Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12679 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka / 2020-11-06 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosze niech ktos mi wyjasni, dlaczego platnosc za odebranie paczki nie zostala zrealizowana przed godziną 15-tą? Nadal wisi w banku jako "oczekujace"? Rozumiem gdyby to byly jakies godziny wieczorne! No i w zwiazku z tym nie zostala tez paczka odebrana na czas.
    Kto ma to wyplyw, dpd?
  • ~Anna / 2020-11-06 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oby nigdy więcej!
    Firma wysyła link do strony,gdzie można ustalić godziny doręczenia.
    Wybrałam 16-18 bo pracuję.
    Dzwonię do kuriera żeby potwierdzić a on na to, że pracuje do 15.30 I nie będzie na mnie czekał.
    O 14.30 dzwoni, że jest pod drzwiami I nikogo nie ma.
    Kurier rządzi! Trzeba mieć mocne nerwy!
    ZaletyBrak
  • ~kim83 / 2020-11-06 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na paczkę tydzien.codziennie email ze ....dziś bedzie dostarczona...konsultanci za każdym razem mówią co innego...nie mozna bylo zlokalizować przesyłki...ostatecznie otrzymałam informacje zebym ja odebrała z Opola gdzie mam ponad 70km a za dostawę zapłaciłam 30zl...inna konsultantka mówi ze jest u kuriera i tak cały tydzien.Jedna mówi ze byla próba doręczenia a ja cały czas w domu a druga ze nie bylo takiej proby. Dno totalne....kłamią i a paczka warta ponad 600 zl nie wiadomo gdzie jest. Skandal...zwykła kradzież towaru!!!! i oczywiście nie ma winnych...ŻENADA...
  • ~Darek / 2020-11-06 12:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka dotarła,lecz kontakt telefoniczny z kurierem ( pracownik obcokrajowiec nie możliwy zarówno z mojej strony jak i biura obsługi) PO PROSTU KATASTROFA
    ZaletyDoreczono
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~Niezadowolony klient / 2020-11-06 10:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka jest w tym kraju! Jedna wielka żenada nie pokonują próby doręczenia przesyłki tylko odrazu przekazują sobie do punktu odbioru zasłaniając sie ze tak mogą nikomu nie polecam korzystać z ich usług !!!!!
    WadyBrak kompetencji
  • ~Sonia / 2020-11-05 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zwrócona do nadawcy. Niby zły adres dostawy. Pisałam do kuriera że adres dostawy jest dobry i że jestem w domu cały czas. Nawet nie odpisał. Infolinia też zalała temat bo przesyłka mimo rozmowy i tak wróciła do nadawcy .
  • ~elso / 2020-11-05 14:47
    Ocena: 3.50 / 5
    Właśnie odebrałam przesyłkę dostarczoną przez firmę DPD.Mieszkam w Elblągu. Niestety paczki nie odebrałam od kuriera, bowiem kurier zadzwonił domofonem i zostawił ją przed budynkiem (wielorodzinnym) na ulicy. Twierdzi, że nie może wchodzić do budynku, co uważam za wierutną bzdurę. Próbowałam go przekonać, że płacąc za usługę mamgwarancję dostawy do mieszkania, a nie przed blok, ale skończyło się na przepychance słownej. Kurier i tak zrobił swoje i paczkę zostawił bez opieki - nawet nie czekał, czy odbiorę i czy paczki nie zabieże przypadkowa osoba. Ogólnioe usługa w tym zakresie beznadziejna.
  • ~piotr / 2020-11-04 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który obsługiwał rejon Mogilno kujawsko-pomorskie w dniu 04.11.2020 nie dostarczył przesyłki mimo ze bylem w domu, awizował ją.
    Zaletybrak
    Wadyktóryś raz z kolei nie dostarczył przesylki
  • ~Jarek / 2020-11-04 19:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Calkowity brak informacji nawet na ich infolinii, totalny burdel, sprzeczne maile o godzinie dostarczenia przesyłki, wreszcie przesyłka figuruje jako odebrana , a nie została dostarczona . Kurierzy je odbierają tel.nie oddzwaniają, infolinia także , pomimo obiecanki, iż to zrobi. Kompromitacja !! Wystrzegajcie się tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCałość
  • ~Marta / 2020-11-04 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Ta firma powinna zniknąć z rynku. Traktują klienta jak zło konieczne. Powinien się nimi zająć UOKiK, a najlepiej prokurator.
    ZaletyŻart? Ta firma nie ma zalet.
    WadyBrak szacunku do klienta, brak woli zrealizowania swoich zadań. Brak poczucia odpowiedzialności za cokolwiek.
