Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12780 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aga / 2020-12-23 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    punkty dpd nie spełniają swoich usług; odsyłają nadane paczki, nie przyjmują do realizacji, brakuje im miejsca na przyjęcie paczki pomimo iż nadanie jest już opłacone
  • ~MTemp / 2020-12-23 09:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Moje doświadczenie z działem reklamacji firmy DPD jak i sama jakość ich usług powoduje, iż oceniam tę firmę kurierską bardzo źle. Spodziewam się że już nigdy nie namówię żadnego towaru gdy będzie musiał być przewożony przez DPD.
    Jeśli chodzi o ich infolinię i dział reklamacji pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie jak wygląda prawidłowy proces doręczenia przesyłki.
    W moim przypadku cała historia jest dość ciekawa. Zakupiłem środki piorące na Allegro dla innej osoby (74 letniej).
    Kurier zostawił po prostu paczkę na posesji z nikim się nie kontaktując nie dzwoniąc do drzwi. Po tym jak paczka została odnaleziona okazało się że nie jest już oryginalnie zapakowana, brak najdroższego środka piorącego wewnątrz, brak paragonu. Pozostałości żelu piorącego znajdowały się na znalezionych wewnątrz towarach, opakowania po żelu piorącym nie było w paczce. Sama waga paczki z prawię 9kg na etykiecie magicznie spadła do 3,5 kg. Po wykryciu problemu kiedy zabetonowałem do kuriera Pawła (numeru nie podam) odmówił powrotu i sporządzenia protokołu.
    Kiedy złożyłem reklamację po dość długim czasie oczekiwania, choć mieszczącym się w 30 dniach, otrzymałem odpowiedź iż nie jestem osobą uprawnioną do jej złożenia. (nie jest dla nich istotne iż to ja zapłaciłem za towar i transport dokonując transakcji na Allegro)
    Reklamację można włożyć wyłączne drogą elektroniczną stąd raczej nie trudno się domyśleć iż 74 osoba jaką jest adresat może sobie z tym nie poradzić tym bardziej że nie dysponuje drukarką i skanerem.
    Firma traktuje klientów jak zło konieczne, a jej pracowników z jakimi maiłem kontakt odbieram jako osoby dalece niekompetentne. Dodam, iż wartość towaru jakiego adresat został pozbawiony przez DPD stanowi znaczącą cześć jego niskiej emerytury. Zastanawiam się czy w opisanej sytuacji mogę już DPD nazwać „złodziejami”?
    Szczerze odradzam korzystanie z usług DPD.

    Zaletyżadnych nie stwierdziłem
    WadyWyłącznie wady ;P
  • ~Sandy / 2020-12-23 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni kurierzy, ciągły problem i robienie dosłownie na złość osobom czekającym na paczki. Nigdy nie zamawiam dpd, jak tylko mam wybór, niestety nie każdy sprzedawca daje możliwość wyboru. I takim sposobem przed samymi świetami przepychanka z jaśnie panem kurierem i kilka telefonów na niekompetentna obsługę infolinii która nie jest w stanie pomoc, bronią kurierów którzy zachowują się dosłownie jak skończone gnojki, jakbyście byli wręcz karani za to, że coś ma do was dojechać! Widać ze im się nie chce!
    Przed świetami czekaliśmy w restauracji na dwie ważne paczki, miały być wczoraj - kurier wchodzi do lokalu bez maseczki, upomniany i poproszony o jej założenie wychodzi trzaskając drzwi obrażony i odjeżdża, zaznacza ze odbiorcy nie było w miejscu doręczenia! Kłamliwy oszust!
    Oczywiście reklamacji nie da się złożyć, skargi tym bardziej :)
    Sanepid już powiadomiony :)
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO!!!!
