strona 507 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 505
- 506
- 507
- 508
- 509
- nastepna »
-
~BYLY KLIJENT / 2020-04-24 16:46
Najgorsza firma kurierska z istniejacych,nie odbieraja telefonu albo jak juz odbiora to odkladaja bez slowa telefon.Przetrzymuja paczki,Media Markt potwierdza w rozmowie telefonicznej i dodatkowo smsem ze paczke ma juz kurier a oni twierdza ze nie maja.Tragedia -
-
~abc / 2020-04-24 14:41
Porażka i kpina. Kurier zgubił MEBEL!
I teraz są problemy z odnalezieniem paczki.ZaletybrakWadygubią paczki -
~Beti / 2020-04-24 14:36
Najgorsi kurierzy. Nie przynoszą paczek do klientów są bezczelni i nie kulturalni.nie można wiecznie płacić kartą. ZaletyFirma Dpd to zalet nie ma.Najgorsza firma kurierska!WadyNajgorsza firma kurierska !!! -
~Sabrina / 2020-04-24 14:26
Oszuści! Zwrot przesyłki potrafią zrobić ,ale kasy już nie zwrócą!! Banda złodzieji!! -
~kar / 2020-04-24 14:12
Witam,
Od 20.04.2020 oczekuję na paczkę jeszcze tak fatalnej spedycji nie widziałam.
Status Przesyłka niedoręczona - błędny adres to jakaś kpina , z kurierem brak kontaktu nie odbiera telefonu w środę na infolinia mi powiedziano, że przesyłka będzie doręczona w czwartek, w czwartek mi powiedziano że przesyłka w piątek będzie doręczona, a dziś mi powiedziano że w poniedziałek to jest nie dorzeczne.Zaletyzero zalet -
~WM / 2020-04-24 14:00
Do czasu dostawy nie mogę się przyczepić lecz niestety do zachowania Pani kurierki już tak. W bardzo bezczelny sposób Pani kurier potraktowała moją mamę podczas odbioru paczki. Nie polecam tej firmy. -
~Karo / 2020-04-24 12:37
Wita,zazwyczaj nie uczestniczę w opiniach itp.ale tym razem nie mogę się powstrzymac żeby wyrazic swoją opinię w sprawie firmy Dpd.zamówiłam siatkę ogrodzeniową kilka rolek za dość sporą sumę.17.04 2020 paczka wyjechała z magazynu z Rzeszowa,dzisiaj jest 24.04.2020 paczki nadal nie ma i dzisiaj napewno nie będzie,codziennie dzwonie do Pani na infolinię i tylko słyszę"już wysłalam meila na magazyn"wiec z nerwów dzisiaj jej powiedziałam co mi po Pani meilu?wkurzam sie bo juz 2 razy przekładałam ekipę która ma mi robić ogrodzenie.po prostu robią z ludzi debili i złudzają z dnia na dzień,najgorsza firma kurierska wiecej nie skorzystam z ich usług.w inposcie zamówie i zaraz jest a tutaj zawsze jakieś problemy. Zaletynie ma -
~xyz / 2020-04-24 10:49
Notoryczne ustawienia statu: :przesyłka niedostarczona-klient nieobecny" pomimo, że cały dzień czekam w oknie. Brak kontaktu z kurierem pod podanym numerem telefonu, w moim przypadku kurier ma wyłączony telefon. Biuro obsługi również nie może się z nim połączyć. ZaletybrakWadywszystko -
-
~Gabriela / 2020-04-24 10:15
Nadal czekam na przesyłkę... Zdecydowałam się na dpd ze względu na gwarantowana czas dostarczenia... Niestety dwa dni po grawerowanej dacie nadal nic. ZaletyŻadnychWadyBrak wywiązywania się z umów -
~Tadeusz / 2020-04-24 08:51
Najgorsza firma kurierska Trzymają przesyłki na magazynie i trzeba się prosić o dostaww ZaletyBrak -
~Jolanta / 2020-04-24 01:02
Najgorsza firma kurierską.Zlodzieje.Pisza że paczka dostarczona a paczki nie ma.Banda oszustów ZaletyJolanta -
~Barbara / 2020-04-24 00:07
OSTRZEGAM! Brak towaru w paczce i reklamacja odrzucona, choć na zewn. naklejka z informacją, że paczkę dpd przepakowywało... ZaletybrakWadyniekompetencja, złodziejstwo, nonszalancja pracowników -
~Aleksandra / 2020-04-23 21:27
Kurierzy notorycznie ustawiają w systemie status "odbiorca nieobecny", po skontaktowaniu się z nimi bezczelnie kłamią, że byli, mimo, że odbiorca wyczekuje ich w domu od rana do wieczora. Paczki ostatecznie nie dochodzą, giną po drodze lub są odsyłane do nadawcy. Ich kultura osobista wyklucza ich z pracy z klientami. Firma jest nierzetelna, nieprofesjonalna, nie ma kontroli nad przesyłkami, kurierzy nie są w żaden sposób monitorowani i nie ponoszą żadnych konsekwencji za wystosowane wobec nich negatywne opinie. Wysłanie paczki tą firmą niewiele różni się od zostawienia jej na ulicy. Opinia wystawiona na podstawie kilku "doręczeń". Zaletybrak -
