Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12548 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ADI / 2020-10-29 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo NIE POLECAM - uszkodzili przesyłkę na ponad 9tys zł, po 3 miesiącach reklamacji ich ubezpieczyciel wycenił stratę na ... 900 zł !!! JEDNO WIELKIE DZIADOSTWO , nie chcesz mieć problemów w dochodzeniu własnej straty wysyłąj w innej firmie nie ta bo to jedno wielkie dno !!!!!!!
  • ~Niezadowolona / 2020-10-28 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka była dostarczana dwa razy , kłamstwo kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo kurier ani razu nie dojechał z przesyłka która była bardzo pilna . Kłamał że dzwonił A ani jednego nie pylo połączenia. Porażka na całej lini. Pieniądze stracone i jeden wielki kłopot.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyKłamczuchy !
  • ~Hiumen / 2020-10-28 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem sms-a że kurier Nikogo nie zastał. BZDURA i KŁAMSTWO !!! Cały czas ktoś jest bo jest to biuro czynne od 9,00 do 17,00 !!! Mało tego to PSEŁDO kURIER zostawił moją paczkę za którą ZAPŁACIŁEM z DOSTAWĄ do wskazanego miejsca A NIE jakiegoś sklepu 3 kilometry dalej !!! Dzwoniąc do DPD i chcąc złożyć reklamacje i dowiedzieć się kiedy przywiozą ci paczkę To słyszysz odpowiedź że paczkę MUSISZ już sobie sam odebrać !!! TRAGEDIA - TRAGEDIA - TRAGEDIA z taką PSEUDO firmą gdzie PSEUDO kURIER ma Ciebie w D...E !!!!!!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadykURIERZY co KŁAMIĄ i mają Cię w D...E !!!
  • ~NICK / 2020-10-28 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczynają Państwo schodzić na ..... oczywiscie rezygnuje z Waszych usług. Reklamacja= choćby nie wiem co, zrobimy wszystko,żeby nie ponieść żadnych konsekwencji. GUBICIE PACZKI, NISZCZYCIE PACZKI, kompletnie nie szanuje cudzej własności. Zgubicie paczke,rozwalicie w transporcie to wystarczy brak przecinka w adresie i sprawa załatwiona, to nie wasza sprawa, problem Klienta. Ode mnie z miasta 3 osoby w dniu dzisiejszy powiedziały,że już więcej DPD paczki nie nadadzą. Trzeba celować w małe firmy, które się rozwijają, zależy im na pozyskaniu Klienta, a Wy upadniecie prędzej czy później.....
    ZaletyOD DŁUŻSZEGO CZASU- ŻADNYCH
    WadyGUBIĄ PACZKI, NISZCZĄ PACZKI W PRZEWOZIE, KURIERZY NIE PRZYJEŻDŻAJĄ PO ODBIÓR, REKLAMACJA=PROBLEM KLIENTA NIE NASZ. NIE SZANUJĄ JUŻ KLIENTÓW BO MAJĄ NA TĄ CHWILĘ DUŻO, ALE TO SIĘ SKOŃCZY NA PEWNO
  • ~A. / 2020-10-28 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy kurier nie dostarczył paczki z żywnością, nawet nie podjechał na adres dostawy bo wpisał "odmowa odbioru" kilka minut po odjechaniu z bazy w Łodzi, a do mojego klienta miał przynajmniej 40 minut jazdy, przy założeniu że do nikogo po drodze by nie jechał.
    Oczywiście do kuriera kompletny brak możliwości dodzwonienia, większość żywności w paczce uległa zniszczeniu przez wożenie przez tydzień w firmie dpd.
    Mimo składania reklamacji, zero reakcji, od razu po otrzymaniu wpisu "nadawca odmówił odbioru" - a od 7 rano czekali na tę paczkę - infolinia twierdzi, że paczka jest już na sortowni zwrotnej i nie ma opcji aby ją z powrotem zwrócić do odbiorcy.
    Pani na infolinii miła, ale co z tego, jak nic nie może, dwa razy pod rząd identyczna sytuacja.
    Nigdy więcej nie skorzystamy z tej ułomnej firemki kurierskiej.
    ZaletyChociaż paczki nie ukradli, zwrócili w całości.
    WadyNie dostarczają paczek, nie ma kontaktu z kurierem, infolinia nic nie może zrobić.
  • ~rafko / 2020-10-28 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 2020-08-17 powinienem otrzymać paczkę. Nie otrzymałem. Na stronie DPD pojawiła się informacja, że przesyłkę odebrałem. To nie prawda. Pracuję zdalnie, byłem w domu. Nie było żadnego kontaktu ze strony kuriera. Skontaktowałem się telefonicznie z infolinią DPD, powiedziano mi, że kurier włożył przesyłkę do skrzynki pocztowej. Sprawdziłem skrzynkę była pusta. Zgłosiłem, problem ponownie na infolinii DPD. Złożyłem reklamację za pomocą formularza na stronie. Po 30 dniach DPD zażądało uzupełnienia dokumentów, których wcześniej nie chciało (sposób na przedłużanie?). Po kolejnych dwóch tygodniach odpowiedź, że nie uznają reklamacji, bo według nich przesyłka została dostarczona, i mogę się odwołać albo iść do sądu. Czyli nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi.
    Podsumowując, nie wybieram dostaw DPD, omijam sklepy, które maja dostawę tylko DPD.
    Wadyzgubiona lub skradziona paczka. nie uznana reklamacja.
