Brak słów na opisanie działania DPD. Firma jest beznadziejna i zawsze są z nią problemy. Kupiłam coś w sklepie we Francji. Kurier był dwa razy, nie zastał mnie w domu, ponieważ przychodzą w godzinach, kiedy człowiek jest w pracy. Odesłali więc paczkę do Francji. Nie dostałam żadnego powiadomienia, maila, smsa, nic na temat tej przesyłki. Link do śledzenia przesyłki był po francusku i urywał się w momencie przywiezienia paczki do Polski. Zadzwoniłam na infolinię, powiedzieli mi, że nie skontaktowali się ze mną, bo nadawca nie umieścił moich danych kontaktowych. Napisałam do nadawcy, dane oczywiście zostały umieszczone. Zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię, wtedy powiedzieli mi, że przy przesyłkach międzynarodowych dokument się ucina (sam?!) w miejscu, gdzie są dane. A kurier nie ma obowiązku czytać danych z pudełka. Co za brak profesjonalizmu, chęci zadowolenia klienta itd, długo można wyliczać. Wystarczyło zadzwonić, telefon był podany na paczce. Inne firmy jakoś nie mają z tym problemu. Teraz muszę płacić kolejną stówę za ponowną przesyłkę i być może czeka mnie powtórka z rozrywki. Panu na infolinii jest bardzo przykro, ale nic nie może na to poradzić. Z przesyłkami krajowymi też zawsze jest problem. Kurier pisze, że paczka została dostarczona, a wcale jej nie przywiózł itd. Unikam tej firmy, jak ognia. Jak widzę, że sprzedawca ma umowę tylko z DPD, to szukam innego sprzedawcy, byle tylko nie mieć z nimi nic do czynienia. Niestety, nie wiedziałam, że przejmują paczki z Francji. Teraz już wiem i więcej tam nie kupię albo będę prosić o inne formy wysyłki. Mam nadzieję, że firma poniesie konsekwencje swego sposobu działania, gdy klienci przestaną korzystać z jej usług.ZaletyBrak
WadyNierzetelność, olewanie klienta, pisanie nieprawdziwych powiadomień w historii przesyłki (np, że wysłano maila i smsa, a nic takiego nie dostałam albo, że kurier dostarczył przesyłkę, a nie dostarczył, choć siedziałam w domu cały dzień i czekałam), można by długo wymieniać