strona 472 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- nastepna »
-
~Natalia / 2020-09-29 11:05
Witam,
Kurier po raz kolejny twierdzi ze mu NIE WOLNO ! Wychodzić pod drzwi klienta i zostawia mi paczkę pod klatka - nic by nie było ale jestem w 9 miesięcy ciąży a paczka leży do wieczora i czeka aż mąż ja wniesie.
Pozostawienie pod drzwiami klienta również nie
Powoduje kontaktu i możliwości zarażania Covid 19 !
Kto odpowie za koszt jeśli przesyłka zostanie skradziona !? A kto odpowie za moje dane osobowe które leżą przed klatka ? -
-
~tomek / 2020-09-28 16:29
Kurier przyjechał w normlanym terminie, ale nikogo nie było w domu, więc nawet nie zadzwonił i nie powiadomił, że przyjechał z paczką, więc paczka wróciła do nadawcy po 3 dniach. Zadzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że kurierzy dpd nie kontaktują się z odbiorcami.1 -
~Marzena / 2020-09-28 11:57
Masakra brak możliwości płacenia kartą mimo iż taką wybrałam przesylka powinna dotrzeć w piatek poczym kurier dzwoni ze przyjedzie za godzinę a przyjeżdża w poniedzialek co to ma byc w ogole kpina totalna z klientów ZaletyBrakWady100% -
~Irek / 2020-09-26 15:32
Dnia 24 września zamówiłem kuriera do odbioru przesyłki dla klienta w Warszawie. Dotyczyło odesłania sprzętu elektronicznego na gwarancji i na koszt serwisu.
W trakcie rozmowy zostałem poinformowany że kurier odbierze przesyłkę w dniu następnym w piątek 25 września w godzinach 8-12.
Ok godziny 13:30 zadzwoniłem ponownie na infolinię 801400373 z zapytaniem kiedy będzie kurier ponieważ musiałem iść do pracy. Otrzymałem informacje że powinien być do godz 14.
Około godziny 14:40 w końcu kurier dotarł. Popatrzył na przesyłke i powiedział że pójdzie do samochodu sprawdzić czy ma listy przewozowe bo nic o nich nie wie.
Ku mojemu zdumieniu kurier wsiadł do samochodu i odjechał bez słowa!!!
Zadzwoniłem po raz trzeci na infolinie. Ale niestety zostałem zignorowany. Nie otrzymałem żadnej informacji. Złośliwie i celowo byłem przetrzymywany na czekaniu. Po czym tzw. „konsultantka” rozłączyła się.
Nikt nie oddzwonił do mnie z jakąkolwiek informacją. Nie wiedziałem czy mam jeszcze czekac w domu, czy kurier będzie następnego dnia itd. Do teraz (sobota) nie ma żadnej informacji i usługa jest niezrealizowana….
Nie dosyć, że spóźniłem się do pracy to jeszcze zostałem narażony na koszty wydzwaniania na infolinie.
Na podstawie poziomu obsługi stwierdzam ze kultura pracowników tej firmy jest niższa niż bydła w oborze.
Kultury zero, zero zainteresowania klientem. Zero kompetencji. Zero pomocy. Za co bierzecie pieniądze??
Firma która trzeba omijać szerokim łukiem!!ZaletybrakWadybrak kultury, brak kompetencji, zero nastawienia na klienta, arogancja, itd. -
~piotr / 2020-09-25 17:54
nikomu nie plecam , paczka przelezala pare godzin na schodach klatki schodowej ,a wewnatrz poobijanego kartonu , polamany i uszkodzony CD YAMAHA -
~Magdalena / 2020-09-25 12:56
Najlepszy kurier jaki kiedykolwiek dostarczał mi paczki ????????????????Przyjezdza już od jakiegoś czasu zawsze miły sympatyczny taki życiowy gość zawsze poczeka jak jest jakiś poślizg w sensie jak nie ma mnie w domu albo lecę jak szalona po kasiorke bo bankomat nie wyplacil ???? Odbiera zawsze tel i można się z nim normalnie dogadać co do odbioru, naprawdę gorąco polecam ,wolała bym żeby wiedział o tym jego pracodawca i docenił kogo na, ale pewnie tu nie zagląda ???? ale jakby może kiedyś to chodzi mi o Pana Darka skrót Jc4. NAJLEPSZY KURUER !!!!! ZaletyZarąbisty kurierWadyŻadnych wad -
~Włodzimierz / 2020-09-25 12:33
Po raz pierwszy spotkałem się z takim traktowaniem odbiorcy.Zazwyczaj kurierzy są całkiem sympatycznymi ludźmi ale, niestety nie ten.Przesyłką( wiele kartonów )zastawia mi drzwi wejściowe do magazynu i nie reaguje na żadne prośby czy uwagi. Pół biedy gdy jestem na zewnątrz, bo wtedy mogę poprzestawiać kartony ale najczęściej jestem w środku a wtedy muszę po kogoś dzwonić aby mnie " odkopał " bo sam nie mogę się wydostać ( drzwi od magazynu otwierają się na zewnątrz ). Teraz gdy słyszę, że coś dzieje się na zewnątrz to pędzę do drzwi aby znowu nie zostać zamurowany.Jestem tak zdegustowany zachowaniem tego człowieka, że zastanawiam się czy nie prosić moich kontrahentów aby nadawali przesyłki przez inną firmę kurierską. Sprawa dotyczy kuriera obsługującego ul. kolejową 15/17 w Warszawie.Ja mam prawie siedemdziesiąt lat i nie mam już sił i chęci aby " walczyć " z tym człowiekiem. Bardzo bym chciał, aby ktoś w DPD zareagował na tą sytuację.
