strona 506 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 504
- 505
- 506
- 507
- 508
- nastepna »
-
~Poszkodowany / 2020-05-13 10:23
Dedor / 2020-05-12 11:44
Prokuratura Rejonowa Ochota w Warszawie w tej sprawie prowadzi dochodzenie. Nr sygn KO 483/20.
Przeczytaj info nick "poszkodowany" z dnia 10.maja g. 12,40 -
-
~Agnieszka / 2020-05-13 10:21
Firma kogucik! Kurier który ma rejon w mojej okolicy, pomimo młodego wieku ma problem z wejściem na 3cie piętro, wszystkie paczki zostawia w sklepie, który znajduje się w budynku.
Dodatkowo bardzo niecierpliwy, miał problem z zaczekaniem 1 minuty, bo list przewozowy miałam w drugim pokoju. Po czym odwrócił się na pięcie, rzucił od niechcenia że będzie następnego dnia i pomimo interwencji w bok DPD czekam już 5ty dzień aż pan łaskawie się zjawi, Złożyłam już 3 skargi i dalej nic. Niestety wysyłam paczkę z reklamacja produktu i firmę kurierską wybrał Play station . Ostatni raz korzystałam z usług dpd ! To jest skandal , a kurier niech zmieni pracę jak nie potrafi wywiązać się że swoich obowiązków
Poza tym dodzwonienie się na bok graniczy z cudem, ilość informacji jaką jest przekazywana przez automat jest niemożliwaZaletyBrakWadyCena! Brak kompetencji, czas realizacji, kontakt z bok -
~Robert / 2020-05-13 10:15
Oszuści i krętacze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Z dala od tej pseudo firmy,czekam juz 3 dni na przesyłke i lezy nadal w sortowni,kazdego dnia dzwoniłem do nich i podawałem adres doreczenia ,mowili ze na jutro bedzie dzwonie w 3 ci dzień a oni mówią ze zaden adres nie został wpisany do systemu przez konsultanta,a rozmawiałem z 3 -ma osobami,ludzie to NAJGORSZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZAKŁAMANA FIRMA PSEUDO KURIERSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyŻadnych zaletWadyfałsz,obłuda,zakłamanie,mają klienta za nic -
~Karolina / 2020-05-12 20:38
Moja opinia dpd jest negatywna. Kurier już chyba myśli że jak jeździ i ludzie zamawiają paczki to on może wszystko i my jako czekający na odbiór czy wysyłkę paczki nie możemy nic. Mam złe doświadczenia z moim kurierem na naszej trasie jest wulgarny i nie kompetentny do swojej pracy.na pewno już nie skorzystam z jego usług szkoda bo fajnie było mieć kontakt z wasza firma. Pozdrawiam -
~Trybut1 / 2020-05-12 15:09
Kurierzy są bezczelni, hamscy, leniwi, nie ma z nimi kontaktu, jakoś usług jest poniżej poziomu, nie chce się im wyjść z auta do klienta, nie zachowują środków ostrożności w postaci maseczek, rękawiczek. -
~Iwka / 2020-05-12 13:41
Witam informują że można dokonywać płatności kartą a po przybyciu kuriera okazuje się że niestety tylko płatność gotówką tłumacząc że terminal mają tylko kurierzy w Warszawie. Dlaczego wprowadzą cię ludzi w błąd. Pozdrawiam -
~Wędka / 2020-05-12 13:05
Pozostawiłam przesyłkę w punkcie dpd pickup. Wieczorem dostałam maila zgodnie z którym firma dpd poinformowała mnie o nadaniu przesyłki. Dziś około godziny 11 40 otrzymałam telefon od kuriera, który stwierdził, że nie zabierze mojej przesyłki, ponieważ jest niezgodna ze standardami pakowania. Nie zgadzam się z jego stwierdzeniem, ponieważ fotel był dość mocno owinięty grubymi kartonami, folią oraz taśmą był odpowiednio zapakowany. Zgodnie z definicją umieszczoną na stronie dpd paczka niestandardowa to "paczka, która jest nietypowa pod względem: -kształtu (nie jest prostopadłościanem, ma np. wystające elementy)..." Pomimo tego, że w zleceniu paczka była zaznaczona jako niestandardowa, kurier uznał, że "wystające nóżki" mogą uszkodzić inny towar. Uważam, że kurier bezpodstawnie pozostawił towar w punkcie. Nie miał ochoty zapakować przesyłki na samochód. Uznał, że