Nie polecam , słuchaj jeśli chcesz schodzić po paczkę pod klatkę Schodową bo kurier mam zapis ze nie musi wchodzić I dostarczyć ja pod drzwi to proszę bardzo
ZaletyNie ma zalet
WadyMusisz zejść po paczkę
~Roseno / 2020-07-07 21:30
Ocena: 3.67 / 5
dostawa szybka, lecz ustalenie godzin to chyba dla dpd nie istnieje coś takiego.
ZaletySzybkość dostaw
Wadybrak ustalenia godzin dostaw.
~Klient / 2020-07-07 21:28
Ocena: 1.33 / 5
Kurier zostawił paczkę o wartości 5tys zl, pod drzwiami, nie dzwoniąc wcześniej i nie informując odbiorcę. Tak nieodpowiedzialne zachowanie mogło doprowadzic do kradzieży przesyłki. Nie polecam tej firmy z taka nieumiejętnością dopilnowania swoich obowiązków
WadyNieodpowiedzialnosc, brak kultury osobistej,
~ralf / 2020-07-07 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Kolejna moja przygoda z DPD, przesyłka zgodnie z tym co było napisane w SMS-e miała do mnie dotrzeć między 16.30 a 17.30. Ucieszyłem się bo akurat zdążę do domu. Ale o 17.10 dostałem SMS że moja przesyłka jest w punkcie PICKUP. Zadzwoniłem do pana kuriera. PO 5-ciu czy 6-ciu próbach łaskawie odebrał. Pytam więc gościa o co chodzi z moją przesyłką. Na co on: że podjął próbę dostarczenia itp. -Pytam o której skoro o wyznaczonej w SMS godzinie a nawet sporo przed żona była w domu. Odesłał mnie na infolinię, jak zacząłem drążyć temat zaproponował żebym cytuję "zamkął japę" przegiął!! zwyzywałem go bo nerwy mi puściły. Potem zadzwoniłem na info. Pani oczywiście twierdzi że kurier nie ma obowiązku zadzwonić żeby zapytać czy może paczkę zostawić u sąsiada czy może wrzucić do skrzynki (spokojnie by weszła). Żenada beszczelnosć i brak jakiegokolwiek poczucia empatii w stosunku do ludzi z których przecież żyją.
Nigdy więcej DPD. TYLKO INPOST.
WadyWszystko od A do Z.
~Agnieszka / 2020-07-07 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy dzwonią z zaskoczenia, że stoją pod bramą i jak człowiek natychmiast nie odbierze telefonu to kurier wraca do auta i daje status na stronie przesyłki, że pod wskazanym adresem nikogo nie było. Brak tolerancji i brak dobrej woli w kontakcie z klientem.
~Sas / 2020-07-07 12:00
Ocena: 2.33 / 5
Uszkodzaja paczki, nie przyjmują reklamacji, kurierzy strasznie niemili
~Anna / 2020-07-07 09:03
Ocena: 1.67 / 5
Firma DPD to jednym słowem żenada. Uszkadzają przesyłki, nie spisują protokołów powołując się na procedury Pandemii a przy reklamacji takowych żądają. Ich podejście do obsługi klienta i szanowania cudzej wartości jest zerowe. Uszkodzili mi przesyłkę , poniosła dodatkowe koszty związane z jej wysyłką i odbiorem a oni nie poczuwają się do odpowiedzialność jakiejkolwiek.
Anna
Zaletybrak
Wadynie szanowanie cudzej własność,
brak poczucia odpowiedzialności za powierzone mienie
~Antek / 2020-07-06 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Standardem jest, że kurier nie dostacza przesyłki w danym terminie czy też stwierdza, że może dostarczyć 1 z 3 paczek, bo nie będzie wszystkich 3 nosił.
~Marek / 2020-07-06 15:34
Ocena: 1.00 / 5
tydzień czekałem na dostawę przesyłki niestety kurierzy z firmy DPD z Sosnowca to wyższa sfera która klientów ma za nic nie odbierają telefonów nie odpisują na SMS-y, nie ma z nimi żadnego kontaktu,nawet od swoich konsultantów którzy świecą za nich oczami też nie odbierają telefonów mówią że byli z paczką co jest nieprawdą,bo czekałem a potem dowiaduję się niby odmowa,wielka żenada przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy- dla mnie dno,paczki nie otrzymałem poszła do zwrotu
Zaletyżadnych zalet-mili ale bezsilni konsultanci
Wadybrak skuteczności
~157693 / 2020-07-06 12:46
Ocena: 3.00 / 5
Firma raczej śmieszna, już po raz trzeci jestem ignorowany przez kurierów tej firmy, mieszkam w małej miejscowości i kurierzy uważają że nie warto dostarczać jednej paczki w takie miejsce, co uważam za pewną dyskryminacje bo zdarza się to kolejny raz, a tyko ta firma ma z tym problem, jak dla mnie brak szacunku dla klientów, a po zadzwonieniu do konsultanta zostałem potraktowany jeszcze gorzej, odniosłem wrażenie że jestem nikim i nie mam prawa się odzywać.
~Iza / 2020-07-06 12:26
Ocena: 4.67 / 5
Rano po 9 dostałam email z informacją w jakich godzinach będzie kurier plus numer do kuriera, dodatkowo w wiadomości była informacja o możliwości przesunięcia terminu dostawy. Kurier zadzwonił przed dostarczeniem paczki. Podczas dostawy był kulturalny.
