Nie bawię się zazwyczaj w pisanie na internecie opinii. Jednak trudno się powstrzymać, gdy się jest nieustannie oszukiwanym przez tą firmę. Po raz 3 biorę wolne w pracy i siedzę cały dn w domu. A po południu dostaję mejla z informacją, że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem... Firmy nie obchodzi ten fakt, usłyszałam nawet, że 'może zasnęłam i nie słyszałam domofonu"... Innym razem kurier zaznaczył moją nieobecność bo napisałam mu, że będę od około , w rezultacie byłam pół godziny wcześniej. Więc z automatu wpisał, że mnie nie zastał... DNO.
Zaletybrak
Wadyoszuści
~Piotr / 2020-09-07 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Wnioski wyciągnięte podczas długofalowej współpracy.
Firma DPD to nieuczciwość i krętactwo w czystej odsłonie.
Kurierzy specjalnie nie posiadają przy sobie protokółów zwrotu gdyż to jest główna podstawa roszczenia zwrotu poniesionych kosztów.Po próbie prośby o dostarczenie protokołu usłyszycie żeby zgłosić reklamację online, a później Pan z reklamacji po miesiącu odpisze , że powinno być zgłoszone przy kurierze i koło się zamyka.
Także złodzieje !!!! omijajcie współprace bo w razie zwrotu /reklamacji z góry jesteście przegrani.
~Konrad / 2020-09-07 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Wykupienie ubezpieczenia nic dla tej firmy nie znaczy. Jedna na trzy przesyłki trafia do klienta w nienaruszonym stanie. Reklamacje odrzucają nawet jeśli po opakowaniu na pierwszy rzut oka nie było widać uszkodzeń.
Raz nawet wysłaliśmy małego pustaka do siedziby firmy. Doszedł, obtłuczony i popękany :D
ZaletyCena
WadyNIC
~Emilia / 2020-09-07 11:37
Ocena: 1.67 / 5
Według mnie to najgorsza firma kurierska. Doręczanie przesyłek wygląda ostatnio tak (bo jest epidemia): Przesyłka z apteki leżała nie wiem jak długo w pełnym słońcu, temperatura w cieniu 30+ i na dodatek pies ją obsikał(obcy zapach),Mieszkam w domu jednorodzinnym, kurier nie raczy podejść kilka kroków i zastukać do drzwi tylko zostawia przesyłki (wszystkie jakie otrzymałam od kwietnia) na ścieżce, na jałowcu płożącym ,wrzoścu. Próbowałam złożyć telefonicznie reklamację ale nie udało mi się bo telefonicznie nie przyjmują a mailowo tylko biznesowi,indywidualny klient nie ma takich możliwości.
Zaletyżadnych
~Iza / 2020-09-04 02:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Byłam zmuszona przekierowac paczkę do miejsca pracy w sąsiednim mieście. Kurier przez tel zapewnił że tak bedzie. Potwierdziłam adres, nr tel... Na drugi dzien nic się nie wydarzyło. Żadnego kontaktu. W kolejnym dniu rano okazało się że paczka została odesłana ze względu na nieprawidłowy adres. Grunt że paczkę powozili a ze nie dostarczyli - co tam. Za to kasa się zgadza
~INGA / 2020-09-03 23:20
Ocena: 2.50 / 5
Skandal, dwukrotnie składana reklamacja na brak odbioru zużytego sprzętu podczas dostawy nowego. Obiecanki, że kurier dojedzie, nie wspominam o fakcie, że ma tylko kawałek od siedziby dpd do mnie... Nierzetelność, brak odpowiedzialności i postawa totalnie antykliencka...
~Ela / 2020-09-03 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, brak kontaktu z kurierem. Dostawa w godzinach pracy, gdyby kurier skontaktował się że mną to przyjechałabym odebrać, żadnych wiadomości gdzie mam odebrać. Paczkomaty biją was na całego. Każdy zrezygnuje z takich usług.
ZaletyBrak
WadyWw
~Mari / 2020-09-03 14:29
Ocena: 1.33 / 5
Palety są dostarczane z opóźnieniem lub w ogóle. Nie ma żadnych konkretnych informacji gdzie znajduje się paleta. Brak zmiany statusu palety nawet przez 7 dni. Brak informacji i powodów dlaczego paleta nie wyrusza z oddziału, dlaczego następuję zwrot. Wpisują w system informacje kompletnie odwrotne niż na liście przyklejonym do palety. Odysłanie na mail cc@dpd.com.pl z którego nigdy nikt nie odpisuje zwrotnie. Wymigiwanie się 14 dnioma dostarczenia palety o których brak mowy w żadnym z cenników. Tragedia!!
~Sylwia / 2020-09-03 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy robią co chcą, nie dostarczają przesylek, a potem trzeba samemu odbierac z punktów!
