Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12548 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klientka / 2020-11-19 15:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa i reklamacje bardzo słabo.... gdy występuje problem i próby połączenia się z infolinią klient odsyłany jest z kąta w kąt, a najbardziej winny zawsze jest kurier... Natomiast od kiedy obsługuje nas Pan Kurier z przypisanym nr AP8 p. Gozdor przesyłki są odbierane i dostarczane zawsze na czas. Obsługa pracowników infolinii- palec w dół!
    ZaletyPan AP8
    WadyPracownicy infolinii i innych doradców "pomagających" załatwić problemd.
  • ~Czarny / 2020-11-19 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem kilka rzeczy i 3 sztuki przez tą firmę wszystkie dotarły tylko te 3 nie bo na 2 nie było mnie w domu a na jednej odmowa żadnej wiadomości od kuriera nawet nie dało się z nim skontaktować przez dwa dni miał wyłączony telefon to jest złodziejstwo
  • ~Nigdy więcej / 2020-11-19 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po oddzwonieniu do kuriera 10 sekund po tym jak dzwonił, nie odebrał. Po chwili oddzwonił i stwierdził że nie może się wrócić i specjalnie będzie jechał dnia następnego. Porażka
  • ~Ewa / 2020-11-19 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie korzystajcie z ich usług. Wysłłąm paczkę z kamionkowym zestawem , który został odpowiednio zabepieczony i zostały podane wyraznie intrukcje co do traktowania przesyłki i w jaki sposób nalezy ja ustawić . Niestety paczka nie dotarła nawet do odbiorcy , nie został spisany protokół zniszczenia przesyłki -wszystko zostało zrobione zupełnie nie zgodnie z zasadami i ze strony prawnej . Wyraznie widac ze paczka upadła na ziemie a przed takim upadkiem nic nie jest w stanie jej uchronić , nawet metalowe pudło . Jesli nie zależy wam na waszych rzeczach albo chcecie sie zawiesc mocno to wtedy skorzystajcie z ich usług .
    Zaletyzero
    Wadynie dbanie za przesyłke od strony , prawnej jak i ogołnej z godnie z zasadami przewozu
  • ~NaDrzewo / 2020-11-19 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak stracić 28 zł? Wysłać paczkę w DPD. Paczka nie dotarła do adresata. adresat nie otrzymał SMS-a o nadejściu przesyłki. Za to do mnie przyszedł mail o treści:
    Drogi Odbiorco, Dziś doręczamy Twoją paczkę xxxxxxxxxxx
    Jest to zwrot niedoręczonej paczki nadanej w sieci DPD Pickup xxxxxxxxxxxx
    Poinformuj Kuriera jeżeli przebywasz na kwarantannie.

    Kurier(Imię) - tel. xxxxxxxxx

    Zwrot paczki zgodnie z Cennikiem DPD Pickup 13.99 PLN
    Metoda płatności: karta lub gotówka.

    W historii śledzonej przesyłki było jedno tajemnicze słowo "ODMOWA". Tego nikt nie umiał mi wytłumaczyć w punkcie nadawczym, bo nie była to przecież odmowa adresata. Może ktoś ma podobne doświadczenie? DPD upokorzyło mnie, zmusiło do wyjazdu do bazy w Warszawie i do wyłożenia drugich 14 zł za niezrealizowane zamówienie. Zrobiłem to i pokornie poszedłem na pocztę, bo tam na miejscu adresata listonoszka wszystkich zna i jak nie zastanie adresata, to zadzwoni na komórkę albo wrzuci paczkę w umówionm miejscu przez płot.
    Na Matuszewskiej duży ruch, duże kolejki, duże pieniądze się przewalają. Odczekałem. Odebrałem. A co, może reklamować? Mają czas 30 dni na odpowiedź. Sprawa nadaje się do UOKik-u.
    ZaletyW porównaniu z tłumem na poczcie - komfortowo, bez kolejki i nawet miło.
    WadyNierzetelność kuriera, któremu jak nie pasuje, to nie pojedzie
  • ~J / 2020-11-18 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tej firmy okazał się bardzo niegrzeczny, żeby nie powiedzieć arogancki. Paczka miała być dostarczona do domu, ale nikogo nie zastał (co może się przecież zdarzyć). Niestety wcześniej nie otrzymałam żadnego smsa z informacją, że akurat w tym dniu będzie planowane doręczenie. Kurier zadzwonił chyba tylko po to, żeby poinformować mnie o nieudanej próbie doręczenia i podnieść mi ciśnienie tonem rozmowy. Prosiłam go grzecznie, czy wobec tego mógłby dowieźć mi paczkę do pracy, na terenie miasta. Nadmieniam, że było to niedaleko adresu pod który była zamówiona paczka. Niestety usłyszałam, że mogłam sobie zamówić paczkę do pracy jak jestem w pracy. Ja rozumiem, że każdy człowiek może mieć lepsze i gorsze dni, ale to nie upoważnia do tego, aby być aroganckim wobec klienta.
  • ~SYLWIA / 2020-11-18 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra z tym dpd wyraźnie było napisane ze proszę o dostarczenie paczki do domu to nawet nie zadzwonil telefonem ani domofonem, na stronie allegro napisali ze odbiorcy nie było jak byłam i zostawił paczkę w punkcie masakra za każdym razem tak jest. NIECH SIE WEZMĄ ZA TYCH KURIERÓW Z DPD W KOŃCU PŁACĘ ZA DOSTARCZENIE PACZKI!!!!!!!
    ZaletyNie ma rzadnych
    WadySame wady masakra!!!!!
  • ~Maciej / 2020-11-18 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dosc, ze paczka zagubiona w akcji, to jeszcze dotarla uszkodzona i wybrakowana. Dodzwonić się na infolinię często graniczy z cudem, a obsługa na linii nie jest w stanie nic przyspieszyc ani udzielic konkretnych informacji. Tak samo kurierzy... Nie sprawdzają czy jest ktoś w domu, nie umieją trafić na posesję mimo dobrego oznaczenia, zamiast podjechać i dokonać próby dostarczenia łatwiej im wpisać BŁĘDNY ADRES lub NIKOGO NIE MA W DOMU.


