Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12553 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbyszek / 2020-04-15 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bez zachowania bezpiecznej odległości,bez rekawiczek i maski brak terminala do płatnosci
    w dobie pandemi tylko chce gotówką za pobranie.
    Dno unkac tego przewoznika .Nie dba o lkientów i również swoich pracowników
  • ~anna / 2020-04-15 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    dno!!!!!!!!!!!
    postępują nieetycznie!!!!!po paru dniach od zamówienia i opłaty za usługę doręczenia informują klienta o zmianach regulaminu i nie dostarczeniu paczki pod drzwi...PACZKĘ WYRZUCAJĄ POD KLATKĘ NA ZEWNĄTRZ!!!!!!rozumiem dzisiejsze warunki i nikt nie wymaga wchodzenia do domu...natomiast zapłaciłam za usługę wniesienia paczki pod drzwi mieszkania i usługa ta nie została wykonana!!!!!!!zdecydowanie odradzam!!!kierowcę wyrzucającego z okna paczki pod drzwi to ja mogę znaleźć za 1/3 pieniędzy,które u nich zostawiłam!czuję się oszukana!!!!!
    Zaletyżadne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadynieetyczność / oszukiwanie klienta
  • ~porażka dpd / 2020-04-15 10:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier z Osiedla Tęczowego w Dzierżoniowie prawdopodobnie niejaki Remigiusz to najgorszy gbur i prostak. Ten człowiek zapytany przez telefon przykładowo - Kiedy będzie z przesyłką na osiedlu +/- 2 godziny lub czy będzie miał terminal ze sobą nie udziela informacji. Nie słucha innych, tylko siebie!! Jest tragiczny w obsłudze. Z tego powodu, gdy mam zamówić kuriera wykluczam firmę DPD, korzystając z konkurencji. Niestety zamawiając rzeczy z internetu nie mam czasem wyboru i jestem na niego skazana!! Dramat! Nigdy nie byłam na kwarantannie jestem zdrowa i bardzo ostrożna, odkąd jest epidemia restrykcyjnie siedze w domu czy trzeba czy nie trzeba a dzwoniąc do kuriera dpd z zapytaniem o moją przesyłkę usłyszałam, że kurier nie podejdzie pod moje drzwi... bo go zarażę koronawirusem. Ja siedzę 5-ty tydzien w domu nie mając żadnej kwarantanny, nie będąc za granicą, bo przestrzegam zasad bezpieczeństwa i ten człowiek odmawia mi dostarczenia paczki pod mój dom... Co to ma znaczyć????!!!!

    Zaletybrak zalet
    Wadychamstwo, brak kultury, brak współpracy z klientem podczas rozmowy telefonicznej w sprawie przesyłki
  • ~Lusia / 2020-04-14 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier twierdził że, przez 5 dni nie myło mnie w domu. Telefoniczna obsługa klienta to dno. Panie obiecywały ze kurier przyjdzie gdzie na nastepny dzien znów go nie było. Po tygodniu stwierdziły ze zlecenie zostało anulowane i mam sobie je złożyć jeszcze raz. Żenujące.
    WadyWszystko
  • ~Bernard / 2020-04-14 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Grają w H..ja Rano umawiałem się telefonicznie z kurierem na dostawę towaru miedzy13a14 Dochodzi 16 i kurier nie dojechał! Ponownie dostałem wiadomość by się umówić już z innym kurierem Dzwonię jak głupi i nie odbiera telefonu Reklamuje w centrali też nie mogą się połączyć z kurierem!Szok!
