Nie polecam firmy DPD, wczoraj o 9:00 zamówiony sprzęt. Dostawa ze Słupska do Szczecinka (coś około 120km, odległość między miastami). Dzisiaj godzina 16:00, już mam potwierdzone, że przyszła jeszcze nie dotarła do Szczecinka (oczywiście czas na stronie monitorowania zatrzymał się w nocy o 1:50, po 14 godzinach nadal nie zmienił się status. Jutro 11 listopada wolne, jak przesyłka dotrze w czwartek, to pokonanie 120km z przesyłką zajmie firmie DPD 4 dni. Szybkiej bym rowerem to przewiózł.
To już moja druga negatywna przygoda z firmą DPD. Pierwsza była taka, że kurier z uporem maniaka dostarczał przesyłkę przed południem kiedy byłem w pracy. Na noc były telefony z informacją, że ja zawsze pracuje w tych godzinach i nie wezmę urlopu, żeby odebrać przesyłkę od kuriera. Skończyło się tak, że sam wsiadłem w samochód i zrobiłem ponad 10km, żeby osobiście w drodze wyjątku odebrać przesyłkę z siedziby DPD.
Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyOpisane w opinii
~Karolina / 2020-11-10 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Potrzebowałam przesłać ważne dokumenty na określony czas, firma DPD zrobiła błąd, traktując moją przesyłkę jako normalną, a nie zwrotną (która była droższa o normalnej), po wielokrotnych interwencjach i kilku dniach dzwonienia na infolinię, zostałam fałszywie zapewniana, że sprawa będzie naprawiona, po 4 dniach czekania,
nic się nie zmieniło, a moja reklamacja została odrzucona. Jestem w szoku, bardzo zawiodła mnie ta firma, nie polecam.
~Patrycja / 2020-11-10 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy. Moja przesyłka (a był to laptop) została pozostawiona obcej osobie, bo kurierowi nie chciało się skontaktować ze mną i uzgodnić czasu dostawy. Wcześniej dwukrotnie rozmawiałam z pracownikami infolinii, którym próbowałam bezskutecznie przekazać informację, że pracuję do 15 i w związku z tym nie mogłam odebrać przesyłki pod adresem dostawy. Niestety nikt z tym niczego nie zrobił (być może ze względu na organizację pracy w firmie). Adresu do pracy nie podawałam podczas zamawiania, bo nie uzyskałam informacji na temat dokładnych godzin pracy kuriera. A z kurierem nie mogłam się skontaktować, bo najpierw nie odebrał jeszcze przesyłki, więc nie widziałam jego nr tel (tak mi powiedziano na infolinii), a jak już odebrał, to pozostawił ją bez uzgodnienia i kontaktu ze mną obcej osobie. Smsa z numerem telefonu do kuriera otrzymałam mniej więcej w tym samym czasie, w którym moja przesyłka została już pozostawiona. Mogą sobie Państwo wyobrazić, jak wyglądał wówczas mój dzień w pracy w stresie, że nie mogę skontaktować się z kurierem właśnie po to, by zapobiec temu, co zrobił. Wszystko zadziało się bez współpracy z zamawiającym, czyli ze mną oraz bez poszanowania dla faktu, że jestem w pracy i nie mogę spędzać tyle czasu na infoliniach. Państwo z DPD nie dali mi czasu na reakcję, wszystko zadziało się w ciągu kilku godzin, w czasie których byłam w pracy, a wcześniej nie udało się skontaktować z infolinią, z uwagi na godziny pracy. Niemniej jednak, gdy już udało mi się dodzwonić na infolinię, nie zmieniło to mojej sytuacji, która była w gestii kuriera.
WadyBrak kompetencji i ignorowanie klientów, brak możliwości zaznaczenia konkretnej godziny, od której można odebrać przesyłkę; brak możliwości kontaktu z kurierem zanim doręczył przesyłkę pozostawiając ją obcej osobie.
