strona 469 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- nastepna »
-
~Piotr / 2020-10-12 11:02
Krótkto. Wysyłasz a kurier przyjeżdza bez papierów przewozowych i chce wziąść przesyłkę bez żadnego potwierdzenia mówiąc że jak jutro będzie miał czas to przywiezie.Po prostu daj i szukaj wiatru w polu. Szukają baranów -
-
~MOLLY / 2020-10-10 18:04
Firma kurierska DPD reklamuje się stałym monitoringiem paczek- ABSOLUTNE KŁAMSTWO . Moja paczka zaginęła i do dziś nie mogą ją zlokalizować. Myślę że chyba jakiś nieuczciwy pracownik ją ukradł i teraz śmieje nam się w twarz. ZŁodzieju ,okradłeś moje dziecko z prezentów urodzinowych i nie tylko. NIGDY nie skorzystam z tej firmy i jej nie polecam, nie szanują klientów. -
~Krzysztof / 2020-10-10 09:23
Kurier dostarczając paczkę uszkodził posesję na co byli świadkowie, sytuacja została oczywiście bezzwłocznie zgłoszona na infolinię, gdzie zostaliśmy zapewnieni o przyjeciu zgłoszenia, co okazało się nie prawdziwa informacja, kurier również w rozmowie telefonicznej twierdził że nie doszło do takiej sytuacji, mimo iż są świadkowie... Po kolejnych próbach kontaktu z biurem obsługi klienta nasze zgłoszenie w końcu zostało zarejestrowane i na tym sie właściwie sprawa dla firmy DPD zakończyła... Zero zainteresowania ze strony firmy kurierskiej, nikt nie przyjechal ocenić powstałych uszkodzeń, już nawet nie mówię o jakiejś rekompensacie za szkody czy zwykłym słowie przepraszam....
Zdecydowanie nie polecam tej firmy nikomu!
Sprawa niestety będzie musiała być rozwiązana na drodze sądowejWadyKontakt z biurem obsługi kontakt z kurierem -
~Michał / 2020-10-09 19:50
Po wcześniejszej romowie telefonicznej z kurierem przesyłka miama dotrzeć tego samego dnia (za około 1h) po minięciu tej 1h otrzymałem info na email że przesyłka dotrze po weekendzie. Masakra kurier nie odpowiada na telefony ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu do klienta, oraz brak szacunku na infolinii -
~Rocku / 2020-10-09 17:03
To co ta firma sobą reprezentuje to jest masakra. Nie polecam -
~zigzag / 2020-10-09 15:13
Beznadzieja. Pół dnia, wziąwszy wolne w pracy, czekam w domu na kuriera po odbiór paczki. Kurier dzwoni domofonem, lecę do drzwi, a kuriera JUŻ NIE MA. W ciągu paru sekund. Natychmiast dzwonię do niego na komórkę, a ten mi na to, że już jest gdzie indziej i nie zawróci. Centrala informuje mnie, że kurier nie ma obowiązku czekać (powtarzam - paru sekund!) i nie można go zmusić do tego, żeby zawrócił. Dostaję systemowy mail, że adresata nie zastano, a paczka zostanie odebrana kiedy indziej. Czyli kolejny dzień w plecy, bo pan kurier chyba tylko dla porządku nacisnął dzwonek domofonu i od razu sobie poszedł. Ogolnie wszyscy mają gdzieś klienta. To nie pierwsza fatalna sytuacja z dpd, nigdy więcej.
-
~Użytkownik / 2020-10-09 12:26
Kiedyś byłem bardzo zadowolony z DPD - dostawa zawsze była rano o tej samej godzinie, ale od jakiegoś czasu dostawa jest wieczorami, kilka razy nawet o 19:00 - 20:00, od tego czasu staram się unikać tego kuriera, bo zawsze dostarcza paczki najpóźniej. -
~Niedźwiecki / 2020-10-09 11:49
Tragedia nie polecam paczka z Nysy do Berlina 5 dni.
Brak kompetencji pani w punkcie DPD
Kontakttelefoniczny z biurem obsługi tragedia. Zero pomocy cała wina zrzucona na stronę niemiecka.
Nie skorzystam i nie polecamZaletyBrak zaletWadyDługi by się rozpisywać napisze w skrócie
Same Wady -
-
~Klijent / 2020-10-09 10:39
Nie poleca!!!
