Zaletybrak
strona 514 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 512
- 513
- 514
- 515
- 516
- nastepna »
-
~alan / 2020-04-10 19:31
Brak jakikolwiek maseczek i rękawiczek u dostawcy. Przesyłka rzucona za płot jak młotem w dal. Powinniliśmy wspierać polskie firmy czyli Pocztex -
-
~Do / 2020-04-10 19:05
TRAGEDIA. Caly dzien jestem w domu i jak zwykle paczka niedoreczona. Nawet nie potrafia zadzwonic na numer tel. Ani tel nie odbieraja. Porazka!!! -
~AGA / 2020-04-10 19:02
W większości przypadków nie miałam problemów , niestety ostatnie dwa razy to dramat. Dzwoni kurier (plus za to),nie ma mnie bo jestem w pracy, żeby nie jeździł bez sensu od razu proszę o odstawienie przesyłki do punktu odbioru najbliżej mnie, podaje dokładny adres placówki, a tu zaraz dostaje info że paczka w magazynie głównym (brak możliwości zmiany czegokolwiek na stronie, chodź zalecają by załatwiać przez stronę), do którego dotrzeć bez samochodu jest prawie nie realne (teren miliona innych magazynów),dzwonie na infolinie, Panie na szczęście bardzo miłe i pomocne, udaje się załatwić odbiór w punkcie (fajnie, plus za to), otrzymuje informacje że paczka do odbioru w godzinach 10-18 (ok, pandemia, godziny skrócone, rozumiem) idę wiec do punktu, godzina 16a (nie że na ostatni dzwonek),a tu całuje klamkę bo czynne do 14ej,SERIO?! Dzień przed długim weekendem, wiadomo kto może robi zakupy online, a tu zamknięte, zero informacji na żadnej stronie, NIC. WŚCIEKŁAM SIĘ! ZaletyZAZWYCZAJ BEZ PROBLEMÓWWadyDEZORGANIZACJA -
~Sn12 / 2020-04-10 15:13
Od 5 dni moja paczka nie została doręczona a gdy próbuje się skontaktować z kurierem odrzuca połączenie. ZaletyBrakWadyCzas dostawy, kontakt z kurierem -
~dudus / 2020-04-10 14:35
złodziejska firma odesłałem płytę gazowo indukcyjną do sklepu rozboli w transporcie zgłosiłem reklamację i odrzucili kurier nawet odmówił spisania protokołu szkody jestem 1720 zł w plecy jedno pewne nigdy nie skorzystam już z tej firmy w perfidny sposób oszukują i nie potrafią się przyznać do wyrządzonej szkody ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO CO NAJGORSZE -
~Arya / 2020-04-10 14:28
Wszystko wskazuje na to, że kurier przywłaszczył sobie moją paczkę. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, paczki nikt nie może zlokalizować, nic, dno! -
~Gość z dnia 10.04.2020 / 2020-04-10 14:09
Najgorsza firma kurierska!! Nie polecam , panowie ktorzy jeżdżą sa bardzo nie przyjemni A chyba nie muszą pracować w tym zawodzie skoro robią tak wielką łaskę, są poprostu okropni i nie przyjemni ! Zero szacunku do starszych osób ZaletyNie maWadyNie miła obsługa i panowie bardzo nie przyjemni -
~Wysłał Romek / 2020-04-10 10:20
DPD nie spełnia swoich zobowiązań. W ostatni wtorek / 07.04. 2020 r. / wysłałem paczkę. Po 26 godzinach nadal była w Koszalinie. Potem zniknęła z podglądu. Dzisiaj jest piątek - czwarty dzień. Adresat dalej przesyłki nie otrzymał. To jest dno przewoźników. -
-
~Kozak19241 / 2020-04-10 09:38
Firma DPD nawet po wykupieniu gwarancji nie pobiera odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki brak możliwości dochodzenia roszczeń brak jakiegokolwiek zainteresowania w ze strony nie polecam ZaletyNicWadyDostawa gwarancja ubezpieczenie -
~Anna / 2020-04-10 08:31
Tragedia, osoby na infolinii niekompetentne. Każdy udziela błędnej inforamcji. Trzy dni czekałam na kuriera aż w końcu anulowałam zlecenie. Kurier błędnie przydzielony a co tam problemu nie ma przyjedzie . Aha dziękuję za współpracę i odradzam każdemu -
~Grzesiek / 2020-04-09 20:05
zawsze paczki rozerwane jakby ktoś grzebał w nich -
~Han Ka / 2020-04-09 18:26
Kurier zostawił przesyłkę w punkcie odbioru bez próby doręczenia. Podobno jest to zgodne z regulaminem według kobiety na infolinii. Nie bardzo mam pojęcie o cenie i czasie dostawy. ZaletyŻadnych zaletWadySame wady -
~Niezadowolony klient / 2020-04-09 17:26
Robią co chcą, zamiast dostarczyć bezpiecznie pod drzwi porzucają paczki skrzynce pocztowej, albo wymuszają na klientach wyjście z budynku. Przekierowanie paczki oczywiście też nie działa, nawet po zmianie adresu paczka dostarczana jest na pierwotny adres.
