paczkę 8 dzień paczka o wymiarach 150cm /50cm / 14cm
~awa / 2020-04-01 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie została dostarczona do mnie do domu, ale zostawiona w punkcie odbioru. Oficjalny powód? Podobno nie było mnie w domu. Tymczasem w dniu dostawy nikt nie próbował doręczyć przesyłki. Nie było ani domofonu, ani telefonu, ani nawet smsa, że kurier jest już pod blokiem. Na stronie jest informacja, że obecnie, pomimo koronawirusa, zasady dostawy są takie same, jak dotąd. Pani na infolinii mówi, że się zmieniły i kurier w ogóle nie wchodzi do klatki, tylko prosi o odbiór "pod blokiem". To jeszcze jest dla mnie zrozumiałe i naprawdę nie miałabym problemu z zejściem po paczkę, ale nie dostałam żadnej informacji, że kurier już jest. Dodatkowo na infolinii pani próbowała mi wmówić, że w dostawie zaznaczyłam opcję odbioru osobistego, co było nieprawdą, ale na szczęście maile od DPD potwierdzały, że adres dostawy jest do domu. Uważam, że takie traktowanie klienta jest niepoważne i nieprofesjonalne i nie zamierzam więcej korzystać z usług DPD, za to zamierzam odradzać to innym.
~Maggi / 2020-03-31 17:29
Ocena: 3.00 / 5
Firma pod względem dostawy super. Zamówione w poniedziałek u producenta, we wtorek paczka w domu.
Za to kurier porażka... bardzo nie miły, wiecznie się śpieszy, nie rozumie, że chce sprawdzić paczkę przy nim (zamówiona szyba do drzwi). Od razu każe podpisywać jakieś odmowy odbioru. No i za każdym razem jak przyjeżdża prowadzi prywatne rozmowy przez telefon, nie przerywa ich nawet podając paczkę.
~Deny / 2020-03-31 17:06
Ocena: 2.33 / 5
Kurier steasznie niemiły. Przyniósł uszkodzoną paczkę i nie zaczekał aż otworze. Krzyczał, że mu się spieszy.
~Dorota / 2020-03-31 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Paczki notorycznie nie doręczane ani nie odbierane przez kuriera. Telefonu do kuriera - brak. Infolinia - po kilkudziesięciu minutach oczekiwania na zgłoszenie konsultanta - brak nie tylko rzetelnej ale jakiejkolwiek informacji nt tego co jest powodem. Pani lekcewazacym tonem odpowiada ze nie wie dlaczego kurier nie dotarł. Strata czasu i pieniedzy, bardzo frustrujace doświadczenia.
~rekuc11 / 2020-03-31 15:32
Ocena: 2.67 / 5
Kurier DPD po dostarczeniu w dniu dzisiejszym przesylki zdiąl rękawiczki i wyrzucił je na trawnik przed moim domem. Kurierzy mają dostarczać przesylki a nie koronowirusa.
~84 / 2020-03-31 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska robią z ludzi kretynow mówią że przesyłka jest w punkcie do odbioru człowiek leci stoi marznie po czym dowiaduje się że paczkę ma jednak kurier do którego nie idzie się wogle dodzwonić aby się dowiedzieć o której będzie!!!!!! ŻENADA
~Diablo / 2020-03-31 10:54
Ocena: 2.33 / 5
Beznadzieja dostarczyli mi uszkodzoną przesyłkę. Wszystko zbite szkło sypało się z paczki . Tak dostarczają przesyłki . Towar uszkodzony nie nadający się już do niczego . Protokół szkody jest ale po kontakcie firma umywa rączki i odsyła do sklepu w którym towar zamówiono . Niszczą paczki !!!!!!! Paczka kopana rzucana po prostu wszystko w środku w rozsypce . I świadomi tego dostarczają takie paczki . A potem olewka nigdy już nie skorzystam z tej niepoważnej firmy . Odradzam DPD nie dbają o przesyłki klientów !!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyNiszczą przesyłki
~Totek / 2020-03-31 10:33
Ocena: 2.67 / 5
Raz super,drugi raz porażka na całej linii. Przesyłka zamówiona dzień wczesniej była u mnie na drugi dzień -to ta dobra opinia.Ta zła ,to przesyłka opłacona przez kontrahenta,info mailem i sms że kurier będzie po paczkę od 9do 17 . Dodzwonienie się do kuriera niemożliwe. Kuriera nie ma ,dzwonię o 17.30 do DPD i mówią,że kuriera dziś nie będzie bo ..nie i za 2 dni będzie (weekend)-na stronie paczki wpis ,że 45 po czasie kurier nie podjął paczki bo była nieprzygotowana!!(nie lubię kłamstw )0sami sobie przeczą. Umówiliśmy się ,że będzie od 9.00 do 12.00. oczywiście nie było kuriera ,podobno był ok 16tej ,ale byłem wtedy w domu i może ich GPS wskazywał ,że był na mojej ulicy,ale u mnie nie -głuchy telefon -sygnał z prywatnego nr był do mnie o 13.00 -znów jakaś ściema na ich stronie o sledzeniu paczki ,Dzwonię na infolinię z zapytaniem czy traktujemy się poważnie,bo coś mi sie wydaje ,że nie.Kurier miał być dziś rano ,był ..z innym zamówieniem -tym co napisałem na początku na plus ,ale mojej paczki nie odebrał bo..nie ma takiego zlecenia .Na infolinii DPD oczywiście pełen luzik,nie odebraliśmy paczki i co mi pan zrobisz? Jutro ,jutro -siedź w domu i czekaj .Moja dniówka kosztuje 800 zł ,chyba obciążę DPD moją stratą -nie ma mnie w pracy jest strata . Nie polecam ,gdybym wiedział ,to pocztą polską bym to załatwiał -tam przez 40 lat wtopy nie miałem nigdy (naprawdę -nigdy )
Zaletycięzko stwierdzić
WadyUmawianie się co do godzin to ściema i loteria,a na str z numerem paczki nieprawdziwe informacje zawsze wskazujące winę klienta .