WadyNierzetelne, kłamią, nie dzwonią na podany numer...
strona 477 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- nastepna »
-
~Jola / 2020-08-28 17:04
Nie dostarczy, nie zadzwońił, cały dzień zmarnowany. I te kłamstwo że była próba dostarczenia ale nie było pieniędzy. Zamawiałam wędlińę, nie zamierzam płaćić za wędlińę. -
-
~Edmund / 2020-08-28 16:44
firma DPD przywiozła przesyłkę (telewizor) za pbraniem żeby objrzyć przesyłkę trzeba najpierw kurjerowi zapłacić.
Po rozpakowaniu okazało się że telewizor stłuczoną ma matryce. Kurier spisał protokół reklamacyjny ze względu na uszkodzenie matrycy.Zażądałem zwrotu pieniędzy i telewizor sobie zabrał. Powiedział że niema takiej opcji.
Musiałem wejść na stroę DPD wypełnić blankiet reklamacyjny złożyłem w dniu dostawy przesyłki.
Odpowiedzieli że złozyli do działu reklamacji. Po trzech dniach dostałem odpowiedź że przyjeli reklamacje zaznaczając
że zgodnie z regulaminem mają 30 dni na rozpoznaie.mineły trzy tygodnie , zażądali uzupełnienia dokumentów zaznaczając
że mają 14 dni na podjęcie decyzji to w sumie 1,5 miesiąca i sprawa się ciągnie.
Jest to firma francuzka czy nasze państwo jest kolonią .
-
~Krzysztof / 2020-08-28 15:34
Niestety tragedia. DPD Polska kradnie towar twierdzac ze zostal on zatrzymany na przejsciu granicznym. Po kosultacji z DPD UK stwierdzono ze nigdy taki fakt nie zaistnial poniewaz nie ma listu zatrzymania a oddzial w PL nagina fakty i intwrpretuje swoj tzw regulamin jak chce. Stad tez sprawa trafila na droge sadowa z ramienia firmy wysylajacej produkty.Nikomu nie polecam,raczej sie radze wystrzegac tego kuriera. Musze dac po jednej gwiazdce bo nie da sie nie doda zadnej. Ku przestrodze kazdemu. -
~IMPERIAL / 2020-08-28 14:23
Po potwierdzeniu terminu odbioru, potwierdzona dodatkowo telefonicznie, przygotowałem paletę do odbioru, z zaznaczeniem że paleta czeka na dworze więc odbiór musi być dzisiejszego dnia.
Bardzo słaba obsługa, dzwoniłem w sprawie odbioru 7 razy, za każdym razem podawali inny numer telefonu.
Na sam koniec dostałem informację że kurier jednak nie przyjedzie.
Odradzam DPD, nie jest to pierwsza taka sytuacja, miałem podobnych już kilka.
ODRADZAM
ZaletyNIE MAWadyNISKA JAKOŚĆ -
~Małgorzata / 2020-08-27 12:04
Paczki zawsze są u nas na drugi dzień roboczy po nadaniu przez nadawce Zaletyszybkość działania, ceny -
~JarosławC / 2020-08-26 16:34
Brak mi słów na to w jaki sposób oddział Opolski oraz firma traktują odbiorców.
Jakiś czas temu czekałem na bardzo ważną przesyłkę, przez którą działania w mojej firmie musiały zostać wstrzymane. Okazało się że kurier błędnie oznaczył status paczki (czy jak to się profesjonalnie nazywa) i paczka która leżała na magazynie widniała w systemie w zupełnie innym miejscu. Pół dnia i masę straciłem na jej odzyskanie. Napisałem reklamację przez ponad 2 miesiące nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Dzisiaj czekałem na kolejną paczkę - z rana otrzymałem SMS-a że kurier dzisiaj podejmie próbę dostarczenia. W SMS-ie był podany numer telefonu do kuriera, oraz link do zarządzania paczką. Link co prawda działał, ale nie otrzymywałem kodu weryfikacyjnego SMS przez co nie byłem w stanie zarządzać paczką, kurier telefon miał wyłączony. W południe jak na moment włączył skontaktował się ze mną, twierdząc że nie mogę do niego podjechać i odebrać paczki. Obiecał że zadzwoni jak będzie kończył i wtedy gdzieś po drodze go złapie - oczywiście wyłączył telefon i nie zadzwonił.