  • ~Dorota / 2020-04-14 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    osoba wpisujaca dane do systemu pomylila nazwe dzielnicy z nazwa miasta w adresie !!! przez co przesylka nie zostala doreczona na czas a informacje widniejaca w systemie to "bledny adres". Dodatkowo brak jakiegokolwiek kontkatu ze strony kuriera - a na infolinii sylsze ze "nieudana proba doreczenia" - caly dzien siedze w domu, zero informacji i zero kontaktu.
    odradzam kazdemu
    Zaletybrak
    WadyBrak myslenia i uzywania zdrowego rozdadku
  • ~mar / 2020-04-14 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    firma DPD Polska to złodz.... i oszus........ nie licza się z klientem maja w czterech literach reklamacje robią co chcą szkoda że tak dużo firm ma podpisane z nimi umowy radziłbym zmienić firmom dostawcę na np. kurier inpost, DHL, GEIS, GLS, K-EX bo jak tak dalej będzie to ludzie przestaną robić zakupy i firma zbankrutuje, ludzie teraz wybierają gdzie nie ma dostawy przez DPD tych oszus..... szukaja innego kuriera, warto więcej dopłacić i mieć pewność że paczka nie przyjedzie uszkodzona jak niszczy paczki DPD Polska w w ogóle reklamacji nie uznaje nawet jak jest spisany protokół szkody szkoda słow na tych oszus... DPD Polska
    Wadyza drogie nadania paczek
    nie wywiazywanie sie z umów
  • ~LENU / 2020-04-14 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odwiózł paczke do punktu pickup nawet sie ze mna nie kontaktując. Jest informacja ze niby nie było mnie w domu, a od czterech tygodni nigdzie nie byłam. Pani na infolini zasłania sie brakiem wpływu na kuriera i mowi ze nie da sie nic zrobic. To już kolejny raz kiedy dziesie sie cos takiego. Poza tym kurier właśnie zablokował mój nr.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2020-04-13 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Szanowni Państwo użynam usług kurierskich za pośrednictwem firmy pośredniczącej. Jest ich wiele ja wybrałem furgonetka . Wysłałem kilkaset paczek i używałem różnych firm w tym często DPD.
    Dlaczego... bo jest tanio i biorą większe gabaryty i są małe opłaty za nad-gabaryt.
    Miałem w tym czasie kilka uszkodzonych przesyłek i uwieżcie mi:

    ŻADNA Z REKLAMACJI REALIZOWANYCH PRZEZ DPD NIE ZOSTAŁA UZNANA POMIMO EWIDENTNYCH ZANIEDBAŃ DPD.

    Chcecie się sądzić z DPD ...proszę bardzo pozew cywilny ale do sądu w Warszawie Gdzie zarejestrowana jest centrala.
    Oczywiście kto to będzie robił;)))
    Dlatego przesyłki o małej wartości tgzw śmieci DPD.
    Jak macie poważne przesyłki coś warte używajcie poważniejszej firmy bo DPD Polska ma człon POLSKA I działa w Polsce jak Polska firma czyli olewa potencjalnego Kowalskiego
    Poydrawiam
    Zaletytanio
    WadyBRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI - ZUPEŁNY
  • ~Zuzanka / 2020-04-13 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA! Z facetem musieliśmy dokonać zwrotu towaru zamówionego na Allegro a adres zwrotu był na Francje. Pojechaliśmy do punktu pani niechlujnie zapakowała nasz przedmiot wpisała adres ze zrzutu ekranu na telefonie skasowała nas i koniec. Nie ukrywam ze trochę się stresowalismy tym żeby paczka dotarła wiec śledziliśmy ja na okrągło. Po tygodniu od nadania na śledzeniu „paczka niedoręczona błędny adres”. No i zaczęliśmy ustalać ze sprzedawca jaki ma być ten adres. Ostatecznie okazało się ze brakowało numeru telefonu wiec wg mnie pani w ogóle nie powinna była nadać paczki z niepełnym adresem. Paczka wróciła. Za co znów trzeba było zapłacić. Dodam ze po otworzeniu towar za 1500 zł latał sobie luzem po pudełku. Uwaga hit. Paczkę nadaliśmy poczta Polska za 36 zł. Po trzech dniach bez najmniejszego problemu dotarła do odbiorcy. Po za tym zgłosiłam reklamacje. NIKT W OGÓLE SIĘ TYM NIE ZAJĄŁ! Panie w obsłudze okropnie niemile kiedy zadzwoniłam drugi raz żeby poprosić o przechowanie paczki jeden dzień na magazynie żebym miała czas na załatwienie tego adresu co usłyszałam w słuchawce? „No Jezu znowu pani?!” Nie polecam. Szkoda czasu nerwów i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
    Cena
    Czas
    Utrudniony kontakt
    Brak zainteresowania reklamacjami
    Niekompetencja niektórych pracowników
  • ~NigdyWięcejDPD / 2020-04-12 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tuba średnica 8 cm długość 50 jest traktowana inaczej jak karton 10cm na 10cm na 50cm. Dlaczego?
