strona 487 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- nastepna »
-
~Antek / 2020-07-06 16:58
Standardem jest, że kurier nie dostacza przesyłki w danym terminie czy też stwierdza, że może dostarczyć 1 z 3 paczek, bo nie będzie wszystkich 3 nosił. -
-
~Marek / 2020-07-06 15:34
tydzień czekałem na dostawę przesyłki niestety kurierzy z firmy DPD z Sosnowca to wyższa sfera która klientów ma za nic nie odbierają telefonów nie odpisują na SMS-y, nie ma z nimi żadnego kontaktu,nawet od swoich konsultantów którzy świecą za nich oczami też nie odbierają telefonów mówią że byli z paczką co jest nieprawdą,bo czekałem a potem dowiaduję się niby odmowa,wielka żenada przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy- dla mnie dno,paczki nie otrzymałem poszła do zwrotu Zaletyżadnych zalet-mili ale bezsilni konsultanciWadybrak skuteczności -
~157693 / 2020-07-06 12:46
Firma raczej śmieszna, już po raz trzeci jestem ignorowany przez kurierów tej firmy, mieszkam w małej miejscowości i kurierzy uważają że nie warto dostarczać jednej paczki w takie miejsce, co uważam za pewną dyskryminacje bo zdarza się to kolejny raz, a tyko ta firma ma z tym problem, jak dla mnie brak szacunku dla klientów, a po zadzwonieniu do konsultanta zostałem potraktowany jeszcze gorzej, odniosłem wrażenie że jestem nikim i nie mam prawa się odzywać. -
~Iza / 2020-07-06 12:26
Rano po 9 dostałam email z informacją w jakich godzinach będzie kurier plus numer do kuriera, dodatkowo w wiadomości była informacja o możliwości przesunięcia terminu dostawy. Kurier zadzwonił przed dostarczeniem paczki. Podczas dostawy był kulturalny. ZaletyDostawa na czas, miły kurier. -
~Paulina / 2020-07-06 08:46
Paczka która odesłalismy trafiła do odbiorcy uszkodzona. Była to kabina. Pudełko było rozerwane, a szkło pęknięte. Porażka
-
~Dariusz / 2020-07-05 06:50
Ostrzegam wszystkich przed DPD. Jak nie ma odbiorcy w domu, to odsyłają paczkę do nadawcy. Nie zostawiają żadnej wiadomości , że byli z paczką. Musiałem dwa razy płacić za tę samą przesyłkę. Dwa razy po 70 zł za biurko. Masakra. ZaletyŻadnych zalet. DPD jest głucha na skargi klientów. Odsyła do jakichś bliżej nie określonych spedytorów. -
~Nie polecam / 2020-07-03 21:00
Czekam na Łączkę już 2 razy zmienił się czas dostawy.
1. Od 17-18 nic.
2.19.30-20.20 też nic.
Paczki nadal nie mam a kurier bezsensownie krąży po mojej miejscowości.
Nie polecamWadyCzas dostawy.
Bezsensowne krążenie po miejscowości
Praktycznie wszystko -
~Dobek6 / 2020-07-03 20:16
Totalna porażka to już trzeci raz kiedy przeadresowywałem doręczenie paczki gdzie zaznaczyłem godzinę pomiędzy 15 a 17 a po nie dostarczeniu przesyłki sprawdziłem status i widziało że kurier odebrał paczkę z punktu do dostarczenia o 18:52 ??? i o co tu chodzi? Paczka krąży bez sensu po Wrocławiu i zero kontaktu z kurierem nawet numeru telefonu nie ma .A dzwoniąc na infolinię niczego się nie dowiesz. Polecam Lidlowi zmienić dostawcę bo tylko psuje im to opinię i jak tak dalej pójdzie to ludzie przestaną zamawiać przez sklep internetowy bo nie można nawet zlokalizować przesyłki w czasie żeczywistym.Od niedawna pojawiła się opcja dostawy przez Inpost -bardziej sprawdzony i przynajmniej można się czegokolwiek dowiedzieć na temat przesyłki bo w DPD się niczego nie dowiesz i jeszcze do tego płacisz za połączenie. -
-
~Były klient / 2020-07-03 16:42
Kurier zadzwonił 13.26,13.28 po 28sekund,kiedy 14.11 oddzwoniłam, okazało się, że paczkę oddał do punktu, otwartego do 14.poniewaz był to piątek na kolejne dni nie było możliwości odebrania paczki. Kurier powiedział że nie ma obowiązku dzwonić, i podjol próbę dostarczenia, a w domu były osoby ale nikt nie dzwonił do drzwi. Ponadto kurier przyznał ze pracuje do 16 ale nie będzie do mnie wydzwania ł. W infolinii uznali to za zgodne z regulaminem.. Ostatni raz
korzystałam z DPSWadyStosunek do klienta i podejście do kwestii tzw. podjęcia próby dostarczenia -
~Zuza / 2020-07-03 13:06
Od tygodnia nie ma aktualizacji statusu przesyłki(wysłana za granicę)Konsultanci na chacie podają sprzeczne informacje.Konsultant z obsługi międzynarodowej również nie udziela konkretnych informacji .Odnoszę wrażenie,że łaskę robi ,że wogóle udziela jakichkolwiek informacji chociaż cytuje to co można samemu sobie znaleźć.Porażka ZaletyNie widzęWadyOkropna obsługa klienta. -
~Asia / 2020-07-03 12:31
Kurier totalne dno ! Paczkę zamiast wnieść mi na 15 piętro musiałam zejść na sam parter , nawet nie pomógł zanieść mi pod windę ! Jestem wściekła -
~Producent Odzieży Medycznej / 2020-07-03 12:12
Nikomu źle nie życzę, dlatego kategorycznie odradzam usługi firmy DPD. Począwszy od obsługi około umowy (mam firmę i na nieszczęście umowę czasową, obostrzoną karami za zerwanie - wg handlowca miało być nam razem tak bezproblemowo, tanio i na czas...) po obsługę reklamacyjną, obsługę zleceń i samych kurierów, którzy nie docierają z paczkami do klientów (najczęściej status: " nie zastano pod adresem" choć klient cały dzień czekał w domu i oczekiwał paczki). Pierdylion skrajnie niekompetentnych ludzi zatrudnionych w milionie działów, a w każdym z działów ta sama polityka spychologii... Kto lubi pisać e-maile, które pozostają bez konkretnej odpowiedzi, dzwonić i czekać godzinami na połączenie, z którego wyniknie, że masz napisać e-mail, który pozostanie bez konkretnej odpowiedzi... i prowadzić ciągłą batalię z firmą kurierską - polecam szczerze - z DPD nie będzie nudy!
