Beznadzieja! W piątek czekałam na przesyłkę cały dzień, bo dostałam mnóstwo wiadomości, że tego dnia do mnie dotrze. Wieczorem otrzymałam informację, że została przekazana do odbioru własnego. W poniedziałek zadzwoniłam do kuriera, który twierdził, że nie tylko był pod domem, ale i wydzwaniał, ale nie odbierałam. Powiedziałam, że w domu byłam i chcę mimo wszystko otrzymać moją paczkę. Miał dostarczyć ją na drugi dzień, ale się nie pojawił. Kiedy zadzwoniłam, powiedział, że nie może jej przecież dostarczyć, bo jej status to teraz "odbiór osobisty". Poinformowałam go, że nie mogę jej odebrać osobiście, zwłaszcza, że placówka znajduje się poza moim miastem, a ja płaciłam za kuriera. Powiedział, że załatwi to z szefem i przywiezie ją kolejnego dnia. Wiedziałam już, że się nie doczekam i że wciskane mi jest bezczelne kłamstwo. Ostatecznie moja paczka wróciła, skąd przyszła, bo kurier nie mógł pofatygować się do mojego domu, choć to jego praca. :)
ZaletyBRAK
WadyOKŁAMYWANIE I BRAK SZACUNKU DO KLIENTA
~Anonim / 2020-11-19 16:50
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę z dwoma zabawkami dla dziewczynek. Paczka doszła opróżniona z zawartości. Paczka od nadawcy wyszła kompletna - są na to dowody. Naprawdę, nie wstyd wam otwierać nie swoich paczek? W środku było spełnienie życzeń od "Mikołaja". Brak słów - NIGDY WIĘCEJ!
Wadydostarczanie opróżnionych paczek
~Roksa / 2020-11-19 16:40
Ocena: 1.67 / 5
Zrzucają winę na klienta, nie szanują towarów przewożonych w razie reklamacji i tak się wykręcą
~klientka / 2020-11-19 15:30
Ocena: 3.67 / 5
Obsługa i reklamacje bardzo słabo.... gdy występuje problem i próby połączenia się z infolinią klient odsyłany jest z kąta w kąt, a najbardziej winny zawsze jest kurier... Natomiast od kiedy obsługuje nas Pan Kurier z przypisanym nr AP8 p. Gozdor przesyłki są odbierane i dostarczane zawsze na czas. Obsługa pracowników infolinii- palec w dół!
ZaletyPan AP8
WadyPracownicy infolinii i innych doradców "pomagających" załatwić problemd.
~Czarny / 2020-11-19 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem kilka rzeczy i 3 sztuki przez tą firmę wszystkie dotarły tylko te 3 nie bo na 2 nie było mnie w domu a na jednej odmowa żadnej wiadomości od kuriera nawet nie dało się z nim skontaktować przez dwa dni miał wyłączony telefon to jest złodziejstwo
~Nigdy więcej / 2020-11-19 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Po oddzwonieniu do kuriera 10 sekund po tym jak dzwonił, nie odebrał. Po chwili oddzwonił i stwierdził że nie może się wrócić i specjalnie będzie jechał dnia następnego. Porażka
~Ewa / 2020-11-19 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystajcie z ich usług. Wysłłąm paczkę z kamionkowym zestawem , który został odpowiednio zabepieczony i zostały podane wyraznie intrukcje co do traktowania przesyłki i w jaki sposób nalezy ja ustawić . Niestety paczka nie dotarła nawet do odbiorcy , nie został spisany protokół zniszczenia przesyłki -wszystko zostało zrobione zupełnie nie zgodnie z zasadami i ze strony prawnej . Wyraznie widac ze paczka upadła na ziemie a przed takim upadkiem nic nie jest w stanie jej uchronić , nawet metalowe pudło . Jesli nie zależy wam na waszych rzeczach albo chcecie sie zawiesc mocno to wtedy skorzystajcie z ich usług .
Zaletyzero
Wadynie dbanie za przesyłke od strony , prawnej jak i ogołnej z godnie z zasadami przewozu
~NaDrzewo / 2020-11-19 00:46
Ocena: 1.00 / 5
Jak stracić 28 zł? Wysłać paczkę w DPD. Paczka nie dotarła do adresata. adresat nie otrzymał SMS-a o nadejściu przesyłki. Za to do mnie przyszedł mail o treści:
Drogi Odbiorco, Dziś doręczamy Twoją paczkę xxxxxxxxxxx
Jest to zwrot niedoręczonej paczki nadanej w sieci DPD Pickup xxxxxxxxxxxx
Poinformuj Kuriera jeżeli przebywasz na kwarantannie.
