Ta firma nie ma odpowiednich ludzi do pracy jako kurier dostałam w czoraj polcerane i była zbita nie chcial jej przyjac kurier podziekowałam i szukam przewaznie innej firm nie polecam tej firmy
ZaletyBrak kurtury osoby do starszych ludzi
Wadynie zdolnosc do pracy
~Wiktoria / 2020-05-05 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Oczekiwanie na paczkę przekroczy 48h co wiąże się z negatywna opinia wystawiona przeze mnie na DPD Polska. Firma z której zamawiałam czyli cozaherbata.pl wysłała mi powiadomienie że paczkę otrzymam dziś więc więc wstawię też skargę o fałszywe przekazywanie danych. Nie pozdrawiam i nie polecam
~mortalia / 2020-05-05 14:12
Ocena: 2.67 / 5
Ostatnio zamówiłam szafę z dostawą przez DPD oraz wniesieniem paczki do domu. Kurier przyjechał, wystawił na ulicę i chciał odjechać. Powiedziałam, że mam z opcją wniesiena do domu, na co pan z DPD odpowiedział mi "ale ja nie mogę, mam chore kolano". Gdyby nie sąsiedzi nie wniosła bym tego do domu. W dodatku szafa została uszkodzona ewidentnie w podróży, były uszkodzone rogi paczki, niestety nie tylko karton.To jakiś żart!
~Marti / 2020-05-05 13:28
Ocena: 1.00 / 5
masakra. Konsultanci kłamią że przesyłka będzie jutro przez 8 dni pod rząd, kurierzy nie odbierają, robią co chcą. Nikomu nie polecam. Dodatkowo pani nie umie sprawdzić co się stało z przesyłką. Ogólnie tragedia, najgorsza firma kurierska.
~M&I / 2020-05-05 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Okłamywanie klienta, kurierom nie chce się do nas przyjeżdżać, gdyż mieszkamy na uboczu i odsyłają paczkę na magazyn pisząc notkę "błędny adres". Na centrali wprowadzają w błąd, że paczka będzie na pewno "dziś" doręczona, a paczka dojeżdża 7 dnia, przy czym kurier szukając paczki w aucie przeklina bez krępacji wkurzony, że musiał tu przyjechać. Na do widzenia kłamie, że nie zgadzają mu się odliczone przez nas dokładnie pieniądze i mówi, że nigdy więcej tu nie przyjedzie. To bodajże trzecia podobna sytuacja z DPD odkąd mieszkamy pod tym adresem (Grzybno k. Kartuz - piszę ostrzegawczo aby potencjalni klienci zastanowili się 2 razy czy skorzystać z ich usług).
Wadyterminy realizacji, nieuczciwość
~Klientka / 2020-05-05 11:52
Ocena: 1.00 / 5
To jest granda. Po raz ostatni korzystałam z "usług" DPD i szczerze wszystkim odradzam. Pierwszego dnia rzeczywiście nie było mnie w domu. Drugiego dnia dostałam rano sms o doręczeniu, czekałam cały dzień - nikt się nie pojawił i nikt nie odbierał telefonu (rzekomego kuriera). Dwukrotnie (w różnych dniach) dzwoniłam na infolinię, gdzie uzyskałam informację, że paczka następnego dnia zostanie doręczona. Oczywiście nikt się nie zjawił, a dzisiaj dowiedziałam się, że paczka została odesłana do Niemiec.
Zaletybrak
Wadybrak doręczenia przesyłki + wprowadzanie klienta w błąd = skandaliczne!