P.S.
Ciekaw też jestem,kto ewentualnie odpowiada za zaginioną paczkę, jeśli towar rzucony jest poza teren magazynu.ZaletyW ogóle był łaskawy dostarczyć towar.WadyJak w opisie a oprócz tego socjopatyczne podejście do klienta. -
~przemo / 2020-09-25 11:40
Bieda.... Przesyłka zamówiona z płatnością kartą. Dwa dni pod rząd ten sam kurier bez czytnika. Dwa dni towar nie przekazany. Wadybrak możliwości płacenia kartą, mimo, że wskazane, że będzie płatność kartą. -
-
~Kasoa / 2020-09-24 12:27
NIE POLECAM NIKOMU to jest śmieszne kurier miał być po paczkę w poniedziałek i zbywał mnie codziennie że będzie jutro w czwartek zadzwoniłam to firmy DPD i stwierdzili że kurier anulował zlecenie ... Przecież to jest śmieszne że kurier sam sobie może zlecenia anilowac. Śmiechu warte... Co tam się dzieje. Nikomu nie. Polecam tej firmy ZaletyZalet żadnych nie posiadają. -
~były klient / 2020-09-24 11:46
Zdecydowanie nie polecam, możliwość płatności kartą - bujda na resorach i kłamstwo, brak możliwości skontaktowania się z kurierem, telefon informujący z przed drzwi same kłopoty. Zaletybrak -
~Katarzyna / 2020-09-24 09:19
OSTRZEGAM I ODRADZAM DPD !
Omijać jak wirusy i pleśn !
Odradzam i będę odradzał wszystkim znajomym i firmom z którymi współpracuję.
Z własnego doświadczenia - DPD to nierzetelna, oszukująca klientów i narażająca na dodatkowe koszty pseudo firma doręczeniowa.
Mimo pobranych pieniędzy nie doręczają przesyłek, kłamią-oszukują klientów i biorą kasę za "niewykonanie" zlecenia.
Z mojego doświadczenia (i jak widzę w komentarzach, nie tylko mojego) wysnułem jeden wniosek-
DPD ordynarnie i celowo OSZUKUJE ludzi !
Kurierzy nie przyjeżdżają na adres doręczenia, a w mailach w aplikacji informacyjnej DPD łżą, że kurier był... i nikogo nie zastał.
Brzmi znajomo ?
Ilu z Was tak oszukali ?
... widzę las rąk w komentarzach i opiniach.
Ludzie którzy zapłacili za doręczenie, trzy dni z rzędu robieni są w narząd służący prokreacji...
Wydaje się, że polityką firmy DPD jest pobieranie pieniędzy za doręczenie i zmuszanie klientów do odbioru przesyłki z magazynów firmy.
Celowe działanie, którego firma jest świadoma, feed back płynie od klientów dzwoniących na infolinię.
Podany przez DPD w mailu, telefon do kuriera, w celu uzyskania informacji o terminie doręczenia, informuje, że: "NIE przyjmuje połączeń PRZYCHODZĄCYCH" !!!
Nikt nie odbiera, bo kurierzy DPD nie pojawiają się nawet z paczkami pod adresami doręczeń.
Ciężko nie mieć wrażenia, że firma doskonale wie o tym fakcie
(ja dzwoniłem 4 razy, aby uzyskać jakiekolwiek informacje o swojej przesyłce - nadaremno)
Jest to celowe działanie DPD, moim zdaniem mające znamiona OSZUSTWA.
Oto numer (rzekomo) kuriera:
tel: 798 095 584
Powodzenia w połączeniu w celu uzyskaniu jakiejkolwiek informacji. Po ktorymś razie odebrał, ale po głosie słychac było jak drwi ze mnie i tak to zarabiaja na nas!!!