    Wysyłka tuby jest o 15 zł droższa. Rozbój i naciąganie
  • ~Aleksandra / 2020-04-11 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy paczki opłacone nie dostarczają do nadawcy. W historii piszą, że odbiorca nieobecny i wszystko zostawiają w punktach odbioru które często maja krótkie godziny otwarcia (np 12-18). Odbiorca nie informowany smsem choc inf o takim kroku tez odnotowana.
    Nikt nie zagłada do maila kilka razy dziennie.
    Nie polecam !!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Aaaaaaa / 2020-04-11 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier stwierdził że albo odbiorę od niego 15 kg paczkę ze wskazanego przez niego miejsca przy wjeździe na osiedle, albo zaznaczy odmowa przyjęcia. Powiedziałam mu że mam złamaną nogę i nie mam możliwości podejść tam gdzie jemu jest wygodnie i tym bardziej dźwigać sama takiej paczki i żeby dostarczył paczkę pod wskazany adres, skoro w zamówieniu było "dostarczenie pod drzwi", jednak kurier stwierdził że jak nie przychodzę do niego tam gdzie on jest to nie. Zaznaczył odmowę przyjęcia, mimo że w paczce była rzecz za którą zapłaciłam 2 tysiące złotych. Postawa kuriera "czy się stoi czy się leży, 2 tys. się należy", zero szacunku dla klienta, zero szacunku dla firmy którą reprezentuje. Ewidentnie nie szanuje tego że ma pracę, że dostaje pieniądze za dostarczanie paczki, a nie robienie łaski żeby klient od jaśnie Pana odebrał gdzie mu akurat wygodnie. W związku z faktem iż złożyłam na niego skargę, o której się zapewne dowiedział - dnia następnego kiedy miał dla mnie paczkę z innej firmy, złośliwie od razu zaznaczył "odmowa przyjęcia" gdzie dowiedziałam się o tym dopiero po wyśledzeniu numeru listu przewozowego. To jest jakaś kpina! Tym samym firmy które mają umowę z DPD tracą dochód, ponieważ wraca do nich zamówienie ze sklepu internetowego, a ja nie zamierzam ponownie wydawać pieniędzy po to żeby zostać tak potraktowana.
    WadyZero szacunku dla klienta, zero szacunku dla pracodawcy dzięki któremu ma na chleb, zero kontaktu, nie dostarczanie paczek, robienie łaski
  • ~Monika / 2020-04-11 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna biorą paczki o 21.55 i sami ustalają ze doręcza ja w późniejszym terminie. Kpina
    WadyWszystko co łączy się z dpd
  • ~Mariusz / 2020-04-11 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam na co dzień mam dużo kontaktów z różnymi firmami kurierskimi łącznie z Pocztą polską ale tak złej i lekceważącej klienta to się nie spotkałem. Na pewno nigdy nie skorzystam z usług tej firmy w której ludziom nie chce się pracować.Mimo osobistego kontaktu z kurierem ,kurier stwierdził że nie chce mu się szukać paczki więc mi jej nie da i odesłał mi ją w nagrodę w drugi koniec miasta .Przesyłka była opłacona z bezpośrednim dostarczeniem do domu.Po rozmowie na infolinii stwierdzono że nie da się nic zrobić.Należało by zadać pytanie czy firma kurierska jest dla klienta czy może jak w DPD jest na odwrót.
    ZaletyNiestety nie znalazłem żadnej ani obsługa klienta ani z obsługi reklamacyjnej.
    WadyBrak jakiejkolwiek reakcji mimo złożonej reklamacji internetowej jak i telefonicznej.