~Paula001 / 2020-11-10 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy. Widać że kurierzy nie szanują tej pracy, a w szczególności paczek. Po stanie w jakim przychodzi dana paczka widać, że robią z nimi co im się tylko podoba. Dwa razy paczka zawierająca szklaną butelkę przyszła z pobitą zawartością i była to cała zalana. Przez to była cała zniszczona i pozaklejana taśmą. Czas dostawy wynosił ponad 3 tygodnie.
WadyDługi czas dostawy
Nieposzanowanie paczek
Pobita zawartość
~FangFei / 2020-11-10 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Paczka wysłana 24 września do tej pory nie dostarczona. Od 5 listopada na trackingu jest informacja, że jest przygotowywana do dostawy, czyli już od 6 dni. Pisanie do nich nie ma sensu, bo nic nie wiedzą, za nic nie ponoszą odpowiedzialności i odsyłają do kolejnych osób. Kpina. Stracone tylko pieniądze i zapewne zawartość przesyłki też. Nie polecam, lepiej wybrać inną firmę.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji i olewanie klientów.
~Tomek / 2020-11-10 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Paczka zaginęła czekałem 5 dni żadnej informacji ze strony DPD dopiero po moim telefonie usłyszałem że paczka zaginęła. Zero zainteresowania i pomocy ze strony DPD. Dopiero sklep który wysłał do mnie paczkę zainterweniował
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji pomocy informacji
~Kpts / 2020-11-10 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Uważam, ze serwis dpd jest bardzo niekompetentna firma. Z racji tego, ze dostaje się błędne powiadomienia e-mail, a z drugiej strony kontaktu z kuriera. Przesyła niedostarczoną w terminie, bo serwis dpd zawsze znajduje jakiś problem. Ogólnie nie polecam.
ZaletyMiły kurier ale logistyka dno i dwa metry mułu
~Szczery / 2020-11-09 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, Ci ludzie nie sluchaja co się mówi. Mieli mi jutro dostarczyć ponownie przesyłkę. Klamiąc mnie wczesniej, że dostarczają tylko do 15. Zgodziłem sie, po czym dostałem maila ze moja przesyłka jest w sklepie monopolowym 3 km od mojego mieszkania. Infolinia gość ma taką wade wymowy że nic nie zrozumiałem do tego jeszcze polski zna jak ja chinski. Nigdy wiecej... Masakra jakas
Czas dostawy - zamówiłem ksiązki do domu dostarczone nie były do domu
Reklamacja to jakiś zart
Cena, jak sie zamawia coś przez internet to zazwyczaj jest dostawa darmowa wiec o cenie sie nie wypowiem zawsze jest zero
Zaletybrak
Wadyta firma nie powinna istniec - to jakiś zart
~Asia / 2020-11-09 12:04
Ocena: 5.00 / 5
Kurierzy bardzo uprzejmi, przesyłki w terminie bez żadnych problemów, gorąco polecam
~Rado / 2020-11-07 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny mam nieprzyjemność zetknięcia się z tą nikompetentą firmą.Zenada.
Jako jedyna z firm kurierskich nie jest zainteresowana dostarczeniem przesyłek odbiocom.
Wyjaśnienie?
Szanowni Państwo,
nie gwarantujemy kontaktu z odbiorcą ze strony kuriera- jest to indywidualna decyzja kuriera.
Kurier może przekazać przesyłkę do sąsiadów tylko na taką dyspozycję odbiorcy.
To jest tekst tzw. ,,wyjaśnienia z biura obsługi klienta tej firmy.
Czyli kurier nie musi dostarczyć przesyłki do odbiorcy,może z nią zrobić co chce,nie musi zgłąszać odbiorcy że się pojawi z przesyłką.
Zyć nie umierać.
Korzystanie z usług tej firmy jest totalnym nieporozumieniem.
Dla nich taki klient choć zapłacił wcześniej za usługę dostarczenia przesyłki jest idiotą.
ZaletyZadnych!!!!!!!!!
WadyKażdy kto decyduje się na korzystanie z usług takiej firmy musi się liczyć z pogardą i olewaniem przez BOK oraz kurierów którzy wcale nic nie muszą.Nawet wykonywać swojej pracy.