~Mm / 2020-04-23 18:29
Bardzo nie polecam tej firmy. Po pierwsze kurierzy nie dostarczają paczek do mieszkań tylko jest kolejka pod blokiem po odbiór paczki, co według mnie jest w tej sytuacji dużo bardziej ryzykowne niż pozostawienie paczki pod drzwiami. Po drugie jeśli kurier dzwoni i nie odbierzesz telefonu, bo np tak jak w moim przypadku masz inną rozmowę telefoniczną to kurier zabiera paczkę i trzeba ją odebrać w jakimś punkcie...Z innymi firmami kurierskimi nigdy nie miałam takich problemów. Z DPD zachowują się tak jakby mi łaskę robili,że w ogóle paczkę przywieźli -
~Sandy / 2020-04-23 18:25
Po raz pierwszy trafił mi się tak arogancki i nieuprzejmy kurier. W SMS informacja "Uzgodnij z kurierem najbezpieczniejszy dla Ciebie sposób dostawy". Ze strony kuriera żadnych uzgodnień, tylko arogancka i nieuprzejma informacja, że "ona za 4 zł narażać się nie będzie" i "zostawia paczkę przed klatką", mimo informacji, że jestem sama w domu i ponad 20kg paczki nie dam rady sama wnieść na górę. Zero pomocy i chęci rozwiązania sprawy. Po niemiłej rozmowie telefonicznej i poinformowaniu, że nie jestem w stanie odebrać paczki, bo nie dam rady jej unieść łaskawie przynosi paczkę pod drzwi, oczywiście z dalszymi pretensjami. Niby boi się koronawirusa a przychodzi bez maseczki i rękawiczek. Tym samym to on naraża mnie, bo byłam ubrana w maskę i rękawiczki i zachowałam odpowiedni dystans. Podejrzewam, że po prostu nie chciało mu się wnosić ciężkiej paczki, a wirus był tylko pretekstem by się nie napracować. Do tej pory byłam bardzo zadowolona z usług DPD, ale tym razem obsługa to dno. -
~Mamba / 2020-04-23 17:23
Obsługa tragedia. Kurier bardzo nie miły, wręcz wyskoczył na mnie z pretensjami i mnie pospieszał. Napewno więcej nic od DPD nie zamówię, nie pozdrawiam. Zmieńcie pracowników, bo jak tak dalej pójdzie to InPost pozbawi was pracy. ZaletyBrakWadyObsługa -
-
~Elly / 2020-04-23 15:52
Rozumiem , że z terminem dostarczenia
przesyłki może być różnie ale skoro pierwsza próba dostarczenia się nie powiodła ( bylam w pracy) to warto skontaktować się telefonicznie z klientem w celu umówienia następnego terminu. Tak robią inne firmy kurierskie. DPD to dramat. Kontakt z kurierem zerowy. Nie dzwoni do klienta, nie odpowiada na smsy, nie odbiera telefonu. Generalnie nie istnieje. Już trzeci dzień krąży z moją przesyłką nie dostarczając jej. Siedzę pokornie cały dzień i jak dotąd nie przyjechał. Jakiś dramat. Totalnie zniechęca do korzystania z usług waszej firmy o ile nie do zakupów przez Internet w ogóle. Nie pierwszy raz robię zakupy on line ale takich jaj to jeszcze nie było. Dodatkowo historia przesyłki niezgodna z rzeczywistością. Napisane , że otrzymałam maila i SMS pewnego dnia a wcale nie otrzymałam. Dobrze, że to przesyłka za pobraniem....ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem, nieprawdziwe dane w historii lokalizacji przesyłki. -
~Patrcja / 2020-04-23 13:54
Typ zadzwonił do mnie powiedział ze przesyłka na dole, ja powiedziałam ze moja mała siostra jest w domu i czy przesyłka jest duża, on powiedział ze średnia, siostra zeszła typa nie było, przesyłka ogromna ciężka stoi pod klatka bo to było biurko, nie pomógł jej chociaż wiedział ze przesyłka jest ciężka burak! -
~WIKTOR / 2020-04-23 11:13
PASZKA RZUCONA ZA PŁOT DO SĄSIADA - bardzo zniszczona -
~Mona / 2020-04-23 11:11
Kurier bezczelny i bardzo nieprzyjemny zachowywał się jak by to on był klientem A nie na odwrót WadyBrak szacunku do klienta
strona 507 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 505
- 506
- 507
- 508
- 509
- nastepna »