ZaletyBrak
strona 497 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- nastepna »
-
~Ada / 2020-05-25 10:39
Najgorsza firma kurierska.Zamawiazjac towar zaznaczyłam że dostawa ma być po godzinie 16,poniewaz w godzinach rannych ja i mój partner pracujemy. Nie wchodziło to w grę, od kuriera usłyszałam że on na mnie nie będzie czekał pod podanym adresem przekazując paczkę. Musieliśmy się zwolnić wcześniej z pracy aby ta przesyłkę odebrać. Gdy kurier przyjechał o godzinie 10 z paczka, znalazłam kartkę na przesyłce "DOSTAWA PO GODZINIE 16".Robia ludzi za głupka nie idzie się z nimi dogadać. Już nigdy nie zamówię przez tą firmę żadnej paczki. -
-
~Niezadowolony / 2020-05-24 23:08
DPD Koszalin. Ten oddział powinien zostac zamknięty. Paczki nie są dostarczane, nie są odbierane od klienta, najczęściej wystawiany jest status o nieobecności odbiorcy w domu. W dziale obsługi klienta na ul. Słowiańskiej paniusie nigdy nic nie wiedzą, na odbiór paczki czekać trzeba nawet do pół godziny. Uszkodzone paczki nie są zgłaszane tylko przetrzymywane na magazynie i później odsyłane do nadawcy. Najgorsza firma kurierska w Koszalinie a współpracuje z wieloma. ZaletyBrakWadyNa ten moment tylko wady -
~poszkodowany / 2020-05-24 20:39
Sz. Państwo
Prokuratura Rejonowa Ochota w Warszawie wszczęła przeciwko firmie DPD dochodzenie o sygn. KO 483/20. Sprawa dotyczy nie tylko niszczenia cudzego mienia, ale także fałszerstwa intelektualnego popełnianego przez pracowników dz. reklamacji, którzy w celu uchylenia się od wypłacenia odszkodowań za zniszczone mienie w czasie transportu poświadczają w dokumentach nieprawdę. Wątpliwe prawnie są także praktyki kurierów, którzy w celu sporządzenia protokołu szkody przyjeżdżają dopiero następnego dnia, po czym dz. reklamacji odmawia wypłaty odszkodowania tłumacząc iż sporządzony protokół dzień po dostawie nie potwierdza powstania szkody w czasie transportu, zatajając faktyczną datę zgłoszenia szkody. Kto z Państwa spotkał się z tego typu praktykami proszę o zgłaszanie sprawy do prokuratury.WadyMataczenie i poświadczanie nieprawdy w dokumentach w celu niewypłacenia odszkodowania za zniszczony towar w paczce. -
~Zniesmaczona / 2020-05-24 16:05
Porażka. Kurier dotarł o godzinie 22:40.Nie dało się do niego nawet dodzwonić. Nigdy więcej. ZaletyZeroWadySame wady -
~Mmm / 2020-05-23 16:45
Jestem zbulwersowana zachowaniem kuriera z dpd (woj. pomorskie, kurier Paweł). Kurier miał być do godz. 16:00. Po 17:00 musiałam pilnie wyjść z domu, ale byłam 200 metrów dalej. Kurier zadzwonił ok. 18:30 z wielkimi pretensjami, że moim obowiązkiem jest siedzenie w domu i czekanie na niego. Prosiłam, żeby zatrzymał się 200 metrów dalej i odbiorę przesyłkę, na co usłyszałam tylko krzyk, że jestem bezczelna i go wykorzystuję. Paczki oczywiście tego dnia nie dostarczył. Przyjechał 2 dni póżniej i kazał mi wyjść na zewnątrz przed klatkę schodową, bo nie będzie nigdzie wchodził. Czytałam, że w uzasadnionych przypadkach kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod drzwi, ale ciekawi mnie, jakie to te uzasadnione przypadki. Kurier nie chciał wejść do klatki, ale maseczki na twarzy nie miał. Nigdy więcej nie zamówię żadnych zakupów, które miałby dostarczyć kurier z dpd. ZaletyBrakWadyBezczelny kurier -
~Marta / 2020-05-23 04:59
Paczka ktora wyslano mi z Polski do Niemiec dalej nie doszla juz 5 dzien .Stoi nie wiadomo gdzie.Nie mozna sie niczego powiedziec.Zaden numer telefonu nie odbiera.Jestem bardzo niezadowolona.Ostatni raz ktos mi wyslal z dpd. -
~koolos / 2020-05-22 14:59
Totalne dno. Paczki usiłują dostarczyć do firmy po 19 i są zdziwieni, ze nikogo nie ma. Kolejnym krokiem jest skierowanie jej na odbiór własny.