Kurier(Imię) - tel. xxxxxxxxx
Zwrot paczki zgodnie z Cennikiem DPD Pickup 13.99 PLN
Metoda płatności: karta lub gotówka.
W historii śledzonej przesyłki było jedno tajemnicze słowo "ODMOWA". Tego nikt nie umiał mi wytłumaczyć w punkcie nadawczym, bo nie była to przecież odmowa adresata. Może ktoś ma podobne doświadczenie? DPD upokorzyło mnie, zmusiło do wyjazdu do bazy w Warszawie i do wyłożenia drugich 14 zł za niezrealizowane zamówienie. Zrobiłem to i pokornie poszedłem na pocztę, bo tam na miejscu adresata listonoszka wszystkich zna i jak nie zastanie adresata, to zadzwoni na komórkę albo wrzuci paczkę w umówionm miejscu przez płot.
Na Matuszewskiej duży ruch, duże kolejki, duże pieniądze się przewalają. Odczekałem. Odebrałem. A co, może reklamować? Mają czas 30 dni na odpowiedź. Sprawa nadaje się do UOKik-u.
ZaletyW porównaniu z tłumem na poczcie - komfortowo, bez kolejki i nawet miło.
WadyNierzetelność kuriera, któremu jak nie pasuje, to nie pojedzie
~J / 2020-11-18 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Kurier tej firmy okazał się bardzo niegrzeczny, żeby nie powiedzieć arogancki. Paczka miała być dostarczona do domu, ale nikogo nie zastał (co może się przecież zdarzyć). Niestety wcześniej nie otrzymałam żadnego smsa z informacją, że akurat w tym dniu będzie planowane doręczenie. Kurier zadzwonił chyba tylko po to, żeby poinformować mnie o nieudanej próbie doręczenia i podnieść mi ciśnienie tonem rozmowy. Prosiłam go grzecznie, czy wobec tego mógłby dowieźć mi paczkę do pracy, na terenie miasta. Nadmieniam, że było to niedaleko adresu pod który była zamówiona paczka. Niestety usłyszałam, że mogłam sobie zamówić paczkę do pracy jak jestem w pracy. Ja rozumiem, że każdy człowiek może mieć lepsze i gorsze dni, ale to nie upoważnia do tego, aby być aroganckim wobec klienta.
~SYLWIA / 2020-11-18 21:16
Ocena: 3.00 / 5
Masakra z tym dpd wyraźnie było napisane ze proszę o dostarczenie paczki do domu to nawet nie zadzwonil telefonem ani domofonem, na stronie allegro napisali ze odbiorcy nie było jak byłam i zostawił paczkę w punkcie masakra za każdym razem tak jest. NIECH SIE WEZMĄ ZA TYCH KURIERÓW Z DPD W KOŃCU PŁACĘ ZA DOSTARCZENIE PACZKI!!!!!!!
ZaletyNie ma rzadnych
WadySame wady masakra!!!!!
~Maciej / 2020-11-18 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie dosc, ze paczka zagubiona w akcji, to jeszcze dotarla uszkodzona i wybrakowana. Dodzwonić się na infolinię często graniczy z cudem, a obsługa na linii nie jest w stanie nic przyspieszyc ani udzielic konkretnych informacji. Tak samo kurierzy... Nie sprawdzają czy jest ktoś w domu, nie umieją trafić na posesję mimo dobrego oznaczenia, zamiast podjechać i dokonać próby dostarczenia łatwiej im wpisać BŁĘDNY ADRES lub NIKOGO NIE MA W DOMU.
Nie polecam tej firmy, istna tragedia
~Ania / 2020-11-18 19:10
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia taka że ryczeć mi się chce. Czekam za paczķą od 12.11.20 a mamy 18. 12 kurier wziął paczkę w swoje łapy i do dziś nie dostarczył. Codziennie dostaje smsy ze paczka dziś będzie u mnie po czym wieczorem mam maila ze nie zastał nikogo w domu. Na skargi nie reagują. Byłam 2x w punkcie w komornikach. Tam nie lepiej. Codziennie każą przyjechać jutro. Tam pracują same debile serio półgłówki. Ludzie prości jak budowa cepa. Powinniśmy się wszyscy wziąć i nie zamawiac z tej firmy. Tylko tak na prawde wtedy coś się zmieni.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Stefan / 2020-11-18 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Firma DPD uszkodziła w transporcie towar który był bardzo dobrze zabezpieczony,a paczka została ubezpieczona, pudełko zostało nadziane na jakiś ostry element podczas transportu. Po złożeniu reklamacji i opisaniu szczegółowo przebiegu przesyłki, otrzymałem decyzje odmowną, dlatego uprzedzam inne osoby zanim będą zamierzały przesyłać coś wartościowego przez tą firmę aby się zastanowiły. Podsumowując firma DPD nie ma ochoty ponosić jakiejkolwiek odpowiedzialności za swoje usługi.
