Kurier bardzo nieuprzejmy,cały w pretensjach, pozwalający sobie na wysoce niestosowne komentarze w stosunku do klienta. W historii przesyłki powpisywane dane takie, jak było kurierowi wygodnie. Odnieść można było wrażenie, że jest po prostu złośliwy i zmierza to tego, aby przesyłki w ogóle nie dostarczyć tylko odesłać do nadawcy. Koniec końców paczka odebrana osobiście w oddziale DPD
Zaletybrak
Wadyjak wyżej
~ravena / 2020-06-03 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Firma DPD nie szanuje klienta. Brak powiadomienia o dostarczeniu przesyłki. W dzisiejszych czasach powiadomienie to standard. Następnie kurier dzwoni, że jest już pod bramą, kiedy mówię, że nie ma mnie w domu i próbuje uzgodnić dostawę w następnym dniu roboczym, kurier odburkuję coś o odbiorze w punkcie, a następnie się rozłącza.
Następnego dnia czekam cały dzień na odbiór przesyłki, oczywiście kuriera ani śladu.
Przesyłka została odesłana do nadawcy bez żadnej próby skontaktowania się ze mną.
Żenada i brak profesjonalizmu.
Nie polecam firmy DPP, przy składaniu kolejnych zamówień będę zwracać uwagę na dostawcę, jeśli będzie to tylko DPD zrezygnuję z zakupów w danym sklepie.
Zaletybrak
WadyAroganccy kurierzy, brak możliwości porozumienia i uzgodnienia terminu, "Pan" kurier decyduje sam za klienta co zrobić z przesyłką
~Katarzyna / 2020-06-03 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Witam jestem bardzo nie zadowolona z dostarczeniema przesyłki... Kurierzy nie wydają reszty.
~robert / 2020-06-03 11:13
Ocena: 2.00 / 5
Warszawa, Wilanów. Kurierzy zamiast dostarczyć paczki pod drzwi obdzwaniają mieszkańców z pobliskich osiedli i informują, że czekają z paczkami w "zaułku". Niczym święci mikołajowie panowie rozdają paczuszki wyskakującym po nie z mieszkań osobom. Ta szopka chyba mija się z sensem wybierania formy przesyłki za pośrednictwem kuriera? Jeśli chciałbym, żeby paczka czekała na mnie w punkcie odbioru zamawiałabym ją do żabki. Byłem pewny, że to jakiś żart, ale panowie nie są przychylnie nastawieni do wypełnienia swojego obowiązku i dostarczenia paczki pod drzwi. Musiałem się o to prosić i argumentować przez 5 minut. Totalne dno, jeśli jakimś cudem na panów nie wlatywały żadne skargi (w co wątpię) to firma kurierska dpd to najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Dopóki panowie nie zostaną zwolnieni nie wyobrażam sobie płacić ani grosza za to, co sie wyprawia w tym rejonie.
Zaletybrak
~Juvietta / 2020-06-03 08:52
Ocena: 3.00 / 5
Nie było mnie w domu, gdy kurier przeszedł. Postanowił zostawić paczkę w skrzynce na listy. Niestety nie zmieściła się przez otwór na listy, więc odgiał drzwiczki i zostawił. Szafka jest zepsuta.
~Nie polecam tej firmy / 2020-06-03 08:35
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy to dramat zero jakiejkolwiek kultury chmakie i wulgarne. Tekst typu po co zamawiasz paczki jak Cię w domu nie ma na odpowiedź bo pracuje odpowiedź a H.j mnie to obchodzi prymitywne podejście klienta traktują jak Gowno zero kultury ja się zastanawiam kto takich ludzi zatrudnia teraz nagrywał rozmowy z tymi chamski bo zbliżają ludziom tylko ja się pytam gdyby nie ludzie byście pracy nie mieli. Oczywiście nie oceniam wszystkich bo z pewnością są normalni i kulturalni niestety ja na większość trafiłem tych chamow a na skargi wysyłane firma DPD ma w dupie co świadczy o tym że ta firma to dno tyle w temacie
~123 / 2020-06-02 16:24
Ocena: 1.33 / 5
Jakość równa zeru - nie poinformowano o braku obowiązku wnoszenia paczek przez kuriera, po czym kurier naskakuje, gdy proszę go o wejście z paczką na górę, a raczej wjechanie windą.