  • ~Mef / 2020-12-23 07:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczkę próbowałam przekierować - szkoda czasu i tak pojechała na pierwotny adres, do tego dopiero po 2 dniach. Moje telefony do obsługi klienta - następna strata czasu. Po tygodniu szarpania, paczkę dostałam na drugi adres. Wg maila powinna dojechać ok.16. Po 12 zobaczyłam status dostarczone. Komu? Po telefonie do kuriera, okazało się, że przerzucił paczkę przez płot i tak zostawił. Mamy duży ogród z sadem. Mogła tak leżeć do 16 - dobrze, że nie padało. Cierpnie mi skóra jak widzę, że ktoś mi coś wysyła DPD.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~evela / 2020-12-22 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    firma dpd to jakas kpina. kurier zadzwonil ze ma paczke, poprosilam zeby zostawil ja na wycieraczce bo pandemia. jakie bylo moje zaskoczenie kiedy dostalam email ze nie udalo sie doreczyc paczki bo nie bylo nikogo w domu. Kpina i brak szacuku do klienta. Brak słow. Nie polecam!!!!!!!
  • ~Czarna / 2020-12-22 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    15 minut temu Pan z DPD zadzwonił, że czeka z przesyłką a gdy zeszłam po minucie nikogo już nie było. Przez telefon stwierdził, że odmówiłam dostarczenia przesyłki i nie ma czasu na to żeby drugi raz przyjeżdżać. Brak słów..
  • ~Dare / 2020-12-22 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm kurierskich! 22 grudzień, 4 osoby w domu, ba! 2 inne firmy kurierskie dostarczyły przesyłki bez problemów - kurier DPD "nie zastał nikogo w domu". DPD unikam jak mogę, niestety niektóre firmy wysyłają tylko za pośrednictwem ten firmy-porażki.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    - kurierzy unikający pracy jak mogą
    - infolinia właściwie bezużyteczna
  • ~Natalia / 2020-12-22 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam od rana na przesyłkę będąc w domu i celowo nie zajmując się niczym szczególnym by dobrze usłyszeć dźwięk domofonu. Przyszedł mi sms, że moja przesyłka nie została doręczona z mojej winy bo nie było mnie w domu. Została wysłana do punktu odbioru do którego muszę sobie sama przyjść. Dodatkowo zostało to zrobione w godzinach gdy punkt jest już zamknięty i muszę czekać na kolejny dzień. To jest jakaś kpina, celowo bierze się wolne by dorwać przesyłkę to jeszcze jakiś leniwy kurier nie ma zamiaru jej dostarczyć.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentność, lenistwo kurierów, kłamstwo
  • ~Kasia / 2020-12-22 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na jaką można trafić!!! Paczka wysłana do Niemiec,status wysyłki dostarczenie do odbiorcy,po kilku godzinach zwrot do nadawcy. Zero aktualizacji,po 10 dniach paczka wrocila do mnie w stanie tragicznym, rozwalona na części,poklejona taśmą. Kosmetyki,które miały być na prezent były luzem(powypadały z oryginalnych opakowań), słodycze w drobny mak(nikt juz ich nie zjadl).Nie chce nawet myśleć co oni robili z ta paczką... Rozpatrzenie reklamacji jeden dzień przed upływem czasu i reklamacja odrzucona,nie zwrócili ani grosza,nawet za wysyłkę. Złodzieje i oszuści!!!
    ZaletyTotalny brak.
    WadyCzas, obsługa, oszustwo
  • ~Angela / 2020-12-22 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką widziałam.. dostałam SMS że paczka jest dostarczona do punktu na 3 maja w Katowicach gdy tam idę okazuje się że jej nie ma i nikt nic nie wie .. kurier w ogóle nie odbiera telefonu.. zadzwoniłam do siedziby dpd okazało się że paczka jest na ul.miedzianej 10.Kurier mnie nie poinformował że tam ona jest.. Dojechanie tam zajęło mi ponad godzinę. Ostatni raz zamawiam coś z tej firmy kurierskiej.
