Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12681 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2020-04-15 17:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Zmieniłem na stronie DPD datę dostawy o 6.00 rano, gdy przesyłka była w ich magazynie. Pokazał się ekran, że dyspozycję zmiany daty przyjęto. Po czym ok. 13.00 dzwoni kurier, że stoi pod drzwiami z przesyłką i nikt nie otwiera...
    Kolejny przykład: zadzwoniłem na Infolinię i poprosiłem o możliwość odbioru osobistego przesyłki w magazynie DPD. „Tak, oczywiście. Dyspozycja odbioru osobistego przyjęta.” Dostałem też stosownego esemesa.
    Przyjeżdżam do DPD, a tam mówią: „Pana przesyłkę wydano kurierowi.”
    I tak to działa...
  • ~Kinga / 2020-04-15 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu dzisiejszym miała zostać doręczona moja paczka. Dostawalam sms z informacją który kurier ja dostarczy oraz z prośbą o poinformowanie go jeśli przebywam w kwarantannie. W tamtym tygodniu kurier DPD trzykrotnie dostarczał mi paczki, za każdym razem był to inny kurier i z dostarczeniem pod drzwi problemu nie było. Paczka zostawiona na wycieraczce, bez kontaktu. Dziś kurier Arkadiusz zadzwonił do mnie że czeka pod blokiem i mam zejść. Poinformowalam go że jestem w pracy i paczkę miała odebrać mama a że jest niepełnosprawna więc nie zejdzie i proszę go o pozostawienie jej pod drzwiami. Spytalam również jak to jest że jeden kurier z firmy wnosi paczki A inny oczekuje że klient będzie sobie schodził. Usłyszałam że widocznie tamten kurier nie chce pracować A on chce... ręce opadają. Generalnie podniesiony ton i warczenie do klienta jest poniżej krytyki. Gdybym chciała odebrać paczkę sama zamowilabym ja do paczkomatu. Rozumiem sytuację na świecie ale ja nie oczekuje wnoszenia paczki do domu, ale położyć ja pod drzwi chyba wypadaloby ? Dramat. DPD najgorsza firma kurierska...
    WadyJak wyżej
  • ~Luk / 2020-04-15 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem jaka jest sytuacja w kraju, ale kurier podjeżdża pod blok dzwoni trzeba podejść pod samochód a wtedy on rzuca do nas przesyłką. Złapiesz to dobrze nie to Twój problem bez względu co to jest. Zdecydowanie nie polecam tej firmy przewozowej!
    ZaletyBrak!
    WadyBrak profesjonalizmu!
  • ~XYZ / 2020-04-15 14:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonił do mnie w dniu dzisiejszym kurier gdzie dokładnie znajduje się mój dom. Wytłumaczyłam, po czym kurier zaczął do mnie mówić podniesionym głosem,że on jest w innym miejscu i że jak nie wiem gdzie mieszkam to mam nic nie zamawiać. Jeszcze raz próbowałam wytlamczyc, a on już krzycząc do telefonu, że zawracam mu "dupe", że on nie ma czasu na szukanie domu itp. Po czym dodał raz jeszcze ze jak nie wiem gdzie mieszkam to on ŻEGNA i się rozlaczyl. Chwilę później dostałam SMS że moja paczka została oddana do depozytu. Skarga już złożona w dziale DPD. Mam nadzieję, że poniesie odpowiednie konsekwencje.
    ZaletyBrak.
  • ~bilak123 / 2020-04-15 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka przychodzi o wiele za późno ciągłe wpisy typu,, umówiono późniejszy termin doręczenia,,
  • ~Wewera / 2020-04-15 13:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam.kto spotkał się z sytuacją typu " że po 2 tyg od dostarczenia przesylki dostaje maile z doplaceniem dodatkowej kwoty ?
  • ~Zbyszek / 2020-04-15 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bez zachowania bezpiecznej odległości,bez rekawiczek i maski brak terminala do płatnosci
    w dobie pandemi tylko chce gotówką za pobranie.
    Dno unkac tego przewoznika .Nie dba o lkientów i również swoich pracowników
  • ~anna / 2020-04-15 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    dno!!!!!!!!!!!
    postępują nieetycznie!!!!!po paru dniach od zamówienia i opłaty za usługę doręczenia informują klienta o zmianach regulaminu i nie dostarczeniu paczki pod drzwi...PACZKĘ WYRZUCAJĄ POD KLATKĘ NA ZEWNĄTRZ!!!!!!rozumiem dzisiejsze warunki i nikt nie wymaga wchodzenia do domu...natomiast zapłaciłam za usługę wniesienia paczki pod drzwi mieszkania i usługa ta nie została wykonana!!!!!!!zdecydowanie odradzam!!!kierowcę wyrzucającego z okna paczki pod drzwi to ja mogę znaleźć za 1/3 pieniędzy,które u nich zostawiłam!czuję się oszukana!!!!!