W paczce ponad 2 tys zł :)
Wadykurierzy przynajmniej w mojej okolicy
~Piotr / 2020-06-02 15:58
Ocena: 5.00 / 5
Polecam wszystko należycie ;)
:))))))))))))))))))))))))
~Daro / 2020-06-02 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka znam kurierzy chamscy nieuczciwi zero szacunku dla klienta dzial reklamacji tez totalna żenadajedna osoba przyjmyje skarge telefonicznie na kuriera inna twierdzi ze takich skarg nie mozna skladac przez telefon, totalny chaos i brak profesjonalizmu
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
~jagna / 2020-06-01 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Moja historia jest prosta tak mi się przynajmiej wydawało. Zrezygnowałam z usługi DPD zanim nadałam paczkę ponieważ czas doręczenia z 48h wydłużył się do 5 dni. Niestety wcześniej ją opłaciłam i okazało się że pieniądze zostaną zwrócone po około 17-18 dniach, mimo że zażądałam żeby usługa została anulowana natychmiast. Pani na infolinii powoływała się na punkt w regulaminie który nie odnosił się do mojej sprawy, natomiast prośba o rozmowę z koordynatorem w ogóle nie miał miejsca . Koordynator nie zniżył się do rozmowy ze mną bo po co, widocznie uznał że nie wart . Jestem zbulwersowana i zniesmaczona kontaktem z DPD sama więcej nie skorzystam i innym nie polecam.
Wadylekceważenie potencjalnych klientów
~jjakub / 2020-06-01 12:00
Ocena: 1.33 / 5
Kurierzy lecą w ch,., wysylaja wiadomosci o probie doreczenia paczki a nawet nie przyjezdzaja
ZaletyZERO
~Anna / 2020-06-01 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska kurier miał być 25.05 nie był później miał przyjechać 29.05 i też go nie było dopiero przyjechał 1.06 i przywiezł paczkę w krytycznym stanie pogniecioną i potarganą. Nie polecam
~1tg / 2020-05-30 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Kurier DPD wpisuje w status przesyłki nie prawdziwe informacje i nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności. Sam decyduje komu dostarczy paczkę a kto ma czekać w nieskończoność. Mnie trafiła się ta druga opcja. Kurier najpierw wpisał że przesyłkę dostarczył o 13 a po zadzwonieniu o godzinie około 20 do niego i spytaniu komu ja dostarczył , odpowiedział , że dostarczy ją w godzinę tego samego dnia i szyderczo powiedział żebym sobie czekał. Oczywiście się już nie pojawił. Za to pojawił się wpis informujący ,że o 18 odmówiłem przyjęcia paczki - paczki już dostarczonej przez niego o 13. Paranoja. Paczka była opłacona i oczekiwana więc nie ma takiej opcji abym odmówił. Zadzwoniłem następnego dnia na infolinię żaląc się na kuriera a tam jest tylko możliwość przesunięcia terminu dostawy oraz otrzymałem informację o możliwości skorzystaniu przez stronę internetową DPD oceny kuriera. Skorzystałem z obu wariantów. W wyznaczonym nowym terminie dostawy oczywiście bylem w domu i sobie jak to ujął kurier czekałem. I się doczekałem ale nie przesyłki a nowego wpisu , że nikogo nie zastał pod wskazanym adresem. Kurier nawet się nie pojawił w mojej miejscowość .Znowu zadzwoniłem na infolinię a tam znowu bezradność. Mam wrażenie że kurierzy DPD (nie wszyscy) za chamstwo i kłamstwo są nagradzani, ponieważ takie sytuacje są coraz częstsze a kurier czuje się bezkarny bo nie są wyciągane wobec niego żadne konsekwencje o czym doskonale wie. Spowodowane jest to brakiem możliwości rozmowy z bezpośrednim jego przełożonym oraz bezradną infolinią. Skontaktowałem się z nadawcą paczki informując go o całej zaistniałej sytuacji i zażądałem zwrotu pieniążków lub dostarczenie nowej paczki oczywiście inną normalną firmą kurierską. Teraz będę omijał szerokim łukiem DPD jako nadawca i odbiorca przesyłek a zakup będę zaczynał od sprawdzenia przewoźnika. Jeżeli będzie to tylko DPD z zakupu u takiego sprzedawcy zrezygnuję. Oszczędzę czas i będę zdrowszy.
ZaletyBrak
WadyOpisane wyżej.
~Pontypil / 2020-05-30 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dostarczył kompletnej przesyłki, przez co nie mógł mi jej wręczyć... Przesyłka została rozbita na 2 paczki, co dla kuriera oznaczało że za każdą z osobna było do zapłaty tyle co za całość. Według śledzenia przesyłki kurier oznaczył że odbiorca był niedostępny przez co nie był wstanie dostarczyć paczki, co nie jest zgodne z prawdą gdyż czekałem na przesyłkę ponieważ byłem na urlopie. Niestety dzień później kurier nawet się nie pofatygował i po prostu oznaczył że odbiorcy nie było. Brak jakiegokolwiek kontaktu że przesyłka zostanie dostarczona... Po rozmowie telefonicznej z kurierem który zapewniał mnie że zgłosi mój problem na magazynie i druga paczka zostanie znaleziona i dostarczona w komplecie niestety było tylko zbyciem kolejnego upierdliwego klienta.... Koniec końców przesyłka została odesłana do nadawcy a jednej z paczek nawet nie widziałem na oczy...
