Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12551 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maggie / 2020-03-28 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierom nie chce się jeździć na uboczne wioski. Po prostu odsyłają zamówioną paczkę spowtotem do firmy gdzie była zamówiona. Sytuacja nie zdaża się po raz pierwszy. Dla mnie takie podejście jest irytujące. Kurierzy mają obowiązek dostarczać przesyłki do każdego a nie ze sobie wybierają gdzie chcą a gdzie nie. Za coś im płacą. Zamówiona przezemnie przesyłka była bardzo ważna ale oczywiście przez lenistwo kurierów nie została mi dostarczona. Najgorsza firma jaka może być. Nie polecam. Dodam jeszcze że nie powiadomił nawet o tym że zwrócił paczkę tam gdzie ją do mnie wysłali. Może sprawa dla TVN jakich kurierów w kraju mamy. Niech każdy się dowie.
    WadyZupełnie nie profesjonalna firma. Robią głupków z ludzi. Nie powiadamiają, zero kontaktu z nimi na email też nie odpowiadają.
  • ~Adrian / 2020-03-27 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie skorzystam z ich usług już ani razu. Sytuacja taka: wynajmuję pokój w budynku, gdzie na dole jest firma na takim samym adresie. Kurier zostawił paczkę dla mnie tam w biurze nie informując mnie o tym. A ponieważ stało się to ok. godz. 15 w piątek, więc pracownik pracujący do tej godziny zamknął biuro i teraz muszę czekać do poniedziałku na odbiór paczki z biura. Po co DPD podaje na swojej stronie możliwość pozyskania numeru telefonu do kuriera skoro on nie odbiera, a jak w sms-ie zapytałem go o której będzie, to również nic nie dostałem. Tym bardziej jest to nie fair, że na stronie DPD była informacja, że paczka zostanie dostarczona między godz. 10 a 12. Pani na infolinii stwierdziła, że kurier nie musi paczki oddać dokładnie osobie do której jest ona zaadresowana, tylko każdej zamieszkałej pod podanym adresem. No, to ciekawe jest w przypadku mieszkań studenckich, gdzie nie każdy musi sobie życzyć aby ktoś z innego pokoju odbierał jego rzeczy.
    ZaletyPrędkość w dostarczeniu na plus.
    WadyBrak profesjonalizmu ze strony kuriera. Brak kontaktu z kurierem. Kurier nie zadzwonił na podany przeze mnie telefon, że właśnie dostarczył paczkę komuś innemu pod moim adresem zamieszkania.
  • ~Piotr / 2020-03-27 18:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszędzie można płacić kartą tylko u kuriera w dpd nie. Chociaż sami bez sensu wysyłają smsy że jest taka możliwość.
  • ~Dagmara / 2020-03-27 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA Z GORY ODRADZAM!!! Konsul akcji w Łodzi to chyba jedynie podstawowe skończyli, nie mówiąc o kurierach. Łódzki kurier DPD jeżdżący po Balutach, cwaniaczek jakich mało. DHL i wszystko inne ale dpd omijającej szerokim łukiem
    ZaletyBrak
  • ~MASZA / 2020-03-27 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy DPD jako przewoźnika w Niemczech.
    Cały dzień oczekiwałem na kuriera po czym gdy wszedłem na śledzenie przesyłek widniało tam, że kurier nie zastał nikogo w domu.
    Szczyt chamstwa i bezczelności.
    Nie wspomnę, że identyczną sytuację miałem w Holandii kiedyś gdy próbowałem nadać przesyłkę za pośrednictwem tej samej firmy I TO DWUKROTNIE!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!ABSOLUTNIE NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyZALETY BRAK
    WadyBRAK KONTAKTU I ODBIORU PRZESYŁKI
  • ~Wiktoria / 2020-03-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam usługę kurierska na czwartek, nie przyjechała. Gdy zadzwoniłam do obsługi klienta, przełożyli mi termin odbioru paczki na dzień kolejny. W kolejnym dniu, gdy kurier nie odebrał mojej paczki zadzwoniłam i stwierdzili, ze kurier był rano. Nie polecam.
  • ~niezadowolona / 2020-03-27 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra! rozumiem ze w czasach korono-wirusa wszyscy się boją o zdrowie ale przesyłki kurierskie tracą sens jeśli kurier karze sobie wyjść po przesyłkę i "stoi gdzieś pod blokiem". Co gdyby była osoba starsza i nie miała możliwości po nią wyjść? Nie polecam lepiej wybrać In post!
