Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12676 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Shott / 2020-09-01 14:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Złodzieje. Ukradli mi paczkę za 379zł chcą mi oddać kwotę netto tak jakby ukradli mi tylko część paczki a reszt odparował, winnych nie ma. Reklamacja 2 miesiące i jeszcze robią problemy
    Zaletydobra skutecznosć
    WadyDział reklamacji to jawna kpina i oszuści
  • ~Kaśka / 2020-09-01 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma z jaką miałam do czynienia....
    nie dość że czekałam 4 dni na przesyłkę która w rezultacie nie została doręczona a powróciła do oddziału z informacją że adresata nie zastano (co jest kompletną bzdurą!!!!od lat zamawiam na adres firmowy, gdzie firma jest czynna w godzinach 6-22) poza tym brak uzyskania nr tel do kuriera bo RODO!!!! z tym że ja muszę podawać swoje dane i tu RODO już nie obowiązuje
    Pani na infolinii niekompetentna, powtarzająca w kółko to co samemu można przeczytać na śledzeniu przesyłki
    porażka!!!!!!!w dobie takiej konkurencji nie wróżę
    przyszłości
  • ~Dar / 2020-08-31 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd dostarcz uszkodzone przesyłki i nie uznaje reklamacji,twierdząc że żle zaoakowana,tylko że fabryczne opakowanie wytrzymuje transport do sklepów a im to niewystacza
  • ~Kg / 2020-08-31 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno pod każdym możliwym wzgledem. Mieli odebrać paczkę podali ze niby zły adres odbiorcy a wszystko było Ok.
  • ~Sandra / 2020-08-31 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, dramat , dramat , dzwonią po to by powiedzieć że paczki pod dany adres nie mogą przywieść,bo to zbyt daleko od głównej drogi, bądź na wiosce w której paczka była zamawiana , zostawiają w sklepie.
  • ~Użytkownik / 2020-08-28 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DPD miał dostarczyć przesyłkę pod podany adres. Zadzwonił z informacją że czeka w jakimś miejscu. Po dojściu do wyznaczonego miejsca kuriera nie było. Nie odbiera telefonu. Zamiast dostarczać paczki pod dany adres czeka aż ktoś podejdzie gdzieś indziej.
  • ~Jola / 2020-08-28 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczy, nie zadzwońił, cały dzień zmarnowany. I te kłamstwo że była próba dostarczenia ale nie było pieniędzy. Zamawiałam wędlińę, nie zamierzam płaćić za wędlińę.
    WadyNierzetelne, kłamią, nie dzwonią na podany numer...
  • ~Edmund / 2020-08-28 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    firma DPD przywiozła przesyłkę (telewizor) za pbraniem żeby objrzyć przesyłkę trzeba najpierw kurjerowi zapłacić.
    Po rozpakowaniu okazało się że telewizor stłuczoną ma matryce. Kurier spisał protokół reklamacyjny ze względu na uszkodzenie matrycy.Zażądałem zwrotu pieniędzy i telewizor sobie zabrał. Powiedział że niema takiej opcji.
    Musiałem wejść na stroę DPD wypełnić blankiet reklamacyjny złożyłem w dniu dostawy przesyłki.
    Odpowiedzieli że złozyli do działu reklamacji. Po trzech dniach dostałem odpowiedź że przyjeli reklamacje zaznaczając
    że zgodnie z regulaminem mają 30 dni na rozpoznaie.mineły trzy tygodnie , zażądali uzupełnienia dokumentów zaznaczając
    że mają 14 dni na podjęcie decyzji to w sumie 1,5 miesiąca i sprawa się ciągnie.
    Jest to firma francuzka czy nasze państwo jest kolonią .