ZaletyDostawa na czas, miły kurier.
~Paulina / 2020-07-06 08:46
Ocena: 1.67 / 5
Paczka która odesłalismy trafiła do odbiorcy uszkodzona. Była to kabina. Pudełko było rozerwane, a szkło pęknięte. Porażka
~Dariusz / 2020-07-05 06:50
Ocena: 1.67 / 5
Ostrzegam wszystkich przed DPD. Jak nie ma odbiorcy w domu, to odsyłają paczkę do nadawcy. Nie zostawiają żadnej wiadomości , że byli z paczką. Musiałem dwa razy płacić za tę samą przesyłkę. Dwa razy po 70 zł za biurko. Masakra.
ZaletyŻadnych zalet. DPD jest głucha na skargi klientów. Odsyła do jakichś bliżej nie określonych spedytorów.
~Nie polecam / 2020-07-03 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na Łączkę już 2 razy zmienił się czas dostawy.
1. Od 17-18 nic.
2.19.30-20.20 też nic.
Paczki nadal nie mam a kurier bezsensownie krąży po mojej miejscowości.
Nie polecam
WadyCzas dostawy.
Bezsensowne krążenie po miejscowości
Praktycznie wszystko
~Dobek6 / 2020-07-03 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka to już trzeci raz kiedy przeadresowywałem doręczenie paczki gdzie zaznaczyłem godzinę pomiędzy 15 a 17 a po nie dostarczeniu przesyłki sprawdziłem status i widziało że kurier odebrał paczkę z punktu do dostarczenia o 18:52 ??? i o co tu chodzi? Paczka krąży bez sensu po Wrocławiu i zero kontaktu z kurierem nawet numeru telefonu nie ma .A dzwoniąc na infolinię niczego się nie dowiesz. Polecam Lidlowi zmienić dostawcę bo tylko psuje im to opinię i jak tak dalej pójdzie to ludzie przestaną zamawiać przez sklep internetowy bo nie można nawet zlokalizować przesyłki w czasie żeczywistym.Od niedawna pojawiła się opcja dostawy przez Inpost -bardziej sprawdzony i przynajmniej można się czegokolwiek dowiedzieć na temat przesyłki bo w DPD się niczego nie dowiesz i jeszcze do tego płacisz za połączenie.
~Były klient / 2020-07-03 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zadzwonił 13.26,13.28 po 28sekund,kiedy 14.11 oddzwoniłam, okazało się, że paczkę oddał do punktu, otwartego do 14.poniewaz był to piątek na kolejne dni nie było możliwości odebrania paczki. Kurier powiedział że nie ma obowiązku dzwonić, i podjol próbę dostarczenia, a w domu były osoby ale nikt nie dzwonił do drzwi. Ponadto kurier przyznał ze pracuje do 16 ale nie będzie do mnie wydzwania ł. W infolinii uznali to za zgodne z regulaminem.. Ostatni raz
korzystałam z DPS
WadyStosunek do klienta i podejście do kwestii tzw. podjęcia próby dostarczenia
~Zuza / 2020-07-03 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia nie ma aktualizacji statusu przesyłki(wysłana za granicę)Konsultanci na chacie podają sprzeczne informacje.Konsultant z obsługi międzynarodowej również nie udziela konkretnych informacji .Odnoszę wrażenie,że łaskę robi ,że wogóle udziela jakichkolwiek informacji chociaż cytuje to co można samemu sobie znaleźć.Porażka
ZaletyNie widzę
WadyOkropna obsługa klienta.
~Asia / 2020-07-03 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Kurier totalne dno ! Paczkę zamiast wnieść mi na 15 piętro musiałam zejść na sam parter , nawet nie pomógł zanieść mi pod windę ! Jestem wściekła
~Producent Odzieży Medycznej / 2020-07-03 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu źle nie życzę, dlatego kategorycznie odradzam usługi firmy DPD. Począwszy od obsługi około umowy (mam firmę i na nieszczęście umowę czasową, obostrzoną karami za zerwanie - wg handlowca miało być nam razem tak bezproblemowo, tanio i na czas...) po obsługę reklamacyjną, obsługę zleceń i samych kurierów, którzy nie docierają z paczkami do klientów (najczęściej status: " nie zastano pod adresem" choć klient cały dzień czekał w domu i oczekiwał paczki). Pierdylion skrajnie niekompetentnych ludzi zatrudnionych w milionie działów, a w każdym z działów ta sama polityka spychologii... Kto lubi pisać e-maile, które pozostają bez konkretnej odpowiedzi, dzwonić i czekać godzinami na połączenie, z którego wyniknie, że masz napisać e-mail, który pozostanie bez konkretnej odpowiedzi... i prowadzić ciągłą batalię z firmą kurierską - polecam szczerze - z DPD nie będzie nudy!
PS.: Już tak przywykłam do pisania z firmą DPD, że postanowiłam poświęcić czas na umieszczenie odpowiednich opinii w internecie. Mi to już nie pomoże, ale może ustrzeże innych, rozwieje wątpliwości i pomoże w dokonaniu wyboru firmy kurierskiej.
ZaletyNie zauważyłam.
WadyJak w opisie powyżej.
~Aga / 2020-07-03 12:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.Paczka jeździ trzy dni w samochodzie i Nie jest dostarczona na infolinię sami Nie kompetentni leniwi ludzie. Nie polecam