~Greg / 2020-05-05 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Patrzac na inne opinie, moja jest zbieżna z pozostalymi. Kurier za pierwszym razem dostarczyl przesylke pod inny adres, osoba odbierajaca kompletnie mi nieznana. Nie odbieral telefonu przez caly dzien, a wieczorem gdy odebral, to nie wiedzial gdzie zostawil przesylke. Druga przesylka rzekomo nie dostarczona z powodu braku odbiorcy, co bylo absolutna nieprawda. Brak kontaktu z kurierem przez caly dzien. Reklamacje na infolinii kompletnie bezcelowe, panie tam tylko musza wysluchiwac sfrustrowanych klientow nie majac mozliwosci zadnej interwencji. kiedy ta firma lepiej pracowala, obecnie jak dominuja pracownicy (??) z Ukrainy, kompletna ignoracja i brak mozliwosci interwencji, Szczerze nie polecam. Ja osobiscie predzej zrezygnuje z zakupu nic zatweirdze dostarczanie przez DPD. MA-SA-KRA!!
Zaletybrak
Wadysame
~cierpliwy / 2020-05-04 20:48
Ocena: 1.00 / 5
to już drugi raz jak otworzyłem zlecenie nadania przesyłki i pomimo awizacji o odbiorze kurier nie przyjechał po przesyłkę a ponadto zamknął zlecenie twierdząc że był nikogo nie zastał. Stracony czas cały dzień siedzenia w domu i oczekiwania na kuriera , Dno ta firma nie powinna mieć żadnych klientów skoro ich nie szanuje. Jestem negatywnie nastawiony po dwóch razach i trzeciego nie będzie bo już nigdy nie skorzystam z tej firmy kurierskiej.
Zaletybrak
Wadywiele szkoda czasu by o nich pisać . Od kuriera poprzez obsługę do zwierzchników to same negatywy. kurier nierzetelny , obsługa telefoniczna opryskliwa a zwierzchnicy co czytają skargi nie wyciągają wniosków twierdząc że trafił sie jakiś pieniacz. POWODZENIA
~anna22 / 2020-05-04 17:26
Ocena: 1.33 / 5
Dla wszyscy udręczonych przez dpd sp.zo.o.o oraz dla tych, którzy zastanawiają się, czy dpd jest poważnym partnerem handlowym - poniżej mój horror z Kurierem i resztą załogi:
we środę 29.04.2020 godzinie 7:13 otrzymuję smsa z informacją o doręczeniu w tym samym dniu. Ok 11:50 odbieram domofon i wpuszczam Kuriera na teren nieruchomości. Czekam na kuriera w masce, a gdy ten nie pojawia się w mieszkaniu przez kolejne minuty, wykonuję do niego telefon, informując go , że czekam na niego od kilku minut, a o godzinie 12:00 zaczynam spotkanie online i nie będę mogła odebrać przesyłki osobiście. Kurier przebywa na ternie nieruchomości, ale nie przychodzi do mojego mieszkania. Informuję go jednocześnie, że nie będę przekazywała przesyłki zwrotnej (drobny sprzęt); względu na charakter wykonywanej pracy nie mogę zrobić tego w tamtym momencie.
Kurier jest arogancki i informuje mnie, że muszę mu wypełnić nieokreślony dokument; kiedy mówię, że proszę tylko o przyniesienie przesyłki, odkłada słuchawkę i nie odbiera już więcej telefonów i nie reaguje na wiadomości.
