strona 491 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- nastepna »
-
~Niezadowolona klientka / 2020-06-18 12:30
Kurier na terenie miasta Łobżenicy wredny, chamski i nieczuly nawet ludziom po udarze karze zejsc z 2 piętra po paczkę, czy matce z malutkim noworodkiem! Skandal! A także uważa się Pana i władcę całego parkingu, tak stanie autem, że nie można wyjechać z parkingu! Jak została mu zwrócona uwaga to odpowiedzial, że mam poczekać aż on skończy rozładowywac busa, to są chyba jakieś żarty. Nie polecam tej firmy. -
-
~Lukasz / 2020-06-18 10:05
Musiałem zamówić kuriera drogą telefoniczną, aby podać numer klienta do zwrotu. Za każdym razem otrzymywałem informację, że kurier przyjedzie po przesyłkę tego samego dnia. Następnego dnia z ciekawości sprawdziłem status zlecenia i okazało się, że jest one albo wstrzymane albo zrealizowane, kiedy byłem cały dzień w domu i żadnego kuriera nie było. To jest skandal. Muszę zanieść paczkę osobiście do punktu. -
~Anna K. / 2020-06-17 16:36
Wszystko w jak najlepszym porządku. Zamawiałam telewizor ze strony morele.net, paczkę dostarczał kurier DPD. Byłam pełna obaw bo przesyłka musiała przebyć długą drogę - ponad 300km. ale dotarła o czasie, bez żadnych wgnieceń czy zarysowań na kartonie. Kurier, chociaż nie musiał, wniósł paczkę prosto pod drzwi mieszkania.
DPD informowało również na bieżąco o statusie przesyłki, zarówno mailowo jak i przez sms. Polecam.Zaletyczas i jakość dostawy, bieżące informacje na temat statusu przesyłki, dostawa pod drzwi (mimo braku wykupionej dodatkowej usługi)Wadybrak telefonu przed samym przyjazdem kierowcy (ale przesyłka była spodziewana, więc byłam w domu) -
~Wkurzony / 2020-06-17 14:36
Nie dość że kurierzy tymi paczkami kozłują bo wyglądają jak wprost wyjęte ze śmietnika to piszą jaki jest czas dostawy a paczka przychodzi albo dużo dużo później albo wcale...Najgorsze gó**o jakie można spotkać to firma DPD ZaletyŻadnych zaletWadyZgłaszanie reklamacji,rzucanie paczkami, dostawa czyli tak naprawde cała ta firma to jedna wielka wada -
~Wkurwi*** / 2020-06-17 13:55
Cały dzień w dupie czekając na paczkę ktura miała być między godziną 11,30 a12,30. Godzina 16 kurier łaskawie wkoncu odebrał i jak to stwierdził jutro przesyłkę dostarczy "jak dobrze pójdzie"
Nigdy więcej nawet jak by je za darmo wozili.ZaletyCi to potrafią sprawić by ludzie pozostali w domachWadyDpd to jest wada -
~Bernia / 2020-06-17 13:16
Okropna firma po raz kolejny dałam się nabrać żeby przez nią zamówić. kurier nie dostarczył paczki mało tego uważa że paczkę odesłałam z powrotem zrobił to za mnie automatycznie. Po raz kolejny taka sama sytuacja nie dostarczają paczek odsyłają z powrotem do nadawcy!!!!! ZaletyŻadnychWadyPo całości -
~Michał / 2020-06-17 10:05
Kurier który dostarczył pasczke to chyba musi mieć miliony w portfelu skoro zostawia paczke pod dolem lub mieszkaniem i nie daje znac ze paczka jest do odebranie i taka packa lezy przed drzwiami i czeka zeby ją ktos ukradł zero urzywania mózgu ZaletyDostarczonoWadyKurierzy -
~Tomasz (Wolfen) / 2020-06-17 09:45
Nie polecam nikomu firmy DPD po tym jak potraktowali moją reklamację...
Brat wysyłał mi paczkę z Podlasia, w której był spakowany komputer.
Komputer był dobrze zabezpieczony bombel-folią oraz styropianem. Przesyłka była specjalnie
ubezpieczona na wartość 3000 zł na wypadek uszkodzenia podczas transportu.
Po odebraniu przesyłki na Śląsku okazało się, że obudowa komputera została uszkodzona
(pęknięty przedni panel obudowy, wyłamanych 5/6 kołków mocujących panel oraz wszystkie stopki
podstawy podtrzymujące komputer). Nie mam pojęcia co kurierzy przewożący robili z tą paczką, sądząc po
zaistniałym uszkodzeniu paczka albo najprawdopodobniej upadła albo była rzucana.
