Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12767 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Martyna / 2020-05-22 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie negatywne opinie to sama prawda, o czym się przekonałam. Kurier dostarczył mi przesyłkę z całkowicie strzaskaną szklaną butelką, która wyglądała na zmiażdżoną lub na taką, którą zrzucono z dużej wysokości, tym bardziej, że w kartonie było wgłębienie. Rozlał się cały płyn, nie zostało absolutnie NIC z produktu, który zamawiałam. Kurier, pan Maciej (dostarczający w Wodzisławiu Śląskim), zadzwonił tylko domofonem i zostawił paczkę w drzwiach klatki, nawet nie wchodząc na górę i nie pytając mnie o zdanie. Nie zgłaszałam chęci dostawy bezkontaktowej. Nie dostałam żadnego dokumentu do podpisu, potwierdzenia odbioru, NIC. Odebrałam przesyłkę, nawet nie widząc kuriera, niby więc jak miałam otworzyć przesyłkę w jego obecności i spisać od razu protokół szkody?!
    Sprawdziłam więc procedury na stronie internetowej i zleciłam zlecenie spisania protokołu szkody w regulaminowym terminie 7 dni od otrzymania przesyłki. Kurier miał przyjechać spisać protokół 5 maja. Przyjechał, ale... pomylił zlecenia i zamiast spisać protokół wziął ode mnie przesyłkę, myśląc, że jest do zwrotu. Zorientował się dopiero po kilku godzinach, ale i tak podał w raporcie nieprawdziwą informację, że nie zastał mnie w domu. Przyjechał kolejnego dnia, spisał protokół, ALE tym razem wpisał błędny numer listu przewozowego, który nie był zgodny z przesyłką.
    Złożyłam w końcu reklamację. Dopiero po kilku dniach dostaję maila, że została zarejestrowana. Po tygodniu pani konsultantka prosi mnie o uzupełnienie braków, bo przecież numer listu przewozowego na protokole szkody nie zgadza się z numerem przesyłki. Składam więc raz jeszcze zlecenie spisania protokołu szkody. Tym razem dostaję odpowiedź, że sama mam spisać protokół za pomocą formularza internetowego. Spisuję zatem, uzupełniam dokumenty.
    Tym razem odpowiedź od pani Aleksandry dostaję po godzinie. Reklamacja w całości odrzucona, bo... protokół szkody nie został spisany w obecności kuriera (JAK miał spisać ten protokół, skoro przy doręczaniu przesyłki kurier nie raczył pokazać mi się na oczy?!) oraz nie wskazuje, by uszkodzenie spowodowało DPD (jeśli dowodem nie jest roztrzaskana w drobny mak butelka, to nie wiem, co jest - przecież sprzedawca tak zniszczonego towaru żadnemu klientowi nie zapakuje).

    Nie wspomnę już o tym, że pani konsultantka na infolinii rozłączyła się ze mną bez uprzedzenia w połowie rozmowy. Bez komentarza. 0/10.
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalni kurierzy, często niszczone paczki, rzucane mimo naklejek "Uwaga! Nie rzucać!", zostawianie paczek pod drzwiami bez żadnego kontaktu z odbiorcą, brak szacunku do klienta, brak chęci do wzięcia odpowiedzialności za własne błędy, odrzucanie wszystkich reklamacji
  • ~Jacek / 2020-05-22 10:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Po wcześniejszej wpadce rok temu i dostarczaniu prezentu pod choinkę przez cztery tygodnie, dzisiaj byłem rewelacyjnie zaskoczony. Poniewaz około 12tej wychodzę do pracy, a rano dostałem info że kurier ma moją paczkę i już jest w trasie, postanowiłem do niego zadzonić. Bezproblemowo przyjechał pół godziny później i dostarczył przesyłkę. Nie oceniajcie ogólnie bo nigdy nie wiadomo na kogo się tafi. Na jednym rejonie może być kierowca miły i bezproblemowy, a na innym wredny i problemowy. Ja dziękuję temu kierowcy z dzisiejszą bezproblemową współpracę i pozdrawiam.
    ZaletyKontakt i szybka dostawa
  • ~Kate / 2020-05-22 09:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem ni3 zadowolona z usług dpd Wrocław moja przesyłka od 4 dni leży w magazynie 3 razy dzwoniłam na infolinię i dalej nic.
  • ~rozgoryczona / 2020-05-21 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze broniłam środowisko kurierów, jak ktoś negatywnie się wyrażał na temat ich pracy. Rozumiem, że to nie łatwa praca. Moje podejście się zmieniło, po tym jak zostałam potraktowana.
