Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12679 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aman / 2020-09-30 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kompetencji, aroganccy, wręcz chamscy kurierzy, którzy pracują za karę. Robią z ludzi za przeproszeniem IDIOTÓW, zaznaczają nieudaną próbę doręczenia, mimo, że ktoś przebywa pod wskazanym adresem i czeka na przesyłkę.
    NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG TEJ PSEUDO FIRMY KURIERSKIEJ
    Zaletybrak
  • ~Doszowo / 2020-09-30 13:02
    Ocena: 1.67 / 5
    W poniedziłek 27 września nadałam paczkę i zapłaciłam dodatkowo extra za dostarczenie jej na następny dzień do 12.00 do innego masta w Polsce . W paczce były zapakowane pierogi i ogórki - 1 słoik zabezpieczone dodtkowo folią bąbelkową . Za radą pani w punkcie okleiłąm paczkę znaczkami -" uwaga szkło" i " góra-dół " - naiwnie wierząc , że obsługa umie odcyfrować takie znaki i dostosuje się do nich . Na następny dzień , ponieważ paczka nie została dostarczona i nie było żadnej informacji , udałam się do punktu , gdzie pani zadałą pytanie do centrali , co się dzieje . Wieczorem wiedziałam tylko , że paczkę przepakowano - to znaczy , że mimo oklejenia ostrzeżeniami , ktoś rzucał nią na prawo i lewo - bo trzeba dobrze walnąć taką paczką aby ją zdemolowac . Dnia 30 września -czyli po upływie doby od deklarowanego czasu , kurier przyniósł zdemolowaną paczkę , która nie została odebrana , ponieważ zawierała po prostu groch z kapustą .Rozmawiałam z panią w punkcie co dalej i dowiedziałam się , że będę musiała paczkę odebrać i jeszcze za to zapłacić - tak się zastanawiam , 1 kwietnia czy co ?
    ZaletyJedyna zaleta - pani w punkcie obsługi starała się zrozumieć i pomóc . Współczuję pracy w takiej firmie.
    WadyAbsolutna ignorancja klienta - brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje z paczką.
    Używanie naklejek "szkło","góra-dół" absolutnie dla tej firmy nic nie znaczy i myli klienta , że firma dba o ich własność.
    Przyjmowanie znacznie zawyżonych opłat za termin dostarczenia z zamiarem niedotrzymania ich jest oszukiwaniem klienta.
  • ~Lisior / 2020-09-30 10:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem, jak nawet to opisać.
    Na stronie dpd dalej figuruje moja przesyłka jako nienadana, Ja natomiast patrzę na nią i stoi na moim biurku.
    Na pewno szybka przesyłka. Nie dostałem żadnego powiadomienia w jakich godzinach będzie, tylko, że w środę-czwartek.
    Kurier nigdy się nie zjawił, choć miał na paczce wszystko dokładnie napisane, wraz z numerem telefonu, chociaż by powiedzieć o której godzinie będzie.
    Przesyłka dotarła do innej klatki, i jeszcze z innym numerem mieszkania, niż moje. Obsługa, to było dostarczenie, bo płatność została już ukończona, gdyby nie to, że osoba, która dostała paczkę, była uczciwa, to bym tej paczki w życiu nie znalazł, a nie mam ochoty wyrzucać 400 zł w błoto, bo jakiś kurierzyna, nie chce popatrzyć i zadzwonić. To jest firma, która ma dostarczyć klientowi paczkę, a nie jakiejś obcej osobie, bez jakiekolwiek autoryzacji i mieć wywalone.
    ZaletySzybko dostarczona, do kogoś innego.
    WadyCałkowity brak jakikolwiek informacji od kuriera.
    Nie odbieranie telefonu, w celu spytania się o paczkę.
    Kurier nigdy nie przyjechał.
    Obca osoba dostała moja paczkę, bez żadnych ale.
  • ~Mag / 2020-09-30 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak maila czy informacji sms, którego dnia będzie dostarczona przesyłka. Kurier przyjeżdża, a jak kogoś nie ma w domu to się nie kontaktuje i paczka wraca do nadawcy. Miałam już kilka razy taką sytuacje. Raz z dużym gabarytem, zamówiłam kosz, informowałam, że nie będzie mnie cały czas w domu, bo okres wakacyjny. Kurier przyjechał i nie zadzwonił. Dostarczenie paczki przez to opóźnione przez 1 miesiąc. Nie rozumiem dlaczego jeszcze firmy sprzedające towary mają tego dostawcę w ofercie. Ja już nigdy nie skorzystam.
    WadyOlewka na klienta i firmy sprzedające towary. Nie interesuje firmy DPD dostarczenie towaru do klienta.
  • ~As / 2020-09-30 00:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka dotarła w terminie w jakim spodziewałem się. Otrzymałem powiadomienie smsem z linkiem że dzisiaj będzie dostarczona paczka i że mogę zmienić miejsce dostarczenia w ciagu ok. 2godz.
    Po tym czasie kolejny mail że kurier i tutaj imię i nr tel. dostarczy przesyłkę w godzinach 16,45-19.
    Przyjechałem szybciej z pracy żeby być przed 16,45, wszedłem na pocztę i oczom nie wierzę bo jest email że kurier był przed 16 i nie odebrałem paczki.
    Zadzwoniłem pod podany nr i po kilku próbach odebrał tel. i poinformował mnie że zawiózł ja do punktu i mogę ją sobie odebrać, że jeszcze zdążę bo on skończył pracę.
    W historii paczki są 2 próby dostarczenia przed 16ta i o 16,20, tego samego dnia, czyli gdybym nie odebrał jej z punktu to zostałaby odesłana.
    Nawet nie dzwonią tak jak inne firmy gdzie mogą zostawić przesyłkę albo o której ktoś będzie.
    Dopóki będą ludzie wysyłający przez tą firmę paczki to tak bedzie.
    Ja już więcej nie skorzystam, i nie kupię nic od kogoś kto wysyła przez nich.