Oczywiście zgłosiliśmy reklamację, opisaliśmy szczegółowo co się stało oraz wysłaliśmy do DPD
niezbędne zdjęcia przedstawiające uszkodzenie paczki oraz obudowy komputera.
Na co dostałem poniższą odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Niniejszym informujemy, że otrzymaliśmy od Pana zgłoszenie reklamacji dotyczące wyżej wymienionej przesyłki.
W związku z powyższym, prosimy o przesłanie do Działu Reklamacji DPD zakreślonych poniżej dokumentów/informacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego wezwania, które są niezbędne do rozpatrzenia Pana reklamacji:
• udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości (faktury zakupu, paragony, wydruk zakończonej aukcji + potwierdzenie przelewu , rachunki dotyczące towaru będącego w przesyłce lub w przypadku braku rachunków proszę napisać oświadczenie odnośnie zawartości przesyłki: Oświadczam, iż w przesyłce o numerze…………………… znajdowały się następujące rzeczy, szczegółowo w pozycjach wymieć towar, podać ilość i cenę każdej z rzeczy, pod wykazem towarów napisać oświadczenie dlaczego nie posiada Pan rachunków i odręcznie się podpisać).
• oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia protokołu szkody lub protokół elektroniczny przesyłki.
Dokumenty należy przesłać w oryginałach lub przed ze skanowaniem i uzupełnieniem przez formularz potwierdzić je "za zgodność z oryginałem”.
Wyżej wymienione dokumenty powinny zostać przesłane na adres:
DPD Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Mineralna 15
02-274 Warszawa"
Faktura zakupu komputera została przesłana zgodnie w ciągu tych wymaganych 14 dni do działu zajmującego się reklamacją DPD w Warszawie.
Po czym otrzymałem odmowę przyjęcia reklamacji poniżej:
"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia reklamacyjne dotyczące przesyłki o wyżej wymienionym
numerze, informujemy, że po przeanalizowaniu zebranej dokumentacji nie możemy pozytywnie
ustosunkować się do przedstawionych przez Pana roszczeń i odmawiamy w całości uznania zgłoszonej
reklamacji.
UZASADNIENIE:
W toku postępowania reklamacyjnego ustalono, że podczas doręczenia nie został spisany protokół,
który mógłby potwierdzić zaistnienie szkody w transporcie oraz jej rozmiar. Przesyłka została doręczona do
Odbiorcy i przyjęta bez zastrzeżeń. Przedstawiony protokół sporządzony po doręczeniu przesyłki nie
potwierdza, że szkoda powstała podczas transportu wykonywanego przez DPD Polska.
Ponadto z protokołu szkody spisanego po doręczeniu przesyłki jednoznacznie wynika, iż opakowanie
przesyłki nosiło ślady uszkodzenia. Informujemy, że roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi
wygasa wskutek przyjęcia przesyłki noszącej znamiona szkody jawnej, bez zastrzeżeń. Ze zgromadzonej
dokumentacji w sprawie przewoźnik nie stwierdził aby uprawniony zgłaszał jakiekolwiek uwagi w momencie
dostawy paczki.
W świetle powyższego, postanowiono jak na wstępie".
To ja mam teraz tylko jedno pytanie do DPD - po jaką cholerę kazaliście wysyłać te wszystkie dokumenty, zdjęcia itp. do Warszawy skoro i tak wiedzieliście, że nie przychylicie się pozytywnie do zgłoszonej reklamacji...Stracony tylko czas na was.
Zniszczyliście obudowę komputera podczas transportu a teraz nie chcecie nawet zwrócić głupie 300 zł bo o tyle się
ubiegałem i tyle kosztowała w/w obudowa komputera.
Po co te całe ubezpieczenia które tak ochoczo proponujecie jak to wszystko fikcja jest...
Dla podsumowania dodam jeszcze na sam koniec, że kilka dni wcześniej wysyłałem ten sam komputer, w tej samej paczce, tak samo zabezpieczony
inną firmą kurierską "IN-Post" do brata na Podlasie i przesyłka dotarła CAŁA BEZ JAKICHKOLWIEK USZKODZEŃ do miejsca docelowego!
Da się? Jakoś inni kurierzy potrafią!
Myślę, że ludzie czytający moją opinię sami wyciągną wnioski na przyszłość i już nigdy nic nie wyślą ani nie zamówią w państwa firmie DPD.