nie ma miejsca. Kiedy zaproponowałam mu przemieszczenie towaru na aucie w taki sposób aby moja przesyłka swobodnie mogła stanąć powiedział, że nie ma takiej możliwości. Najzwyczajniej w świecie mu się nie chciało i uznał, że nie będzie sobie zawracał głowy dużą niewygodną i niestandardową przesyłką. Pani na infolinii równie nie miła stwierdziła, że najwidoczniej kurier ma racje i koniec. Nie pokierowała co dalej zrobić, co ze zwrotem pieniędzy oraz z co z pozostawionym w punkcie towarem. Nie była w stanie od razu mi powiedzieć jakie kroki powinnam podjąć. Nie mam zamiaru korzystać już z usług tej firmy jeśli chodzi o nadawanie paczek i nikomu nie polecam ! -
~Grzegorz / 2020-05-12 12:24
Dpd do dno i resztę mułu, kurierzy to banda kretaczy, każą za sobą jeździć i czekać nawet godzinę na siebie, jak ta firma ma celność jeszcze istnieć???Z dala od DPD ostrzegam wszystkich bo szkoda waszych nerwów ZaletyŻadnych zaletWadyNie terminowo, każą za sobą jeździć bo im nie po drodze, wystawiają klienta do wiatru, ta firma powinna być ukarana finansowo za to jak oszukuje klientow -
-
~Dedor / 2020-05-12 11:44
DZial reklamacji to kpina. Towar zostal uszkodzony w trakcie transportu ale oczywiscie DPD sie od tego miga. Nie brac od nich ubezpieczenia przesylki bo i tak zlodzieje nie wyplaca pieniedzy w przypadku uszkodzenia towaru ZaletyBrakWadyUtrudniony kontakt z dzialem reklamacji. Celowe dzialanie na celu uniemozliwienia zlozenia reklamacji. Celowe dzialanie zeby nie uwzglednic reklamacji -
~Ja / 2020-05-12 10:33
Zamówiłam telefon z plusa i dpd miał mi go przywieźć przywiózł mi go w piątek Ale nie mógł mi go wydać ponieważ nie mam jakiegoś kodu i on go też nie ma i powiedział że przywiezie mi ten telefon w poniedzialek po czym w poniedziałek ponownie przyjechał i znowu chciał jakiś kod Ale ludzie skąd mam mieć jakiś kod skoro DPD mi żadnego kodu nie wysłał no z tyłka go sobie nie wyciągnę dzisiaj przyjechał ponownie i znowu chciał jakiś kod Ale ja mu tłumaczę że żadnego kodu nie dostałam od DPD i powiedział że bez tego kodu nie da mi tego telefonu A w piątek podpisywałam z nim umowę o zawarcie umowy w plusie i dziś nie chciał mi oddać kurier tej umowy.
OSTATNI RAZ ZAMAWIAM COŚ PRZEZ DPD
JAKOS ZAWSZE PRZYJEŻDŻAŁ INNY KURIER I PROBLEMU NIE BYŁO.
NIE POLECAM ZAMAWIAĆ Z DPDZaletyDPD NIE MA ŻADNYCH ZALETWadyNIE POLECAM ZAMAWIAĆ Z DPD -
~Zenek / 2020-05-11 20:49
Kurier ma problem dostarczyć paczkę pod drzwi. Nie chcę mu się wchodzić tak usłyszałem przez domofon. Wszędzie gdzie mogę zamawiam inną firmę kurierska ZaletyŻadnych zaletWadySame -
~ja / 2020-05-11 20:30
Po prostu żenada:(juz 6 raz z kolei paczka nie dostarczona....sms był ale paczki brak!Dbałość o klienta na poziomie zero ZaletyzeroWadywszystko -
~Bshsjsjjsja / 2020-05-11 16:32
Okropne, paczka została otworzona i zabrano mi z niej ciuchy:) ZaletyBrakWadyKradzież -
~Sandra / 2020-05-11 15:37
Jestem mega zadowolona z DPD! Kurier zawsze dzwoni wcześniej, jeśli nie ma mnie w tej chwili w domu, zostawia paczkę w ustalonym miejscu. Obsługa zawsze miła i kulturalna. Zazwyczaj przynajmniej jeden raz w tygodniu Pan kurier zjawia się u mnie z paczką i nigdy nie miałam mu nic do zarzucenia. Paczki zawsze są w dobrym stanie, pudełka nie rozerwane. Jeśli mogę wybierać firmę kurierską- zawsze decyduję się na DPD. ZaletyMiła, kulturalna obsługa, zawsze na czas, kurier wcześniej dzwoni, więc wiem, kiedy się go spodziewać. Paczki dostarczone w idealnym stanie. -
~Jarek / 2020-05-11 14:55
