Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12769 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2020-08-17 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bubel, paczka tkwi w Katowicach mimo SMS i maila że będzie doręczona nie warto wydawać kasy
    WadyBrak informacji
  • ~Kaaa / 2020-08-17 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Radzę trzymac się z daleka od tej pseudofirmy. Niedość, ze przetrzymywali paczke ponad tydzien, to wrocila ona do nadawcy i kazali sobie jeszcze raz płacić za ponowne wyslanie???? Dno totalne
  • ~Siara / 2020-08-17 16:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Opcja , plac karta, kurier nie mam terminala
    Opcja , plac gotówka, kurier nie mam wydać
    Szkoda nerwów i czasu !!
  • ~Brockroo / 2020-08-17 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd to dno i do tego jest dostawca w Smart. Allegro powinno coś z nimi zrobić! Np wywalić chociaż że smarta!
    Zasugerowałem kurierowi aby nie chodził po sąsiadach, sklepach a nawet poszedł do pobliskiej wulkanizacji i nie nękał ich prośba o przechowanie dla mnie paczki (duza paczka bo 1.5metra) tylko przywiózł ja do mnie na drugi dzień bo cały dzień będę w domu. Nie chcę się przed wszystkimi wstydzić a przeciez nie poto zapłaciłem za przesyłkę żeby teraz dobrzy ludzie za darmo dla mnie paczki przechwywali. A kurier dpd do mnie no to zobaczę i już ponad tydzień nie mogę doprosić się oddania mi przesyłki a jeszcze kłamie w systemie że coś że mną ustalał. To jest grzejnik, chydraulik czeka, kasa schodzi, remont nie skończony. To jest profesjonalizm dpd - totalne dno. Nie kupuje tam gdzie kurier dpd i to samo polecam wszystkim!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~gb / 2020-08-17 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar! Nie rozumiem dlaczego ludzie zlecają tej firmie usługę. Dodzwonić się po informację nie można. Kurier gdy po kilku godzinach uzyskałam kontakt informuje, że nie ma przesyłki. Kiedy będzie nie wiadomo, ma ją przejąć inny kuriera, taką informację uzyskałam na infolinii. Nigdy więcej szkoda czasu.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadybrak profesjonalizmu kontaktu konkretnej informacji, lekceważenie klienia i brak szacunku dla jego czasu
  • ~Zzz / 2020-08-17 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka niedostarczona bo rzekomo nikogo w domu.
    Pan przez telefon informuje ze drzwi wejsciowe byly otwarte i na pewno dzwonil domofonem.
    Co ciekawe kurierzy ups i inpost problemu nie mieli i ich dzwonienie domofonem bylo słychać.
    Infolinia ma gdzieś i nic zrobić nie może.
    ZaletyJuż brak. Będę kupowac tam gdzie inny dostawca jest.
    WadySame.
  • ~Beksa / 2020-08-15 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma to dno, dziwię się że jeszcze prosperuje. Miałam wczoraj otrzymać bardzo ważną przesyłkę, kurier odebrał ją rzekomo dopiero chwilę przed 18:00, przed 21:00 na historii przesyłki błyszczy komunikat że uzgodniono inny termin dostawy z odbiorcą, a żadnego kontaktu ze mną nie było że strony kuriera. Biuro obsługi to też dramat, przekazują sprzeczne informacje, typu ze była podjęta próba dostarczenia przesyłki, a nikogo nie bylo w domu, a wcale nie miało miejsca takie coś, bo na następnego maila ode mnie odpowiedział inny konsultant i napisał , że kurier nie odebrał jeszcze przesyłki ( to zgadzało się z komunikatem na śledzeniu przesyłki)
    ZaletyBrak!!!
    WadySzkoda na nich słów...
  • ~Firebol / 2020-08-15 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka.rano dostaję maila że dziś zostanie podjęta próba dostarczenia przesyłki ( był to piątek) . Po wejściu na stronę widnieje że ustalono zmianę terminu dostawy na poniedziałek . Po telefonach dowiedziałem się że kurier z dyspozytorem ustalił sobie że jednak nie dzisiaj tylko w poniedziałek ,bo kurier ma 3 dni robocze na dostawę więc o co mi chodzi
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta
  • ~Patka / 2020-08-14 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług kurierskich z DPD...
