strona 508 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- nastepna »
-
~Marta / 2020-05-06 13:47
Z kurierem, który obsługuje Kraków Krowodrza jest bardzo trudny kontakt, jeśli chce się dopytać w jakich godzinach się pana spodziewać - to nie reaguje, tak samo jak się deklaruje, że jest się gotowym podjechać gdzieś, jeśli ma się zajęcia, które uniemożliwiają tkwienie w gotowości. A wystarczy, żeby pan krótko odpisał czy odebrał - a nie odbiera telefonu. -
-
~Tomek / 2020-05-06 12:40
Najgorsza firma kurierska. informują że przesyłka bedzie dostarczona konkretnego dnia- sleczysz cały dzień - a następnego dnia informuja cie że klient zazyczył sobie odbioru osobistego w punkcie co jest kłamstwem
-
~Maria / 2020-05-06 10:07
30.04.2020r. otrzymałam SMS z informacją, że tego dnia zostanie doręczona przesyłka. Pracuję zdalnie, więc cały dzień byłam w domu. O godz. 17 dostałam SMS, że w związku z nieobecnością klienta przesyłka do odbioru w punkcie. Sprawdzałam w „śledź paczkę” – a tam informacja z godz. 16:18 ustalono nowy termin doręczenia na 04.05.2020r. (oczywiście nikt ze mną nic nie ustalał) i kolejna informacja z godz. 17, że adresata nie zastano.
Zadzwoniłam na infolinię, pracownik chciał sprawę wyjaśnić z kurierem. Kurier miał wyłączony telefon, więc pracownik infolinii wysłał e-maila do przełożonego kuriera z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.
Oczywiście w dniu 04.05.2020r. oczywiście paczki nie dostarczono. W dniu 06.06.2020r. zadzwoniłam ponownie na infolinię. Pracownik poinformował mnie, że paczka jest nadal w punkcie odbioru i nie ma już możliwości jej dostarczenia. Po prostu kpina!! Powiedziałam, że zamówiona była usługa z dostarczeniem do domu, więc jak to nie ma możliwości. Zapytałam też dlaczego nie dostałam odpowiedzi na pierwsze zgłoszenie na infolinię. Otrzymałam odpowiedź – „no widocznie oddział nie zareagował”. – Świetny argument! Powiedziałam konsultantowi, że skoro przesyłka zamówiona była z dostawą do domu, to proszę o zrealizowanie usługi. Konsultant powiedział, że napisze maila do punktu odbioru, żeby przesyłka była dostarczona, ale on jednocześnie nie obiecuje, że tak będzie.
Firma ewidentnie robi ludzi w balona i nie realizuje zleceń.ZaletyzeroWadyOszukiwanie klientów -
~chanka / 2020-05-06 08:23
Przesyłka została dostarczona pod zły adres i do dzisiaj jej nie mam a DPD twierdzi, ze sprawa jest załatwiona. Złożyłam reklamacje, wszystko wyjaśniłam dokładnie, ze poprzez infolinie został zmieniony adres doręczenia, ale DPD ma to w nosie, a co najśmieszniejsze przesyłka składała się z dwóch paczek, jedna doręczyli pod zły adres z drugą odesłali do nadawcy. Kosmos!! A teraz jak mantrę powtarzają, ze wszystko zgodnie z Regulaminem, ręce opadają!! Stanowczo odradzam tę firmę kurierską!! ZaletyŻacnychWadyDostarczanie pod zły adres, ignorowanie dowodów i Klienta -
~Sebastian / 2020-05-05 19:36
Problem z dostarczeniem paczki przez rzekomo błędny adres, który był potwierdzony kilkukrotnie mailem oraz telefonicznie.