  • ~Miodek / 2020-12-22 14:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy kurier bardzo niemiły zwyzywal moja mamę że nie będzie czekał 5 minut bo ma dużo paczek a przed przyjazdem nie raczył nawet zadzwonić
  • ~Damian / 2020-12-22 13:37
    Ocena: 4.67 / 5
    W obecnych czasach dość często korzystam z kupowania przez internet, dziś przypadło na dostarczenie przesyłki przed DHL. Niestety przy wpisywaniu adresu pomyliłem się o jedną literkę i paczka została by dostarczona do nieodpowiedniego domu, gdzie kurier się udał. Na szczęście był czujny i zadzwonił do mnie w celu weryfikacji i wszystko się wyjaśniło, podjechał do mnie i dostarczył paczkę. Imię kuriera - Marcin, jestem bardzo wdzięczny, oby więcej takich to by może tyle negatywów nie było :)
    ZaletyŻyczliwość, wyrozumiałość, człowieczeństwo
    Wadybrak
  • ~Ja / 2020-12-22 13:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka zniszczona podczas dostawy do odbiorcy i niedostarczona. Po probie zlokalizowania paczki okazuje ie ze kurier wpisał sobie odmowe przyjęcia nawet niekontakujac sie z odbiorca. DPD zwróciło przesyłkę uszkodzona, wiedząc ze jest uszkodzona, kurier odmówił sporządzenia protokołu szkody, a reklamacja odrzucona.
    Wszelka komunikacja z infolinia nie istnieje jakimś cudam nagrania zniknęły wiec nie ma dowodów na ustalenia odnośnie zwrotu i szkód powstałych ewidentnie po stronie DPD.
    Jeżeli juz musicie z tej firmy korzystać wszystko na piśmie , rozmowy znikają , może tez trzeba je samemu nagrywać , nie mowie juz o częstym porzucaniu przesyłek pod drzwiami przez kurierów bez wcześniejszych ustaleń.
    Zaletycoś przewożą
    Wadydla mnie więcej szkód niż korzyści
  • ~Adam / 2020-12-22 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze miesiąc temu nie miałem żadnych uwag do działania DPD. Wszystko dojeżdżało w całości na czas (wysłałem około 100 paczek przez pół roku). Sympatyczny kurier zawsze odbierał paczkę w wyznaczonych godzinach.
    Czerwona lampka pojawiła mi się w głowie, kiedy kurier zaczął dosłownie wrzucać moje paczki do samochodu. Jak zwróciłem mu uwagę, powiedział, że i tak na sortowni będą rzucać i zasugerował, żebym wszystko pancernie pakował.
    Potem wróciła do mnie paczka (w dodatku uszkodzona) - kurier zadzwonił do odbiorcy z pytaniem, czy jest w domu. Człowiek akurat był w pracy 300m od adresu zamieszkania i poprosił o doręczenie po 16 albo podrzucenie do pracy. Nic się nie wydarzyło. Wg śledzenia następnego dnia też była podjęta próba doręczenia około południa, ale tym razem kurier nawet nie raczył zadzwonić.
    Dwa dni później wróciła kolejna paczka - tu kurier nawet nie próbował dostarczać, ani dzwonić, chociaż odbiorca był w domu cały czas.
    Znudzona pani na infolinii poinformowała mnie, że nie mają awizacji paczek, kurier nie ma obowiązku dzwonić do adresata, a reklamację mogę złożyć, ale to strata czasu.
    Nie wiem, co się stało. Kiedyś uważałem ich za najlepszych, teraz są na samym dnie.
    Nigdy więcej.
    Zaletyjuż nie ma
  • ~Damian / 2020-12-22 12:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma spada na psy jakiś żart. Paczka nie dotarła reklamacji nie uznają i do sądu zalecają się udać. Kurier pewnie zgubił i myślał że przejdzie. Pieniadze stracone.
    WadyWszystko.