    Nie polecam tej firmy, istna tragedia
  • ~Ania / 2020-11-18 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia taka że ryczeć mi się chce. Czekam za paczķą od 12.11.20 a mamy 18. 12 kurier wziął paczkę w swoje łapy i do dziś nie dostarczył. Codziennie dostaje smsy ze paczka dziś będzie u mnie po czym wieczorem mam maila ze nie zastał nikogo w domu. Na skargi nie reagują. Byłam 2x w punkcie w komornikach. Tam nie lepiej. Codziennie każą przyjechać jutro. Tam pracują same debile serio półgłówki. Ludzie prości jak budowa cepa. Powinniśmy się wszyscy wziąć i nie zamawiac z tej firmy. Tylko tak na prawde wtedy coś się zmieni.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Stefan / 2020-11-18 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma DPD uszkodziła w transporcie towar który był bardzo dobrze zabezpieczony,a paczka została ubezpieczona, pudełko zostało nadziane na jakiś ostry element podczas transportu. Po złożeniu reklamacji i opisaniu szczegółowo przebiegu przesyłki, otrzymałem decyzje odmowną, dlatego uprzedzam inne osoby zanim będą zamierzały przesyłać coś wartościowego przez tą firmę aby się zastanowiły. Podsumowując firma DPD nie ma ochoty ponosić jakiejkolwiek odpowiedzialności za swoje usługi.
  • ~babciaklozetowa / 2020-11-18 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem przyjeżdża do mnie ten sam kurier. Niewychowany, bezczelny, arogancki facet. Okropna firma kurierska. Z tego co widzę nie tylko mi trafił się taki kurier.
    ZaletyNie ma
    WadyOkropni kurierzy
  • ~Sebastian / 2020-11-18 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w tej firmie to jakaś pomyłka leniwi bez empatii prostaki nie wiem czym spowodowane jest takie zachowanie panów?
    Płacę za przesyłkę która ma być dostarczona pod wskazany adres i pierwszy zonk kurier nie przyjedzie bo jest w innym miejscu a pracuje do 13 więc wsiadam do samochodu i jadę odebrać paczkę z miejsca postoju kuriera... na miejscu okazuje się że kurier strasznie zapracowany wypoczywa w fotelu i ślamazarnym ruchem z łaską wydaje paczkę
    ZaletyBrakuje
    WadyDużo by pisać
  • ~Maciej / 2020-11-18 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem, czy ktoś to czyta, ale SKANDAL, zwracają przesyłkę do nadawcy bez próby jej dostarczenia, i nie jest to przypadek odosobniony. System reklamacji nakierowany na zniechęcenie klienta.
    Dotyczy: 0400036082978y
  • ~Bardzo wku*** klientka. / 2020-11-18 08:08
    Ocena: 1.67 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA Z JAKĄ MIAŁAM DOCZYNIENIA. Mieszkam na śródmieściu w Warszawie i dość sporo zamawia się paczek kurierem również przez aspekt covid-19. Nie było ani jednego kuriera z konkurencji który by robił problemy takie jak te ścierwa z DPD. Porzucają paczki pod klatką schodową gdzie to to samo co porzucić na środku ulicy gdzieś pod innym adresem. Mimo mówienia że jest się przeziębionym i sie nie wychodzi z domu to przez domofon mowi paczka na dole i ucieke zero empatii, dialogu, kultury.
    Firma ta powinna dyżo mniej brać za swoje "usługi" bo w połowie jest ona wykonywana. Reklamacje nic nie daja.
    Kurierzy tylko podstawiają przesyłki a raczej rzucają je pod drzwi jak widzą windę bez niej nie ma mowy. Mam nadzieję że do własnych domów wchodzą przez okna i do sklepów też nie wchodzą ponieważ są tam inni ludzi i istnieje ryzyko zarażenia się. Nawet Poczta Polska przy nich to anioły.
    Zaletyżadnych
    Wadyzbyt dużo by w tym oknie opisać. Żałosna imitacja firmy kurierskiej. Chamstwo, prostactwo i ignorancja.
  • ~Karolina K / 2020-11-17 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszym firma kurierska ! Potwory nie ludzie ! Zero empatii ! Życzę im żeby spotkała ich taka przykrość jak mnie dzisiaj ! Pan kurier przywiózł paczkę . Zadozbwik domofonem i powiedział „proszę zejść „. Grzecznie zapytałam czy mógłby wejść na 4 piętro i mi dostarczyć paczkę bo jestem sama z kilkumiesięcznym dzieckiem wiec nie mogę zejść na dół . Odpowiedział ze „nie i ze paczka w takim bądź razie będzie niedostarczona”. Czekałam na śpiwór na zimę dla dziecka . Zadzwoniłam na skargę na co pani odpowiedziała ze przez wirusa nie wchodzą do klatek a ja mam sobie poszukac opiekunki dziecka żeby moc zejść nastepnym razem . Bzdura ! Mógł zostawić mi pod drzwiami nie musiałam otwierać drzwi !
    ZaletyZero
    WadyZero empatii !!! Potwory nie ludzie !!
  • ~Ewa / 2020-11-17 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze raz napiszę. Najgorsza firma kurierska DPD. Nie ma gdzie złożyć skargi. Na maile nie odpowiadają. Kurierzy niegrzeczni wręcz chamscy. Zawsze staram się omijać tą firmę, ale niestety nieraz nie ma wyboru. nadal walczę z kurierem Mateuszem ze Szczecina. Dzisiaj złożyłam skargę do Orange, może t pomoże, bo dla nich świadczą usługi.
  • ~Sklep internetowy / 2020-11-17 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczony w transporcie towar.
    Nie uwzględniono reklamacji, ani odwołania od decyzji...
    Zdjęcie zniszczonego towaru nie stanowi dostatecznego dokumentu.
    Nie dostałam ani grosza.
    Muszę zrezygnowac z usług firmy DPD.
  • ~Natalia / 2020-11-17 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie kurierzy!
    W ciagu 2 tygodni, musiałam skorzystać z ich usług 2 razy.