  • ~Kamil / 2020-04-11 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem kuriera online by odebrał ode mnie paczkę. Skorzystałem z usługi zostań w domu, mija trzeci dzień i zaraz jadę do DPD w Głobinie by osobiście dostarczyć paczkę kurierowi. Tak działa według DPD "nadaj paczkę i zostań w domu"!

    Trzy dni próby by się czegoś dowiedzieć, zero nic... przełączanie na infolinie po czym połączenie się automatycznie kończy.

    DPD bo liczy się Twój czas... Zapłacone a teraz się bujaj z tym! To powinno być wasze hasło.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie miła obsługa, brak zabezpieczenia przed korona wirusem, kurierzy nie używają masek!
  • ~Klientka zadowolona / 2020-04-10 23:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Od kilku lat korzystam z tej firmy kurierskiej. Jeszcze sie nie zawiodłam. Kurier Pan Paweł zawsze pomocny i miły,paczki na czas dostarczane. Pozdrowienia dla Pana Pawła obsługującego rejon Ursynowa. Zwłaszcza teraz kiedy wszyscy siedzimy w domu schowani przed wirusem a kurierzy musza swoją pracę wykonywać.
    ZaletyNa czas, kulturalnie. Zawsze przyniesione.
    WadyBrak
  • ~Klient..... / 2020-04-10 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier obsługujący rejon Tychy totalna porażka, brak kontaktu, po całym dniu oczekiwania już drugi dzień na paczke zaznaczył że nie zastał nikogo w domu a wogole nie było Go pod wskazanym adresem. Mam nadzieję że długo nie popracuje bo klientów to powinno się szanować tym bardziej że płacimy za ich usługi..... NIE POLECAM FIRMY DPD
  • ~Bożena / 2020-04-10 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA DPD NIE INFORMUJE O STANIE PRZESYŁKI I KIEDY PRZESYŁKA PRZYJEDZIE. KURIER PRZYJEŻDŻA W INNYCH GODZINACH NIŻ POWINIEN, SPECJALNIE JAK CIĘ NIE MA W DOMU, A PACZKA JEST ODSYŁANA NA MAGAZYN LUB DO PUNKTU ODBIORU (MOŻLIWE, ŻE KURIER TAK NAPRAWDĘ W OGÓLE NIE PRZYJEŻDŻA W TAKICH PRZYPADKACH). Żałosne!!!!!!!! Panuje epidemia koronawirusa i gdy zakupy w wieku sklepach są tylko online to tylko online to tym bardziej powinno być dopilnowane, aby realizacje zamówień i dostawy były na czas, albo przynjamniej powinna być informacja smsowa lub e-mailowa, że z racji na panującą sytuację czas dostawy może się wydłużyć. Już nie mówię, że w ogóle powinna być jakąkolwiek informacja od firmy kurierskiej w jakim konkretnie dniu i między jakimi godzinami będzie dostarczona paczka, bo to jest podstawa!..i zawsze w dniu gdy miala dojść przesyłka to firma kurierska informowała kilka godzin wcześniej w jakim przedziale godzin dotrze przesyłka. NATOMIAST FIRMA DPD NIE INFORMUJE O STANIE PRZESYŁKI I KIEDY PRZESYŁKA PRZYJEDZIE. KURIER PRZYJEŻDŻA W INNYCH GODZINACH NIŻ POWINIEN, SPECJALNIE JAK CIĘ NIE MA W DOMU, A PACZKA JEST ODSYŁANA NA MAGAZYN LUB DO PUNKTU ODBIORU (MOŻLIWE, ŻE KURIER TAK NAPRAWDĘ W OGÓLE NIE PRZYJEŻDŻA W TAKICH PRZYPADKACH). Tak też właśnie stało się u nas... Trzy dni temu zamówiliśmy z nju-mobile kartę sim do telefonu na adres w Krakowie. Wczoraj rano dostaliśmy taką wiadomość od firmy DPD: "Dzis doreczamy Twoja paczke 13058019321731. Mozesz ja odebrac bezpiecznie - na zewnatrz lub popros o pozostawienie w