    ZaletyBrak
    WadyPiszą w emailu w jakich godzinach bedzie dostarczenie przesyłki a kurier przyjezdża wczesniej i w historii zaznacza że 2razy była próba dostarczenia przesyłki, nie ja mam uganiać się za paczką a oni mają ją dostarczyć, choćby zostawić u sąsiada ale najpierw zadzwonić. Pełna ignorancja
  • ~Niezadowolona / 2020-09-29 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal!! Przesyłka została całkowicie zniszczona w transporcie mimo iż była informacja że towar wrażliwy. Na liście przewozowym informacja że jest to laptop A mimo to do odbiorcy trafił całkowicie zniszczony , połamany, uszkodzony mechanicznie!!!!
  • ~Paweł / 2020-09-29 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Opiszę Wam moje perypetie z tą firmą.
    Kupiłem łóżko do sypialni w firmie BUG MEBLE. Proces samego zakupu i wysyłki przebiegał wrecz wzorowo.
    Kurier dostarczył przesyłkę ,która już w momencie odbioru wyglądała dziwnie. Z uwagi na wielkie gabaryty opakowania jedna strona był oblepiona taśmą DPD. Niestety nie miałem też czasu aby odpakować te wielkie pudła od razu. Kurier poinformował mnie że na protokół szkody ma czas nawet do trzech dni.Tu ciekawostka zgodnie z tym jak informuje DPD czas na złożenie protokołu po dostarczeniu przesyłki to 7 (słownie: siedem dni kalendarzowych). Łóżko było uszkodzone co stwierdziłem tego samego wieczora w dniu dostarczenia. Proces odpakowywania starannie sfotografowałem krok po kroku. Same uszkodzenia też. Wysłałem reklamację do producenta a ten dalej do DPD. Otrzymałem odmowę bo protokół spisany został dnia następnego. Powołałem się na rozmowę na infolinii gdzie jasno wskazują 7 dni kalendarzowych a mimo to ponowna odmowa. Chodziło mi o symboliczne normalne załatwienie sprawy tym czasem okazali się dziadami i wykorzystują fakt, iż jako jedyni obsługują wielkogabarytowe przesyłki. od tej chwili nie korzystam z ich usług.
    Przestrzegam k
    Zaletyżadnych
    Wadybrak szacunku dla klienta i jawne oszukiwanie oraz postępowanie wbrew własnemu regulaminowi. Czyt. Czas na złożenie protokołu szkody o jakim informują na infolinii.
  • ~Aneta / 2020-09-29 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam doczynienia. Próba zmiany terminu przesyłki (zaakceptowana na stronie internetowej firmy) była daremna, mimo, że dokonana kilka godzin przed planowanym doręczeniem. Przez 3 kolejne dni brak wieści o kolejnym terminie doręczenia - dopiero po trzykrotnych monitach w Biurze Obsługi Klienta kurier łaskawie zostawił przesyłkę (nie wiedzieć czemu) w punkcie pick-up, zamiast dostarczyć do adresata. Porażka, NIE POLECAM !!!
    WadyNie dochowywanie terminów, bark powiązania realizacji na stronie internetowej oraz w praktyce
  • ~Sojur / 2020-09-29 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy nie kontaktują się z klientami, nie próbują dostarczyć przesyłki po czym dostaje powiadomienie, że nie udało się jej dostarczyć ponieważ byłem nieobecny, kiedy przez cały dzień siedziałem w domu.
  • ~Natalia / 2020-09-29 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Kurier po raz kolejny twierdzi ze mu NIE WOLNO ! Wychodzić pod drzwi klienta i zostawia mi paczkę pod klatka - nic by nie było ale jestem w 9 miesięcy ciąży a paczka leży do wieczora i czeka aż mąż ja wniesie.
    Pozostawienie pod drzwiami klienta również nie
    Powoduje kontaktu i możliwości zarażania Covid 19 !