Wasze niska ocena oraz negatywne opinie ludzi w internecie same mówią za siebie! Taką właśnie beznadziejną firmą jesteście.
Ja osobiście już wam podziękuję! Obudowę kupiłem już sobie nową, ale przez DPD, ich miglanstwo i stracony czas już nic nigdy więcej nie zamówię i nie wyślę a na następny raz wybiorę inną sprawdzoną firmę kurierską!
Ciao bambino...WadyUszkodzona przesyłka podczas transportu, ubezpieczenie przesyłki oraz reklamacja to naciągactwo, fikcja i ściema...
Odbijanie piłeczki i granie na czas, żeby tylko nie uwzględnić reklamacji! -
-
~Marek / 2020-06-16 21:58
DPD od ostatniego czasu nieźle przygrywa. Kilka lat dobrej współpracy a ostatnio kurier odbiera rano paczki po czym wieczorem kończy pracę i trzyma przesyłki do następnego dnia u siebie (dla zaoszczędzenia paliwa) Kolejnego dnia mam dopiero informację, że przesyłka przyjęta w oddziale !! Firma nie reaguje na zgłoszone reklamacje. Przesyłki do klientów idą z jednodniowym opóźnieniem WadyPrzesyłki trafiaja od przyjmującego kuriera do oddziału z jednodniowym opóźnieniem -
~Ewela / 2020-06-16 20:08
Rano dostałam maila że dziś otrzymam przesyłkę cały dzień trzymałam tel za przeproszeniem w dup.. bo w każdej chwili może kurier zadzwonić, wieczorem śledzę przesyłkę A tam : próba doręczenia odbiorca niedostępny???????????? jak tak można kłamać, widocznie kurierowi nie chciało się przyjechać bo ewidentnie nikt się że mną nie kontaktował. Zadzwoniłam na infolinię jutro ma być druga próba, zobaczymy... cały dzień zmarnowany na czekaniu -
~KŁ / 2020-06-16 14:05
BYDGOSZCZ.
To juz kolejny raz z rzedu, kiedy kurier powiedział ze on nie wniesie mi paczki i mam sobie zejsc! Paczka ważącą 12 kg, jakbym chciala sobie ją targac to poszlabym po nią do sklepu a nie placila za dostawe! Tym razem się zdenerwowałam i opieprzylam kuriera, koniec końców wniósł, ale ile razy można tak traktować klienta! -
~Krzysztof / 2020-06-16 11:39
Od ponad miesiaca odberaja ode mnie zwrot.
Obsluga klineta na infolinii nie skonczyla nawet podstawowki.
W auschwitz lepiej sie dbało o ludziZaletyPodnoszą cisnienieWadywszystko w dpd to wady. -
~Marek / 2020-06-15 14:05
Z informacji mailowej wynika, że moja przesyłka jest w doręczeniu. Zwalniam się z pracy, aby ją odebrać - czekam - zero informacji o godzinie doręczenia i zero kontaktu z kurierem. Dzwonię do konsultanta, a ponieważ śmiałem mieć jakieś uwagi, to go chyba trochę zdenerwowałem, po czym dowiaduję się, że przesyłka prawdopodobnie będzie w dniu następnym. Ten pan na pewno mi to załatwi z dobrej woli, bo przecież DPD dba o klienta. Mam zmarnowany dzień, i ponieważ "dobrej woli" w DPD jest mnóstwo, to nie wiem ile jeszcze urlopu będę musiał na ten odbiór poświęcić.
Z kolei przy poprzedniej przesyłce kurier DPD wykazywał jakieś nachalne, dziwne i podejrzane dla mnie zainteresowanie moim peselem.