portierni/recepcji. Uzgodnij z kurierem najbezpieczniejszy dla Ciebie sposob dostawy. Plac karta za COD. Poinformuj Kuriera jezeli przebywasz na kwarantannie. Kurier DPD 531251343" I to była jedyna wiadomość, która dostaliśmy od tej firmy! Czekaliśmy na następną informację w jakich godzinach zostanie dostarczona paczka, ale oczywiście informacja nie nadeszła. Natomiast "próba dostarczenia paczki" była wczoraj jak nikogo nie było w domu!!!!! I o tym też nie raczono poinformować, dopiero, gdy weszliśmy na stronę internetową dpd i daliśmy opcje śledzenia paczki i wbiliśmy numer paczki to się okazało, że była próba dostarczenia. Można dzwonić do kuriera pacana, który nie odbiera i nie odpisuje na smsy!!!! Dzwoniono do niego zarówno przed "próbą dostarczenia przesyłki", żeby dowiedzieć się o której ma przyjechać przesyłka, jak i po tym jak się dowiedzieliśmy o tym, że próba dostarczenia była w takich godzinach, gdy nikogo w domu nie było. I do dziś kurier nie odebrał ani nie oddzwonił. Wczoraj popołudniu również zamówiliśmy z innej strony, ze sklepu internetowego telefon i mieliśmy do wyboru kilka terminów dostawy. Mogliśmy wybrać darmowy termin dostawy na następny tydzień (po świętach Wielkanocnych) lub zapłacić 15 zł i mieć dostawę na następny dzień, czyli ma dziś. Wybraliśmy zatem opcję dopłaty i dostawę na dzisiaj. I tym sposobem dzisiaj rano dostaliśmy taki sms od sklepu w którym złożyliśmy zamowienie: "Zamowienie nr: 02356104545 zostalo wyslane pod wskazany adres. Numer Twojej przesylki to: 0000218944788U . Dziekujemy i zapraszamy ponownie, zespol mediaexpert.pl" ....dzięki temu dowiedzieliśmy się, że nasza paczka została już nadana, odebrana przez kuriera i wyruszyła w drogę pod nasz adres. Czekaliśmy zatem teraz na sms od firmy kurierskiej z informacją że dziś paczka zostanie dostarczona i w jakim przedziale godzin, ale taki sms nie przyszedł, ani wiadomość email. Nie przyszła nawet taka informacja jaka dostaliśmy wczoraj o wcześniejszej paczce od firmy DPD (wiadomość cytowana wcześniej). Zatem po godzinie zadzwoniliśmy na infolinię sklepu z którego wyszło nasze zamówienie i zapytaliśmy jaka firma kurierska odebrała zamówienie i okazało się, że DPD! Zadzwoniliśmy zatem pierwszy raz dzisiaj rano na infolinię firmy DPD i zapytaliśmy o to, gdzie jest wczorajsza paczka i okazało się że jest na magazynie bo kurier ją przywiózł na magazyn. Powiedzieliśmy jaka była sytuacja i że z ich strony nie było żadnej informacji kiedy dokładnie bedzie dostarczona paczka, a kurier nie odbiera drugi dzień telefonów, to powiedzieli nam, że nie mogą nic z tym zrobić już i że następna próba dostarczenia będzie we wtorek po świętach. Gdzie teraz aplikacja do śledzenia paczek wszystkich firm kurierskich, którą właśnie pobrałam ze sklepu play, pokazała, że dziś była po 12:20 i po 12:40 próba dostarczenia wczorajszej przesyłki, która rzekoma miała być próbowana do dostraczenia we wtorek po świętach. Podaliśmy też numer przesyłki która powinna przyjść dzisiaj i powiedzieliśmy że informacje o tym, że przesyłka powinna być dostarczona dzisiaj dostaliśmy od sklepu, a od nich nie dostaliśmy żadnej informacji. Więc łaskawie nas na