    Kto odpowie za koszt jeśli przesyłka zostanie skradziona !? A kto odpowie za moje dane osobowe które leżą przed klatka ?
  • ~tomek / 2020-09-28 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjechał w normlanym terminie, ale nikogo nie było w domu, więc nawet nie zadzwonił i nie powiadomił, że przyjechał z paczką, więc paczka wróciła do nadawcy po 3 dniach. Zadzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że kurierzy dpd nie kontaktują się z odbiorcami.1
  • ~Marzena / 2020-09-28 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra brak możliwości płacenia kartą mimo iż taką wybrałam przesylka powinna dotrzeć w piatek poczym kurier dzwoni ze przyjedzie za godzinę a przyjeżdża w poniedzialek co to ma byc w ogole kpina totalna z klientów
    ZaletyBrak
    Wady100%
  • ~Irek / 2020-09-26 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 24 września zamówiłem kuriera do odbioru przesyłki dla klienta w Warszawie. Dotyczyło odesłania sprzętu elektronicznego na gwarancji i na koszt serwisu.

    W trakcie rozmowy zostałem poinformowany że kurier odbierze przesyłkę w dniu następnym w piątek 25 września w godzinach 8-12.
    Ok godziny 13:30 zadzwoniłem ponownie na infolinię 801400373 z zapytaniem kiedy będzie kurier ponieważ musiałem iść do pracy. Otrzymałem informacje że powinien być do godz 14.

    Około godziny 14:40 w końcu kurier dotarł. Popatrzył na przesyłke i powiedział że pójdzie do samochodu sprawdzić czy ma listy przewozowe bo nic o nich nie wie.

    Ku mojemu zdumieniu kurier wsiadł do samochodu i odjechał bez słowa!!!

    Zadzwoniłem po raz trzeci na infolinie. Ale niestety zostałem zignorowany. Nie otrzymałem żadnej informacji. Złośliwie i celowo byłem przetrzymywany na czekaniu. Po czym tzw. „konsultantka” rozłączyła się.