Ogólnie, to żałuję że muszę przyznać tą minimalną jedną gwiazdkę, bo naprawdę to nie ma za co. -
~Jacek Krakó / 2020-06-15 08:39
Jakaś totalna masakra. Przesyłka nadana z bledną ulicą ale kurier poinformowany telefonicznie o fakcie przy próbie doręczenia. Powiedział że OK ale musi na bazie przekazać koledze bo nie jego rejon - normalne. Ale nie. Na bazie Kraków2 paczka poczekała 3 dni, pojechała do kraków1 potem do magazynu centralnego aby tam się przeadresować i wrócić do kraków1 potem do kraków2. Cała impreza 4 dni, do tego weekend. Miała być doręczana w środę przed Bożym Ciałem ale nie!. W piątek pojawił się status Umówiono późniejszy termin dostawy, qur.. z kim???? Poniedziałek telefon na info linię - taki status pojawia się jak paczka nie zmieści się kurierowi i wyślą ją później. Nie prościej podać status Mamy was w dupie?? Tak że paczka nadana 2 czerwca jest 15 i może zostanie dziś doręczona. Totalna żenada, amatorka i popis głupoty. NIE POLECAM. Zaletyjakie zaletyWadysame wady! -
~PrzemoPrzemo / 2020-06-14 20:20
Ustalone z kurierem i oddziałem Rzeszów przekierowanie paczki na inny adres, po czym paczka wraca do nadawcy. Dramat, robią z człowieka idiotę, który naiwnie myśli, że sprawa będzie załatwiona zgodnie z umową. Nie polecam. ZaletyBrakWadyZero profesjonalizmu. -
~Julia / 2020-06-13 11:39
Jeśli ludzie mogą oszukiwać, to przecież system - nigdy. „Pozdrawiam” serdecznie kuriera z dnia 09.06.2020 którego czekała przez cały dzień w domu i w końcu nie doczekała się. A później dowidziała się na infolinie, ze niby nadawca nagle zrezygnował z przesyłki, a trochę później, ze kurier zaznaczył w system ze niby on był, a ja nie odebrała tą przesyłkę. Kłamstwo na kłamstwie, zdecydowanie nie polecam tej firmy, która oprócz tego ze nie dowozi przesyłki do klientów, jeszcze robi z nich idiotów, a możliwe ze w taki sposób zarabia, bo później zaproponowali mi powtórnie wysłać tą przesyłkę tylko za dodatkową płatność, ponieważ oni stracili na drogę do mnie i z powrotem do nadawcy. Najgorsza firma z których kiedyś korzystała! -
-
~Syl / 2020-06-12 21:30
Nie polecam firmy kurierskiej DPD paczki giną. Pierwszy raz wysłałam paczke z Angli do Polski ta firma kurierska I juz nigdy wiecej napewno nie wysle. Lepiej niech sprawdzaja kogo zatrudniaja bo paczka tak sobie nie zaginela tylko została skradziona. ???????? -
~Klient / 2020-06-12 19:03
Czas dostawy - tragedia. Na odbiór przesyłki czeka się kilka dni, nawet jeśli Kurier jest kilka ulic dalej. Kontakt telefoniczny - przez kilkanaście minut odzywa się automat. Po połączeniu z konultantem "niby" sprawa załatwiona, jednak faktycznie komplatny brak reakcji Kuriera, który robi łaskę, że w ogóle przyjeżdża. Na zgłoszenie reklamacyjne czeka się trudno powiedzieć ile czasu. Po jednym jednym z incydentów oczekiwania kilka dni na Kuriera - dałam im jeszcze jedną szansę, ale okazało się, że nie potrzebnie. Kosztowało mnie to niepotrzebne nerwy i narażenie się na negatywną opinięmojego Klienta, który oczekuje na szybką przesyłkę. Jednym słowem - nigdy więcej! -
~Bartek / 2020-06-12 14:20
Tragedia. Moja firma już zrezygnowała ze wsópracy oraz kilka moich znajomych rezygnuję bo zawsze jest niezgodność. Np: w dniu10- czerwca 2020 siedziałem cały dzień czekając na kuriera który miał odebrać przesyłkę . Kuriera nie było a w systemie napisane - paczka nie przygotowana. Napisałem skargę. Nic . 11 czerwca święto. Dzisiaj ponownie czekałem , a kurier ponownie w system wpisał - paczka nie przygotowana. Kuriera zamówiła firma z którą współpracuję wiec na to nie mam wpływu. Paczka jest nie odebrana , z mojej strony wpłynęły dwie skargi plus zgłoszenie faktu na infolinie, Firma która zamówiła kuriera również to zgłosiła. Ja straciłem dwa dni siedząc w domu i to nie koniec. Tragedia. Ludzie nie współpracujcie z Firmą DPD. ZaletybrakWadybrak , kompetencji, kłamstwa, nie szanowanie klienta, brak realizowania jakichkolwiek terminów. -
~Agnieszka / 2020-06-12 10:24
Nie ma gorszej firmy kurierskiej. Czas dostawy to u nich pojęcie abstracyjne, można stwierdzić, że nie istnieje coś takiego jak terminowość. Jeśli wiem, że paczkę ma przywieźć DPD- wiem, że będzie pomyłka bo paczka trafi do złego oddziału, problemy z dostawą itd itd.... ZaletyBrakWadyBrak terminowości, zła komunikacja, bałagan i chaos.
strona 491 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- nastepna »