Dzwoniłem kilkukrotnie na infolinie aby zgłosić problem i poprosić o przekierowanie do punktu PickUp lub zaproponowanie innego rozwiązania, jednak rozmowa z 4 niekompetentnymi osobami nie przyniosła żadnego skutku. To absurd aby klient czekający na paczkę musiał się prosić o jej dostarczenie, a nikt nie jest w stanie rozwiązać sprawy.
Nie polecam korzystanie z tej firmy, nigdy więcej nie zamówię towaru od sprzedawcy który będzie chciał wysyłać moje zamówienie tą firmą.Wadyniekompetencja pracowników, brak rozwiązań podstawowych problemów, niedziałające rozwiązania technologiczne -
~Jadzia3 / 2020-08-26 09:27
W skrócie NIE POLECAM FIRMY DPD,przesyłka nie dotarła,brak kontaktu z kurierem a jak się udało z nim porozmawiać opryskliwy i niemiły,na infolinii każdy mówi co innego ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Błażej / 2020-08-25 19:04
Gdy otrzymałem numer do kuriera po nadaniu paczki postanowiłem zadzwonić i potwierdzić dostarczenie przesyłki w wyznaczonych godzinach. Od samego rana wykonałem ponad 80 połączeń bez odzewua po południu juz telefon wyłączony więc ustawiłem pracę pod kuriera kiedy już czekałem Niestety kurier nie przyjechał w wyznaczonych godzinach aby doręczyć paczkę postanowiłem odebrać paczkę osobiście dzwoniąc pod numer do Warszawy Pani powiedziała że paczka jest już w magazynie w Sosnowcu gdzie Pojechałem i okazało się że paczki tam nie ma tylko jest w Olkuszu w magazynie w miejscu docelowym.Czyli ponad 80km zrobiłem tylko bo Pani się pomyliła. Tak właśnie minął pierwszy dzień z DPD
Aż się boję jutra MASAKRA
Może chociaż zadzwoni ktoś z przeprosinami do mnie ale raczej nie liczę na to.ZaletyNa chwilę obecną brakWadyBrak kontaktu, słaba logistyka -
-
~Nat / 2020-08-25 16:41
Domofon w moim mieszkaniu nie działa. Jest karteczka na domofonie z tą informacją, kurier oczywiście nie zadzwonił na telefon. Po jednej próbie doręczenia przesyłka trafiła do punktu pickup na drugim końcu miasta. Nie ma możliwości przekierowania przesyłki do innego punktu, np. tego znajdującego się trzy kroki od miejsca zamieszkania.
Obsługa na infolinii zupełnie niezainteresowania udzieleniem jakiejkolwiek pomocy.
-
~Asia / 2020-08-25 16:28
Totalne dno. Ważne przesyłki, z gwarancją dostarczenia są olewane. Pani na infolinii ma wszystko gdzieś, jeśli coś ważnego i pilnego to stanowczo odradzam!!!!! ZaletyBrakWadyNiesłowność, brak kogoś kto pomoże w załatwieniu sprawy, płaci się za dostarczenie w terminie, a jest dostarczane duzo później. -
~Izucha / 2020-08-25 14:37
Dzwoniłam do dpd i umówiłam się że przyjdzie kurier i wystawi formularz szkody następnego dnia owszem kurier był i stwierdził że on nie wystawia formularz szkody bo można go wysłać i wypełnić przez internet ja nadal domagała się żeby wypełnił formularz kurier wyszedł. Dzwoniłam ponownie na infolinię i dowiedziałam się że powiedziałam kurierowi że wyślę formularz przez internet chodź tak nie było porażka. Teraz będą wyjaśniać szkoda dawać. ZaletyBrakWadyNiesłowność i kłamstwa -
~Franek / 2020-08-25 14:29
Kurierzy często nie przyjeżdżają, potem piszą, że odmowa przyjęcia lub zły adres. Totalnie popsuła się jakość DPD. ZaletybrakWadyLekceważenie klienta, a infolinia niekompetentna. -
~Niezadowolony / 2020-08-25 11:55
Zamówiłem kuriera z DPD aby odebrał paczkę. Czekałem cały dzień (nigdzie nie wyjeżdżałem ) i nic. Następnego dnia dzwonię do DPD kiedy kurier przyjedzie i dowiaduję się, że już nie przyjedzie bo termin odbioru minął. Na pytanie dlaczego nie przyjechał wczoraj-opd. z powodu problemów serwisowych, a jak jestem zainteresowany to mam ponowić zlecenie lub zlecić nowe. Bardzo mi zależało aby paczka dotarła na czas. Na chwilę obecną ma już 3-dniowe opóźnienie.