    Nikt nie oddzwonił do mnie z jakąkolwiek informacją. Nie wiedziałem czy mam jeszcze czekac w domu, czy kurier będzie następnego dnia itd. Do teraz (sobota) nie ma żadnej informacji i usługa jest niezrealizowana….

    Nie dosyć, że spóźniłem się do pracy to jeszcze zostałem narażony na koszty wydzwaniania na infolinie.

    Na podstawie poziomu obsługi stwierdzam ze kultura pracowników tej firmy jest niższa niż bydła w oborze.
    Kultury zero, zero zainteresowania klientem. Zero kompetencji. Zero pomocy. Za co bierzecie pieniądze??
    Firma która trzeba omijać szerokim łukiem!!
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury, brak kompetencji, zero nastawienia na klienta, arogancja, itd.
  • ~piotr / 2020-09-25 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nikomu nie plecam , paczka przelezala pare godzin na schodach klatki schodowej ,a wewnatrz poobijanego kartonu , polamany i uszkodzony CD YAMAHA
  • ~Magdalena / 2020-09-25 12:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy kurier jaki kiedykolwiek dostarczał mi paczki ????????????????Przyjezdza już od jakiegoś czasu zawsze miły sympatyczny taki życiowy gość zawsze poczeka jak jest jakiś poślizg w sensie jak nie ma mnie w domu albo lecę jak szalona po kasiorke bo bankomat nie wyplacil ???? Odbiera zawsze tel i można się z nim normalnie dogadać co do odbioru, naprawdę gorąco polecam ,wolała bym żeby wiedział o tym jego pracodawca i docenił kogo na, ale pewnie tu nie zagląda ???? ale jakby może kiedyś to chodzi mi o Pana Darka skrót Jc4. NAJLEPSZY KURUER !!!!!
    ZaletyZarąbisty kurier
    WadyŻadnych wad
  • ~Włodzimierz / 2020-09-25 12:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Po raz pierwszy spotkałem się z takim traktowaniem odbiorcy.Zazwyczaj kurierzy są całkiem sympatycznymi ludźmi ale, niestety nie ten.Przesyłką( wiele kartonów )zastawia mi drzwi wejściowe do magazynu i nie reaguje na żadne prośby czy uwagi. Pół biedy gdy jestem na zewnątrz, bo wtedy mogę poprzestawiać kartony ale najczęściej jestem w środku a wtedy muszę po kogoś dzwonić aby mnie " odkopał " bo sam nie mogę się wydostać ( drzwi od magazynu otwierają się na zewnątrz ). Teraz gdy słyszę, że coś dzieje się na zewnątrz to pędzę do drzwi aby znowu nie zostać zamurowany.Jestem tak zdegustowany zachowaniem tego człowieka, że zastanawiam się czy nie prosić moich kontrahentów aby nadawali przesyłki przez inną firmę kurierską. Sprawa dotyczy kuriera obsługującego ul. kolejową 15/17 w Warszawie.Ja mam prawie siedemdziesiąt lat i nie mam już sił i chęci aby " walczyć " z tym człowiekiem. Bardzo bym chciał, aby ktoś w DPD zareagował na tą sytuację.
    P.S.
    Ciekaw też jestem,kto ewentualnie odpowiada za zaginioną paczkę, jeśli towar rzucony jest poza teren magazynu.
    ZaletyW ogóle był łaskawy dostarczyć towar.
    WadyJak w opisie a oprócz tego socjopatyczne podejście do klienta.
  • ~przemo / 2020-09-25 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bieda.... Przesyłka zamówiona z płatnością kartą. Dwa dni pod rząd ten sam kurier bez czytnika. Dwa dni towar nie przekazany.
    Wadybrak możliwości płacenia kartą, mimo, że wskazane, że będzie płatność kartą.
  • ~Kasoa / 2020-09-24 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU to jest śmieszne kurier miał być po paczkę w poniedziałek i zbywał mnie codziennie że będzie jutro w czwartek zadzwoniłam to firmy DPD i stwierdzili że kurier anulował zlecenie ... Przecież to jest śmieszne że kurier sam sobie może zlecenia anilowac. Śmiechu warte... Co tam się dzieje. Nikomu nie. Polecam tej firmy
    ZaletyZalet żadnych nie posiadają.
  • ~były klient / 2020-09-24 11:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, możliwość płatności kartą - bujda na resorach i kłamstwo, brak możliwości skontaktowania się z kurierem, telefon informujący z przed drzwi same kłopoty.
    Zaletybrak
  • ~Katarzyna / 2020-09-24 09:19
    Ocena: 1.00 / 5