Ok. godz. 14:00 korzystam z formularza online, aby samodzielnie przekierować przesyłkę do punktu pick-up. System generujący kody sms nie działa, więc dzwonię na infolinię. Konsultant nr 1 również nie jest w stanie wygenerować kodu do przekierowania paczki; robi za to notatkę w systemie, przekierowując paczkę do punktu pick-up przy ul.XXX. Otrzymuję od niego zapewnienie, że notatka jest w systemie i paczka będzie czekała w punkcie pick-up następnego dnia, tj. 30.04.2020.Ok. godz. 18:00 wykonuję ponowne połączenie z infolinią. Konsultantka nr 2 potwierdza, że dyspozycja przekserowania paczki na punkt pick-up jest w systemie; paczka jest nadal u Kuriera. Jednocześnie Konsultantka informuje mnie , że nie miałam obowiązku wypełniania wspomnianego dokumentu o rezygnacji z przesyłki zwrotnej,a kurier miał obowiązek dostarczyć przesyłkę bez kontaktu z Odbiorcą, skoro zastał mnie pod adresem do doręczenia. We czwartek 30.04. 2020 , o godz 7:39 otrzymuję smsa, że paczka została wydana kurierowi do doręczenia. Z kolejnej wiadomości o godz. 7:41 dowiaduję się, że paczka będzie do odbioru w magazynie dpd przy ul. Matuszewskiej 14, a nie w punkcie pick-up przy ul.XXX.Tuż po godz 8:00 wykonuję telefon na infolinię. Konsultant nr 3 kontaktuje się z Kurierem i przekazuje mi odpowiedź, że powodem nieprzekazania mojej paczki do punktu pick-up był brak miejsca w samochodzie. Dzwonię ponownie ok. godziny 11:00, kiedy okazuje się, że nigdzie w systemie nie ma dyspozycji złożonej przez Konsultanta nr 1, a argument, że system do generowania kodów sms nie działał, nie znajduje zrozumienia. Nikt nie ma woli, aby mi pomóc. W rozmowie z Konsultantem nr 4 po raz pierwszy słyszę poważne „przepraszam za zaistniałą sytuację i zachowanie kuriera”. Po rozmowie z Konsultantem, składam dyspozycję ponownego doręczenia przesyłki w dniu 04.05.2020. Dzisiaj, tj. 04.05.2020, o godz. 07:07 otrzymuję smsa informującego o doręczeniu w dniu dzisiejszym. Numer telefonu Kuriera w wiadomości wskazuje na tę samą osobę. O godzinie 11:11 Kurier odznacza w systemie raport „Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny”. Nie opuściłam mieszkania w ciągu dnia, a domofon jest sprawny. Oprócz automatycznego smsa z systemu, nie otrzymałam w dniu dzisiejszym żadnego telefonu od Kuriera.Podczas rozmowy z Konsultantem nr 5, Konsultant łączy się z Kurierem, a ten informuje go, że nie odebrałam ani telefonu ani domofonu. Kończę połączenie z infolinią, nie mając już żadnych złudzeń, co do praktyk stosowanych przez firmę dpd. Sp.z.o.o. Co z tym zrobić ? Pozostać frajerem na łasce takich podmiotów czy spróbować coś zmienić?
WadyNie wiem, od czego mogłabym zacząć.
~Kw / 2020-05-04 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Paczki nie dostarczono do właściwego miejsca. Kurier stał na ulicy i musiałam się pofatygować do niego. Dodatkowo szczyt bezczelnosci. Pewnie sama mogłam sobie ze sklepu dostarczyć. Innym razem kurier nie wydał reszty - 20 zł!!!
ZaletyBrak
WadyBezczelność, brak doreczenia
~Adam / 2020-05-04 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Zastanawiam się kogo DPD zatrudnia? Ci ukraińcy stają się coraz bardziej bezczelni i aroganccy. Czekałem na przesyłkę z oponeo na nowe opony i jakież było moje zdziwienie, gdy zadzwonił i poinformował mnie, że on nie będzie dostarczał paczek pod drzwi i mam natychmiast zejść, bo inaczej żadnej paczki nie dostanę. Wytłumaczyłem mu więc, że 10 min wcześniej dostarczono mi alu felgi przez kuriera DPD, który wniósł mi pod drzwi. Zapłaciłem za przesyłkę i chcę ją otrzymać pod drzwi. Poinformował, że nie dostanę przesyłki i rozłączył się. Nie polecam tej firmy kurierskiej.
~Martyna / 2020-05-04 11:26
Ocena: 3.00 / 5
Kurier przyjechał zatrąbił i nie poczekał nawet minuty i odjechał praktycznie mi spod nosa bo zdazylam dobiec prawie pod furtke. Nie polecam
~Paweł / 2020-05-04 11:19
Ocena: 5.00 / 5
Lekkie, początkowe problemy dotyczące informacji ale ogólnie jestem bardzo zadowolony. Bez opóźnień, profesjonalnie z kulturą. Nie mam zastrzeżeń.