Nie polecam tej firmy, skorzystałem z ich usług raz i to był ten ostatni raz. Przygotowałem do wysłania konsolę, bardzo solidny mebel, który wydawać by się mogło, że tylko słoń może złamać. Mimo wszystko dokładnie zabezpieczyłem przed uszkodzeniami w gruby karton i dodatkowe osłony na nogi i blat. Niestety nie pomogło, odbiorca poinformował mnie, że róg konsoli jest uszkodzony, a jedna z nóg wyłamana. Nie mogłem w to uwierzyć. Mogę sobie wyobrazić jak pracownicy obchodzą się z przesyłkami. Nie wyobrażam sobie wysłania drobnej przesyłki bardziej delikatnej. Ten mebel był naprawdę solidny. Ale człowiek uczy się na błędach. Trzeba wszystko ubezpieczać. Rozumiem, że w czasie pandemii ci ludzie mają więcej roboty, ale nie upoważnia ich do tego, aby niszczyć czyjeś dobro i odwalać swoją pracę, którą jeszcze mają w przeciwieństwie do innych. Konsola warta 400zł, a za przesyłkę zapłaciłem prawie 50zł. Na pewno nie skorzystam już z usług tej firmy. ZaletyBrak -
~Adam / 2020-05-11 13:50
Tragedia nie polecam tego przewoźnika lepiej inwestować w POLSKIE a nie dojczland czy inne gowno -
-
~Bemben / 2020-05-11 08:59
Firma jawnie oszukuje odbiorcę. W ramach "śledzenia przesyłki" pojawia się informacja: "Powiadomienie mail" żadnego powiadomienia nie było. Druha informacja" "Powiadomienie SMS" - żadnego powiadomienia nie było. W końcu trzecia informacja: "Umówiono późniejszy termin doręczenia." - nie bardzo wiem z kim umówiono, na pewno nie ze mną. Zwykłe oszustwo. ZaletyBrakWadyOszukiwanie odbiorców. -
~Poszkodowany / 2020-05-10 12:40
Sz. Państwo
Prokuratura Rejonowa Ochota w Warszawie wszczęła przeciwko firmie DPD dochodzenie o sygn. KO 483/20. Sprawa dotyczy nie tylko niszczenia cudzego mienia, ale także fałszerstwa intelektualnego popełnianego przez pracowników dz. reklamacji, którzy w celu uchylenia się od wypłacenia odszkodowań za zniszczone mienie w czasie transportu poświadczają w dokumentach nieprawdę. Wątpliwe prawnie są także praktyki kurierów, którzy w celu sporządzenia protokołu szkody przyjeżdżają dopiero następnego dnia, po czym dz. reklamacji odmawia wypłaty odszkodowania tłumacząc iż sporządzony protokół dzień po dostawie nie potwierdza powstania szkody w czasie transportu, zatajając faktyczną datę zgłoszenia szkody. Kto z Państwa spotkał się z tego typu praktykami proszę o zgłaszanie sprawy do prokuratury.WadyMataczenie i poświadczanie nieprawdy w dokumentach w celu niewypłacenia odszkodowania za zniszczony towar w paczce. -
~Teef / 2020-05-09 08:35
Paczka z Warszawy do Słubic.
Tuż przed dostarczeniem odbiorcy, nie wiadomo z jakiej okazji jest zwracana nadawcy. Odbiorca zdziwiony, bo czeka.... Oczywiście za dodatkową opłatą zwrotną. I ponownie trzeba nadać...
DPD nie wie co, kto, jak, kiedy. Po prostu przychodzi ich kurier i zwraca paczkę.ZaletyCena..?WadySamoistnie generowane zlecenie zwrotu paczki. -
~Zaczytana Lama / 2020-05-08 19:00
Zamówiłam komiksy z księgarni i kurierem był DPD. Paczka doszła szybko i to tyle z pozytywów.
Kurier przyjechał, wyrzucił paczkę za płot bo była opłacona z góry a ja nawet nie słyszałam, że kurier był a cały czas byłam w domu. Numery telefonów mają a nie zadzwonią nawet, że paczkę ci wyrzucił na podwórko albo że przyjechał i mam wyjść po nią. Żeby nie było tego za mało to musiałam dostać paczkę w fatalnym stanie. Karton był cały zmiażdżony a gdy otworzyłam go zobaczyłam zniszczone komiksy, które były całe powyginane, pogniecione i jeszcze każdy miał grzbiet porwany. Nowe komiksy w foli a wyglądały jakby ktoś po nich skakał i chodził.
Słuchajcie ludzi i nie korzystajcie z usług DPD.ZaletyMasz pewność, że twoja paczka będzie uszkodzona.WadyNie przykładają się do pracy. Nie zwracają uwagi w jakim stanie dostarczą ci paczkę. Mają gdzieś klienta.
strona 506 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 504
- 505
- 506
- 507
- 508
- nastepna »