    Kurier miał odebrać paczkę, gabarytowo dużą i ciężką.
    Kiedy zadzwonił, że czeka na dole uprzedziłam osobiście schodząc do kuriera (chciałam, żeby miał pewność, że jestem w domu) że potrzebuję chwili na zniesienie paczki. Po tym jak dotarłam znosząc paczkę z mężem na dół kuriera już nie było.... zlecenie anulowane............
    na infolinii informacja: kurier mógł tak postąpić
    Nie mam zbytnio wygórowanych oczekiwań wobec ludzi i obsługi w firmach ale nad panującymi takimi "standardami" w DPD chyba naprawdę ktoś powinien się pochylić.
  • ~Sandra / 2020-05-21 13:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier chamski, konsultanci infolinii bezczelni. O reklamacji można zapomnieć.
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierską.
  • ~Grzegorz / 2020-05-21 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier wyjątkowo chamski, paczka rozerwana , omijać z daleka
  • ~Tadeusz / 2020-05-21 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jedna paczka zagineła ludzie nie dawajcie paczek tej firmie jest wiele innych paczki giną na okragło i firma pomimo interwencji nic z tym nie robi paczki wartosciowe ja mam zamiar zgłosic to na policje
  • ~Anonimowa / 2020-05-20 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy dni temu dostałam maila od DPD z informacją o której godzinie mniej więcej przyjedzie kurier dostarczyć paczkę. W mailu wyraźnie pisało, że kurier będzie za ok. 3 godziny, ale niestety nie przyjechał. Więc dzień później zadzwoniłam pod wskazany numer bo chciałam zapytać się, co z moją paczką,ale oczywiście nikt nie odebrał. Następnego dnia ktoś łaskawie oddzwonił do mnie i powiedział, że kurier na pewno przyjedzie dzisiaj. Czekałam przez cały dzień i paczki nadal nie było! Dzisiaj już zażenowana całą sytuacją znów zadzwoniłam i powiedziałam, że to jest skandal, że czekam już tyle dni na paczkę itd. Po kilku godzinach kurier nareszcie przyjechał i zadzwonił, że dostarczył paczkę. Jak powiedziała mu przez telefon, że skandalem jest to, że już od kilku dni czekam na paczkę, to chamskim tonem wulgarnie się do mnie odezwał i rzucił słuchawką. Ta firma to jedna wielka tragedia i chyba nie wiedzą o tym jakich bezczelnych kurierów zatrudniają, którzy nie umieją porozumieć się z ludźmi. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Fatalna organizacja. Odradzam!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność i obwijanie w bawełnę oraz chamstwo ze strony kuriera!
  • ~jak / 2020-05-20 16:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Cały dzień trzeba czekać, bo nie powiadamiają, o której przyjadą!!!!!!! Zmarnowany czas!!!!! Takie samo beznadziejne jest UPS!!!!!
    Jedyne firmy dobre firmy to DHL i Pocztex - podają przybliżoną godzinę , albo powiadamiają z wyprzedzeniem sms-em o przyjadą.
    Zaletybrak
    Wadycały dzień stracony, bo nie wiadomo, kiedy przyjadą, a nie ma skutecznegoi i szybkiego kontaktu z kurierem ani z firmą.
  • ~Stanisław / 2020-05-20 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam ponieważ miałam do nadania paczkę i po przyjeździe kuriera stwierdził że oni nie wchodzą do bloku a na stronie nic nie pisze a paczka ważyła 30 kg. I musiałem ją taszczyć z drugiego piętra na parter a wsześniej nikt mnie nie poinformował o tym.
  • ~Kris77 / 2020-05-20 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Kurier umawia się po czym nie ma go. Próba reklamacji zakończyła się wysokim rachunkiem telefonicznym ponieważ ich infolinia to 801. Odradzam!
  • ~s. / 2020-05-20 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieczytelne i niejasne zasady na stronie. Kody zapewniajace przyjazd kuriera po paczke napisane malymi literkami nigdzie niewidoczne na 1 rzut oka. Jakbym chcial nadawac, drukowac, i zawozic paczke do punktu to bym sobie podjechal na poczte, nie polecam 15zl wyrzucone w bloto.
