zamówiłem dostawę z płatnością kartą, natomiast kurier nie posiadał terminala co uniemożliwiło odbiór przesyłki. Kurier jako przyczynę nieodebrania przesyłki wpisał nieobecność klienta!
Ponadto okazało się że reklamację może złożyć nadający a nie odbierający
Wadywprowadzanie klienta w błąd
trudności w realizacji reklamacji
~Malwina / 2020-10-22 11:45
Ocena: 1.00 / 5
DPD nie uznało reklamacji. Paczkę otrzymałam zniszczoną, walizka w przesyłce dotarła uszkodzona i nie nadaje się do użytku. Przesłałam dokumentację zdjęciową, opisałam co się stało, niestety DPD odrzuciło reklamację. Nie polecam tego przewoźnika.
~kesa78 / 2020-10-22 10:02
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam nadawanie paczek w w DPD Cena wyliczona za przesyłkę w DPD 19 zł po czym przysyłają dopłatę 14 zł i Uzasadniają to tym , że paczka była niestandardowa . Każda paczka wysyłana prze ze mnie jest wysłana w kartonowym pudełku , wyprodukowanych na moje potrzeby , każda o takich samych wymiarach i regularnym kształcie . Odradzam współpracę z DPD reklamacji nie uwzględniają .
~Aga / 2020-10-22 08:59
Ocena: 5.00 / 5
Przekazanie przesyłki przez kurierów zawsze przebiega w miłej atmosferze, zazwyczaj już następnego dnia. Super.
~Anonim / 2020-10-21 22:49
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakichkolwiek informacji o paczce, czekam na dostarczenie od ponad tygodnia i nic.
~klient / 2020-10-21 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Myślałem, że nic nie przebije poziomu poczty polskiej a jednak. Kurier nawet nie przejeżdżał koło miejsca doręczenia a w systemie widnieją dwie próby i zwrot paczki do nadawcy więc teraz się martw sam co z tym zrobić kliencie - dzwon pisz odwołuj się - a my Ci odpiszemy zgrabną formułą, że mamy Cię w d...e. Adres poprawny, odbiorca na miejscu czeka a paczka wraca do nadawcy. Gratuluję. Nie polecam, odradzam osobiście nigdy nie skorzystam!
ZaletyBrak
WadyLenistwo i olewizm
~Jarek / 2020-10-20 21:57
Ocena: 2.33 / 5
Osobiście nie polecam firmy. Kurierzy bywają leniwi, nie chce im się podjeżdżać pod dom, nie umieją używać telefonu żeby zadzwonić do dostawcy, Preferują rozwiązanie łatwiejsze, tj. wpisanie do systemu trzykrotnej nieudanej dostawy i zwrot do Nadawcy. Poświadczają tym samym nieprawdę a firma akceptuje takie działania wyłudzającej od klientów pieniądze za następne nadanie. Interes się kręci. Już nie skorzystam z usług tej firmy, Żenada.
Wady-brak kontaktu z kurierem
-leniwi, nieuczciwi kurierzy
-wyłudzenia pieniędzy poprzez wymyszenia ponownej dostawy
-aprobatą szefostwa tych nieuczciwych praktyk
~Bart / 2020-10-20 20:28
Ocena: 2.33 / 5
Nie wiedziałem kiedy paczka zostanie dostarczona. Żadnej informacji chociażby emailem, czy sms.
Kiedy rano zadzwonił kurier powiedział że już był a teraz jest w innym rejonie i czy mógłby podejść się okazało 1km dalej po paczkę. (paczka ważyła 31 kg). Kurier powiedział że na paczce nie ma dokładnego adresu i jest tylko ulica (kiedy odebrałem paczę na ulicy pod swoim jednak blokiem cały adres był widoczny. Paczka była cała brudna w ziemi!
Kurierowi było za długo i za ciężko żeby ją dostarczyć.