    OSTRZEGAM I ODRADZAM DPD !

    Omijać jak wirusy i pleśn !

    Odradzam i będę odradzał wszystkim znajomym i firmom z którymi współpracuję.

    Z własnego doświadczenia - DPD to nierzetelna, oszukująca klientów i narażająca na dodatkowe koszty pseudo firma doręczeniowa.

    Mimo pobranych pieniędzy nie doręczają przesyłek, kłamią-oszukują klientów i biorą kasę za "niewykonanie" zlecenia.

    Z mojego doświadczenia (i jak widzę w komentarzach, nie tylko mojego) wysnułem jeden wniosek-

    DPD ordynarnie i celowo OSZUKUJE ludzi !

    Kurierzy nie przyjeżdżają na adres doręczenia, a w mailach w aplikacji informacyjnej DPD łżą, że kurier był... i nikogo nie zastał.
    Brzmi znajomo ?
    Ilu z Was tak oszukali ?
    ... widzę las rąk w komentarzach i opiniach.
    Ludzie którzy zapłacili za doręczenie, trzy dni z rzędu robieni są w narząd służący prokreacji...

    Wydaje się, że polityką firmy DPD jest pobieranie pieniędzy za doręczenie i zmuszanie klientów do odbioru przesyłki z magazynów firmy.

    Celowe działanie, którego firma jest świadoma, feed back płynie od klientów dzwoniących na infolinię.

    Podany przez DPD w mailu, telefon do kuriera, w celu uzyskania informacji o terminie doręczenia, informuje, że: "NIE przyjmuje połączeń PRZYCHODZĄCYCH" !!!


    Nikt nie odbiera, bo kurierzy DPD nie pojawiają się nawet z paczkami pod adresami doręczeń.

    Ciężko nie mieć wrażenia, że firma doskonale wie o tym fakcie
    (ja dzwoniłem 4 razy, aby uzyskać jakiekolwiek informacje o swojej przesyłce - nadaremno)

    Jest to celowe działanie DPD, moim zdaniem mające znamiona OSZUSTWA.

    Oto numer (rzekomo) kuriera:
    tel: 798 095 584

    Powodzenia w połączeniu w celu uzyskaniu jakiejkolwiek informacji. Po ktorymś razie odebrał, ale po głosie słychac było jak drwi ze mnie i tak to zarabiaja na nas!!!
    Czy ktos może tu pomóc. Rzecznik praw konsumenta???

    Infolinia/help desk DPD informuje, że oni też nie mogą skontaktować się z własnym kurierem i... NIC NIE MOGĄ"
    Brawo DPD !

    Help desk ?
    Kpina z Klientów.

    Serdecznie odradzam wysyłanie czegokolwiek DPD.
    Korzystajcie z innych firm.

    Wszyscy lepsi od DPD !

    - DHL, UPS, FedEx, nie mają problemu z kontaktem z klientem i z doręczeniem przesyłek.

    Jedna gwiazdka oceny dla DPD, to o jedną gwiazdkę za dużo.

    Unikać i piętnować takich cwaniaków.




    ZaletyZeby firma w końcu zakończyła swoją działalność i nie oszukiwali dalej ludzi!!!!
    Wadyopisane wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12679
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7719
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065