strona 479 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- nastepna »
-
~ja / 2020-08-18 15:03
ogólnie dramat, wysłałam nowy towar do klienta, zabezpieczony i zapakowany foliami stretch, zaraz po otrzymaniu towaru klient rozpakował przesyłkę, była uszkodzona, niestety reklamacja nie została pozytywnie rozpatrzona, ponieważ "opakowanie nie było uszkodzone". Wiadomo, jak przesyłki są traktowane przez kurierów, ale wg firmy pewnie obchodzą się z nimi jak z jajkiem. Ciekawa jestem, czy są jakiekolwiek pozytywnie rozpatrzone reklamacje.
Firma umywa ręce, a my ponosimy koszty zwrotu przesyłki plus zwrot kosztów dla klienta.
Czasami warto by było uderzyć się w pierś i przyznać do błędu.
Widać, że opinie na b.niskim poziomie nie wzięły się znikąd, a firma niestety w ogóle się nimi nie przejmuje.
-
-
~sle / 2020-08-18 14:47
Termin i godzina dostawy paczki zostaje narzucona, bez możliwości przesunięcia. Kurier podejmuje tylko jedną próbę dostarczenia paczki. Potem paczka ląduje w punkcie odbioru - bez informacji ile tam będzie czekać (tylko 3 dni). Telefon kontaktowy punktu odbioru podany na stronie internetowej jest nieaktualny i obsługa jest tego świadoma. -
~Agnieszka / 2020-08-18 13:41
kurier ominął moją ulicę, mając ją po drodze, BRAK ZNAJOMOŚCI TRASY przez kuriera utrudnia klientom ALLEGRO -
~Mateusz / 2020-08-18 12:14
Jak dotąd nie miałem żadnych problemów z firmą DPD. Przesyłki po odebraniu przez kuriera następnego dnia były u mnie. Także polecam. ZaletySzybka dostawa. -
~Zarzenowana / 2020-08-18 10:56
Paczka tkwi od półtorej tygodnia mimo że z dnia na dzień ustalają sami dostawę przesyłki. Sami przekierowują bez żadnej informacji. WadyZero wyjaśnienia z ich strony, brak dostawy mimo aktualizacji na stronie, czas oczekiwania a paczki dalej nie ma mimo że niby zostanie doręczona każdego kolejnego dnia -
~Damian / 2020-08-17 21:55
Bubel, paczka tkwi w Katowicach mimo SMS i maila że będzie doręczona nie warto wydawać kasy WadyBrak informacji -
~Kaaa / 2020-08-17 19:20
Totalne dno. Radzę trzymac się z daleka od tej pseudofirmy. Niedość, ze przetrzymywali paczke ponad tydzien, to wrocila ona do nadawcy i kazali sobie jeszcze raz płacić za ponowne wyslanie???? Dno totalne -
~Siara / 2020-08-17 16:33
Opcja , plac karta, kurier nie mam terminala
Opcja , plac gotówka, kurier nie mam wydać
Szkoda nerwów i czasu !! -
-
~Brockroo / 2020-08-17 14:19
Dpd to dno i do tego jest dostawca w Smart. Allegro powinno coś z nimi zrobić! Np wywalić chociaż że smarta!
Zasugerowałem kurierowi aby nie chodził po sąsiadach, sklepach a nawet poszedł do pobliskiej wulkanizacji i nie nękał ich prośba o przechowanie dla mnie paczki (duza paczka bo 1.5metra) tylko przywiózł ja do mnie na drugi dzień bo cały dzień będę w domu. Nie chcę się przed wszystkimi wstydzić a przeciez nie poto zapłaciłem za przesyłkę żeby teraz dobrzy ludzie za darmo dla mnie paczki przechwywali. A kurier dpd do mnie no to zobaczę i już ponad tydzień nie mogę doprosić się oddania mi przesyłki a jeszcze kłamie w systemie że coś że mną ustalał. To jest grzejnik, chydraulik czeka, kasa schodzi, remont nie skończony. To jest profesjonalizm dpd - totalne dno. Nie kupuje tam gdzie kurier dpd i to samo polecam wszystkim!ZaletyBrakWadySame -
~gb / 2020-08-17 14:11
Koszmar! Nie rozumiem dlaczego ludzie zlecają tej firmie usługę. Dodzwonić się po informację nie można. Kurier gdy po kilku godzinach uzyskałam kontakt informuje, że nie ma przesyłki. Kiedy będzie nie wiadomo, ma ją przejąć inny kuriera, taką informację uzyskałam na infolinii. Nigdy więcej szkoda czasu. Zaletynie dostrzegamWadybrak profesjonalizmu kontaktu konkretnej informacji, lekceważenie klienia i brak szacunku dla jego czasu -
~Zzz / 2020-08-17 12:30
Przesylka niedostarczona bo rzekomo nikogo w domu.
Pan przez telefon informuje ze drzwi wejsciowe byly otwarte i na pewno dzwonil domofonem.
Co ciekawe kurierzy ups i inpost problemu nie mieli i ich dzwonienie domofonem bylo słychać.
