Jak stracić 28 zł? Wysłać paczkę w DPD. Paczka nie dotarła do adresata. adresat nie otrzymał SMS-a o nadejściu przesyłki. Za to do mnie przyszedł mail o treści:
Drogi Odbiorco, Dziś doręczamy Twoją paczkę xxxxxxxxxxx
Jest to zwrot niedoręczonej paczki nadanej w sieci DPD Pickup xxxxxxxxxxxx
Poinformuj Kuriera jeżeli przebywasz na kwarantannie.
Kurier(Imię) - tel. xxxxxxxxx
Zwrot paczki zgodnie z Cennikiem DPD Pickup 13.99 PLN
Metoda płatności: karta lub gotówka.
W historii śledzonej przesyłki było jedno tajemnicze słowo "ODMOWA". Tego nikt nie umiał mi wytłumaczyć w punkcie nadawczym, bo nie była to przecież odmowa adresata. Może ktoś ma podobne doświadczenie? DPD upokorzyło mnie, zmusiło do wyjazdu do bazy w Warszawie i do wyłożenia drugich 14 zł za niezrealizowane zamówienie. Zrobiłem to i pokornie poszedłem na pocztę, bo tam na miejscu adresata listonoszka wszystkich zna i jak nie zastanie adresata, to zadzwoni na komórkę albo wrzuci paczkę w umówionm miejscu przez płot.
Na Matuszewskiej duży ruch, duże kolejki, duże pieniądze się przewalają. Odczekałem. Odebrałem. A co, może reklamować? Mają czas 30 dni na odpowiedź. Sprawa nadaje się do UOKik-u.ZaletyW porównaniu z tłumem na poczcie - komfortowo, bez kolejki i nawet miło.
WadyNierzetelność kuriera, któremu jak nie pasuje, to nie pojedzie