Czy ktos może tu pomóc. Rzecznik praw konsumenta???
Infolinia/help desk DPD informuje, że oni też nie mogą skontaktować się z własnym kurierem i... NIC NIE MOGĄ"
Brawo DPD !
Help desk ?
Kpina z Klientów.
Serdecznie odradzam wysyłanie czegokolwiek DPD.
Korzystajcie z innych firm.
Wszyscy lepsi od DPD !
- DHL, UPS, FedEx, nie mają problemu z kontaktem z klientem i z doręczeniem przesyłek.
Jedna gwiazdka oceny dla DPD, to o jedną gwiazdkę za dużo.
Unikać i piętnować takich cwaniaków.
ZaletyZeby firma w końcu zakończyła swoją działalność i nie oszukiwali dalej ludzi!!!!Wadyopisane wyżej -
~OLA / 2020-09-24 08:58
Usługa doręczenia bez zastrzeżeń.Był sms o przesyłce z nr telefonu kuriera. Zadzwoniłam, żeby dowiedzieć się o której godzinie będzie.Odebrał za pierwszym razem. Dostarczył przesyłkę o umówionym czasie. -
~Marek / 2020-09-23 22:25
Chciałem zapłacić kartą ale kurier nie miał terminala a ja nie miałem gotówki i nie dostałam paczki której bardzo potrzebowałam! Tej firmy kurierskiej nie polecił bym najgorszemu wrogowi!!! ZaletyNie ma!!!WadyBrakło by miejsca na pisanie!!! -
~RENATA / 2020-09-23 17:59
Takiego maila dostałam od DPD:
"Drogi Odbiorco
Płać bezpiecznie kartą za COD u kuriera DPD
Kurier DPD Polska - 693427273
Prosimy o przygotowanie kwoty pobrania w wysokości .....
Metoda płatności: karta lub gotówka"
W firmie gdzie kupowałam też byłam poinformowana (jest napisane), że można płacić kartą przy odbiorze.
Przyjechał kurier bez czytnika i mówi tylko gotowka. Tak duzej gotowki nie miałam a po drugie wybrałam płatność bezpieczną czyli kartą.Powiedział, że bedzie na drugi dzień. Zadzwoniliśmy do centrali DPD bo do oddziałów nie ma takiej możliwości a na centrali podają, że w oddziałach nie ma telefonów( jawne kłamstwo). Poprosiliśmy aby kurier napewno miał czytnik a po drugie jego telefon jest cały czas wyłączony, więc po co podawać w mailach i smsach, że można się z nim skontaktować!? Dwie osoby z centrali potwierdziły nam, że kurier bedzie z czytnikiem. Kolejny dzień minął a kuriera nie ma. Okazało się znowu na infolinii DPD, że kurier złośliwie zwrócił paczkę do nadawcy a nie dostarczył jej nam pod wskazany adres. Infolinię obsługują ludzie z łapanki, nic nie mogą załatwić, zrobić, tylko kłamią, że skontaktowali się z kurierem. Straszne chamstwo, że bez mojej decyzji (na następny dziń rano!) sami zwracają paczki, nie dzwoniąc do klienta czy napewno odbierze( telefon mój mają podany przy zamówieniu).ZaletyBRAKWadySAMME WADY -
~Bart / 2020-09-23 17:44
Witam wszystkich ewentualnych klientów DPD.
OSTRZEGAM I ODRADZAM DPD !
Omijać jak wirusy i pleśn !
Odradzam i będę odradzał wszystkim znajomym i firmom z którymi współpracuję.
Z własnego doświadczenia - DPD to nierzetelna, oszukująca klientów i narażająca na dodatkowe koszty pseudo firma doręczeniowa.
Mimo pobranych pieniędzy nie doręczają przesyłek, kłamią-oszukują klientów i biorą kasę za "niewykonanie" zlecenia.
Z mojego doświadczenia (i jak widzę w komentarzach, nie tylko mojego) wysnułem jeden wniosek-
DPD ordynarnie i celowo OSZUKUJE ludzi !
Kurierzy nie przyjeżdżają na adres doręczenia, a w mailach w aplikacji informacyjnej DPD łżą, że kurier był... i nikogo nie zastał.
Brzmi znajomo ?
Ilu z Was tak oszukali ?
... widzę las rąk w komentarzach i opiniach.
Ludzie którzy zapłacili za doręczenie, trzy dni z rzędu robieni są w narząd służący prokreacji...
Wydaje się, że polityką firmy DPD jest pobieranie pieniędzy za doręczenie i zmuszanie klientów do odbioru przesyłki z magazynów firmy.