  • ~alicja / 2020-11-04 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj DPD nie pojawło sie po przesyłki/ & szt./ - pisałam o tym wczoraj- interweniowałam na infolinii DPD - zapewnili, że dzisiaj kurier odbierze paczki. Czekam od 9.00, coś mnie podkusiło i zadzwoniłam na infolinie i znowu brak kontaktu z kurierem i znowu ,że jutro przyjedzie
    NA RAZIE 3 DNI MUSZĄ SIEDZIEĆ W DOMU 9.00-17.00 I CZEKAĆ, co dalej.....
    Czy jest jakiś sposób żeby takie firmy zniknęły z rynku
    Zaletymają cię w .....
    Wadyże funkcjonuja na rynku
  • ~Aleksandra / 2020-11-04 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już 10 dni i paczki jak nie było tak nie ma . Gdy dzwonię się dowiedzieć co z moją przesyłką , odpowiadają „proszę się kontaktować z kurierem’ dzwoniąc do niego nie odbiera . Cofają mi już 2 raz paczkę
    WadyNie polecam , napewno już drugi raz nie wybiorę
  • ~ostatni_raz_dpd / 2020-11-03 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdża po odbiór przesyłki w umówionym terminie. Na infolinii chamstwo i wielka łaska w udzieleniu informacji. Masakra.
    Wadyszkoda gadać
  • ~Klient / 2020-11-03 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To firma kurierska to jakieś wielkie nieporozumienie po informacji że przesyłka podjętą przez DPD i informacji że kurier ma dostarczyć przesyłkę czekam już 2 dni i po interwencji na infolinii pani oświadcza że wyda odpowiednią dyspozycję by przesyłka dotarła jeszcze następnego dnia.
    Nic tylko pogratulować o sprawnej informacji klientów
    ZaletyŻadne
    WadyBrak słów
  • ~Anna / 2020-11-02 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przez 3 dni czekałam na kuriera żeby odebrał paczkę do wysłania.Piszą ze będą w danym dniu i nikt się niestety nie zjawia.Wpisują że ilość paczek się nie zgadza lub paczka była nie przygotowana. Niepotrzebnie straciłam tyle dni.
    Wadynie szanują klienta
  • ~Bogdan / 2020-11-02 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli komuś zależy na szybkim doręczeniu zdecydowanie nie polecam. W oddzialeKR2 paczka leżała od 26.10 do 29.10 niepełne 3 dni. W dniu 28 zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje z paczką konsultant z działu reklamacji powiadomił mnie że paczka już przekazana za granicę. A dzisiaj na zakładce zlokalizuj paczkę widnieje data przekazania 29.10 czyli następnego dni. Dość że przesyłka leży to jeszcze pracownik DPD oszukuje i wprowadza w błąd.
  • ~Anna / 2020-11-02 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście kuriera Henryka w Łodzi to żenada. Nie podano nawet orientacyjnej godziny dostarczenia. Walnął paczkę pod drzwi klatki, nie chciał mi jej wnieść a przecież po to wzięłam kuriera - dwójka małych dzieci w domu i powiedział, że chce pożyć - nie miał nawet maseczki
    ZaletyZero
  • ~Prezes / 2020-11-01 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy rzucają paczkami u mnie została przezucona 22kg paczka zawierajaca lodke zanetowa z włókna szklanego przez ogrodzenie o wysokosci 150cm... przesyłka ubezpieczony dział reklamacji to kpina... skladalem formularze i inne dokumenty które sobie rzyczyli i tak dostawalem odmowę... lodka za 2000zl chcialem zwrot na czesci w wysokosci 1000zl... porażka na przyszłość jak będzie taka sytuacja to będę zgłaszał że nie otrzymałem towaru będzie prościej z reklamacja oni będę musieli udowodnić że ja dostarczyli
    WadyDział reklamacji porazka. Tylko mailowo zero kontaktu telefonicznego z fizyczną osoba...
  • ~Maksi / 2020-11-01 08:25
    Ocena: 2.33 / 5
    No niestety po raz kolejny ,gdy kurier DPD rzuca przesyłkę do ogródka jak śmieć,nie informując że jest właśnie pod domem.Przedostatnio duża paczka w której był grill,za około 800zl była w ogródku przez wiele godzin ,przypadkiem sasiadka zauważyła, że coś tam leży i moknie ,bo wtedy bardzo padało.Nie dało się już tego podnieść bo cały karton się rozpadł od deszczu!!!Przecież nikt nie siedzi w domu 24 H w oknie i nie pilnuje kuriera!Nigdy więcej z tej firmy nie skorzystam!!!
    ZaletyBrak
    WadyRzucanie paczek pod domem,bez kontaktu z odbiorcą!
  • ~Yaro / 2020-10-31 00:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem jak w takiej sytuacji się zachować. Druga już przesyłka uszkodzona. Kurier zostawia przesyłkę pod drzwiami i odchodzi. Nawet nie chce rozmawiać
    ZaletyNie ma
    WadyRzucaj przełykami jak piłką
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12679
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7719
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067