Podałam dobry adres na stronie sklepu, jednak DPD bez mojej wiedzy zmieniło mój adres i później odesłali paczkę, oskarżając mnie o podanie złego adresu, kiedy sami go zmienili, bo na stronie sklepu dalej widnieje dobry adres, podany przeze mnie.
Zaletyżadne
Wadysamowola
~JM / 2020-04-09 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Mówiliśmy że nie odbieramy a kurier rzucił pod płotem i powiedział że przyjedzie, po czym wpisał, że odebrane a mi napisał SMS że była wielka i ciężka i musiał się jej pozbyć ????.
WadyDebile
~Artur / 2020-04-09 08:23
Ocena: 3.00 / 5
Po co wybieram opcję płacenia kartą, jak kurierzy nie mają terminali.
ZaletyTerminowość
WadyUsługi niezgodne z zamówieniem
~Joanna / 2020-04-08 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Kpina i żart, chamscy kurierzy, najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia. NIE POLECAM !!!!
~Niezadowolony / 2020-04-08 21:39
Ocena: 1.00 / 5
3 dni czekam na kuriera, który ma odebrać przesyłkę. Paranoja. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Nie radzę szczególnie tym którzy nadają z innego miejsca niż podają adres nadawcy (np. nie mogę być w firmie i nadaję z domu, podając adres firmowy nadawcy). Jest pewne że pojadą po odbiór przesyłki do firmy nadawcy. Czeski film. Mają przestarzały formularz na stroni, który nie uwzględnia takich sytuacji. Ocena: nie ma takiej skali bo wystawiłbym -1.
ZaletyŻadnych. To jest kurier. Dyliżanse na Dzikim zachodzie były szybsze.
WadyŻółw byłby szybszy.
~Tomasz / 2020-04-08 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem obsługa przez telefon totalne dno i jeszcze raz totalne dno dno dno
ZaletyBrak
WadyDno
~Sylwia / 2020-04-08 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę nikomu nie polecam korzystać z usług tej firmy.Nadałam przesyłki i od 4 dni roboczych nikt nie zjawił się ,oczywiście brak możliwości skontaktowania się z kurierem. Po 4 dniach zadzwoniłam na infolinię, zostałam zapewniona że paczki zostaną odebrane okolo 10-14 następnego dnia, niestety nikt się nie pojawił, dzwoniąc po raz drugi powiedziałam że kuriera nie było, na co dostałam odp że nie zastano nikogo jest to niemożliwe gdyż w tych godz byłam na tarasie i obserwowałam przyjazd ,zresztą nie jest to żadne usprawiedliwienie gdyż gdy kurier podjeżdża dzwoni więc kurier nie przyjechał tylko perfidnie wpisał że próbował odebrać paczki ale nikogo nie zastał..Brak profesjonalizmu i szacunku do klienta dzwoniąc do kuriera miałam zajęte połączenie po chwili dzwoniąc drugi raz już było wolne ale nie odbierał zastanawiam się czy nie odbierał specjalnie ;) Straciłam dużo nerwów i miałam dużo telefonów od zniecierpliwionych na swoje paczki moich klientów.Naprawdę z innymi firmami kurierskimi nie miałam takiego problemu polecam DHL są profesjonalni dzwonią gdy przyjeżdżają z przesyłką i zawsze odbiera kurier.Pozdrawiam :)
~kobieta 20 lat / 2020-04-08 18:50
Ocena: 1.33 / 5
Dostałam rano sms z informacją, że moja paczka zostanie dostarczona tego samego dnia. Jednak wiedziałam, że może mnie nie być w domu ze względu na moją pracę, dlatego zadzwoniłam z pytaniem, o której godzinie mniej więcej będzie planowana dostawa pod mój adres. Podano mi godzinę, lecz długo po tym czasie paczki nie było, a za 50min musiałam być w pracy. Zadzwoniłam drugi raz, chcąc się dowiedzieć, czy jest szansa, że paczka dojdzie zanim będę musiała wyjść (powiedziałam za 2 razem, że muszę być w pracy) za co zostałam ostro skrytykowana słowami (cytuję): "mogła Pani od razu powiedzieć co panią boli, a nie truje mi Pani dupę ciągle" "nie mogę być w 150 miejscach naraz"
~Zbigniew K / 2020-04-08 16:12
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo sprawnie i szybko przesyłka nadana 0 12.30 w Grudziądzu do 13.00 dostarczona następnego dnia we Wrocławiu z wcześniejszym powiadomieniem przez kuriere DPD we Wrocławiu smsem , bardzo miły i życzliwy kurier ( 2 x dostarczał paczki pod ten sam adres starszej osobie) godny polecenia
~Aleksandra / 2020-04-08 16:02
Ocena: 1.00 / 5
To są jakieś jaja, cały czas śledziłam przesyłkę. Nie rozumiem po co kurierom nr telefonów skoro i tak nie dzwonią. Moja paczka trafiła pod zupełnie inny adres w innym województwie. Dla mnie firma kurierska na minus. TRAGEDIA
~Alicja / 2020-04-08 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy i firma mają w głębokim poważaniu czas odbiorcy. Wychodzą z założenia że obowiązuje ich tylko dostarczenie paczki na adres. Kwestia już czasu, umówienia się z kurierem - pozostaje poza zasięgiem.