  • ~Wojciech / 2020-03-27 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ta firma nie nadaje się do niczego. Nie doręcza paczek nie trafia pod adres zenada
  • ~Angelika / 2020-03-27 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny już raz przesyłka jest nie doręczona - raz, bo kurier uznał, że nie ma takiego adresu, a drugi raz, bo "firma jest zamknięta" (dodam tylko, że przesyłka była do domu, a nie do biura). Za każdym razem patrząc na lokalizację przesyłki byla ona zwrócona w ciągu 2 minut od odebrania jej przez kuriera - widać gołym okiem, że mu się nie chciało i zwrócił paczkę od razu po odebraniu jej (bo za duże i nie chciało mu się jeździć na drugi koniec miasta?). Paczka za pierwszy razem dotarła do mnie dopiero po 3 nadaniu i trwało to 1,5 tygodnia. Teraz - trudno powiedzieć ile to jeszcze będzie trwało. Ta firma to tragedia i dobrowolnie nigdy nie będę z niej korzystać.
    WadyNiedoręczanie przesyłek, brak kontaktu do kuriera, czas dostarczenia przesyłki około tydzień
  • ~Monika / 2020-03-27 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo obowiązku noszenia terminala kłamią ,że nie mają.Stracilam ważna paczkę na którą czekałam. Bo odesłał spowrotem gdyż chciałam zapłacić kartą Avon nie miał terminala Momo ,że w wiadomości przyszła formacja ,że będzie taka możliwość
    Zalety......
    Wady.l
  • ~Onlyhope / 2020-03-26 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd- dupa pierdo.... dupa...
    Przesyłka miała dotrzeć w poniedziałek...łaskawie po wielu moich telefonach do konsultantów ( gdzie oczywiście każdy mówi co innego) w czwartek mogłam sobie przesyłkę odebrac sama w punkcie obsługi.
    Nigdy nie miałam problemów z żadną firmą kurierską, a w tej sytuacji wiem ze dpd już nigdy w zyciu nic mi nie przywiezie.
  • ~Alelsandra / 2020-03-26 15:42
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu dzisiejszym oczekiwalam na przesylke za ponad 100 zl. Na stronie sledzenia przesylki wpisawszy numer paczki przeczytalam, ze paczka zostala odebrana przeze mnie jakis czas temu. W zwiazku z tym zadzwonilam na obsuge klienta I pani po rozmowie z kurierem przekazala Mi informacje, ze kurier byl, pukal do drzwi (obok drzwi mam dzwonek!!!) I nikogo nie zastal wiec zostawil paczke pod drzwiami (!!!). Pani z infolinii w polowe mojego zdania sie wylaczyla. To jest po pierwsze klamstwo, ze nie bylo mnie w domu, a po druggie ktos mogl sobie ja przywlaszczyc I nawet bym o tym nie wiedziala. Juz nie spominajac ze paczka wygladala ochydnie, cala brudna I upstrzona jakimis pozostalosciami po trawie czy innym sianie!
  • ~e / 2020-03-26 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD - firma odmawawiająca dostarczania przesyłek do zakładów opieki zdrowotnej - STRACH MA WIELKI OCZY I MAŁE SERCE (o zdrowym rozsądku nie wspomnę),
  • ~Justyna / 2020-03-26 12:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska ze wszystkich, nie dostarczają paczek, paczka nie została przekazana do punktu odbioru tylko od razu odesłana. Stanowczo odradzam!
  • ~Milena / 2020-03-26 01:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dotarła. Zostałam po prostu okradziona. Jak tak można? Dostałam pusta paczkę. Kurier nawet nie poczekał aż sprawdzę przesyłkę, bo uciekł bez słowa. Nie może tak być że jesteśmy oszukiwani, okradani.
  • ~Sylwia / 2020-03-25 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD zatrudnia nieuczciwych kurierów. Oszukują, że dzwonili na tel. i do drzwi, nagminnie. Nie chce im sie wchodzić po schodach. Trzeba uganiać sie za przesyłkami po całym mieście, a zdarza się, że piszą SMS o pozostawieniu przesyłki w punkcie odbioru a na miejscu jej tam nie ma. Fatalna obsługa, bardzo nie polecam.