ŻADNA INNA FIRMA KURIERSKA NIE ROBI TAKICH PROBLEMÓW, RADZĘ OMIJAĆ DOSTAWY DPD I WYBIERAĆ INNE FIRMY.ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Kasia / 2020-04-09 16:31
Kurier w ogóle nie przyjechał.Bez mojej zgody przekierował przesyłkę do punktu odbioru, w drugim końcu miasta. W obecym czasie to przykre, że ludzie tak się zachowują. ZaletyNic dobrego nie mogę napisać.WadyFirma traci przez nierzetelnych kurierów. -
~AP / 2020-04-09 15:38
Całkowity brak szacunku do klienta, Pani kurier oszustka i arogantka, a reklamacja rozpatrzona bez zrozumienia treści.
Kazali uzupełnić dokumenty. Wysłałem wszystko co chcieli a w uzasadnieniu rozpatrzenia napisali, że brak dokumentów.
Nie wiem kto tam pracuje ale jak dla mnie to firma nawet nie zasługuje na jedną gwiazdkę!!!!ZaletybrakWadysame wady - czas dostawy po kilku reklamacjach telefonicznych, przesyłka zniszczona. Rozpatrzenie reklamacji to ignorancja ze strony firmy dpd. Powinni zatrudniać pracowników którzy potrafią czytać!!!! -
~Stefan / 2020-04-09 14:58
Brak poszsnowania klienta. Bardzo niemiła Pani z biura obsługi klienta. ZaletyBrakWadyBrak poszsnowania klienta. -
-
~Asdf / 2020-04-09 14:53
Najgorszy syf. Człowiek płaci za przesyłkę a i tak musi sam ją odebrać w siedzibie firmy. Kurierzy nie posiadają ani grama kultury. Nie polecam tej firmy. -
~Anais / 2020-04-09 14:35
Po raz pierwszy spotkała mnie podobna sytuacja. Czekam na paczkę 4 dzień. Pierwszego dnia pomimo że byłam w domu adnotacja na stronie śledzenia: nie zastano odbiorcy. Zero telefonu. Dzień drugi. Telefon. Kurier przybywa i oznajmia że nie ma dla mnie tej paczki na stanie. Umawiam się na kolejny dzień. Dzień trzeci. Powtórka z dnia pierwszego. Zero telefonu i adnotacja że nie było mnie w domu. Jakimś cudem dodzwoniłam się do kuriera. Umawiam się na czwarty dzień w sprawie odbioru. Dzień czwarty. Paczka w magazynie. Nie wydana kurierowi. Kurier ignoruje moje telefony. Nie mam możliwości przekietowania paczki internetowo na najbliższy punkt odbioru. Na infolinii dowiaduję się że mogę tylko osobiście w magazynie. Nie mam możliwości podjechać przez epidemię. Czy mam narażać własne zdrowie a może nawet i życie przez niekompetencję i arogancję w obsłudze ? Szanujcie ludzi bo i Was nie będą szanowali. WadyBrak poszsnowania klienta. -
~Masakra / 2020-04-09 11:40
Nie wiem po co piszą że jest możliwość płacenia kartą , skoro przyjeżdża kurier chce zapłacić kartą a on mi mówi że nie mają nawet terminali i nie można -
~Mirela / 2020-04-09 11:20
chciałam nadmienić i podkreślić niedowiarkom co nie którym że ja byłam tylko odbiorcą nie nadawcą nie miałam żadnego wpływu na zapakowanie tej paczki , kurier odebrał od nadawcy i utknęła w połowie polski a teraz próbują mnie obarczyć winą i straszą żę ją odeślą do nadawcy czyli do niego ona może wrócić a do mnie dojechać nie . Takie firmy powinny być wyeliminowane z prowadzenia jakiejkolwiek działalności gospodarczej . Według mnie i opinii mojego prawnika popełnili nie gafę , niechlujstwo tylko przestępstwo . Wszystkich poszkodowanych przez firmę DPD zachęcam abyśmy się wszyscy zjednoczyli i pomyśleli o złożeniu pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie ponieważ reklamacje w pojedynkę i straszenie sądem na tą firmę w żaden sposób nie działają , nie bójcie się kosztów związanych z procesem cywilnym jest tysiące osób poszkodowanych przez tą firmę będą zwracać koszty wraz z odsetkami . Ukróćmy ten ich precedens . Wszystkich bardzo gorąco pozdrawiam i mimo tej bardzo złej sytuacji związanej z zarazą życzę zdrowia i uśmiechu ZaletybrakWadyarogancja
strona 514 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 512
- 513
- 514
- 515
- 516
- nastepna »