    Przyszedł mi e-mail, że przesyłka będzie dostarczona między 13:30, a 15:05. Do godziny około 18 cisza. Z ciekawości weszłam na historię paczki, a tam zaznaczone, że przesyłka dostarczona do odbiorcy o godzinie 17:30. Przesyłki nie było, dodzwonić się do kuriera to masakra. Oddzwonił po około 20 minutach, tłumacząc się, że samochód sie zepsuł, tylko to nie pierwszy raz w dodatku ten sam kurier.
  • ~zawiedziona / 2020-08-14 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!

    Szczerze nie polecam usług DPD. Brak kontaktu z kurierem, który oczywiście nie przyjeżdża i nie odpisuje na smsy ani nie odbiera telefonu. Na infolinii żadnej pomocy. Pisanie skarg nie ma sensu, bo nic nie wnoszą. Miałam już mnóstwo takich akcji, z żadną inną firmą nie ma aż tylu problemów.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, brak kontaktu z kurierem, brak pomocy ze strony infolinii
  • ~Annka / 2020-08-14 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie informacja że kurier będzie między 17:42 a 19:42, po czym kurier przyjeżdża o 12 i ma pretensje że nikogo nie ma w domu. Biuro obsługi klienta twierdzi cyt " na stronie podawane są orientacyjne godziny i że to ja powinnam kontaktować się z kurierem' . Paczka została przekazana do punktu odbioru oddalonego o 6 km, nadmienię że najbliższy punkt odbioru znajduje się 300 m od prawidłowego miejsca odbioru. Biuro obsługi nie widzi żadnego problemu. Jednym słowem tragedia. Szerokim łukiem będę omijać DPD. Na nieszczęście to nie pierwszy taki numer ze strony tej firmy pocieszam się że ostatni. Nigdy więcej DPD
  • ~emi / 2020-08-14 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra.Nie było mnie wczoraj w domu,ale kurier w historii przesyłek podał,że "odebrał ode mnie przesyłkę". Normalnie CUDA ! Nawet do mnie nie zadzwonił.
    Paczka nadal jest w domu. Straciłam dzisiaj cały dzień na telefony do DPD,gdzie poinformowano mnie,że kurier będzie o 15:30.Ale nie dojechał i nie zadzwonił.Ponownie telefon do firmy,gdzie dowiaduję się,że zlecenie zostało przełożone po weekendzie.Tak się nie traktuje klientów !!! Straciłam cały dzień
    WadyLekceważenie klientów.Kurierzy nie informują o godzinach przybycia.
  • ~Tommey / 2020-08-14 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaka mialem do czynienia. Uszkodzone przesylki oraz zero powiadomien z punktu pickup. Kurierzy nie wnosza tez przesylek tylko kaza schodzic na dol. makabra. nie polecam.
  • ~ezavv / 2020-08-14 09:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam; podwykonawca firmy internetowej. Termin dostawy 13-08-2020 w przedziale czasowym 9:00 - 19:00. Brak informacji o przyczynie niewykonania usługi, brak przeprosin. Następnego dnia sms z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona lub możliwość wyboru sposobu dostarczenia, tj. zamiast dostarczenia zgodnie z zamówieniem na adres domowy odbiór w punkcie - Wrocław, ul. Drobnera 38, pomimo tego, że "pacta sum servanda". Trudno oczekiwać po firmie stanowiącej własność "rasy panuf" z masą prywatnych podwykonawców o rzetelność i jakość usługi. Ich celem jest zysk, jak najniższym kosztem (...)
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność, nieterminowość, niedotrzymywanie danego słowa - umowa zawarta nie jest realizowana należycie.
  • ~Ewelina / 2020-08-13 22:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier przyjechał wcześniej niż miał być o bagatela 3 h . Cóż pasowało podjechał. Dzwonił oddzwoniłam ..pretensje . Najgorszy kurier ewer . Domofon nie działa co jest zaznaczane w każdej przesyłce wszystkie firmy dostarczają DPD nie potrafi. wina zarozumiałego kuriera Sosnowiec centrum okolice . Jak kasę na zabrać to dzwoni dostosuje się . Zapłacone domofonu nie odbierzesz i klika brak klienta a ty siedzisz i czakasz . Porażka nigdy więcej
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyKurier Sosnowiec klimontowska .
