Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12680 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JK / 2020-11-25 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie internetowej jest opcja zmiany daty, miejsca dostawy przesyłki, etc. Opcja ta byłaby bardzo przydatna gdyby w praktyce działała. Niestety kurier notorycznie ignoruje wybrana datę dostawy i przekierowuję przesyłkę to punktu pickup po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia. Miało to miejsce już dla dwóch moich przesyłek: 0000272064963U I 0000271517194U. Za każdym razem musiałam kilkakrotnie dzwonić do obsługi klienta żeby respektowali zmianę daty. Ostatecznie i tak musiałam pojechać do punktu pickup.
    Wadykurier notorycznie ignoruje zmiane daty dostawy przesylki
  • ~Katja / 2020-11-25 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Coraz gorsza obsługa i olewczy stosunek do klienta. Rano wysyłają informację,że paczka wydana do doręczenia. po jakimś czasie jest info,że nastąpiła zmiana terminu doręczenia. Pytanie: kto i kiedy zmienił, bo ja zmobilizowałam rodzinę do odebrania paczki- na wypadek,gdyby kurier zechciał odjechać z adnotacją- nikogo nie ma w domu.
    Pan z infolinii twierdzi,że takie rzeczy się zdarzają i ja mam szukać kontaktu z kurierem bo on nie ma obowiązku do mnie dzwonić. Za to zmieniać termin dostawy już może? To w końcu kto dla kogo pracuje? DPD ma w nosie klienta, a człowiek z infolinii twierdzi,że nie ma podstaw do złożenia skargi bo oni maja prawo do robienia takich rzeczy. Chyba czas zacząć unikać tę firmę, jak lawinowo będą tracić klientów może szefostwo weźmie się za kontrolę pracowników.
  • ~Małgorzata / 2020-11-25 12:16
    Ocena: 4.50 / 5
    Z tego co czytałam to prawie same złe opinie a ja nie mogę powiedzieć żadnego złego słowa zawsze miły kurier zadzwoni umówi się lub zostawi swój nr telefonu przeważnie przyjeżdża ten sam bo widocznie obsługuje te okolice serdecznie pozdrawiam pana łukasza
    Zaletykomunikatywność
    Wadynie przynajmniej na razie
  • ~Vergilov / 2020-11-25 09:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma kurierska to porażka.
    Niestety cena nie jest adekwatna do usług.
    Nadane są dwie paczki w DPD.
    Status od 3 dni: „Przechowywanie przesyłki w punkcie Pickup".
    Gdyby nie mój telefon do nich to pewnie nawet nie wiedzieliby o przesyłce.
    Po co mam płacić więcej za kuriera skoro PP idzie szybciej i taniej?
    Człowiek nosi te paczki do punktu z początku tygodnia, a i tak nie jest pewny czy dojdzie do piątku...
    Najgorsze jest to ze wszystko zwalają na pandemie, chociaż nie było to przyczyną.
    DPD to jest ostatnia firma, z której usługi chciałbym skorzystać.
    Aktualnie nie polecam!
    Zalety-Punkty Pickup
    -Śledzenie przesyłki
    -Płatność Online
    Wady-Cena/Jakość
    -Zero pomocy od firmy
    -Zasłanianie swojej niekompetencji pandemia
    -Przesyłka w Polsce idzie o wiele dłużej niż u konkurencji.
    -Rozmowa z czatem to typowo Kopiuj/Wklej.
  • ~Anna / 2020-11-25 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, przesyłki zostawiane tam gdzie kurierowi po drodze, albo nie doręczone pomimo obecności w domu. Nie polecam i nie skorzystam więcej.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Babsi / 2020-11-24 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!!! Allegro coś poprzeinaczalo adres i nadało dla kuriera adres trzy domy dalej, gdy został skierowany pod właściwy adres pojechał sobie i oddał paczkę nadawcy. Gdy chciałam się skontaktować by chociażby podjechać pod dany przez niego adres i się dogadać zablokował mój numer. Dodam że wcześniej nikt nie dzwonił. Żeby kurier blokował kontakty to tego jeszcze nie grali...
    ZaletyZero
    WadyCałokształt
  • ~Sebix / 2020-11-24 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie jest informacja że przesyłka odebrania a przesyłki nie ma.
  • ~KB / 2020-11-24 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Od 4 dni kurier nie zgłasza się po przesyłkę,ciągle reklamacje, jedna wielka masakra! Nie polecam !!!
    WadyBrak punktualności, kurier zamyka zlecenia bez realizacji, trudny kontakt, etc...
  • ~Janusz / 2020-11-24 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Kurier nie odbiera w terminie. Brak kontaktu z kurierem. Beznadziejna firma. Stanowczo NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyNiesolidność
  • ~Klienci / 2020-11-24 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma do dupy
    Nie można się z nikim dogadać. Ani o terminie dostawy ani o godzinie kuriera.
    Jakiś Paweł,który rozwozi w Gdyni powinien może cegły nosić a nie mieć kontakt z ludźmi.
    Nieodpowiedni i nieodpowiedzialni tam pracują.
    Firma nie do polecenia
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kompetencji. Olewanie klienta. Faceci same gbury.