Szkoda słow. Infolinia jeszcze gorsza, nie da się digadać I nie chcą przyjąć reklamacji.
ZaletyBRAK
WadyZa duzo zeby wymieniac
~Maciej / 2020-09-03 09:02
Ocena: 1.67 / 5
Podobno dwa dni pod rząd kurier próbował dostarczyć przesyłkę i nikogo nie zastał, a ja byłem w domu! Nic dodać nic ująć! Zero kontaktu i natychmiastowy zwrot do nadawcy! ODRADZAM DPD!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
~Kjhh / 2020-09-02 18:04
Ocena: 2.33 / 5
Zadzwoniłem do kuriera o 9.20 powiedział mi że będzie za max 1.5 h 4 h po tym powiedział mi że bę dzieł umnie 15 16 też go nie było teraz jak to pisze jest 18 i jak do niego dzwonię to nie odbiera
~Anonim / 2020-09-02 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Czekam od wczoraj na paczkę która właśnie wczoraj (01.09.2020) miała do mnie dotrzeć po czym wchodzę w śledzenie paczki i zobaczyłem że zmieniono datę na dzisiaj (02.09.2020) i żadnego telefonu nic od kuriera ani gdzie jest ani za ile i kiedy będzie.
Wystawiam firmie DPD opinie bardzo złą.
~Wojciech / 2020-09-01 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Zrobiłem model w żarówce (praca zajęła mi ok 1 miesiąc) i wysłałem firmą kurierską DPD. Zapłaciłem za przesyłkę, ubezpieczając od wypadku. Przesyłka dotarła do odbiorcy w stanie szczątkowym, w związku z czym odbiorca odmówił odebrania kawałków szkła. Firma kurierska przetransportowała żałosne szczątki do mnie, żądając ponownie opłaty za transport. Uważam, że jeśli bierze się odpowiedzialność za transport przesyłek mogących zawierać kruche i delikatne przedmioty, należy właściwie obchodzić się z nimi. Czego w tej firmie nie ma. Zdecydowanie odradzam korzystania z usług DPD.
ZaletyBrak
WadyTotalny brak kompetencji
~Grażyna / 2020-09-01 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Co to za firma?!!!?? Że nikt się tym nie zainteresuje. Dwa tygodnie czekam aż łaskawie kurier zabierze ode mnie paczkę i nic!!!!! Siedzę w pracy całymi dniami i czekam, a oni tylko wysyłają wiadomości że nikogo nie zastali!!!!!!!
ZaletyBrak!!!!
WadyZAKŁAMANIE I SPYCHOLOGIA!!!!!!!
~Shott / 2020-09-01 14:05
Ocena: 3.00 / 5
Złodzieje. Ukradli mi paczkę za 379zł chcą mi oddać kwotę netto tak jakby ukradli mi tylko część paczki a reszt odparował, winnych nie ma. Reklamacja 2 miesiące i jeszcze robią problemy
Zaletydobra skutecznosć
WadyDział reklamacji to jawna kpina i oszuści
~Kaśka / 2020-09-01 08:40
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma z jaką miałam do czynienia....
nie dość że czekałam 4 dni na przesyłkę która w rezultacie nie została doręczona a powróciła do oddziału z informacją że adresata nie zastano (co jest kompletną bzdurą!!!!od lat zamawiam na adres firmowy, gdzie firma jest czynna w godzinach 6-22) poza tym brak uzyskania nr tel do kuriera bo RODO!!!! z tym że ja muszę podawać swoje dane i tu RODO już nie obowiązuje
Pani na infolinii niekompetentna, powtarzająca w kółko to co samemu można przeczytać na śledzeniu przesyłki
porażka!!!!!!!w dobie takiej konkurencji nie wróżę
przyszłości
~Dar / 2020-08-31 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Dpd dostarcz uszkodzone przesyłki i nie uznaje reklamacji,twierdząc że żle zaoakowana,tylko że fabryczne opakowanie wytrzymuje transport do sklepów a im to niewystacza
~Kg / 2020-08-31 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno pod każdym możliwym wzgledem. Mieli odebrać paczkę podali ze niby zły adres odbiorcy a wszystko było Ok.
~Sandra / 2020-08-31 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, dramat , dramat , dzwonią po to by powiedzieć że paczki pod dany adres nie mogą przywieść,bo to zbyt daleko od głównej drogi, bądź na wiosce w której paczka była zamawiana , zostawiają w sklepie.
~Użytkownik / 2020-08-28 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Kurier DPD miał dostarczyć przesyłkę pod podany adres. Zadzwonił z informacją że czeka w jakimś miejscu. Po dojściu do wyznaczonego miejsca kuriera nie było. Nie odbiera telefonu. Zamiast dostarczać paczki pod dany adres czeka aż ktoś podejdzie gdzieś indziej.