Nawet po zapewnieniach przez ludzi z infolinii, że paczka zostanie wydana do doręczenia wciąż jest magazynowana w oddziale (dzisiaj minęły DWA tygodnie).ZaletyBRAKWadyNiekompetentni (bywa że bezczelni) ludzie udzielający informacji o przesyłce -
~mateusz / 2020-05-05 17:37
Kurier zamówiony po odbiór przesyłek , 2 tygodnie temu. Do dziś się nie zjawił. Z każdym ponowieniem zlecenie odbioru - kurier sam odrzuca zlecenie i tak cały czas. Infolinia nic nie może zrobić , oddział milczy. Nie polecam absolutnie -
~Sunshine / 2020-05-05 15:40
Przesyłka miała być dostarczona w 24h, 6 dni później dowiaduję się, że jest w Niemczech jak adres doręczenia czarno na białym polski. Czy aż tak trudno rozróżnić polskie znaki od niemieckich? ZaletyOdbierają linie obsługi klientaWadyDługi czas oczekiwania -
~annnonim / 2020-05-05 15:33
Nie polecam, kurier twierdził ze nie ma nikogo w domu i nie odbierał gdy się do niego dzwoniło po czym się okazało, że paczka została położona na płocie u sąsiada ZaletyBrakWadySame -
-
~KOlega / 2020-05-05 14:59
Ta firma nie ma odpowiednich ludzi do pracy jako kurier dostałam w czoraj polcerane i była zbita nie chcial jej przyjac kurier podziekowałam i szukam przewaznie innej firm nie polecam tej firmy ZaletyBrak kurtury osoby do starszych ludziWadynie zdolnosc do pracy -
~Wiktoria / 2020-05-05 14:17
Oczekiwanie na paczkę przekroczy 48h co wiąże się z negatywna opinia wystawiona przeze mnie na DPD Polska. Firma z której zamawiałam czyli cozaherbata.pl wysłała mi powiadomienie że paczkę otrzymam dziś więc więc wstawię też skargę o fałszywe przekazywanie danych. Nie pozdrawiam i nie polecam -
~mortalia / 2020-05-05 14:12
Ostatnio zamówiłam szafę z dostawą przez DPD oraz wniesieniem paczki do domu. Kurier przyjechał, wystawił na ulicę i chciał odjechać. Powiedziałam, że mam z opcją wniesiena do domu, na co pan z DPD odpowiedział mi "ale ja nie mogę, mam chore kolano". Gdyby nie sąsiedzi nie wniosła bym tego do domu. W dodatku szafa została uszkodzona ewidentnie w podróży, były uszkodzone rogi paczki, niestety nie tylko karton.To jakiś żart! -
~Marti / 2020-05-05 13:28
masakra. Konsultanci kłamią że przesyłka będzie jutro przez 8 dni pod rząd, kurierzy nie odbierają, robią co chcą. Nikomu nie polecam. Dodatkowo pani nie umie sprawdzić co się stało z przesyłką. Ogólnie tragedia, najgorsza firma kurierska. -
~M&I / 2020-05-05 12:56
Okłamywanie klienta, kurierom nie chce się do nas przyjeżdżać, gdyż mieszkamy na uboczu i odsyłają paczkę na magazyn pisząc notkę "błędny adres". Na centrali wprowadzają w błąd, że paczka będzie na pewno "dziś" doręczona, a paczka dojeżdża 7 dnia, przy czym kurier szukając paczki w aucie przeklina bez krępacji wkurzony, że musiał tu przyjechać. Na do widzenia kłamie, że nie zgadzają mu się odliczone przez nas dokładnie pieniądze i mówi, że nigdy więcej tu nie przyjedzie. To bodajże trzecia podobna sytuacja z DPD odkąd mieszkamy pod tym adresem (Grzybno k. Kartuz - piszę ostrzegawczo aby potencjalni klienci zastanowili się 2 razy czy skorzystać z ich usług). Wadyterminy realizacji, nieuczciwość -
~Klientka / 2020-05-05 11:52