~babciaklozetowa / 2020-11-18 16:22
Ocena: 1.00 / 5
Za każdym razem przyjeżdża do mnie ten sam kurier. Niewychowany, bezczelny, arogancki facet. Okropna firma kurierska. Z tego co widzę nie tylko mi trafił się taki kurier.
ZaletyNie ma
WadyOkropni kurierzy
~Sebastian / 2020-11-18 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy w tej firmie to jakaś pomyłka leniwi bez empatii prostaki nie wiem czym spowodowane jest takie zachowanie panów?
Płacę za przesyłkę która ma być dostarczona pod wskazany adres i pierwszy zonk kurier nie przyjedzie bo jest w innym miejscu a pracuje do 13 więc wsiadam do samochodu i jadę odebrać paczkę z miejsca postoju kuriera... na miejscu okazuje się że kurier strasznie zapracowany wypoczywa w fotelu i ślamazarnym ruchem z łaską wydaje paczkę
ZaletyBrakuje
WadyDużo by pisać
~Maciej / 2020-11-18 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem, czy ktoś to czyta, ale SKANDAL, zwracają przesyłkę do nadawcy bez próby jej dostarczenia, i nie jest to przypadek odosobniony. System reklamacji nakierowany na zniechęcenie klienta.
Dotyczy: 0400036082978y
~Bardzo wku*** klientka. / 2020-11-18 08:08
Ocena: 1.67 / 5
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA Z JAKĄ MIAŁAM DOCZYNIENIA. Mieszkam na śródmieściu w Warszawie i dość sporo zamawia się paczek kurierem również przez aspekt covid-19. Nie było ani jednego kuriera z konkurencji który by robił problemy takie jak te ścierwa z DPD. Porzucają paczki pod klatką schodową gdzie to to samo co porzucić na środku ulicy gdzieś pod innym adresem. Mimo mówienia że jest się przeziębionym i sie nie wychodzi z domu to przez domofon mowi paczka na dole i ucieke zero empatii, dialogu, kultury.
Firma ta powinna dyżo mniej brać za swoje "usługi" bo w połowie jest ona wykonywana. Reklamacje nic nie daja.
Kurierzy tylko podstawiają przesyłki a raczej rzucają je pod drzwi jak widzą windę bez niej nie ma mowy. Mam nadzieję że do własnych domów wchodzą przez okna i do sklepów też nie wchodzą ponieważ są tam inni ludzi i istnieje ryzyko zarażenia się. Nawet Poczta Polska przy nich to anioły.
Zaletyżadnych
Wadyzbyt dużo by w tym oknie opisać. Żałosna imitacja firmy kurierskiej. Chamstwo, prostactwo i ignorancja.
~Karolina K / 2020-11-17 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszym firma kurierska ! Potwory nie ludzie ! Zero empatii ! Życzę im żeby spotkała ich taka przykrość jak mnie dzisiaj ! Pan kurier przywiózł paczkę . Zadozbwik domofonem i powiedział „proszę zejść „. Grzecznie zapytałam czy mógłby wejść na 4 piętro i mi dostarczyć paczkę bo jestem sama z kilkumiesięcznym dzieckiem wiec nie mogę zejść na dół . Odpowiedział ze „nie i ze paczka w takim bądź razie będzie niedostarczona”. Czekałam na śpiwór na zimę dla dziecka . Zadzwoniłam na skargę na co pani odpowiedziała ze przez wirusa nie wchodzą do klatek a ja mam sobie poszukac opiekunki dziecka żeby moc zejść nastepnym razem . Bzdura ! Mógł zostawić mi pod drzwiami nie musiałam otwierać drzwi !
ZaletyZero
WadyZero empatii !!! Potwory nie ludzie !!
~Ewa / 2020-11-17 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze raz napiszę. Najgorsza firma kurierska DPD. Nie ma gdzie złożyć skargi. Na maile nie odpowiadają. Kurierzy niegrzeczni wręcz chamscy. Zawsze staram się omijać tą firmę, ale niestety nieraz nie ma wyboru. nadal walczę z kurierem Mateuszem ze Szczecina. Dzisiaj złożyłam skargę do Orange, może t pomoże, bo dla nich świadczą usługi.
~Sklep internetowy / 2020-11-17 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Zniszczony w transporcie towar.
Nie uwzględniono reklamacji, ani odwołania od decyzji...
Zdjęcie zniszczonego towaru nie stanowi dostatecznego dokumentu.
Nie dostałam ani grosza.
Muszę zrezygnowac z usług firmy DPD.