  • ~Jula / 2020-11-24 10:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Ostrzegam przed tą firmą kurierską, kurierzy nie przyjeżdżają, a wpisują, że byli tylko mnie w domu nie było. W czwartek 19.11 czekalam na kuriera w domu cały dzień wieczorem musiałam wyjść po pół godzinie jak wyszłam z domu dzwoni kurier, że przyjechał powiedziałam mu, że czekałam cały dzień, ale w koncu musiałam wyjść i powiedział, że przyjedzie w piątek nie pojawił sie dostałam maila, że przyjedziecie w poniedziałek nie przyjechał i w koncu odesłali paczkę do Nadawcy, bo kurier stwierdził, że był kilka razy, ale nikogo nie zastał w domu.
  • ~Gr18 / 2020-11-24 00:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Przestrzegam wszystkich przed tą firmą kurierską.
    Nadałem paczkę w punkcie pickup. Ubezpieczyłem na maksymalną kwotę. Tutaj niestety ja jestem idiotą bo wyłączyłem myślenie. W punkcie paczke mogłem ubezpieczyć na 5000 tysi. Moja paczka była warta więcej i nie mogłem nawet za dopłatą jej dodatkowo ubezpieczyć. Wysłałem. W sortowni we Wrocławou paczka zginęła. Przez 14 dni szukali paczki, nieznaleźli. Infolinia to katastrofa
    Brak możliwości kontaktu chociażby mailowego z działem reklamacji albo sortownią. Ukradli paczkę z sortowni we Wrocławiu. Z kamer nic nie wyszło, wszyscy mają to w dupie. Mimio przedstawionych faktur odnosnie zawartości paczki to nikogo nie interesowało. Sprawa zgłoszona na policję i do kancelarii prawnej.
    Kradną na potęgę ubezpieczone paczki.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja infolini, spychologia klienta.
  • ~Gość / 2020-11-23 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Fałszowanie wyników dostawy, w systemie kurier zaznacza, że przesyłka doręczona, a w rzeczywistości jak okazało się po tygodniu wydzwaniania, jeżdżenia do oddziału, została zgubiona. Kierownik oddziału niekompetentny, niesłowny, obiecał zająć sprawa zgubionej przesyłki i słuch po nim zaginął jak po mojej przesyłce. Centrala również nie reaguje na zgłaszany problem.
  • ~Danka / 2020-11-23 17:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier paczki zostawia pod krzakiem obok domu. Kilka kroków dalej są drzwi. Zero telefonu czy informacji. Gdyby zdarzylo sie to raz to mogę wybaczyć, moze sie spieszyl. Ale dzieje sie tak za kazdym razem. Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyKurier
  • ~Milka / 2020-11-23 17:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Rozbite lustro w toaletce. Widać jak by ktoś coś wbił w nie. Nie pierwszy raz taka sytuacja. Nie polecam
  • ~Elżbieta / 2020-11-23 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano sms - dziś przesyłka. Czekam. Jest prawie 16. Dzwonię, okazało się że przesyłkę "cofnięto" i może dziś będzie, może nie. Poprzednim razem kurier biegał po całym bloku, żeby ktoś odebrał, choć prosiłam żeby została w punkcie odbioru. Partactwo i olewanie klientów.
    Zaletybrak
    Wadyamatorszczyzna
  • ~Klientka / 2020-11-23 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Dpd dostarczała mi wiele razy uszkodzone kartony, a połamanym towarem lub przepakowanym.
    Ale ostatnia paczka już ostatnia z podanej firmy
    Została tak uszkodzona (ubrudzona tapicerka łóżka) aby klient się nie zorientował I przyją przesyłke ponownie zaklejoną.
    Czy tak postepuje porządna firma?
    Prosze rozważcie daną firme.
    Ktora owszem wysyła niedrogo I na czas ale rownież nieodpowiednich pracownikow ktorzy nie uszanują waszego towaru.
  • ~Asia / 2020-11-23 09:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier Dawid DPD Łomża - jeździ na osiedlu Maria. Zawsze miły, uśmiechnięty, nigdy nie robi problemu, gdy np. Trzeba później dostarczyć paczkę, bo akurat nie ma mnie w domu. Sama firmę ciężko ocenić, ale KURIER przesympatyczny
    ZaletyKurier
  • ~klientka / 2020-11-23 09:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie zachował zadnej dyscypliny sanitarnej , wszedł do mieszkania bez maseczki , rozmawiał w tym czasie z kims przez telefon. Czy kurierzy nie mają obowiązku zasłaniania twarzy w kontakcie z klientem. Jestem oburzona taką ignorancją. Powinien zapłacic mandat1
  • ~Aneta / 2020-11-20 19:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalne dno! Paczka wysłana z zagranicy do Polski. Odesłana z powrotem z adnotacją "odmowa" - powod nie podany ". Po kontakcie telefonicznym z poskim oddzialem dowiedziałam się że była uszkodzona z dostępem do zawartości. Ha ktos bedzie mial fajne swieta!Po 4 dniach paczka spowrotem za granicą. I znowu odesłana do Polski. WTF? Taka fajna zabawa ech. Strona angielska nic nie wie o uszkodzeniu paczki bo nie dostali takiej informacji.Sprawa w toku. Nie wysyłajcie pączek z DPD. Na stronie trustpilot polska maja az 95% opinii negatywnych!!!
    ZaletyBrak
    Wady-inne informacje w systemie trackingu a inne w obsludze klienta i w odzialach dpd
    -XXI wiek i zero kontaktu telefonicznego
    -nieterminowosc
    - opryskliwosc i niekompetencja oddziału depot itd mozna by wymieniać w nieskonczonosc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068