~jankes / 2020-10-20 18:20
Ocena: 1.33 / 5
Witam, kurier pan Przemek ,obsługujący Opole Czarnowąsy jak ma dobry humor to dzwoni do klienta, a jak nie ma to nie dzwoni, za pierwszym razem zadzwonił ,poprosiłem żeby podjechał po 15.00 bo jestem w pracy , ale stwierdził że on pracuje tylko do 13.00,na drugi dzień podjechał pod posesję i ponoć dzwonił domofonem (byłem na ogrodzie )telefonem już nie zadzwonił bo mu się nie chciało, wystarczyło trochę dobrej woli ,pełna ignorancja klientów których obsługuje temu panu potrzeba dużo pokory w kontakcie z klientem, warto pomyśleć i dokładnie dobierać pracowników którzy chcą uczciwie pracować
~Tomek / 2020-10-20 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dzwoni tylko uznaje że nikogo nie ma w domu (mimo że cały dzień jest ktoś w domu) i zostawia paczkę w jakimś punkcie odbioru na drugim końcu warszawy. po telefonie na infolinie dowiaduje sie ze KURIER NIE MA OBOWIĄZKU DORECZANIA PACZKI POD WYBRANY ADRES TYLKO MOZE ZOSTAWIĆ JĄ W PUNKCIE ODBIORU. Innymi słowy bierze na pakę stos paczek, uznaje ze nikogo nie ma w domu, wszystkie paczki zrzuca w punkcie odbioru i firma DPD uznaje że wszystko jest w porządku. bardziej gównianej firmy kurierskiej jeszcze nie spotkałem!
Zaletybrak
Wadynie doręczają przesyłek - unikać DPD
~wieslaw891 / 2020-10-20 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo trudno powstrzymać się od wulgaryzmów, których na co dzień nie używam. Firma każe klientowi, za jego pieniądze dostosować się do nieprzewidywalnego w danym dniu usługodawcy. Inaczej mówiąc, zero sms, zero telefonu. Trzeba otworzyć pocztę mailową i cały dzień się w nią gapić, żeby nie przeoczyć. Jak przeoczysz, to na ich stronie (bo nie w poczcie, o! nie) przeczytasz informację, że kurier był, nikogo nie zastał i tyle. Nic ich więcej nie obchodzi. Na pytanie o dostawę paczki w godzinach popołudniowych otrzymałem informację, że to zależy od kuriera!!! Jakieś organizacyjne bzdury, które nie mają nic wspólnego z organizacją i dyscypliną pracy. Ta firma nie powinna nigdy zajmować się doręczaniem komukolwiek czegokolwiek.
Zaletynie ma żadnych zalet. Zero totalne!
WadySame wady. Od początku do końca. Rozmowa tylko na tzw. czacie polega na: dziad swoje a baba swoje.
~Gaśno / 2020-10-20 09:16
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Nie znam nazwiska kuriera który dostarcza paczki w okolicach Gostynina (09-500) ale bardzo chciałabym go pochwalić ! młody chłopak, ciemne włosy. Człowiek o bardzo wysokiej kulturze, uprzejmy. Mam nadzieje, że zostanie doceniony za swoją pracę. Oby więcej takich kurierów.
~mme / 2020-10-19 15:17
Ocena: 2.00 / 5
Paczka dotarła do mnie w 10 dniu od daty nadania. Kiedy doczekałam się po 4 dniach komunikatu, że paczka jest w drodze, przekierowałam przesyłkę na adres punktu odbioru. Następnego dnia otrzymałam info, że paczka zostanie doręczona tego samego dnia, ale ok. 2 godz. później, że nie została doręczona z powodu...błędnego adresu. Dodam, że adres domowy i adres punktu odbioru dzieli ok. 200 m i oczywiście kurier dysponuje moim nr telefonu i adresem e-mail. Naiwnie sądziłam, że uda się sprawę wyjaśnić przez infolinię. Udało się jedynie potwierdzić to co już było wiadomo i uzyskać informację, że paczka zostanie doręczona za 3 dni(był piątek). Poirytowana złożyłam reklamację na formularzu DPD. Domagałam się symbolicznej rekompensaty w formie zwrotu opłaty za przesyłkę (mimo, że zgodnie z prawem mogła to być dwukrotna opłata). Otrzymałam odpowiedź, że prawo do reklamacji ma nadawca. W tej całej historii zabrakło mi słowa "przepraszamy" lub choćby tłumaczenia, że to wina kuriera, systemu, a może nadawcy paczki. Chciałabym też wiedzieć w jakim celu firma zatrudnia konsultantów telefonicznych (i płaci im wynagrodzenia), którzy nie mogą albo nie chcą zrobić nic poza tym, co można uzyskać korzystając z opcji śledzenia przesyłki.