    Za pierwszym razem paczka została dostarczona do kwiaciarni (miala trafic pod moj adres domowy) bez informacji dlaczego i przez kogo, musialam wydzwaniac na infolinie, jezdzic specjalnie do punktu, zeby uzyskac informacje gdzie kurier zostawil paczke.

    Drugi raz zawartosc paczki na trasie Krakow-Rzeszow zostala rozwalona doszczetnie w srodku, pomimo oznaczen delikatne! O zwrocie kosztow za zniszczenia mozna pomarzyc!

    Omijac ich szerokim lukiem!
    ZaletyBrak
  • ~Aga / 2020-11-16 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERKA W POLSCE.

    Niestety niektóre sklepy internatowe mają tylko z DPD podpisane umowy i za każdym razem odbiór paczki to koszmar!
    Wady1 Paczki docierają do mnie zniszczone.
    2. Reklamacje są odrzucane.
    3. Aplikacja do przekierowywania paczki NIGDY nie działa. Albo wyskakują jakieś błędy albo nie docierają do mnie kody sms.
    4. Brak możliwości przekierowania paczki przed infolinię telefoniczną.
    5. Poziom obsługi konsultantów poniżej krytyki. Nie raz konsultant się rozłączył bo mu się nie chciało już ze mną rozmawiać.
    6. Poziom kurierów jeszcze gorszy.
  • ~Ewa / 2020-11-16 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Walczę z aroganckim kurierem z DPD od piątku. Dzisiaj mi powiedział, że udowodni mi kto tu rządzi. Umawia się i nie przyjeżdża, w lokalizacji paczki wpisuje, że klient jest nieobecny. W piątek czekałam na niego pod blokiem 40 minut, bo prosił, aby zejść i nie przyjechał. Dzisiaj się umówił o godz. 13.26, że będzie po 17 a już po rozmowie ze mną wpisał, że klient nieobecny. W piątek napisał mi aroganckiego smsa : "Hahaa, chyba Pani się pomyliła osoby... Ja nie mam obowiązku dzwonienia przed podjazdem. Więc niech pani będzie zadowolona, że wgl wykonałem połączenie telefoniczne". Oryginalny sms z Ja z dużej litery. Jeżeli nie ma obowiązku dzwonić, bo po co dzwoni i na tej podstawie pisze, że klient nieobecny. powinien chyba zaliczyć adres i zrobić próbę przekazania paczki a nie dzwonić. Taki to dowcipny, arogancki i z dużym Ego p. kurier Mateusz ze Szczecina. A skargi nie ma gdzie złożyć.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979