  • ~nich / 2020-10-28 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie odbiera paczki z mieszkań, a trzeba do niego schodzić, Bo ma niby zakaz chodzenia

    Kurier niechcial zapłaconą paczkę odebrać jego numer to 572 843 146

    Zaletyżadnych
    WadyWroclaw kurier 572 843 146, laske robi i stawia warunki gdzie paczka ma być by ja mogli odebrać
  • ~Rafi / 2020-10-27 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odbierał telefonu. Przesyłka została zgubiona. Info linia jest płatna. Reklamacja kosztowała mnie 17 złotych w opłatach za połączenie telefoniczne. Unikać jak ognia. Poczta Polska to przy nich ideał.
    Zaletybrak
  • ~Julia / 2020-10-27 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy serwis kurierski w polsce.
    Hamsko, zawsze bez terminalu
    Polska poczta jest rewelacyjna w porównaniu
  • ~cris / 2020-10-27 15:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie jest zainteresowany realizacją usługi (nadania przesyłki), nie dzwoni tylko trzykrotnie zamyka zlecenie.
    ZaletyBrak
  • ~Luk / 2020-10-27 12:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie dzwoni bo nie musi. A odbiorca powinien czekać cały dzień na dostawę.
  • ~Aaaaaaa / 2020-10-27 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!! Nie polecam !!!! Brak kontaktu z kurierem skargi zgłaszane na infolini olewane , przez pracowników
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie dostarczają paczki !!!! Skargi na infolini olewane
  • ~Sara / 2020-10-27 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zazwyczaj korzystam z tej firmy i zawsze obsluga była kompetentna i uprzejma. Tym razem jakiś dwóch mlodych kurierów, zachowało sie skandalicznie. Nie dość że rzucili paczkę przez bramę uderzając psa, to jeszcze bezczelnie się śmiali kiedy wyszłam po nią.
  • ~Aniutka / 2020-10-26 13:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszy raz skorzystałam z usług firmy DPD i jestem mega zadowolona. Przesyłka dotarła z woj. łódzkiego do odbiorcy w Holandii w dwa dni w nienagannym stanie. Polecam. Ja na pewno jeszcze nie raz skorzystam z ich usług.
    ZaletySzybko
  • ~daniel / 2020-10-23 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    witam jestem mieszkancem Polic woj.zachodnipomorskie.Od dluzszego czasu mamy problem z firma DPD i ich kurierem na nasz region.biora pieniadze za dostarczenie przesylek a czesc z nich nie trafia do odbiorcow bo albo nie ma prob doreczenia albo po jednej probie zostaja zwracane nadawca.pomimo skarg konsekwencje nie zostaja wyciagniete a sama firma pomimo skladanych skarg olewa to tlumaczac ze kurier nie ma obowiazku dzwonic do odbiorcow!nosz jakie to czasy ze czlowiek musi czekac calymi dniami w domu bo kurier sie kontaktuje z klijentem!ta firma kurierska to absurd i dziwie sie ze sprzedawcy jescze korzystaja z ich uslug.
  • ~Jola / 2020-10-23 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier twierdzi ze nikogo nie zastal (JA czekam 3 dni w domu) nie zadzwonił ze ma przesyłkę i czeka pod drzwiami. Wiec na bank go nie było.
    Arogancki i niemily w trakcie rozmowy się wylancza. Nie polecam firmy kurierskiej.
  • ~pap / 2020-10-22 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie po to płacę za przesyłkę kurierską żeby dymać na drugi koniec miasta po paczkę do punktu i to otwartego krócej niż pracuję. Nigdy więcej dostawy DPD
  • ~adresat / 2020-10-22 15:45
    Ocena: 3.00 / 5
    DPD BIAŁYSTOK
    Kurier przyszedł do Biura Firmy i bardzo źle się zachowywał. Przyniósł dokumenty do podpisu i Otworzył wewnętrzną kopertę adresowaną na osobę w Firmie i kazał podpisać w określonych miejscach czytelnie - bez pieczątek.
    Po zwróceniu uwagi, że to Firma a nie osoba fizyczna wszedł na takie obroty, że nie mozna było z nim nawiązać rozmowy. W odwecie że ktoś mu mówi jak ma być zwrócił przesyłkę na magazyn do ponownego odbioru.
    Kierowniczka do której w końcu dotarłem twierdziła, że nie odebrałem momo, że trzymała w ręce:
    1. podpisane dokumenty
    2. okienko koperty było rozerwane a ja trzymałem kartkę adresową z nr przesyłki.
    Po ponownym spojrzeniu zamknęła sie ale przesyłka przeleżała na magazynie kilka dni zanim wyruszyła w drogę do nadawcy.
    Dobrze radze sprawdźcie jakim kurierem nadajecie przesyłkę i odradzam DPD Białystok.
    ZaletyBiuro mają na granicy miasta. Jaka to zaleta ? - świeże powietrze.
    WadyTakiego gbura jak nasz kurier (kierowca) to nie widziałem już dawno. Ale nadal pracuje.
  • ~mollyem / 2020-10-22 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko, sprawnie, w miłej atmosferze. Z uwagi na sytuację w kraju a przy okazji w pracy, przesyłkę zamówiłam na inny adres - zapewne krążyłaby, trzeba by było zmieniać adres i termin (co w sumie zrobiłam) a mimo wszystko, dzięki dobrej woli i super podejściu Kuriera (WMR - nr paczki 0000 2647 8214 7UP) paczkę otrzymałam bezproblemowo. Dziękuję za pomoc i doręczenie przesyłki a firmie gratuluje pracownika.
  • ~P. K / 2020-10-22 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu. Kurier twierdzi że chce mi pomóc i podaje mi adres spedycji z propozycją odbioru paczki samemu. Podziękowałem za taką pomoc. Od tej pory cisza mimo wielu monitów do Dpd. Nie polecam Dpd. Omijać ich dalekim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja. Olewnictwo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979