Odpowiedź Pani w recepcji na pytanie dlaczego przesyłka została zwrocona: kurier nie zastał nikigo dwa razy. Kurier nie ma obowiązku informowania o przesyłce. Trzeba było sobie śledzić przesyłkę. Dostałam link bez nr do kuriera pytanie jak miałam się kontaktować z kurierem : nie możliwe. Wygląda na to że trzeba zwalniać się z pracy i czekać i śledzić przesyłkę cały dzień i może kurier dotrze. Płacimy za dostarczenie przesyłki a nie za śledzenie i jeżdżenie do punktu aby odebrać samemu!ZaletyBrakWadyDuże braki w obsłudze, zły kontakt z klientem i chamskie odzywki przy wyjaśnianiu spraw. -
~Agusia S. / 2020-10-08 18:58
Ostatni raz skorzystałam z DPD.
Kontaktu z kurierem O.
Dodzwonić się do oddziału ciężko.
Nie polecam!!!!!!!!!!!
Zaletybrak -
~Matis / 2020-10-08 17:54
Cały dzień siedzi się w domu a bezczelnie napisze że "NIKOGO NIE BYŁO W DOMU). Kpina totalna! ZaletyBrak !!!WadyOszustwo i lecenie w kulki w klientem -
~MAREK / 2020-10-08 17:26
Ta firma to nieporozumienie dzisiaj kurier zamiast doręczyć przesyłkę w przekierowane miejsce wpisał odmowę przyjęcia przesyłki co jest kłamstwem, pani na infolinię też ma centralnie gdzies o co się ich prosi i tak całą tą firmą niedługo się skończy. Na takim poziomie to niech obsługują siebie. Dramat, brak szacunku do KLIENTA!!! KURIERZY ZWŁASZCZA Z GMINY OŁAWA DNO!!!! ZaletyBrakWadyTotalne dno! -
~Kasia / 2020-10-08 15:54
Nie polecam !!! Nie wiem dlaczego reklamują,że dostarczają paczki do domu . Specjalnie zamówiłam kuriera ,żeby nie musieć chodzić po mieście. Rzekomo kurier był tylko nikogo nie zastał co jest absolutnym kłamstwem i skierował paczkę do punktu pickup. Po skontaktowaniu się z obsługą klienta Pan zapewnił mnie ,że załatwi, żeby paczkę dostarczono do domu dnia nastepnego . Po 2 dniach dzwoniąc ponownie do punktu obsługi klienta ,żeby dowiedzieć się co się dzieje z paczka Pan poinformował mnie że jest do odebrania w punkcie Pickup, kurier ma prawo ja tam zostawić. Po trzech dniach siedzenia w domu i oczekiwania zamówienia Pan stwierdził,że nie muszą mnie informować co się dzieje z moją paczką. NIE MAJA SZACUNKU DO KLIENTA, KURIERZY ROBIA SOBIE CO CHCA .
ZDECYDOWANIE NIE NIE NIEZaletyBrakWady-Brak szacunku do klienta ,
- mają ludzi gdzieś
-kurierzy robią sobie co chcą
- BOK to jakaś kpina -
~Alicja / 2020-10-08 13:11
Nie polecam tej firmy kurierskiej! Zamawiam za ich pośrednictwem tylko jak nie ma innego wyboru. Za każdym razem są jakieś problemy z dostarczeniem paczki pod adres. Zazwyczaj kurier po prostu nie przychodzi a ja później dostaję wiadomość, że nie zastał mnie w domu, co jest kłamstwem. Zawsze wszystko kończy się odbiorem w punkcie odbioru, więc jeżeli chcesz zapłacić za kuriera do domu, to lepiej wybrać innego. ZaletyCałe szczęście punkt odbioru jest blisko mojego domuWadyKurier nie dostarcza paczek do domu, mimo tego, że za to płacę -
~BSD / 2020-10-08 08:34
Zostaliśmy oszukani przez opiekuna i ich system.
Podpisaliśmy umowę SMART Allegro DPD z Allegro i przedstawicielem DPD.
Po dwóch miesiącach i wysłaniu około 200 przesyłek doliczono nam dodatkowe opłaty w wysokości ok 3000zł.
Pracownik lub automat zakwalifikował Nam paczki standardowe lub z NST na GABARYT.
Dopłata w wielu przypadkach do jednej paczki przekraczała 46zł do nawet 150zł. Cena za paczki np 3kg wychodziły po ponad 180zł brutto co w większości przypadków przewyższało wartość produktów.
Po zgłoszeniu reklamacji zaczęło się przepychanie i spychologia między Allegro i DPD.