Infolinia ma gdzieś i nic zrobić nie może.ZaletyJuż brak. Będę kupowac tam gdzie inny dostawca jest.WadySame. -
~Beksa / 2020-08-15 13:16
Ta firma to dno, dziwię się że jeszcze prosperuje. Miałam wczoraj otrzymać bardzo ważną przesyłkę, kurier odebrał ją rzekomo dopiero chwilę przed 18:00, przed 21:00 na historii przesyłki błyszczy komunikat że uzgodniono inny termin dostawy z odbiorcą, a żadnego kontaktu ze mną nie było że strony kuriera. Biuro obsługi to też dramat, przekazują sprzeczne informacje, typu ze była podjęta próba dostarczenia przesyłki, a nikogo nie bylo w domu, a wcale nie miało miejsca takie coś, bo na następnego maila ode mnie odpowiedział inny konsultant i napisał , że kurier nie odebrał jeszcze przesyłki ( to zgadzało się z komunikatem na śledzeniu przesyłki) ZaletyBrak!!!WadySzkoda na nich słów... -
~Firebol / 2020-08-15 08:05
Ta firma to jakaś porażka.rano dostaję maila że dziś zostanie podjęta próba dostarczenia przesyłki ( był to piątek) . Po wejściu na stronę widnieje że ustalono zmianę terminu dostawy na poniedziałek . Po telefonach dowiedziałem się że kurier z dyspozytorem ustalił sobie że jednak nie dzisiaj tylko w poniedziałek ,bo kurier ma 3 dni robocze na dostawę więc o co mi chodzi ZaletyBrakWadyPodejście do klienta -
~Patka / 2020-08-14 18:41
Nie polecam usług kurierskich z DPD...
Przyszedł mi e-mail, że przesyłka będzie dostarczona między 13:30, a 15:05. Do godziny około 18 cisza. Z ciekawości weszłam na historię paczki, a tam zaznaczone, że przesyłka dostarczona do odbiorcy o godzinie 17:30. Przesyłki nie było, dodzwonić się do kuriera to masakra. Oddzwonił po około 20 minutach, tłumacząc się, że samochód sie zepsuł, tylko to nie pierwszy raz w dodatku ten sam kurier. -
~zawiedziona / 2020-08-14 18:21
Dramat!
Szczerze nie polecam usług DPD. Brak kontaktu z kurierem, który oczywiście nie przyjeżdża i nie odpisuje na smsy ani nie odbiera telefonu. Na infolinii żadnej pomocy. Pisanie skarg nie ma sensu, bo nic nie wnoszą. Miałam już mnóstwo takich akcji, z żadną inną firmą nie ma aż tylu problemów.ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu, brak kontaktu z kurierem, brak pomocy ze strony infolinii -
~Annka / 2020-08-14 17:42
Na stronie informacja że kurier będzie między 17:42 a 19:42, po czym kurier przyjeżdża o 12 i ma pretensje że nikogo nie ma w domu. Biuro obsługi klienta twierdzi cyt " na stronie podawane są orientacyjne godziny i że to ja powinnam kontaktować się z kurierem' . Paczka została przekazana do punktu odbioru oddalonego o 6 km, nadmienię że najbliższy punkt odbioru znajduje się 300 m od prawidłowego miejsca odbioru. Biuro obsługi nie widzi żadnego problemu. Jednym słowem tragedia. Szerokim łukiem będę omijać DPD. Na nieszczęście to nie pierwszy taki numer ze strony tej firmy pocieszam się że ostatni. Nigdy więcej DPD -
-
~emi / 2020-08-14 17:15
To jakaś masakra.Nie było mnie wczoraj w domu,ale kurier w historii przesyłek podał,że "odebrał ode mnie przesyłkę". Normalnie CUDA ! Nawet do mnie nie zadzwonił.
Paczka nadal jest w domu. Straciłam dzisiaj cały dzień na telefony do DPD,gdzie poinformowano mnie,że kurier będzie o 15:30.Ale nie dojechał i nie zadzwonił.Ponownie telefon do firmy,gdzie dowiaduję się,że zlecenie zostało przełożone po weekendzie.Tak się nie traktuje klientów !!! Straciłam cały dzieńWadyLekceważenie klientów.Kurierzy nie informują o godzinach przybycia. -
~Tommey / 2020-08-14 14:43
Najgorsza firma kurierska z jaka mialem do czynienia. Uszkodzone przesylki oraz zero powiadomien z punktu pickup. Kurierzy nie wnosza tez przesylek tylko kaza schodzic na dol. makabra. nie polecam. -
~ezavv / 2020-08-14 09:55
Witam; podwykonawca firmy internetowej. Termin dostawy 13-08-2020 w przedziale czasowym 9:00 - 19:00. Brak informacji o przyczynie niewykonania usługi, brak przeprosin. Następnego dnia sms z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona lub możliwość wyboru sposobu dostarczenia, tj. zamiast dostarczenia zgodnie z zamówieniem na adres domowy odbiór w punkcie - Wrocław, ul. Drobnera 38, pomimo tego, że "pacta sum servanda". Trudno oczekiwać po firmie stanowiącej własność "rasy panuf" z masą prywatnych podwykonawców o rzetelność i jakość usługi. Ich celem jest zysk, jak najniższym kosztem (...) ZaletybrakWadynierzetelność, nieterminowość, niedotrzymywanie danego słowa - umowa zawarta nie jest realizowana należycie. -
~Ewelina / 2020-08-13 22:59
Kurier przyjechał wcześniej niż miał być o bagatela 3 h . Cóż pasowało podjechał. Dzwonił oddzwoniłam ..pretensje . Najgorszy kurier ewer . Domofon nie działa co jest zaznaczane w każdej przesyłce wszystkie firmy dostarczają DPD nie potrafi. wina zarozumiałego kuriera Sosnowiec centrum okolice . Jak kasę na zabrać to dzwoni dostosuje się . Zapłacone domofonu nie odbierzesz i klika brak klienta a ty siedzisz i czakasz . Porażka nigdy więcej ZaletyŻadnych zaletWadyKurier Sosnowiec klimontowska .
strona 479 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- nastepna »