~Anka / 2020-11-06 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Prosze niech ktos mi wyjasni, dlaczego platnosc za odebranie paczki nie zostala zrealizowana przed godziną 15-tą? Nadal wisi w banku jako "oczekujace"? Rozumiem gdyby to byly jakies godziny wieczorne! No i w zwiazku z tym nie zostala tez paczka odebrana na czas.
Kto ma to wyplyw, dpd?
~Anna / 2020-11-06 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Oby nigdy więcej!
Firma wysyła link do strony,gdzie można ustalić godziny doręczenia.
Wybrałam 16-18 bo pracuję.
Dzwonię do kuriera żeby potwierdzić a on na to, że pracuje do 15.30 I nie będzie na mnie czekał.
O 14.30 dzwoni, że jest pod drzwiami I nikogo nie ma.
Kurier rządzi! Trzeba mieć mocne nerwy!
ZaletyBrak
~kim83 / 2020-11-06 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Czekałam na paczkę tydzien.codziennie email ze ....dziś bedzie dostarczona...konsultanci za każdym razem mówią co innego...nie mozna bylo zlokalizować przesyłki...ostatecznie otrzymałam informacje zebym ja odebrała z Opola gdzie mam ponad 70km a za dostawę zapłaciłam 30zl...inna konsultantka mówi ze jest u kuriera i tak cały tydzien.Jedna mówi ze byla próba doręczenia a ja cały czas w domu a druga ze nie bylo takiej proby. Dno totalne....kłamią i a paczka warta ponad 600 zl nie wiadomo gdzie jest. Skandal...zwykła kradzież towaru!!!! i oczywiście nie ma winnych...ŻENADA...
~Darek / 2020-11-06 12:54
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka dotarła,lecz kontakt telefoniczny z kurierem ( pracownik obcokrajowiec nie możliwy zarówno z mojej strony jak i biura obsługi) PO PROSTU KATASTROFA
ZaletyDoreczono
WadyBrak kontaktu z kurierem
~Niezadowolony klient / 2020-11-06 10:28
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka jest w tym kraju! Jedna wielka żenada nie pokonują próby doręczenia przesyłki tylko odrazu przekazują sobie do punktu odbioru zasłaniając sie ze tak mogą nikomu nie polecam korzystać z ich usług !!!!!
WadyBrak kompetencji
~Sonia / 2020-11-05 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Paczka zwrócona do nadawcy. Niby zły adres dostawy. Pisałam do kuriera że adres dostawy jest dobry i że jestem w domu cały czas. Nawet nie odpisał. Infolinia też zalała temat bo przesyłka mimo rozmowy i tak wróciła do nadawcy .
~elso / 2020-11-05 14:47
Ocena: 3.50 / 5
Właśnie odebrałam przesyłkę dostarczoną przez firmę DPD.Mieszkam w Elblągu. Niestety paczki nie odebrałam od kuriera, bowiem kurier zadzwonił domofonem i zostawił ją przed budynkiem (wielorodzinnym) na ulicy. Twierdzi, że nie może wchodzić do budynku, co uważam za wierutną bzdurę. Próbowałam go przekonać, że płacąc za usługę mamgwarancję dostawy do mieszkania, a nie przed blok, ale skończyło się na przepychance słownej. Kurier i tak zrobił swoje i paczkę zostawił bez opieki - nawet nie czekał, czy odbiorę i czy paczki nie zabieże przypadkowa osoba. Ogólnioe usługa w tym zakresie beznadziejna.
~piotr / 2020-11-04 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Kurier który obsługiwał rejon Mogilno kujawsko-pomorskie w dniu 04.11.2020 nie dostarczył przesyłki mimo ze bylem w domu, awizował ją.
Zaletybrak
Wadyktóryś raz z kolei nie dostarczył przesylki
~Jarek / 2020-11-04 19:19
Ocena: 1.33 / 5
Calkowity brak informacji nawet na ich infolinii, totalny burdel, sprzeczne maile o godzinie dostarczenia przesyłki, wreszcie przesyłka figuruje jako odebrana , a nie została dostarczona . Kurierzy je odbierają tel.nie oddzwaniają, infolinia także , pomimo obiecanki, iż to zrobi. Kompromitacja !! Wystrzegajcie się tej firmy.