  • ~Krzysztof / 2020-08-28 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety tragedia. DPD Polska kradnie towar twierdzac ze zostal on zatrzymany na przejsciu granicznym. Po kosultacji z DPD UK stwierdzono ze nigdy taki fakt nie zaistnial poniewaz nie ma listu zatrzymania a oddzial w PL nagina fakty i intwrpretuje swoj tzw regulamin jak chce. Stad tez sprawa trafila na droge sadowa z ramienia firmy wysylajacej produkty.Nikomu nie polecam,raczej sie radze wystrzegac tego kuriera. Musze dac po jednej gwiazdce bo nie da sie nie doda zadnej. Ku przestrodze kazdemu.
  • ~IMPERIAL / 2020-08-28 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Po potwierdzeniu terminu odbioru, potwierdzona dodatkowo telefonicznie, przygotowałem paletę do odbioru, z zaznaczeniem że paleta czeka na dworze więc odbiór musi być dzisiejszego dnia.

    Bardzo słaba obsługa, dzwoniłem w sprawie odbioru 7 razy, za każdym razem podawali inny numer telefonu.
    Na sam koniec dostałem informację że kurier jednak nie przyjedzie.

    Odradzam DPD, nie jest to pierwsza taka sytuacja, miałem podobnych już kilka.
    ODRADZAM

    ZaletyNIE MA
    WadyNISKA JAKOŚĆ
  • ~Małgorzata / 2020-08-27 12:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczki zawsze są u nas na drugi dzień roboczy po nadaniu przez nadawce
    Zaletyszybkość działania, ceny
  • ~JarosławC / 2020-08-26 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów na to w jaki sposób oddział Opolski oraz firma traktują odbiorców.
    Jakiś czas temu czekałem na bardzo ważną przesyłkę, przez którą działania w mojej firmie musiały zostać wstrzymane. Okazało się że kurier błędnie oznaczył status paczki (czy jak to się profesjonalnie nazywa) i paczka która leżała na magazynie widniała w systemie w zupełnie innym miejscu. Pół dnia i masę straciłem na jej odzyskanie. Napisałem reklamację przez ponad 2 miesiące nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
    Dzisiaj czekałem na kolejną paczkę - z rana otrzymałem SMS-a że kurier dzisiaj podejmie próbę dostarczenia. W SMS-ie był podany numer telefonu do kuriera, oraz link do zarządzania paczką. Link co prawda działał, ale nie otrzymywałem kodu weryfikacyjnego SMS przez co nie byłem w stanie zarządzać paczką, kurier telefon miał wyłączony. W południe jak na moment włączył skontaktował się ze mną, twierdząc że nie mogę do niego podjechać i odebrać paczki. Obiecał że zadzwoni jak będzie kończył i wtedy gdzieś po drodze go złapie - oczywiście wyłączył telefon i nie zadzwonił.
    Dzwoniłem kilkukrotnie na infolinie aby zgłosić problem i poprosić o przekierowanie do punktu PickUp lub zaproponowanie innego rozwiązania, jednak rozmowa z 4 niekompetentnymi osobami nie przyniosła żadnego skutku. To absurd aby klient czekający na paczkę musiał się prosić o jej dostarczenie, a nikt nie jest w stanie rozwiązać sprawy.
    Nie polecam korzystanie z tej firmy, nigdy więcej nie zamówię towaru od sprzedawcy który będzie chciał wysyłać moje zamówienie tą firmą.
    Wadyniekompetencja pracowników, brak rozwiązań podstawowych problemów, niedziałające rozwiązania technologiczne
  • ~Jadzia3 / 2020-08-26 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    W skrócie NIE POLECAM FIRMY DPD,przesyłka nie dotarła,brak kontaktu z kurierem a jak się udało z nim porozmawiać opryskliwy i niemiły,na infolinii każdy mówi co innego
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Błażej / 2020-08-25 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy otrzymałem numer do kuriera po nadaniu paczki postanowiłem zadzwonić i potwierdzić dostarczenie przesyłki w wyznaczonych godzinach. Od samego rana wykonałem ponad 80 połączeń bez odzewua po południu juz telefon wyłączony więc ustawiłem pracę pod kuriera kiedy już czekałem Niestety kurier nie przyjechał w wyznaczonych godzinach aby doręczyć paczkę postanowiłem odebrać paczkę osobiście dzwoniąc pod numer do Warszawy Pani powiedziała że paczka jest już w magazynie w Sosnowcu gdzie Pojechałem i okazało się że paczki tam nie ma tylko jest w Olkuszu w magazynie w miejscu docelowym.Czyli ponad 80km zrobiłem tylko bo Pani się pomyliła. Tak właśnie minął pierwszy dzień z DPD
    Aż się boję jutra MASAKRA
    Może chociaż zadzwoni ktoś z przeprosinami do mnie ale raczej nie liczę na to.
