Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12681 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AP / 2020-04-09 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak szacunku do klienta, Pani kurier oszustka i arogantka, a reklamacja rozpatrzona bez zrozumienia treści.
    Kazali uzupełnić dokumenty. Wysłałem wszystko co chcieli a w uzasadnieniu rozpatrzenia napisali, że brak dokumentów.
    Nie wiem kto tam pracuje ale jak dla mnie to firma nawet nie zasługuje na jedną gwiazdkę!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady - czas dostawy po kilku reklamacjach telefonicznych, przesyłka zniszczona. Rozpatrzenie reklamacji to ignorancja ze strony firmy dpd. Powinni zatrudniać pracowników którzy potrafią czytać!!!!
  • ~Stefan / 2020-04-09 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak poszsnowania klienta. Bardzo niemiła Pani z biura obsługi klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszsnowania klienta.
  • ~Asdf / 2020-04-09 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf. Człowiek płaci za przesyłkę a i tak musi sam ją odebrać w siedzibie firmy. Kurierzy nie posiadają ani grama kultury. Nie polecam tej firmy.
  • ~Anais / 2020-04-09 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy spotkała mnie podobna sytuacja. Czekam na paczkę 4 dzień. Pierwszego dnia pomimo że byłam w domu adnotacja na stronie śledzenia: nie zastano odbiorcy. Zero telefonu. Dzień drugi. Telefon. Kurier przybywa i oznajmia że nie ma dla mnie tej paczki na stanie. Umawiam się na kolejny dzień. Dzień trzeci. Powtórka z dnia pierwszego. Zero telefonu i adnotacja że nie było mnie w domu. Jakimś cudem dodzwoniłam się do kuriera. Umawiam się na czwarty dzień w sprawie odbioru. Dzień czwarty. Paczka w magazynie. Nie wydana kurierowi. Kurier ignoruje moje telefony. Nie mam możliwości przekietowania paczki internetowo na najbliższy punkt odbioru. Na infolinii dowiaduję się że mogę tylko osobiście w magazynie. Nie mam możliwości podjechać przez epidemię. Czy mam narażać własne zdrowie a może nawet i życie przez niekompetencję i arogancję w obsłudze ? Szanujcie ludzi bo i Was nie będą szanowali.
    WadyBrak poszsnowania klienta.
  • ~Masakra / 2020-04-09 11:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Nie wiem po co piszą że jest możliwość płacenia kartą , skoro przyjeżdża kurier chce zapłacić kartą a on mi mówi że nie mają nawet terminali i nie można
  • ~Mirela / 2020-04-09 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałam nadmienić i podkreślić niedowiarkom co nie którym że ja byłam tylko odbiorcą nie nadawcą nie miałam żadnego wpływu na zapakowanie tej paczki , kurier odebrał od nadawcy i utknęła w połowie polski a teraz próbują mnie obarczyć winą i straszą żę ją odeślą do nadawcy czyli do niego ona może wrócić a do mnie dojechać nie . Takie firmy powinny być wyeliminowane z prowadzenia jakiejkolwiek działalności gospodarczej . Według mnie i opinii mojego prawnika popełnili nie gafę , niechlujstwo tylko przestępstwo . Wszystkich poszkodowanych przez firmę DPD zachęcam abyśmy się wszyscy zjednoczyli i pomyśleli o złożeniu pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie ponieważ reklamacje w pojedynkę i straszenie sądem na tą firmę w żaden sposób nie działają , nie bójcie się kosztów związanych z procesem cywilnym jest tysiące osób poszkodowanych przez tą firmę będą zwracać koszty wraz z odsetkami . Ukróćmy ten ich precedens . Wszystkich bardzo gorąco pozdrawiam i mimo tej bardzo złej sytuacji związanej z zarazą życzę zdrowia i uśmiechu
    Zaletybrak
    Wadyarogancja
  • ~Anna / 2020-04-09 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od poniedziaku jedzie po zwrot paczki !!!!MASAKRA
    WadyKLAMIA ZE ZACHWILE BĘDĄ
  • ~N / 2020-04-09 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Podałam dobry adres na stronie sklepu, jednak DPD bez mojej wiedzy zmieniło mój adres i później odesłali paczkę, oskarżając mnie o podanie złego adresu, kiedy sami go zmienili, bo na stronie sklepu dalej widnieje dobry adres, podany przeze mnie.
    Zaletyżadne
    Wadysamowola
  • ~JM / 2020-04-09 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówiliśmy że nie odbieramy a kurier rzucił pod płotem i powiedział że przyjedzie, po czym wpisał, że odebrane a mi napisał SMS że była wielka i ciężka i musiał się jej pozbyć ????.
    WadyDebile
  • ~Artur / 2020-04-09 08:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Po co wybieram opcję płacenia kartą, jak kurierzy nie mają terminali.
    ZaletyTerminowość
    WadyUsługi niezgodne z zamówieniem
  • ~Joanna / 2020-04-08 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina i żart, chamscy kurierzy, najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia. NIE POLECAM !!!!