ZaletyMoim zdaniem firma nie posiada żadnych zalet.
WadyTrudny kontakt z kurierem, brak poszanowania dla klienta jak również wprowadzanie w błąd poprzez wpisywanie że odbiorca był niedostępny...
~Pinezka / 2020-05-30 10:09
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Niestety nie jest to jednorazowa ocena. Długi czas oczekiwania na doręczenie przesyłki, przykład przesyłka nadana w środę ok godz 9 u mnie w poniedziałek po 15, inna firma kurierska przesyłka nadana w czwartek ok południa, dostarczona w piątek! Bardzo nieprzyjmi kurierzy,raz dostałam Smsa, ze kurier będzie między 9 a 10, ale co tam dotarł o 12 i jeszcze ma pretensje, że mnie nie zastał, wyjeżdża z tekstem "to ma pani problem", innym razem ot tak po prostu zostawiona na tarasie...kontakt mailowy z obsługą też na kiepskim poziomie, fakt że to było jakieś 3 lata temu, ale niesmak pozostał
ZaletyNie dostrzegam
WadyOpisane w tekście
~Aloes / 2020-05-30 09:14
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo trudna rozmowa z kurierem, niedostarczenie paczki pod wskazany adres. Czas pracy kurierów niedostosowany do odbiorców.
Zaletybrak
WadyBrak profesjonalizmu z strony kuriera
~Tadeusz / 2020-05-30 08:29
Ocena: 3.33 / 5
Współpracuję z DPD kilka lat.
Wysłałem i odebrałem setki paczek.
Opisane tu przygody przeżyłem nie raz.
Najbardziej wkurza mnie fakt, że podniesiono opłaty obiecując szybkie wpłaty na konto.
Pieniądze rzadko przychodzą szybciej.
Większość wpłat po staremu.
Zdarzyła się sytuacja gdy klient nie odebrał paczki, a paczkę po 5-6 dniach sam odnalazłem gdzieś pod stołem na jakimś zadupiu.Po awanturze telefonicznej nie zapłaciłem za zwrot.
Pozdrawiam.
ZaletyU mnie bliskość punktu nadania.
WadyJak w każdej f-mie.
~Aga / 2020-05-28 20:26
Ocena: 2.00 / 5
Witam. Dawno nie wyprowadził mnie ktoś tak z równowagi jak pani na infolinii. Przyznaję popełniłam błąd źle wpisałam kod odbiorcy, ale paczka była już w mieście docelowym i nie dostarczono jej tylko odesłali do mnie. Teraz muszę zapłacić za zwrot i jeszcze raz ją nadać. Zamiast 11 zł. koszt przesyłki wyniesie 36 zł. Tak jest w regulaminie co niestety przeoczyłam, ale skoro przesyłka nie była dostarczona to dlaczego mam płacić dwa razy, a nawet trzy. Chciałam, żeby pani na infolinii połączyła mnie z kimś bardziej kompetentnym na co dostałam odpowiedź, że nie zrobi tego i dalsza rozmowa nie ma sensu. Tak naprawdę wystarczyła tylko dobra wola i przesyłka byłaby na miejscu.
ZaletyKurier, który przyjeżdżał wcześniej niesamowicie miły człowiek.
WadyBez komentarza
~Tomasz / 2020-05-28 16:49
Ocena: 1.00 / 5
OMIJAJCIE DPD Z DALEKA!!! Kurier zadzwonił do domofonu poprosiłem o wejście na piętro. Kurier zniknął. Kilka razy próbowałem połączyć się z kurierem na jego telefon, nie odebrał nie oddzwonił. Poprosiłem pisemnie o doręczenie ponowne. Kurier nie pojawił się, nie dzwonił .
W raporcie do nadawcy podano, że klient nie odebrał przesyłki. Czy 100% manipulacja, bo przesyłka nie została dostarczona.
Nigdy z DPD nie skorzystam, bo to nie pierwszy taki mój przypadek z DPD, nie szanują klientów. Same problemy!
Zaletypodobno są tani
Wadybrak dostawy, kurier nie odbiera telefonu, nie odzwania, mówią nieprawdę, bardzo niesolidna firma
~Oskar / 2020-05-28 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie raczył przyjechać po moja paczkę. Co lepsze nie zostałem o tym poinformowany i gdybym nie zadzwonił na infolinię to ta cała "firma" miałaby mnie głęboko w poważaniu. Trzymać się jak najdalej od tego czegoś