W poniedziłek 27 września nadałam paczkę i zapłaciłam dodatkowo extra za dostarczenie jej na następny dzień do 12.00 do innego masta w Polsce . W paczce były zapakowane pierogi i ogórki - 1 słoik zabezpieczone dodtkowo folią bąbelkową . Za radą pani w punkcie okleiłąm paczkę znaczkami -" uwaga szkło" i " góra-dół " - naiwnie wierząc , że obsługa umie odcyfrować takie znaki i dostosuje się do nich . Na następny dzień , ponieważ paczka nie została dostarczona i nie było żadnej informacji , udałam się do punktu , gdzie pani zadałą pytanie do centrali , co się dzieje . Wieczorem wiedziałam tylko , że paczkę przepakowano - to znaczy , że mimo oklejenia ostrzeżeniami , ktoś rzucał nią na prawo i lewo - bo trzeba dobrze walnąć taką paczką aby ją zdemolowac . Dnia 30 września -czyli po upływie doby od deklarowanego czasu , kurier przyniósł zdemolowaną paczkę , która nie została odebrana , ponieważ zawierała po prostu groch z kapustą .Rozmawiałam z panią w punkcie co dalej i dowiedziałam się , że będę musiała paczkę odebrać i jeszcze za to zapłacić - tak się zastanawiam , 1 kwietnia czy co ? ZaletyJedyna zaleta - pani w punkcie obsługi starała się zrozumieć i pomóc . Współczuję pracy w takiej firmie.
WadyAbsolutna ignorancja klienta - brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje z paczką.
Używanie naklejek "szkło","góra-dół" absolutnie dla tej firmy nic nie znaczy i myli klienta , że firma dba o ich własność.
Przyjmowanie znacznie zawyżonych opłat za termin dostarczenia z zamiarem niedotrzymania ich jest oszukiwaniem klienta.