ZaletyProfesjonalizm
WadyJedna drobnostka szybko wyjadniona
~Grzegorz / 2020-05-04 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam .
Przesyłka nadana 18.04.2020 do Holandii do dnia dzisiejszego 4. 05.2020 nie została doręczona .
DPD zagubiło paczkę o wadze 13.5 kg .
Z informacji uzyskanej na infolinii nie są w stanie powiedzieć dlaczego przesyłka dotarła do punktu doręczenia i od tygodnia nie została przekazana do doręczenia .
Na maila otrzymałem ifo że paczka nie ma żadnego statusu dla tego proszą o dane paczki waga , rozmiar ,opakowanie , zawartość .
Zacząłem sam szukać na własną rękę I znalazłem ją . Jest w innym oddziale DPD ale nie mogę jej odebrać .
ZaletyBrak słów ‼️
WadySzkoda na rzecz potencjalnych klientów
~Iwona / 2020-05-04 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie doszła za 70 zł.Pan dostawca nie odbiera telefonu ani pieniędzy ani paczki. Nie polecam tej firmy
~Kris / 2020-05-04 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to tragedia. Zamówiłem dwa rowery dla dzieci to przyszły po tygodniu jeden w 6 dniu a drugi w 7 dniu. W między czasie obsługa klienta po moim telefonie poinformowała mnie o tym że od nadawcy moje paczki odebrał kurier który nie jezdzi w moje rejony, co jest bzdurą ponieważ kurier który odbiera paczkę wiezie ją na sortownię a nie bezpośrednio do odbiorcy. Potem paczki rozjechały się każda gdzie indziej.Po prostu tragedia.
W czasie epidemii w Polsce przesylki powinny być normalnie dostarczane do klienta a nie tak że kurier każe wyjść na ulicę i osobiście odebrać, po co cała ulica ma wiedzieć co ja sobie zamawiam? Większa dyskrecja pracowników by się tu przydała, a wirus w Polsce był już w styczniu, dlatego działania powinny być takie same jak w styczniu, po co dodatkowo to utrudniać?
WadyBrak dyskrecji
~#duet / 2020-05-03 13:35
Ocena: 1.67 / 5
Kurier jeżdżący na trasie Grabowka, Zascianki, Sobolewo gm. SUPRAŚL. Roznosi plotki jest osoba która nie powinna być na tym stanowisku!!!
~henryk / 2020-05-03 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści wysłałem przesyłke została uszkodzona i nie dostarczona nawet nie było próby dostarcznia Okazało się zeby odzyskać przesyłke uszkodzoną też trzeba zapłacić TO ZłODZIJE
WadyOMIJAC bandytów
~Grafia / 2020-05-03 08:56
Ocena: 1.00 / 5
Firma DPD to jakaś pomyłka albo totalna bzdura. Ostrzegam Wszystkich, którzy nadają przesyłki za pomocą tej firmy. Stracicie klientów. Ludzie nie będą od Was kupować kiedy dowiedzą się, że to DPD wozi Wasze paczki. Ja dużo kupuję przez internet, kurierzy z różnych firm dostarczali przesyłki. Było normalnie, po ludzku. Niestety, ostatnie trzy paczki miały być dostarczone przez DPD z podkreśleniem słowa DPD. Młodziutki kurier z DPD kazał mi podejść po dwie ciężkie paczki 200 metrów bo dojazd z tej strony miał trudny a z drugiej strony nie będzie jeździł, tak mi powiedział. Drugiej paczki już nie próbował nawet dostarczyć, tylko od razu dostałam sms, że paczka jest do odbioru w magazynie DPD. Z trzecią paczką było tak samo. Po mojej interwencji na infolinii DPD okazało się,że Oni nic nie mogą, są tylko po to żeby kasę na telefon wydawać. Jedna z paczek od tygodnia tkwi w magazynie ob kurierowi nie chce się zawieść na wskazany w zamówieniu adres. Apeluję więc do nadawców przesyłek: nie korzystajcie z DPD
Zaletybrak
Wadycały system pracy i organizacji w DPD jest wadliwy