Zostaliśmy oszukani jak wielu innych sprzedawców Allegro w programie SMART!ZaletyBRAK ZALETWadyOszuści, brak kompetencji obsługi i opiekuna. -
~Teresa / 2020-10-07 20:56
Nie polecam, kurier, zero komunikacji miedzy kurierem a klientem, podano mi w emailu nr tel.do kuriera, dzwoniłam do niego 3 razy i wysłałam 2 smsy, zero odzewu, przesyłkę przywiózł o godz .18 40, nie odebrałam jej, usłyszałam wykrzykiwania od kuriera " foch, foch, foch". Napisałam w tym samym dniu skargę na kuriera tj 21.09.2020 do dpd. Do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi. Wszyscy pracownicy włącznie z infolinią mają lekceważący stosunek do klienta. ZaletyżadnychWadylekceważący stosunek do klienta, wydaję się pracownikom tej firmy,że za darmo wykonują usługę dla klienta. -
-
~Nienawidzę DPD / 2020-10-07 14:21
Kurierzy tej firmy to jakaś kpina zero kontaktu byle by się pozbyć paczki a ty później jeździj i szukaj jej po punktach odbioru żenada nigdy więcej każdy sklep internetowy który będzie obslugiwalo DPD będzie przeze mnie omijany ZaletyBrakWadyJedno wielkie klamstwo, brak komunikacji ze ze storny obsługi klienta i kuriera -
~Aneta / 2020-10-07 11:07
Niestety kolejna z przesyłek dociera uszkodzona a właściwie zmiażdżona. Kolejny Raz nie przyjmują reklamacji i nie widzą swojej winy w tym. Firma porazka ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe. Od obsługi, przez chamstwo kurierów -
~Waldi / 2020-10-06 21:55
Zamawiam dość sporo przesyłek i często przekierowuję je do punktu odbioru ale pierwszy raz trafiło mi się DPD. Próbowałem przekierować za pomocą strony ale strona nie przyjmowała hasła które sama mi wysłała SMSem i tak ze trzy razy, aż w końcu coś wyszło. Rano (po 12 godzinach) dostaję maila, że przekierowałem na niewłaściwy adres. Zaczynam więc dzwonić. Przez telefon wyjaśniłem wszystko i na tym się zakończyło.... Pani w punkcie odbioru (poszedłem tam na wyczucie) spytała o kod ale nic takiego nie otrzymałem (ba..... nawet wiadomości, że paczka już dotarła do punktu). Ogólnie, to pierwsza taka przygoda z dostawą. WadyPunkt odbioru czynny tylko do 16:00 (Kudowa-Zdrój) (raczej dla bezrobotnych) -
~Wojciech / 2020-10-06 19:00
Kurierka, nie zastała mnie w domu umówiła się ze mną na ulicy obok na określony czas,
Po przyjeździe na miejsce nie odbierała moich telefonów, paczka miała być dostarczona następnego dnia od godz 18-20. Ta sama kurierka następnego dnia dzwoni o 16:40 i pyta się czy jestem w domu po usłyszeniu odpowiedzi „nie” rozłącza się. Po telefonie na infolinę umawia się znowu na „za 15 min” na mojej ulicy, przyjeżdżam nie ma jej, kolejny telefon „do 2 min” na parkingu. Stałem minut 30 i nic. Kolejny telefon na infolinię „kurier będzie do 10 min”, czekam i nic. Następny telefon do kurierki i dostaje odpowiedz „nie było pana, nikt nie będzie pana szukał, pan jest niepoważny, pan się bawi w kotka i myszkę, i kolejny adres do spotkania. Pojechałem, wyszła babka 20-30 lat. Aby odebrać przesyłkę wyszedłem wcześniej z pracy, od niej usłyszałem że marnuje jej czas, na odpowiedz że ja też pracuje wybuchnęła śmiechem, podałem pieniądze i znowu informacja „nie mam wydać” i argument „że marnuje jej czas”, że różnica wieku jest na tyle duża, że powinienem mieć „więcej szacunku” oraz zagroziła, że żadna paczka nie zostanie już dostarczona na mój adres, a tą odsyła do nadawcy. Paczkę nareszcie udało mi się odebrać ale nerwów i czasu nikt mi nie zwróci. Jednym słowem szczerze nie polecam tej firmy, lepiej pójść do paczkomatu albo skorzystać z poczty polskiejWadyChamska obsługa
strona 469 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- nastepna »