    Zaletyżadne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadynieetyczność / oszukiwanie klienta
  • ~porażka dpd / 2020-04-15 10:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier z Osiedla Tęczowego w Dzierżoniowie prawdopodobnie niejaki Remigiusz to najgorszy gbur i prostak. Ten człowiek zapytany przez telefon przykładowo - Kiedy będzie z przesyłką na osiedlu +/- 2 godziny lub czy będzie miał terminal ze sobą nie udziela informacji. Nie słucha innych, tylko siebie!! Jest tragiczny w obsłudze. Z tego powodu, gdy mam zamówić kuriera wykluczam firmę DPD, korzystając z konkurencji. Niestety zamawiając rzeczy z internetu nie mam czasem wyboru i jestem na niego skazana!! Dramat! Nigdy nie byłam na kwarantannie jestem zdrowa i bardzo ostrożna, odkąd jest epidemia restrykcyjnie siedze w domu czy trzeba czy nie trzeba a dzwoniąc do kuriera dpd z zapytaniem o moją przesyłkę usłyszałam, że kurier nie podejdzie pod moje drzwi... bo go zarażę koronawirusem. Ja siedzę 5-ty tydzien w domu nie mając żadnej kwarantanny, nie będąc za granicą, bo przestrzegam zasad bezpieczeństwa i ten człowiek odmawia mi dostarczenia paczki pod mój dom... Co to ma znaczyć????!!!!

    Zaletybrak zalet
    Wadychamstwo, brak kultury, brak współpracy z klientem podczas rozmowy telefonicznej w sprawie przesyłki
  • ~Lusia / 2020-04-14 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier twierdził że, przez 5 dni nie myło mnie w domu. Telefoniczna obsługa klienta to dno. Panie obiecywały ze kurier przyjdzie gdzie na nastepny dzien znów go nie było. Po tygodniu stwierdziły ze zlecenie zostało anulowane i mam sobie je złożyć jeszcze raz. Żenujące.
    WadyWszystko
  • ~Bernard / 2020-04-14 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Grają w H..ja Rano umawiałem się telefonicznie z kurierem na dostawę towaru miedzy13a14 Dochodzi 16 i kurier nie dojechał! Ponownie dostałem wiadomość by się umówić już z innym kurierem Dzwonię jak głupi i nie odbiera telefonu Reklamuje w centrali też nie mogą się połączyć z kurierem!Szok!
  • ~Dorota / 2020-04-14 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    osoba wpisujaca dane do systemu pomylila nazwe dzielnicy z nazwa miasta w adresie !!! przez co przesylka nie zostala doreczona na czas a informacje widniejaca w systemie to "bledny adres". Dodatkowo brak jakiegokolwiek kontkatu ze strony kuriera - a na infolinii sylsze ze "nieudana proba doreczenia" - caly dzien siedze w domu, zero informacji i zero kontaktu.
    odradzam kazdemu
    Zaletybrak
    WadyBrak myslenia i uzywania zdrowego rozdadku
  • ~mar / 2020-04-14 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    firma DPD Polska to złodz.... i oszus........ nie licza się z klientem maja w czterech literach reklamacje robią co chcą szkoda że tak dużo firm ma podpisane z nimi umowy radziłbym zmienić firmom dostawcę na np. kurier inpost, DHL, GEIS, GLS, K-EX bo jak tak dalej będzie to ludzie przestaną robić zakupy i firma zbankrutuje, ludzie teraz wybierają gdzie nie ma dostawy przez DPD tych oszus..... szukaja innego kuriera, warto więcej dopłacić i mieć pewność że paczka nie przyjedzie uszkodzona jak niszczy paczki DPD Polska w w ogóle reklamacji nie uznaje nawet jak jest spisany protokół szkody szkoda słow na tych oszus... DPD Polska
    Wadyza drogie nadania paczek
    nie wywiazywanie sie z umów
  • ~LENU / 2020-04-14 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odwiózł paczke do punktu pickup nawet sie ze mna nie kontaktując. Jest informacja ze niby nie było mnie w domu, a od czterech tygodni nigdzie nie byłam. Pani na infolini zasłania sie brakiem wpływu na kuriera i mowi ze nie da sie nic zrobic. To już kolejny raz kiedy dziesie sie cos takiego. Poza tym kurier właśnie zablokował mój nr.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2020-04-13 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Szanowni Państwo użynam usług kurierskich za pośrednictwem firmy pośredniczącej. Jest ich wiele ja wybrałem furgonetka . Wysłałem kilkaset paczek i używałem różnych firm w tym często DPD.
    Dlaczego... bo jest tanio i biorą większe gabaryty i są małe opłaty za nad-gabaryt.
    Miałem w tym czasie kilka uszkodzonych przesyłek i uwieżcie mi:

    ŻADNA Z REKLAMACJI REALIZOWANYCH PRZEZ DPD NIE ZOSTAŁA UZNANA POMIMO EWIDENTNYCH ZANIEDBAŃ DPD.