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    WadyBrak kontaktu, słaba logistyka
  • ~Nat / 2020-08-25 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Domofon w moim mieszkaniu nie działa. Jest karteczka na domofonie z tą informacją, kurier oczywiście nie zadzwonił na telefon. Po jednej próbie doręczenia przesyłka trafiła do punktu pickup na drugim końcu miasta. Nie ma możliwości przekierowania przesyłki do innego punktu, np. tego znajdującego się trzy kroki od miejsca zamieszkania.
    Obsługa na infolinii zupełnie niezainteresowania udzieleniem jakiejkolwiek pomocy.
  • ~Asia / 2020-08-25 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Ważne przesyłki, z gwarancją dostarczenia są olewane. Pani na infolinii ma wszystko gdzieś, jeśli coś ważnego i pilnego to stanowczo odradzam!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność, brak kogoś kto pomoże w załatwieniu sprawy, płaci się za dostarczenie w terminie, a jest dostarczane duzo później.
  • ~Izucha / 2020-08-25 14:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzwoniłam do dpd i umówiłam się że przyjdzie kurier i wystawi formularz szkody następnego dnia owszem kurier był i stwierdził że on nie wystawia formularz szkody bo można go wysłać i wypełnić przez internet ja nadal domagała się żeby wypełnił formularz kurier wyszedł. Dzwoniłam ponownie na infolinię i dowiedziałam się że powiedziałam kurierowi że wyślę formularz przez internet chodź tak nie było porażka. Teraz będą wyjaśniać szkoda dawać.
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność i kłamstwa
  • ~Franek / 2020-08-25 14:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurierzy często nie przyjeżdżają, potem piszą, że odmowa przyjęcia lub zły adres. Totalnie popsuła się jakość DPD.
    Zaletybrak
    WadyLekceważenie klienta, a infolinia niekompetentna.
  • ~Niezadowolony / 2020-08-25 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem kuriera z DPD aby odebrał paczkę. Czekałem cały dzień (nigdzie nie wyjeżdżałem ) i nic. Następnego dnia dzwonię do DPD kiedy kurier przyjedzie i dowiaduję się, że już nie przyjedzie bo termin odbioru minął. Na pytanie dlaczego nie przyjechał wczoraj-opd. z powodu problemów serwisowych, a jak jestem zainteresowany to mam ponowić zlecenie lub zlecić nowe. Bardzo mi zależało aby paczka dotarła na czas. Na chwilę obecną ma już 3-dniowe opóźnienie.
    Firma DPD to jakaś SZOPKA!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność, niepunktualność
  • ~Louve / 2020-08-24 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak w wielu poprzednich opiniach kurier wpisuje fikcyjne godziny dostaw paczki, w których byli domownicy i mogli ją odebrać. O wszystkim dowiedziałam się dopiero od sprzedawcy w UK, tzn że nie udało się dostarczyć przesyłki i pomimo tego, że jest podany polski numer do kontaktu firma nie raczyła się ze mną skontaktować. Dowiedziałam się później, że takie powiadomienia są dodatkowo płatne.. bo przecież każdy z nas siedzi ciągle w domu i czeka na kuriera przez kilka dni.
    Ogólnie nie polecam tej firmy, robią łaskę że dostarczają przesyłki, za co się im przecież płaci. W przypadku innych firm nigdy nie występują takie problemy.
    ZaletyNie ma żadnych.
    WadyWszystkie, jakie tylko można sobie wyobrazić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12676
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8072
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7718
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4729
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064