Ochrona danych osobowych? RODO? Dla DPD to puste frazy. To normalne że przed dostarczeniem koperty pod nieobecność odbiorcy kurier otworzy ją i obejrzy treść umowy, z hasłami.
Ze zwykłego szacunku dla ludzi wypadałoby zmienić nastawienie infolinii i kurierów do klientów.
Ta firma sprawia że tracę wiarę w ludzi.
Zaletybrak
Wadynaruszenie rodo, brak kultury osobistej, brak kontaktu z klientem fatalna obsługa klienta na infolinii
~Dawid / 2020-04-08 13:47
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przyjeżdża po przesyłkę. Zaznaczył, że nikogo nie zastał w domu tymczasem wiedzieliśmy go przez okno jak nawet nie raczył się zatrzymać. Nie polecam.
~Ati / 2020-04-08 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś kpina.
Ten burdel zwany firmą kurierską powinni zamknąć.
Jak chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka nie dotrze to weź ta firmę.
ZaletyTotalne olanie klienta
WadyTotalne olanie klienta
~oburzony klient / 2020-04-08 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar, kolejny raz to samo: przesyłka (bez jakiegokolwiek potwierdzenia, że ma ją kto odebrać!!!) rzucona pod domofonem budynku wielorodzinnego! Najgorsza z firm kurierskich.
ZaletyBrak
WadyWszystko.
~niestety_klient / 2020-04-08 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Takich opinii pewnie jest tu mnostwo.Po co DPD wysyla powiadomienia z nr tel kuriera,skoro kurierzy nie odbieraja tel. zostawiaja paczki komu popadnie.Nawet jakby zlodziej akurat byl to tez by mu zostawili paczke. W obecnej sytuacji tez maja w d... czy ktos ma kwarantanne,oslabiona odpornosc ,czy ma wirusa i tak nie odbieraja.
~poniżony klient / 2020-04-08 12:06
Ocena: 1.67 / 5
Fatalne potraktowanie klienta. Ciężka paczka zostawiona pod klatką, chociaż była umowa, że pod drzwiami miał kurier zostawić. Dziewczyna nie da rady wnieść pączki na górę. Mimo próśb do kuriera, na infolinię, zero reakcji, zasłaniają się jakimimis swoimi zasadami. Inni kurierzy normalnie wnoszą paczki, a DPD mają problem.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM
WadyBrak odpowiedzialności ludzi za doręczenie.
~Lolaa / 2020-04-08 08:46
Ocena: 1.67 / 5
Brak możliwości śledzenia przesyłki. Kurier nawet nie raczył do mnie zadzwonić tylko trąbił pod moim domem. Na dodatek zapytany o możliwość płatności kartą odburknął, że nie ma odpowiedniego sprzętu, co jest conajmniej dziwne ze względu na to, ze w powiadomieniu o paczce była informacja o takiej możliwości. Kurier oschły i niemiły. Nie polecam
WadyBrak możliwości płatności kartą,
Kurierzy,
Niedostateczny system informacyjny
~Iskapska / 2020-04-07 19:18
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam.Świetny kontakt
Wszystko w jak najlepszym porządku. Bardzo mile zostslam zaskoczona obslugą.
ZaletySame zalety
WadyBrak
~Maciek / 2020-04-07 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie co się dziwicie jak ci chłopacy narażają swoje życie za marne grosze.. inne instytucje banki urzędy sklepy its są pozamykane ze względu na możliwość zarażenia się a zwykły kurier ciężko pracuje od 6 rana i ma średnio 80-100 adresów do obsługi. W firmach kurierskich pracownik jest zwyklym "robolem " i to że się naraża nikogo nie interesuje. Ciągły bieg presja czasu i straszenie notami. Tu nikt nie patrzy że epidemia ma być wszystko rozwiezione..
ZaletyBrak
WadyBrak
~Pit / 2020-04-07 17:43
Ocena: 1.00 / 5
DPD nie przestrzega podstawowych zasad bezpieczeństwa, kurier bez pytania włazi do biura, nie zachowuje odstępu wszystkiego dotyka gołymi rękoma, oczywiście również nie posiada maski