infolinię poinformowali, że przesyłka będzie dostarczona pomiedzy 15:30, a 16:30 i że informacja jest też na stronie internetowej w opcji śledzeniu paczek i tam jak się wpisze numer paczki to wyskakuje przewidywaną godzina dostraczenia i numer do kuriera. Zatem zrobiliśmy to. Weszliśmy na ta stronę, wbiliśmy numer paczki i okazało się że faktycznie paczka planowana jest na dostarczenie dokładnie pomiędzy 15:25 a 16:25, ALEEEE OKAZAŁO SIĘ TEŻ ŻE NUMER DO KURIERA JEST TEN SAM CO NIMER DO KURIERA, KTÓRY MIAŁ NAM WCZORAJ PRZYWIEŹĆ WCZEŚNIEJSZĄ PACZKĘ. I ŻE TO TEN SAM PACAN!!!!!!!!!!!!!! Oczywiście kurier- Pan Bartłomiej dalej nie odbierał telefonów, a paczka miała być dostarczona pod ten sam adres w Borku Fałęckim, co wcześniejsza paczka. Więc już mielismy obawy że kolejna paczka do nas nie dotrze. O 12:49!!!!!!!... ZADZWONILIŚMY PONOWNIE NA INFOLINIĘ (DOBRZE, ŻE ROZMOWY SĄ NAGRYWANE) POWIEDZIELIŚMY O NASZYCH PRZYPUSZCZENIACH I WĄTPLIWOŚCIACH ODNOŚNIE TEGO, ŻE DZIŚ ZNÓW TEN SAM KURIER MOŻE NAM NIE DOSTARCZYĆ PACZKI. I OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE ODBIERAŁ NAWET TELEFONU OD PANI Z INFOLINII!!!!! Zakończyliśmy rozmowę i czekaliśmy co dalej będzie. Przychodzi 15:30 i nic. Potem 16:00...dalej nic, 16:25... kuriera z paczką dalej nie ma! Czekamy jeszcze. 17:00 dalej nic!!!!!!!!!!!!!!!!! W końcu zadzwoniliśmy na infolinię kolo 17:50 i powiedzieliśmy, że ten sam kurier od dwóch dni nie odbiera telefonu. I że wczoraj dostarczył paczkę jak nikogo nie bylo w domu. Dziś kolejna paczka miala byc pomiedzy 15:25-16:25 I specjalnie wcześniej czekaliśmy do tej pory i nie przyjechała. Kolejna Pani z infolinii oczywiście próbowała się do niego dodzwonić, ale oczywiście się nie udało. Skontaktowali się z oddziałem DPD w Krakowie i powiedzieli nam, że niestety paczka nie zostanie dziś dostarczona, ponieważ jest na magazynie, bo ją kurier odwiózł. Jakim prawem?????? Nawet nie było próby dostarczenia. Specjalnie czekaliśmy w domu w podanych godzinach. Na to pytanie oczywiście Pani z infolinii nie potrafiła odpowiedzieć! Paczka była specjalnie opłacona dodatkowo na dzisiejszą dostawę. Pani zaczęła mówić, że kurierzy jak nie wyrobią się w rozowrzeniu paczek to odwożą je na magazyn. Wszystko rozumiem, ale wypadało by informować o tym wczensiej!!!!!!!! A nie, że trzeba dzownic i sie dopytać. Ponadto ta paczka była opłacona specjalnie dodatkową kwota zeny byla dostarczona dziś!!!!! Poza tym dostaliśmy informację że będzie dziś dostarczona pomiedzy 15:30, a 16:30!!!!! Pani powiedziała, że nic z tym nei zrobi i że nie wie co się stało, a z kurierem nie ma konktaktu, ale że jeśli kurier faktycznie nie zdążył rozwieść wszystkich pączek to wtedy kurierzy mają obowiązek zawieść nierozwiezione danego dnia paczki następnego dnia roboczego. A my powiedzieliśmy jej że to nie prawda i że kłamią!!!! Bo wczesniejsza paczka, która nie doszla do nas wczoraj dzisiaj jakoś też nie doszla!!!!! To jak niby dostarczają paczki na następny dzień roboczy???!!!! Malo tego powiedziano nam rano ze wczorajsza paczka będzie próbowana, aby ją dostarczyć dopiero we wtorek po świętach. I rozmowa się skończyła niemile, na tym że nic nie