  • ~niezadowolona / 2020-08-13 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana terminu dostarczenia nie działa, bo najwyraźniej takie informacje nie są wprowadzane do systemu tylko przekazywane ustnie. W firmie logistycznej! Mimo przedziałów dwugodzinnych kurier przyjeżdża kiedy mu pasuje, klientów mają gdzieś. Jedyne co usłyszysz na infolinii to "przepraszamy za niedogodności", a i to nie zawsze. Osobiście nie korzystam z ich usług, niestety jest dużo firm, które to robią.
  • ~Lui / 2020-08-13 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Już kolejny raz kurier ma WYWALONE na odbiorcę, kłamie ze dzwonił, po czym wymyśla ze miał zły numer telefonu. Na stronie DPD wstawiony komentarz ze nie zastal ODBIORCY, kolejne kłamstwo bo czekałam
    Na paczkę w domu ale nikogo nie było:/ Następna próba doręczenia widnieje w tym samym dniu tylko później po czym Pan kurier mi mówi ze nie przyjedzie już dzisiaj ....niech to się w końcu zmieni!!!!!
  • ~nikusia33 / 2020-08-13 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia. Albo twierdzą że nikogo nie zastali, chociaż murem siadziałam w domu, albo nie mogą znaleźć adresu twierdząc że go nie ma (duże miasto w centrum). jakakolwiek próba reklamacji i skargi oraz kontakt z doradca osiąga taki efekt jakby człowiek nic nie robił. Efekt za każdym razem trzeba jechać na drugi koniec miasta po odbiór przesyłki. Osobiście unikam jak mogę, ale czasami nadawca ma tylko tą firmę w ofercie. Cud że jeszcze mają klientów
    Zaletybrak
    Wadyta firam to jedna wielka wada
  • ~Maciej / 2020-08-12 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam na uboczu 800 m dobrą drogą szutrową kończącą się na mojej bramie. GPS nie pokazuje prawidłowo mojego adresu. Dlatego zawsze proszę o telefon przed dostawą. Popsuł mi się sprzęt LTE i wykonywano prace elektryczne i ustawiano antenę sat TV. Następnego dnia mój Internet był czynny zobaczyłem, że kurier wpisał, że nikogo nie zastał. Na obiekcie było kilka osób a brama była otwarta.Podany w historii doręczenia telefon kuriera nie odpowiadał, wysłałem dwa SMSy dopiero skontaktowałem się następnego dnia okazało się że telefon był błedny bo kurier nie obsługiwał mojej podmiejdkiej gminy tylko sąsiednią.
    Jednocześnie w historii przesyłki ukazał się wpis,że przesyłka została dostarczona o 23.57!!!! Dzwoniłem z reklamacją 3 razy: na pierwszy telefon odpowiedziano, że zaraz się zorientują i oddzwonią. Na drugi telefon kazano mi czekać,twierdząc że zaraz wyjaśnią, prosiłem o numer telefonu kuriera. zamiast odpowiedzi rozłączyli się. Na trzeci telefon odpowiedź doprowadziła mnie do wściekłości. Pseudodoradca stwierdził, że mają czas na wyjaśnienie 2 dni i do jutra wieczora wyjaśnią. Nie chciał podać numeru do kuriera. Nie uważał za stosowne zainteresować się sprawą. Prosiłem o telefon szefa doradcy, odmówił podania numeru.
    Jak mieszkałem w Niemczech korzystałem z DPD - zawsze było wszystko w porzątku. Patrząc na opinie DPD Polska jest karykaturą firmy niemieckiej. Postaram się zainteresować opiniami wielu klientów szefostwo firmy w Niemczech. Ich firma w Polsce to DNO.
    ZaletyBRAK
    WadyOszukańczy kurierzy, wpisy historii przesyłki idiotyczne. Brak nadzoru nad kurierami. Tolerowanie idiotycznych wpisów kurierów. Kurier stwierdza doręczenie przesyłki bez podpisu odbiorcy. Pracownicy reklamacji nie pottrafią wyjaśnić reklamacji. Wynika to z tego, że jest centralna reklamacja i się nie spieszy. Firma powinna zniknąć z rynku bo tysiące klientów MA JEJ DOŚĆ. Najlepszą radę to rezygnować z takiego kuriera to zleceniodawcy sami go załatwią.
  • ~Barbara S / 2020-08-12 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zawiózł paczkę (250 zł wartość przesyłki)pod inny adres, a wysyłający zawsze wysyła zdjęcie paczki więc wiem że naklejka z adresem była z dobrym adresem. Dzwoniłam do dpd i czekam już dwa dni....co dalej?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12769
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8189
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7786
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2482
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4898
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4610
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3156