  • ~Niezadowolony / 2020-04-08 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni czekam na kuriera, który ma odebrać przesyłkę. Paranoja. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Nie radzę szczególnie tym którzy nadają z innego miejsca niż podają adres nadawcy (np. nie mogę być w firmie i nadaję z domu, podając adres firmowy nadawcy). Jest pewne że pojadą po odbiór przesyłki do firmy nadawcy. Czeski film. Mają przestarzały formularz na stroni, który nie uwzględnia takich sytuacji. Ocena: nie ma takiej skali bo wystawiłbym -1.
    ZaletyŻadnych. To jest kurier. Dyliżanse na Dzikim zachodzie były szybsze.
    WadyŻółw byłby szybszy.
  • ~Tomasz / 2020-04-08 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem obsługa przez telefon totalne dno i jeszcze raz totalne dno dno dno
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~Sylwia / 2020-04-08 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę nikomu nie polecam korzystać z usług tej firmy.Nadałam przesyłki i od 4 dni roboczych nikt nie zjawił się ,oczywiście brak możliwości skontaktowania się z kurierem. Po 4 dniach zadzwoniłam na infolinię, zostałam zapewniona że paczki zostaną odebrane okolo 10-14 następnego dnia, niestety nikt się nie pojawił, dzwoniąc po raz drugi powiedziałam że kuriera nie było, na co dostałam odp że nie zastano nikogo jest to niemożliwe gdyż w tych godz byłam na tarasie i obserwowałam przyjazd ,zresztą nie jest to żadne usprawiedliwienie gdyż gdy kurier podjeżdża dzwoni więc kurier nie przyjechał tylko perfidnie wpisał że próbował odebrać paczki ale nikogo nie zastał..Brak profesjonalizmu i szacunku do klienta dzwoniąc do kuriera miałam zajęte połączenie po chwili dzwoniąc drugi raz już było wolne ale nie odbierał zastanawiam się czy nie odbierał specjalnie ;) Straciłam dużo nerwów i miałam dużo telefonów od zniecierpliwionych na swoje paczki moich klientów.Naprawdę z innymi firmami kurierskimi nie miałam takiego problemu polecam DHL są profesjonalni dzwonią gdy przyjeżdżają z przesyłką i zawsze odbiera kurier.Pozdrawiam :)
  • ~kobieta 20 lat / 2020-04-08 18:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostałam rano sms z informacją, że moja paczka zostanie dostarczona tego samego dnia. Jednak wiedziałam, że może mnie nie być w domu ze względu na moją pracę, dlatego zadzwoniłam z pytaniem, o której godzinie mniej więcej będzie planowana dostawa pod mój adres. Podano mi godzinę, lecz długo po tym czasie paczki nie było, a za 50min musiałam być w pracy. Zadzwoniłam drugi raz, chcąc się dowiedzieć, czy jest szansa, że paczka dojdzie zanim będę musiała wyjść (powiedziałam za 2 razem, że muszę być w pracy) za co zostałam ostro skrytykowana słowami (cytuję): "mogła Pani od razu powiedzieć co panią boli, a nie truje mi Pani dupę ciągle" "nie mogę być w 150 miejscach naraz"
  • ~Zbigniew K / 2020-04-08 16:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo sprawnie i szybko przesyłka nadana 0 12.30 w Grudziądzu do 13.00 dostarczona następnego dnia we Wrocławiu z wcześniejszym powiadomieniem przez kuriere DPD we Wrocławiu smsem , bardzo miły i życzliwy kurier ( 2 x dostarczał paczki pod ten sam adres starszej osobie) godny polecenia
  • ~Aleksandra / 2020-04-08 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś jaja, cały czas śledziłam przesyłkę. Nie rozumiem po co kurierom nr telefonów skoro i tak nie dzwonią. Moja paczka trafiła pod zupełnie inny adres w innym województwie. Dla mnie firma kurierska na minus. TRAGEDIA
  • ~Alicja / 2020-04-08 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy i firma mają w głębokim poważaniu czas odbiorcy. Wychodzą z założenia że obowiązuje ich tylko dostarczenie paczki na adres. Kwestia już czasu, umówienia się z kurierem - pozostaje poza zasięgiem.
    Ochrona danych osobowych? RODO? Dla DPD to puste frazy. To normalne że przed dostarczeniem koperty pod nieobecność odbiorcy kurier otworzy ją i obejrzy treść umowy, z hasłami.
    Ze zwykłego szacunku dla ludzi wypadałoby zmienić nastawienie infolinii i kurierów do klientów.
    Ta firma sprawia że tracę wiarę w ludzi.
    Zaletybrak
    Wadynaruszenie rodo, brak kultury osobistej, brak kontaktu z klientem fatalna obsługa klienta na infolinii
  • ~Dawid / 2020-04-08 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdża po przesyłkę. Zaznaczył, że nikogo nie zastał w domu tymczasem wiedzieliśmy go przez okno jak nawet nie raczył się zatrzymać. Nie polecam.
  • ~Ati / 2020-04-08 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś kpina.
    Ten burdel zwany firmą kurierską powinni zamknąć.
    Jak chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka nie dotrze to weź ta firmę.
    ZaletyTotalne olanie klienta
    WadyTotalne olanie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073