To jest granda. Po raz ostatni korzystałam z "usług" DPD i szczerze wszystkim odradzam. Pierwszego dnia rzeczywiście nie było mnie w domu. Drugiego dnia dostałam rano sms o doręczeniu, czekałam cały dzień - nikt się nie pojawił i nikt nie odbierał telefonu (rzekomego kuriera). Dwukrotnie (w różnych dniach) dzwoniłam na infolinię, gdzie uzyskałam informację, że paczka następnego dnia zostanie doręczona. Oczywiście nikt się nie zjawił, a dzisiaj dowiedziałam się, że paczka została odesłana do Niemiec. ZaletybrakWadybrak doręczenia przesyłki + wprowadzanie klienta w błąd = skandaliczne! -
~Greg / 2020-05-05 11:06
Patrzac na inne opinie, moja jest zbieżna z pozostalymi. Kurier za pierwszym razem dostarczyl przesylke pod inny adres, osoba odbierajaca kompletnie mi nieznana. Nie odbieral telefonu przez caly dzien, a wieczorem gdy odebral, to nie wiedzial gdzie zostawil przesylke. Druga przesylka rzekomo nie dostarczona z powodu braku odbiorcy, co bylo absolutna nieprawda. Brak kontaktu z kurierem przez caly dzien. Reklamacje na infolinii kompletnie bezcelowe, panie tam tylko musza wysluchiwac sfrustrowanych klientow nie majac mozliwosci zadnej interwencji. kiedy ta firma lepiej pracowala, obecnie jak dominuja pracownicy (??) z Ukrainy, kompletna ignoracja i brak mozliwosci interwencji, Szczerze nie polecam. Ja osobiscie predzej zrezygnuje z zakupu nic zatweirdze dostarczanie przez DPD. MA-SA-KRA!! ZaletybrakWadysame -
~cierpliwy / 2020-05-04 20:48
to już drugi raz jak otworzyłem zlecenie nadania przesyłki i pomimo awizacji o odbiorze kurier nie przyjechał po przesyłkę a ponadto zamknął zlecenie twierdząc że był nikogo nie zastał. Stracony czas cały dzień siedzenia w domu i oczekiwania na kuriera , Dno ta firma nie powinna mieć żadnych klientów skoro ich nie szanuje. Jestem negatywnie nastawiony po dwóch razach i trzeciego nie będzie bo już nigdy nie skorzystam z tej firmy kurierskiej. ZaletybrakWadywiele szkoda czasu by o nich pisać . Od kuriera poprzez obsługę do zwierzchników to same negatywy. kurier nierzetelny , obsługa telefoniczna opryskliwa a zwierzchnicy co czytają skargi nie wyciągają wniosków twierdząc że trafił sie jakiś pieniacz. POWODZENIA -
-
~anna22 / 2020-05-04 17:26
Dla wszyscy udręczonych przez dpd sp.zo.o.o oraz dla tych, którzy zastanawiają się, czy dpd jest poważnym partnerem handlowym - poniżej mój horror z Kurierem i resztą załogi:
we środę 29.04.2020 godzinie 7:13 otrzymuję smsa z informacją o doręczeniu w tym samym dniu. Ok 11:50 odbieram domofon i wpuszczam Kuriera na teren nieruchomości. Czekam na kuriera w masce, a gdy ten nie pojawia się w mieszkaniu przez kolejne minuty, wykonuję do niego telefon, informując go , że czekam na niego od kilku minut, a o godzinie 12:00 zaczynam spotkanie online i nie będę mogła odebrać przesyłki osobiście. Kurier przebywa na ternie nieruchomości, ale nie przychodzi do mojego mieszkania. Informuję go jednocześnie, że nie będę przekazywała przesyłki zwrotnej (drobny sprzęt); względu na charakter wykonywanej pracy nie mogę zrobić tego w tamtym momencie.
Kurier jest arogancki i informuje mnie, że muszę mu wypełnić nieokreślony dokument; kiedy mówię, że proszę tylko o przyniesienie przesyłki, odkłada słuchawkę i nie odbiera już więcej telefonów i nie reaguje na wiadomości.