PS.: Już tak przywykłam do pisania z firmą DPD, że postanowiłam poświęcić czas na umieszczenie odpowiednich opinii w internecie. Mi to już nie pomoże, ale może ustrzeże innych, rozwieje wątpliwości i pomoże w dokonaniu wyboru firmy kurierskiej.ZaletyNie zauważyłam.WadyJak w opisie powyżej. -
~Aga / 2020-07-03 12:02
Tragedia.Paczka jeździ trzy dni w samochodzie i Nie jest dostarczona na infolinię sami Nie kompetentni leniwi ludzie. Nie polecam -
~Harley / 2020-07-03 11:54
We wtorek kurier,, próbował doręczyć paczke''. Mnie nie było w domu ale była moja mama siedziała w kuchni więc słyszała by pukanie do drzwi. Wiadomość o dosrarczeniu paczki dostałam o 9.26 ale byłam zajęta i nie zauważyłam a próba dostarczenia niby o 9.49 ale wydaje mi się że nawet kurier nie zapukał. Nie zadzwonił żeby poinformować o dostawie. Zadzwoniłam do firmy gdzie kazali mi znaleźć telefon do niego i jeśli coś miałaby być druga próba dostawy kolejnego dnia. Niestety kiedy zadzwoniłam do kuriera i kulturalnie zapytałam czy nie byłby w stanie podjechać jeszcze raz i co z jutrem powiedział że nie ma takiej opcji i albo mam go szukać na mieście albo odbiór osobisty bo on nie dostarcza drugi raz. Był bardzo niekulturalny powiedziałam że nie bardzo mogę bo muszę iść na szczepienie z dzieckiem jednak jego to nie obchodziło więc musiałam wybrać odbiór osobisty i prosić siostrę o podwózkę po paczkę ponieważ w to miejsce ciężko się dostać. Nie polecam WadyNiemiły kurier i niby nieudana
próba dostawy choć uważam że jej wogle nie było -
~Ostatni raz coś u was zamawialem / 2020-07-03 08:24
Noe polecam. Zmienili zasady doręczania przesyłek. 7 dni na doręczenie to u nich standard. Przesyłki z inposta do paczkomatu trafiają po 24 godzinach. ZaletyBrakWadySame wady -
~Angela / 2020-07-03 03:44
Nie polecam tej firmy kurierskiej!!!! Nie dostałam żadnej informacji kiedy paczka dostanie dostarczona po czym odesłali przesyłkę spowrotem do nadawcy nie informując mnie o tym. Co się z tym wiąże, kolejny raz musiałam pokryć koszty przesyłki -
-
~Paweł / 2020-07-02 19:11
Podejście Panów kurierów do pracy bardzo źle oceniam niedoręczanie przesyłek w system wbijane brak adresata nagminne
Najgorsza firma kurierskaZaletyBrakWadyKąbinowanie podczas doręczenia przesyłek kurier podjeżdża pod wskazany adres stoij minutę i wbija brak adresata nawet nie wychodzi z samochodu -
~Czechowice / 2020-07-02 18:37
Jedna wielka lipa jeśli chodzi o oddział Bielsko Biała z tym numerem +48512415323. Od 2ch dni oczekiwanie na odbiór paczki i lipa. Gdy dzwoni się na ten numer to kobieta mówi że to numer kuriera a tak naprawdę jest to numer office do kontaktu w sprawie apczek jak i pracy... Lipa lipa lipa nigdy więcej ZaletyBrak zaletWadyWszystko zwłaszcza kontakt -
~jhjkb hjbhinjkn / 2020-07-02 17:55
Kpina zwyczajnie. Mam dość tego, że sprzedawcy ich sobie wybierają bez negocjacji z klientem, bo "tanio". Jeszcze mi w zębach paczkę przyniosą. -
~Www / 2020-07-02 16:49
Nie szanują zawartości przesyłek, rzucają wszystkim jak popadnie (wielokrotnie dostałam coś uszkodzonego, wygiętego albo naderwanego.
Bezczelność, zero szacunku, kontakt z kurierem to naprawdę cud. Nie polecam.ZaletyBrakWadyWiększość wad
strona 487 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- nastepna »