  • ~Makita / 2020-03-25 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał dostarczyć paczkę do domu, nie dostarczył jej, skłamał, że paczkę próbował dostarczyć 2 razy i ją skierował do magazynu. Po mojej interwencji u nadawcy, paczkę miał dostarczyć następnego dnia do domu- zostawił w punkcie odbioru-kwiaciarnia. Po kolejnej mojej interwencji - infolinia DPD oraz nadawca - paczka następnego dnia miała trafić do domu, nie trafiła a została zwrócona do nadawcy. Kurier przez telefon - lekceważy klienta i śmieje się w twarz - że to mój problem odebrać paczkę. Omijać szeroko ta firmę, jakoś obsługi poniżej 1 gwiazdki.
    Zaletybrak
    WadyWszystko jest źle, obsługa klienta i dostarczanie paczek nie działa
  • ~Niezadowolona klientka / 2020-03-25 18:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzisiaj dostałam telefon, że owy kurier jest pod blokiem i sama mam zejść (kobieta drobnej postury) po paczkę 20 kg. Czytałam regulamin i zmiany odnośnie epidemii i nigdzie nie jest powiedziane, że kurier ma prawo zostawić paczkę pod blokiem? Mamy kwarantannę, a mimo to nieprzyjemna i chamska obsługa nie zważa na powagę sytuacji. Pan, który był zabezpieczony w maskę i rękawiczki był bardziej narażony na kontakt ze mną i dziadkiem (jedyny facet (po 60) dostępny w domu o 13) niż jakbym zostawił paczkę pod drzwiami domu. Nigdy więcej nie zamówię paczki z tej firmy. Nie polecam, chamstwo i nic więcej!
    WadyChamstwo, brak zrozumienia.
  • ~Aguirra / 2020-03-25 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiliśmy paczkę, którą sklep wysłał przez DPD. Kurier przyjechał pod blok i zadzwonił na komórkę. Wyjaśniliśmy, że jesteśmy na kwarantannie i nie możemy zejść. Poprosiliśmy, żeby zostawił paczkę pod drzwiami. Nie zgodził się. Poprosiliśmy, żeby zostawił paczkę na portierni. Nie zgodził się. Poprosiliśmy, żeby podał nam paczkę, przez balkon (mieszkamy na pierwszym piętrze - mięliśmy ze sobą sznurek i dużą torbę). Nie było rozmowy Kurier był chamski i arogancki do granic możliwości. Mojej dziewczynie rozłączył połączenie w pół słowa. Kiedy przechodził pod balkonem zawołałem go kilkukrotnie, żeby spróbować znaleźć jakieś rozwiązanie bezpieczne dla niego - nie raczył zareagować.

    Jesteśmy na kwarantannie, bo wróciliśmy z zagranicy, z miejsca w którym praktycznie nie ma wirusa. Od przyjazdu nawet nie kichnęliśmy. A zamawiamy przez kuriera właśnie dlatego, żeby kwarantanny dotrzymać. Dzisiejszego poranka odebraliśmy spod drzwi inną paczkę nadaną DHLem. Bez problemu,

    To był najgorszy serwis z jakim się spotkałem jeżeli chodzi o kurierów, Chamstwo, arogancja i przede wszystkim brak dostarczenia podstawowej usługi i sensu istnienia firmy. Drogie DPD - punkt karny. Przemyślcie po co istniejecie i kogo zatrudniacie.
    WadyChamstwo i arogancja kurierów. Brak chęci dostarczenia paczek. OMIJAĆ!!!!!
  • ~J73 / 2020-03-25 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie posiada terminala, mimo, że w zamówieniu jest zaznaczone płatność tylko karta. I w sms o dostarczeniu takze. Jest niegrzeczny. Krzyczy i obraża. W końcu mówi, że ja odmawiam przyjęcia towaru i rozlacza się. Próby kontaktu telefonicznego i SMS są bezskutecznie. Towar nie zostaje dostarczony. Dzwonię do obslugi klienta. Tu sytuacja podobna. Lekceważenie klienta. Traktowanie go jak zło konieczne. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim złym traktowaniem klienta. I to w dobie konkurencji rynkowej. Ogólnie nie polecam. Myślę, że firma Media Markt w której zamówiony został towar powinna się zastanowić nad zmianą dostawcy swoich towarów, ponieważ to nie wpływa dobrze na ich wizerunek.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niegrzeczny kurier i obsluga. Nie posiada terminala mimo, zaznaczonej na zamówieniu opcji płatności kartą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982