Celowe działanie, którego firma jest świadoma, feed back płynie od klientów dzwoniących na infolinię.
Podany przez DPD w mailu, telefon do kuriera, w celu uzyskania informacji o terminie doręczenia, informuje, że: "NIE przyjmuje połączeń PRZYCHODZĄCYCH" !!!
Serio.
Taka sytuacja.
Obok w mailu jest też informacja, że w przypadku Covid, albo kwarantanny należy pod ten numer zadzwonić, żeby poinformować o tym fakcie kuriera.
To takie działania pozorne DPD, o którym należałoby poinformować inspektora sanitarnego - oto jak DPD udaje, że zachowuje bezpieczeństwo przed zagrożeniem epidemiologicznym.
Nikt nie odbiera, bo kurierzy DPD nie pojawiają się nawet z paczkami pod adresami doręczeń.
Ciężko nie mieć wrażenia, że firma doskonale wie o tym fakcie
(ja dzwoniłem 4 razy, aby uzyskać jakiekolwiek informacje o swojej przesyłce - nadaremno)
Jest to celowe działanie DPD, moim zdaniem mające znamiona OSZUSTWA.
Oto numer (rzekomo) kuriera:
tel: 732978368.
Powodzenia w połączeniu w celu uzyskaniu jakiejkolwiek informacji.
Infolinia/help desk DPD informuje, że oni też nie mogą skontaktować się z własnym kurierem i... NIC NIE MOGĄ"
Brawo DPD !
Help desk ?
Kpina z Klientów.
Serdecznie odradzam wysyłanie czegokolwiek DPD.
Korzystajcie z innych firm.
Wszyscy lepsi od DPD !
- DHL, UPS, FedEx, nie mają problemu z kontaktem z klientem i z doręczeniem przesyłek.
Jedna gwiazdka oceny dla DPD, to o jedną gwiazdkę za dużo.
Unikać i piętnować takich cwaniaków.
Wszystkim miłego dnia.
Mam nadzieję, że komuś pomogłem w wyborze uczciwej firmy do wysyłek.
PozdrawiamZaletyZaletą jest fakt, że już nigdy nie skorzystam z usług DPD i postaram się, aby jak najmniej osób ordynarnie oszukaliWadyWady ? Synonim do usług DPD :) -
~jas.kul / 2020-09-23 17:31
niekonkretna firma jak za czasów Komuny ,drugi raz przełożyli mi datę dostarczenie paczki po rozmowie telefonicznej z kurierem wnioskuj że dużo zależy od kuriera widzimisię i że odbiorce mają głęboko........... Zaletynie widzęWadyzachowanie jak sklepowej za czasów PRL -
-
~Sisabel / 2020-09-23 16:01
Nie polecam.
Otrzymałam maila z informacją, że nikogo nie zastano pod wskazanym adresem. Nie możliwe - 24h na dobę przebywają tam osoby starsze, przebywające na emeryturze. Zadzwoniłam do nich, by się upewnić. Otrzymałam informację, że kurier zadzwonił raz i nawet nie czekał, aż ktoś podejdzie do domofonu.
Poza tym zamiast podjęcia drugiej próby dostarczenia paczki, została ona pozostawiona w punkcie odbioru.
Gdybym chciała odbierać paczkę w punkcie a nie płacić za dostarczenie pod adres, zamówiłabym odbiór w paczkomacie.
Gdy zadzwoniłam z reklamacją na infolinię, i udało mi się dodzwonić do jakiegoś człowieka, po odsłuchaniu 3 razy zaproszenia do nawiązania współpracy z firmą DPD - oschle zostałam poinformowana, że mogę paczkę odebrać w punkcie.
Nie polecam z całego oburzonego serca.
Obsługa klienta i poszanowanie odbiorców, którzy zapłacili za usługę kurierską i liczyli na realizację usługi na tragicznym poziomie -
~robert / 2020-09-23 13:53
Nie polecam. Zamiast pod wskazany adres dosręczenia przesyłka trafiła do punktu pick up. -
~Al / 2020-09-23 12:39
Nie polecam,
błędny system nadawania paczek, wyskakuje jakiś nie jasny błąd przez co kurier nie przyjechał po opłacone już paczki. Na infolinii dowiedziałam się, że paczkę muszę nadać w punkcie a najbliższy punkt mam 30 km od miejsca zamieszkania. -
~Jj / 2020-09-23 09:16
Kurier zostawił czyjąś paczkę na środku podwórka choć w domu byli domownicy. Nawet nie zadzwonił do drzwi. Sam pojwitował odbiór.Moja paczka była u kogoś innego rzucona pod domem i też nikt go nie widział
strona 472 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- nastepna »