  • ~Ika / 2020-05-20 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz drugi zgubili paczkę. Nawet nie przeprosili. Ciężko odzyskać pieniądze. Pisałam kilkanaście maili z zapytaniem co się dzieje , zdawkowe odpowiedzi , kopiuj wklej formułkę. Dziwne jest to , że przewoźnik ma list przewozowy , musi się rozliczyć z paczek a jednak paczki giną . Dziwne. Nie polecam firmy DPD .
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiemiła obsługa , brak pomocy i zrozumienia, przesyłki znikają i nigdy do klienta nie docierają , brak wytłumaczenia co się dzieje.
  • ~Kasia / 2020-05-20 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kuriera do domu, ponieważ chciałam wysłać paczkę. Kurier nie przyjechał w umówionym czasie, 2 godziny później interweniowałam na infolinii, konsultant skontaktował się z kurierem a ten obiecał że zaraz będzie. Nie dojechał do dzisiaj. Okazało się, że zamknął zlecenie. Nikt mnie o tym nie poinformował. Na infolinii nie mają zadnej wiedzy, nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD, nigdy.
    ZaletyZadnej
    WadyIgnorancja na najwyższym poziome
  • ~hoho / 2020-05-19 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    To jest porażka! Nadal każą schodzić przed blok. Z małymi dziećmi to jednak trudno wyjść z 4 piętra, tym bardziej gdy pogoda nie dopisuje, a dodatkowo paczka jest cięższa. Powinni juz dostarczać normalnie pod drzwi. Tez miałam problem, bo musieliśmy przebywać na kwarantannie i nijak mogłam opuścić moje mieszkanie.
    Zaletybrak
    Wadynie wnoszą paczek do domu
  • ~Waldek / 2020-05-19 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kurier zadzwonił na domofon i zażądał aby wyjść przed blok(właśnie wróciłem z zagranicy i przebywam na kwarantannie, więc nawet gdybym chciał to nie mogę zejść i kurier został poinformowany), a następnie odmówił dostarczenia przesyłki i odjechał. O ile się nie mylę to jest jego obowiązek i za to ma płacone, aby dostarczyć przesyłkę do rąk własnych. Nikomu nie polecam tej firmy, a wręcz przeciwnie jak najbardziej odradzam korzystania z jej usług, gdyż jest nierzetelna, zatrudnia pracowników, którzy nie wywiązują się ze swych obowiązków, a mimo wszystko mają za tą "pracę" płacone. Najgorsza firma kurierska z jakiej korzystałem.
    WadyNiemili pracownicy, którzy nie wywiązują się ze swych obowiązków.
  • ~Marek / 2020-05-19 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dziad nawet noe potrafia zostawic awizo a po 2 razie kaza juz odbierac na bazie odbior wlasny tylko Gdy chcialem zlozyc zlecenie dostarczenia ponownego za oplata to nawt.nie ma takiej mozliwosci Jednym slowem firma kurierska DRAMAT
    WadyWszystko
  • ~Adam / 2020-05-19 17:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Wysyłka do Anglii paczka okradziona z saszetki

    Wysylka do Francji paczka okradziona z masek ochronnych
    ZaletyCena
    WadyZłodzieje
  • ~Michał / 2020-05-19 13:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Po raz kolejny kurier DPD olewa sprawę. Trzecia paczka z rzędu, która trafia do punktu pickup, bez próby doręczenia, ale ze statusem "odbiorca nieobecny". Wszyscy domownicy w domu (zdalna praca), punkt odbioru 20 metrów od mojego bloku, domofon sprawny. Inne firmy kuriersie (a ostatnio sporo z nich korzystam - FedEx, DHL, UPS, InPost) nie mają problemu z dotarciem, ale ten jeden kurier jakoś ma problem. Już by nawet zadzwonił z pytaniem czy może zostawić paczkę bo ma nawał pracy, albo nie chcę łazić po piętrach.
    Warszawa-Centrum
    Wadynie wywiązywanie się z obowiązków
  • ~anka / 2020-05-19 11:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mam słów na tę firmę po prostu masakra, zamówiłam paczkę która miała 30 kg a kurier odmówił wniesienia pod drzwi, z innych firm kurierskich korzystałam i nigdy żaden kurier mi nie odmówił a tu przyszło mi dźwigać na czwarte piętro, ja się pytam za co my płacimy bo równie dobrze mogę sobie zamówić paczkę z odbiorem na poczcie i pospaceruję sobie z 30 kg na plecach, śmiech na sali, ostatni raz skorzystałam z usług tej pseudo firmy kurierskiej
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12767
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8186
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7780
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2482
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4888
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152