Co ciekawe po odbiór zawsze są przed 15 czyli widać można. -
~xnelax / 2020-05-22 13:29
Kurierzy mówią, ze przyjadą w dany dzień, po czym nie powiadamiają, że jednak przesyłka będzie kiedy indziej, a człowiek czeka jak głupi. Kurier młody, bardzo niemiły, unosi się ;) Wadyniemili kurierzy -
-
~Zachwycona / 2020-05-22 11:33
Paczka wysłana 19.05 dotarła do Anglii 22.05!
Dziękuję, jesteście super! -
~Martyna / 2020-05-22 10:50
Wszystkie negatywne opinie to sama prawda, o czym się przekonałam. Kurier dostarczył mi przesyłkę z całkowicie strzaskaną szklaną butelką, która wyglądała na zmiażdżoną lub na taką, którą zrzucono z dużej wysokości, tym bardziej, że w kartonie było wgłębienie. Rozlał się cały płyn, nie zostało absolutnie NIC z produktu, który zamawiałam. Kurier, pan Maciej (dostarczający w Wodzisławiu Śląskim), zadzwonił tylko domofonem i zostawił paczkę w drzwiach klatki, nawet nie wchodząc na górę i nie pytając mnie o zdanie. Nie zgłaszałam chęci dostawy bezkontaktowej. Nie dostałam żadnego dokumentu do podpisu, potwierdzenia odbioru, NIC. Odebrałam przesyłkę, nawet nie widząc kuriera, niby więc jak miałam otworzyć przesyłkę w jego obecności i spisać od razu protokół szkody?!
Sprawdziłam więc procedury na stronie internetowej i zleciłam zlecenie spisania protokołu szkody w regulaminowym terminie 7 dni od otrzymania przesyłki. Kurier miał przyjechać spisać protokół 5 maja. Przyjechał, ale... pomylił zlecenia i zamiast spisać protokół wziął ode mnie przesyłkę, myśląc, że jest do zwrotu. Zorientował się dopiero po kilku godzinach, ale i tak podał w raporcie nieprawdziwą informację, że nie zastał mnie w domu. Przyjechał kolejnego dnia, spisał protokół, ALE tym razem wpisał błędny numer listu przewozowego, który nie był zgodny z przesyłką.
Złożyłam w końcu reklamację. Dopiero po kilku dniach dostaję maila, że została zarejestrowana. Po tygodniu pani konsultantka prosi mnie o uzupełnienie braków, bo przecież numer listu przewozowego na protokole szkody nie zgadza się z numerem przesyłki. Składam więc raz jeszcze zlecenie spisania protokołu szkody. Tym razem dostaję odpowiedź, że sama mam spisać protokół za pomocą formularza internetowego. Spisuję zatem, uzupełniam dokumenty.
Tym razem odpowiedź od pani Aleksandry dostaję po godzinie. Reklamacja w całości odrzucona, bo... protokół szkody nie został spisany w obecności kuriera (JAK miał spisać ten protokół, skoro przy doręczaniu przesyłki kurier nie raczył pokazać mi się na oczy?!) oraz nie wskazuje, by uszkodzenie spowodowało DPD (jeśli dowodem nie jest roztrzaskana w drobny mak butelka, to nie wiem, co jest - przecież sprzedawca tak zniszczonego towaru żadnemu klientowi nie zapakuje).
Nie wspomnę już o tym, że pani konsultantka na infolinii rozłączyła się ze mną bez uprzedzenia w połowie rozmowy. Bez komentarza. 0/10.ZaletybrakWadynieprofesjonalni kurierzy, często niszczone paczki, rzucane mimo naklejek "Uwaga! Nie rzucać!", zostawianie paczek pod drzwiami bez żadnego kontaktu z odbiorcą, brak szacunku do klienta, brak chęci do wzięcia odpowiedzialności za własne błędy, odrzucanie wszystkich reklamacji -
~Jacek / 2020-05-22 10:41
Po wcześniejszej wpadce rok temu i dostarczaniu prezentu pod choinkę przez cztery tygodnie, dzisiaj byłem rewelacyjnie zaskoczony. Poniewaz około 12tej wychodzę do pracy, a rano dostałem info że kurier ma moją paczkę i już jest w trasie, postanowiłem do niego zadzonić. Bezproblemowo przyjechał pół godziny później i dostarczył przesyłkę. Nie oceniajcie ogólnie bo nigdy nie wiadomo na kogo się tafi. Na jednym rejonie może być kierowca miły i bezproblemowy, a na innym wredny i problemowy. Ja dziękuję temu kierowcy z dzisiejszą bezproblemową współpracę i pozdrawiam. ZaletyKontakt i szybka dostawa -
~Kate / 2020-05-22 09:34
Jestem ni3 zadowolona z usług dpd Wrocław moja przesyłka od 4 dni leży w magazynie 3 razy dzwoniłam na infolinię i dalej nic. -
~rozgoryczona / 2020-05-21 17:14
Zawsze broniłam środowisko kurierów, jak ktoś negatywnie się wyrażał na temat ich pracy. Rozumiem, że to nie łatwa praca. Moje podejście się zmieniło, po tym jak zostałam potraktowana.