Ok. godz. 14:00 korzystam z formularza online, aby samodzielnie przekierować przesyłkę do punktu pick-up. System generujący kody sms nie działa, więc dzwonię na infolinię. Konsultant nr 1 również nie jest w stanie wygenerować kodu do przekierowania paczki; robi za to notatkę w systemie, przekierowując paczkę do punktu pick-up przy ul.XXX. Otrzymuję od niego zapewnienie, że notatka jest w systemie i paczka będzie czekała w punkcie pick-up następnego dnia, tj. 30.04.2020.Ok. godz. 18:00 wykonuję ponowne połączenie z infolinią. Konsultantka nr 2 potwierdza, że dyspozycja przekserowania paczki na punkt pick-up jest w systemie; paczka jest nadal u Kuriera. Jednocześnie Konsultantka informuje mnie , że nie miałam obowiązku wypełniania wspomnianego dokumentu o rezygnacji z przesyłki zwrotnej,a kurier miał obowiązek dostarczyć przesyłkę bez kontaktu z Odbiorcą, skoro zastał mnie pod adresem do doręczenia. We czwartek 30.04. 2020 , o godz 7:39 otrzymuję smsa, że paczka została wydana kurierowi do doręczenia. Z kolejnej wiadomości o godz. 7:41 dowiaduję się, że paczka będzie do odbioru w magazynie dpd przy ul. Matuszewskiej 14, a nie w punkcie pick-up przy ul.XXX.Tuż po godz 8:00 wykonuję telefon na infolinię. Konsultant nr 3 kontaktuje się z Kurierem i przekazuje mi odpowiedź, że powodem nieprzekazania mojej paczki do punktu pick-up był brak miejsca w samochodzie. Dzwonię ponownie ok. godziny 11:00, kiedy okazuje się, że nigdzie w systemie nie ma dyspozycji złożonej przez Konsultanta nr 1, a argument, że system do generowania kodów sms nie działał, nie znajduje zrozumienia. Nikt nie ma woli, aby mi pomóc. W rozmowie z Konsultantem nr 4 po raz pierwszy słyszę poważne „przepraszam za zaistniałą sytuację i zachowanie kuriera”. Po rozmowie z Konsultantem, składam dyspozycję ponownego doręczenia przesyłki w dniu 04.05.2020. Dzisiaj, tj. 04.05.2020, o godz. 07:07 otrzymuję smsa informującego o doręczeniu w dniu dzisiejszym. Numer telefonu Kuriera w wiadomości wskazuje na tę samą osobę. O godzinie 11:11 Kurier odznacza w systemie raport „Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny”. Nie opuściłam mieszkania w ciągu dnia, a domofon jest sprawny. Oprócz automatycznego smsa z systemu, nie otrzymałam w dniu dzisiejszym żadnego telefonu od Kuriera.Podczas rozmowy z Konsultantem nr 5, Konsultant łączy się z Kurierem, a ten informuje go, że nie odebrałam ani telefonu ani domofonu. Kończę połączenie z infolinią, nie mając już żadnych złudzeń, co do praktyk stosowanych przez firmę dpd. Sp.z.o.o. Co z tym zrobić ? Pozostać frajerem na łasce takich podmiotów czy spróbować coś zmienić?
WadyNie wiem, od czego mogłabym zacząć. -
~Kw / 2020-05-04 15:42
Paczki nie dostarczono do właściwego miejsca. Kurier stał na ulicy i musiałam się pofatygować do niego. Dodatkowo szczyt bezczelnosci. Pewnie sama mogłam sobie ze sklepu dostarczyć. Innym razem kurier nie wydał reszty - 20 zł!!! ZaletyBrakWadyBezczelność, brak doreczenia -
~Adam / 2020-05-04 12:06
Zastanawiam się kogo DPD zatrudnia? Ci ukraińcy stają się coraz bardziej bezczelni i aroganccy. Czekałem na przesyłkę z oponeo na nowe opony i jakież było moje zdziwienie, gdy zadzwonił i poinformował mnie, że on nie będzie dostarczał paczek pod drzwi i mam natychmiast zejść, bo inaczej żadnej paczki nie dostanę. Wytłumaczyłem mu więc, że 10 min wcześniej dostarczono mi alu felgi przez kuriera DPD, który wniósł mi pod drzwi. Zapłaciłem za przesyłkę i chcę ją otrzymać pod drzwi. Poinformował, że nie dostanę przesyłki i rozłączył się. Nie polecam tej firmy kurierskiej. -
~Martyna / 2020-05-04 11:26
Kurier przyjechał zatrąbił i nie poczekał nawet minuty i odjechał praktycznie mi spod nosa bo zdazylam dobiec prawie pod furtke. Nie polecam
strona 508 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- nastepna »