Firma DPD to jakaś SZOPKA!!!!ZaletyBrakWadyNiesłowność, niepunktualność -
~Louve / 2020-08-24 21:33
Jak w wielu poprzednich opiniach kurier wpisuje fikcyjne godziny dostaw paczki, w których byli domownicy i mogli ją odebrać. O wszystkim dowiedziałam się dopiero od sprzedawcy w UK, tzn że nie udało się dostarczyć przesyłki i pomimo tego, że jest podany polski numer do kontaktu firma nie raczyła się ze mną skontaktować. Dowiedziałam się później, że takie powiadomienia są dodatkowo płatne.. bo przecież każdy z nas siedzi ciągle w domu i czeka na kuriera przez kilka dni.
Ogólnie nie polecam tej firmy, robią łaskę że dostarczają przesyłki, za co się im przecież płaci. W przypadku innych firm nigdy nie występują takie problemy.ZaletyNie ma żadnych.WadyWszystkie, jakie tylko można sobie wyobrazić. -
~Arkadiusz / 2020-08-24 16:00
Na stronie dwie próby doręczenia a najlepsze że w tych dniach byłem w domu na home office. Paczka wróciła do nadawcy a koszty przesyłki oczywiście leżą po mojej stronie. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Jerzy / 2020-08-24 15:47
Nigdy już nie skorzystam z DPD najgorsze DNO!!! Nie mają terminali,nie maja pieniędzy do wydania,a jak maja to w samochodzie a chodzić im sie nie chce drugi raz po pieniądze. ZaletyŻadnychWadyWszystkie jakie mogą mieć kurierzy! -
-
~Andrzej / 2020-08-24 11:10
Gdy dowiaduję się, że przesyłkę ma dostarczyć DPD to już czarno widzę. Same kłopoty. Raz kurier miał zepsuty terminal, drugi raz nie miał terminala, ostatni miał być miedzy 11.30 a 12,30, przyjechał ponad godzinę wcześniej - nie było mnie w domu.Odwózł paczkę do punktu odbioru. Poza tym otrzymałem zły numer do kuriera. Dno, dno, dno! ZaletyŻadnych.WadyWszystko, co możliwe -
~s S / 2020-08-24 09:49
Kurier bardzo niemiły - dostarczył paczkę uszkodzoną chciałem protokół, stwierdził ze przyjedzie następnego dnia roboczego i tak się nie stało sam zdecydował o losach paczki najpierw że mnie nie było w domu a później odmowa przyjęcia paczki - zwrot do nadawcy ZaletybrakWady- kurier niemiły
- sam decyduje o losach paczki -
~Wojciech / 2020-08-22 16:16
W dniu 21.08.2020 kurier przywiózł mi poczuje do odbioru ,chciałem zapłacić kartą ale kurier oznajmił mi ,że mogę opłacić tylko gotówką,której nie posiadałem ale mówiłem ,że po drodze wezmę z bankomatu nie zgodził się,więc spytałem kiedy mogę ów paczke mogę odebrać powiedział jutro a jutro ciągnie się w nieskończoność .Taką to jest firma ! WadyNiesłowność. -
~Karaoglu / 2020-08-22 14:18
Witam
Wyslalam paczke z UK do PL do odbiorcy doszla paczka ale nie ta co wyslalam czyli zawartosc , karton i podrobili dane na paczce ja opisalam swoja paczke markerem a przyszla z naklejka i wydrukowane dane . Oczywiscie zglosilam ten problem i dostalam odpowiedz ,, Przesyłka została doręczona zgodnie z danymi wskazanymi na liście przewozowym " zadnej reklamacji nie dostalam ich nie obchodzi to ze zawartosc jest inna uwazajcie na tą firme zebym mogla to dalabym 0 a nie gwiazdke jedna .
strona 477 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- nastepna »