Kurier miał odebrać paczkę, gabarytowo dużą i ciężką.
Kiedy zadzwonił, że czeka na dole uprzedziłam osobiście schodząc do kuriera (chciałam, żeby miał pewność, że jestem w domu) że potrzebuję chwili na zniesienie paczki. Po tym jak dotarłam znosząc paczkę z mężem na dół kuriera już nie było.... zlecenie anulowane............
na infolinii informacja: kurier mógł tak postąpić
Nie mam zbytnio wygórowanych oczekiwań wobec ludzi i obsługi w firmach ale nad panującymi takimi "standardami" w DPD chyba naprawdę ktoś powinien się pochylić.
-
~Sandra / 2020-05-21 13:52
Kurier chamski, konsultanci infolinii bezczelni. O reklamacji można zapomnieć.
Zdecydowanie najgorsza firma kurierską. -
~Grzegorz / 2020-05-21 12:32
kurier wyjątkowo chamski, paczka rozerwana , omijać z daleka -
~Tadeusz / 2020-05-21 08:10
Jeszcze jedna paczka zagineła ludzie nie dawajcie paczek tej firmie jest wiele innych paczki giną na okragło i firma pomimo interwencji nic z tym nie robi paczki wartosciowe ja mam zamiar zgłosic to na policje -
-
~Anonimowa / 2020-05-20 19:54
Trzy dni temu dostałam maila od DPD z informacją o której godzinie mniej więcej przyjedzie kurier dostarczyć paczkę. W mailu wyraźnie pisało, że kurier będzie za ok. 3 godziny, ale niestety nie przyjechał. Więc dzień później zadzwoniłam pod wskazany numer bo chciałam zapytać się, co z moją paczką,ale oczywiście nikt nie odebrał. Następnego dnia ktoś łaskawie oddzwonił do mnie i powiedział, że kurier na pewno przyjedzie dzisiaj. Czekałam przez cały dzień i paczki nadal nie było! Dzisiaj już zażenowana całą sytuacją znów zadzwoniłam i powiedziałam, że to jest skandal, że czekam już tyle dni na paczkę itd. Po kilku godzinach kurier nareszcie przyjechał i zadzwonił, że dostarczył paczkę. Jak powiedziała mu przez telefon, że skandalem jest to, że już od kilku dni czekam na paczkę, to chamskim tonem wulgarnie się do mnie odezwał i rzucił słuchawką. Ta firma to jedna wielka tragedia i chyba nie wiedzą o tym jakich bezczelnych kurierów zatrudniają, którzy nie umieją porozumieć się z ludźmi. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Fatalna organizacja. Odradzam!!!!!! ZaletyBrakWadyNiesłowność i obwijanie w bawełnę oraz chamstwo ze strony kuriera! -
~jak / 2020-05-20 16:49
Cały dzień trzeba czekać, bo nie powiadamiają, o której przyjadą!!!!!!! Zmarnowany czas!!!!! Takie samo beznadziejne jest UPS!!!!!
Jedyne firmy dobre firmy to DHL i Pocztex - podają przybliżoną godzinę , albo powiadamiają z wyprzedzeniem sms-em o przyjadą.ZaletybrakWadycały dzień stracony, bo nie wiadomo, kiedy przyjadą, a nie ma skutecznegoi i szybkiego kontaktu z kurierem ani z firmą. -
~Stanisław / 2020-05-20 14:05
Nie polecam ponieważ miałam do nadania paczkę i po przyjeździe kuriera stwierdził że oni nie wchodzą do bloku a na stronie nic nie pisze a paczka ważyła 30 kg. I musiałem ją taszczyć z drugiego piętra na parter a wsześniej nikt mnie nie poinformował o tym. -
~Kris77 / 2020-05-20 13:17
Tragedia! Kurier umawia się po czym nie ma go. Próba reklamacji zakończyła się wysokim rachunkiem telefonicznym ponieważ ich infolinia to 801. Odradzam!
strona 497 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- nastepna »