    Chcecie się sądzić z DPD ...proszę bardzo pozew cywilny ale do sądu w Warszawie Gdzie zarejestrowana jest centrala.
    Oczywiście kto to będzie robił;)))
    Dlatego przesyłki o małej wartości tgzw śmieci DPD.
    Jak macie poważne przesyłki coś warte używajcie poważniejszej firmy bo DPD Polska ma człon POLSKA I działa w Polsce jak Polska firma czyli olewa potencjalnego Kowalskiego
    Poydrawiam
    Zaletytanio
    WadyBRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI - ZUPEŁNY
  • ~Zuzanka / 2020-04-13 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA! Z facetem musieliśmy dokonać zwrotu towaru zamówionego na Allegro a adres zwrotu był na Francje. Pojechaliśmy do punktu pani niechlujnie zapakowała nasz przedmiot wpisała adres ze zrzutu ekranu na telefonie skasowała nas i koniec. Nie ukrywam ze trochę się stresowalismy tym żeby paczka dotarła wiec śledziliśmy ja na okrągło. Po tygodniu od nadania na śledzeniu „paczka niedoręczona błędny adres”. No i zaczęliśmy ustalać ze sprzedawca jaki ma być ten adres. Ostatecznie okazało się ze brakowało numeru telefonu wiec wg mnie pani w ogóle nie powinna była nadać paczki z niepełnym adresem. Paczka wróciła. Za co znów trzeba było zapłacić. Dodam ze po otworzeniu towar za 1500 zł latał sobie luzem po pudełku. Uwaga hit. Paczkę nadaliśmy poczta Polska za 36 zł. Po trzech dniach bez najmniejszego problemu dotarła do odbiorcy. Po za tym zgłosiłam reklamacje. NIKT W OGÓLE SIĘ TYM NIE ZAJĄŁ! Panie w obsłudze okropnie niemile kiedy zadzwoniłam drugi raz żeby poprosić o przechowanie paczki jeden dzień na magazynie żebym miała czas na załatwienie tego adresu co usłyszałam w słuchawce? „No Jezu znowu pani?!” Nie polecam. Szkoda czasu nerwów i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
    Cena
    Czas
    Utrudniony kontakt
    Brak zainteresowania reklamacjami
    Niekompetencja niektórych pracowników
  • ~NigdyWięcejDPD / 2020-04-12 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tuba średnica 8 cm długość 50 jest traktowana inaczej jak karton 10cm na 10cm na 50cm. Dlaczego?
    Wysyłka tuby jest o 15 zł droższa. Rozbój i naciąganie
  • ~Aleksandra / 2020-04-11 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy paczki opłacone nie dostarczają do nadawcy. W historii piszą, że odbiorca nieobecny i wszystko zostawiają w punktach odbioru które często maja krótkie godziny otwarcia (np 12-18). Odbiorca nie informowany smsem choc inf o takim kroku tez odnotowana.
    Nikt nie zagłada do maila kilka razy dziennie.
    Nie polecam !!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Aaaaaaa / 2020-04-11 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier stwierdził że albo odbiorę od niego 15 kg paczkę ze wskazanego przez niego miejsca przy wjeździe na osiedle, albo zaznaczy odmowa przyjęcia. Powiedziałam mu że mam złamaną nogę i nie mam możliwości podejść tam gdzie jemu jest wygodnie i tym bardziej dźwigać sama takiej paczki i żeby dostarczył paczkę pod wskazany adres, skoro w zamówieniu było "dostarczenie pod drzwi", jednak kurier stwierdził że jak nie przychodzę do niego tam gdzie on jest to nie. Zaznaczył odmowę przyjęcia, mimo że w paczce była rzecz za którą zapłaciłam 2 tysiące złotych. Postawa kuriera "czy się stoi czy się leży, 2 tys. się należy", zero szacunku dla klienta, zero szacunku dla firmy którą reprezentuje. Ewidentnie nie szanuje tego że ma pracę, że dostaje pieniądze za dostarczanie paczki, a nie robienie łaski żeby klient od jaśnie Pana odebrał gdzie mu akurat wygodnie. W związku z faktem iż złożyłam na niego skargę, o której się zapewne dowiedział - dnia następnego kiedy miał dla mnie paczkę z innej firmy, złośliwie od razu zaznaczył "odmowa przyjęcia" gdzie dowiedziałam się o tym dopiero po wyśledzeniu numeru listu przewozowego. To jest jakaś kpina! Tym samym firmy które mają umowę z DPD tracą dochód, ponieważ wraca do nich zamówienie ze sklepu internetowego, a ja nie zamierzam ponownie wydawać pieniędzy po to żeby zostać tak potraktowana.
    WadyZero szacunku dla klienta, zero szacunku dla pracodawcy dzięki któremu ma na chleb, zero kontaktu, nie dostarczanie paczek, robienie łaski
  • ~Monika / 2020-04-11 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna biorą paczki o 21.55 i sami ustalają ze doręcza ja w późniejszym terminie. Kpina
    WadyWszystko co łączy się z dpd
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073