zostało zrobione w sprawie obydwu paczek. Wchodzę teraz na niezależną aplikacje do śledzenia wszystkich paczek (od różnych firm kurierskich), którą tak jak wcześniej mówiłam właśnie pobrałam i aplikacja pokazała, że dziś były dwie proby dostarzczenia paczek!!! Jedna proba była proba dostarczenia wczorajszej paczki, a druga dzisiejszej. OBIE PRÓBY BYLY DZIŚ PO GODZINIE 12:00!!!!!!!!!! Gdzie na infolinii powiedzieli rano, że paczka będzie doręczona pomiedzy 15:25, a 16:25 I specjalnie od 15:00 czekaliśmy!!!! A PONAD TO PRZECIEŻ O 12:49 DZWONILIŚMY NA INFOLINIĘ DPD I NIE WIEDZIELI GDZIE JEST PACZKA!!!! A APLIKACJA SAMA POKAZUJE, ŻE PO GODZINIE 12:00 BYBY PRÓBY DOSTARCZENIA OBYDWU PACZEK. WIĘC JAK ROZMAWIAJAC Z NIMI O 12:49 MOGLI TEGO NIE WIEDZIEĆ?????? To jest niccc!!!!!! BEZCZELNIE WPISALI ŻE PACZKA DZISIEJSZA PACZKA ZOSTAŁA PRZYJĘTA NA MAGAZYN DZIŚ O 23:30!!!!! A napisali to o 18:59!!!!!!!! NAPISALI INFORMACJĘ O PRZYJĘCIU PACZKI NA MAGAZYN Z GODZINĄ PRZYSZŁĄ!!!!!! Oto dowody ich kłamstw i „pracy” „cudownego” kuriera Bartłomieja z telefonem kontaktowym: 531 251 342: : https://drive.google.com/file/d/1twg9V0ZYaSC-nWDRUT4GwEgX7SsUJrRp/view?usp=drivesdkhttps://drive.google.com/file/d/1twg9V0ZYaSC-nWDRUT4GwEgX7SsUJrRp/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u-3SUg_b-NezyW_3nRyjCBCZHazaszPf/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u7l6TrZWaw4dAV5MfR8MmNWN7BS6mgLp/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1txGeYsQBVcoFzN6eakCxuudwL7pftndH/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u0zXWD7s-v70yr3Te3Ct3v2MrGMm9X-o/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u645skvNpnvSLOyatcZ7XVh8xn4hBbtJ/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1tQvaakih7wrQOlsHEAnSTQedB8ufGQle/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u-i1RlzWcG9j8UQsbD3zrfhoGywmB4w3/view?usp=drivesdk
    Dodam jeszcze, że zamówiłam mniej więcej w tym samym czasie zamówienie z jeszcze innego sklepu i przyszło inną, konkurencyjną firmą kurierską bez problemu na następny dzień i to jeszcze informując mnie na bieżąco co się dzieje z paczka i kiedy i w jakich godzinach jest planowane dostarczenie i w tym przedziale który był podany przyjechał kurier. Zatem sprawdzajcie jaki kurier ma do was przyjechać i z jakim numerem telefonu. Jeśli natraficie na tę osobę, to przynajmniej będziecie wiedzieć z kim macie do czynienia. NIE POLECAM FIRMY DPD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli podczas, gdy zamawiacie online macie wybór firmy kurierskiej to nie wybierajcie tej!!!!!!!!!!!!! Albo jak macie do wyboru „zwykły kurier” lub kurier InPost albo kurier Poczty Polskiej to wybierzcie jedną z tych dwóch ostatnich opcji!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDramatyczni kurierzy, niepomocna infolinia
  • ~Mateusz / 2020-04-10 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 3 dniach czekania na odbiór przesyłki przez kuriera anulowałem zlecenie, w każdym dniu byłem zapewniany ze kurier przyjedzie a nie przyjechał w żadnym przy czym nie odbierał telefonu
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12553
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983