Wadyfatalna obsługa klienta
~Krystian / 2020-10-19 13:28
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dostarczenia paczki nie została ona doręczona bo niby nie było mnie w domu a kurier nawet do mnie nie zajechał na następny dzień miała być ponownie doręczona i nawet kuriera nie było i napisali że nie było nikogo w domu. Na następny dzień dostałem maila że zostanie doręczona i do tej pory mojej paczki nie widzę a zamawiałem 12 października
~karola / 2020-10-19 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Kurier w piątek miał dostarczyć przesyłke, okazało się że nie została zeskanowana na magazynie więc nie mógł jej dostarczyć. Przekierowałam paczkę na poniedziałek do punktu pick up. Od rana w poniedziałek próbuje się dowiedzieć gdzie jest moja paczka po 5 telefonach na infolinie okazuje się że paczka będzie do odbioru w dniu jutrzejszym. 5 dni nie może dotrzeć paczka a ma do przejechania 5 km. żenada
WadyCzas oczekiwania na dostarczenie paczki, obsługa
~Aga / 2020-10-19 09:48
Ocena: 2.67 / 5
Coraz częściej pojawia się problem z dostarczeniem paczki z uwagi na daleki adres doręczenia. Kurier dzwoni, że nie możne dojechać bo np. ma zepsute hamulce co uważam za nonsens. Skoro płacę za doręczenie paczki do domu czemu firma tego nie robi tylko kurier prosi o odbiór przesyłki gdzieś bliżej, żeby miał łatwiejszy dojazd. To robi się śmieszne...
~Mariusz / 2020-10-19 09:20
Ocena: 1.67 / 5
Paczka po dostarczeniu przez dpd wwglądała jakby ktoś używał jej zamiast piłki do kopania. Cała zawartość została zniszczona (porcelana i zestawy obiadowe)
Adninistracja dpd (w wielkim skrócie) olała sprawę. Reklamacji nie uznali i już.
Sprawa skierowana do UOKiK-u
ZaletyBrak
WadyBrak odpowiedzialności za powieżone mienie
~Piotr / 2020-10-19 09:09
Ocena: 2.00 / 5
Bardziej gównianej firmy nie spotkałem. Paczka zlecenie 15.10., dziś 19.10 jeszcze nie odebrana przez kuriera!
ZaletyBrak zalet
WadyOlewanie klienta
~Paweł / 2020-10-18 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej. Brak kompetencji i kultury. Przerzucane paczki przez ogrodzenie w deszczu mokną lub rozrywają je psy. Tracking to bzdura przesyłka ze statusem "podjęta przez kuriera" w ogóle nie pobrana. Anulowane zlecenie bez informacji do klienta. Reklamacja to droga przez mękę. Odradzam, odradzam ... Nigdy więcej nic nie zlecę przez DPD.
WadyBezczelność i totalny brak kompetencji!
~Rafi / 2020-10-18 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Omijać firmę DPD szerokim łukiem,niepolecam,zwlekają ,przywoza paczki po kilku dniach,jestem stratny przez tą firmę i trzeba się prosić żeby dostarczyli.od 0 do 100 dam 0
ZaletyZalet niema
WadySpoznienia kilku dniowe,nieinformowanie klienta o opóźnieniach