  • ~Karol / 2020-12-22 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z kurierem to jakiś żart. Jednego dnia prosiłam aby poczekał minutę i już ktos otworzy, pan sobie pojechał. Kolejnego dnia roboczego w ogóle nie raczył poinformować , ze jest lub będzie , po prostu zaznaczył ze nikogo nie było na miejscu, odebranie przez niego telefonu lub odpisanie na SMS nawet nie graniczy z cudem ponieważ po prostu tego nie robi.
  • ~Ania / 2020-12-22 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna obsługa klienta. Zamawiałam paczkę na początku grudnia, czekałam na nią 2 tyg... Po tym czasie skontaktowałam się z DPD co się dzieje z moją paczką. Okazało się że paczke donieśli pod zły adres i została ona zwrócona. Powiedziałam że chcę paczkę z powrotem bo miał to być prezent na święta. Pan z obsługi klienta powiedział że ją zawrócą, podali mi numer do kuriera.. Niestety dzisiaj (trzy dni przed świętami) okazało się że nie udało się paczki zawrócić i została zwrócona do sklepu 15 grudnia. Od tego czasu nie dostałam żadnej informacji i czekałam jak głupia. Żadnego przepraszam kompletne olanie. Teraz jedna osoba nie otrzyma prezentu ma święta bo nie zdążę już nic zamówić bardzo dziękuję...
  • ~SKRRRA / 2020-12-22 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, Dzisiaj zapłaciłam ponad 350 zł za przesyłkę krzeseł i poprostu zeżarli pieniądze i nawet nie oddadzą w dodatku uszkodzili mi paczkę!!! Wielkie dno z tej firmy nie polecam!! a jeszcze lepiej! a w dodatku dla nadawcy przesyłki muszą zapłacić dodatkowe 350 zł za dowiezienie spowrotem gdzie ja też muszę zpłacić tyle!!! to jest zdzierstwo w biały dzień już nigdy nie będe brała tej firmy!!!!!!!! to jest gó***!!!!!!!!
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~Rozczarowany klient / 2020-12-22 00:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno... Kurier bez jakiegokolwiek kontaktu odznaczył w systemie, że odmowiłem przyjęcia paczki, przy tym zapewne podrabiając mój podpis... Gdy dzwoniłem później do kuriera z pytaniem gdzie jest moja paczka, stwierdził że ją odesłał bo w okresie przedświątecznym i tak ma dużo przesyłek oraz cytuję: "mogę sobie składać skargi, a i tak nikt mu nic nie zrobi". Nigdy więcej DPD...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~lkgwh/elgjw / 2020-12-21 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracują tam psychopaci. Miałam zlecony i opłacony odbiór paczki na pewne wydarzenie. Przez dwa dni przyjeżdżał kurier, który zachowywał się podejrzanie - wszedł do mieszkania, dziwnie się rozglądał, oświadczył, że nie odbierze tej paczki i faktycznie jej nie odebrał. Wezwania były ponawiane, były skargi na zachowanie lub na brak przyjazdu kuriera, przyjeżdżał też poza umówionymi godzinami, by oświadczyć, że nie odbierze tej paczki (!!!). Tłumaczenia były za każdym razem inne kuriera i kilkorga ludzi na infolinii. Telefonowały osoby z mojej strony i ze strony instytucji zamawiajacej. Było też trzecie zgłoszenie (przy każdym było ileś kontaktów i ponowień), które było priorytetowe - również nikt się nie pojawił... Interweniowała Dyrekcja Isntytucji, ale tez ją olali i nie przyjechali.. Kurier był agresywny i działał na szkodę firmy, a firma go popiera. Tłumaczenia były od koronawirusa, po brak listu przewozowego, który miała dostarczyć firma DPD jak do każdej innej zamawianej paczki - bo i jak można wysłać paczkę daną firmą kureierską z listem przewozowym innej firmy? Tylko z moją przesyłką na to wydarzenie był problem - instytucja ma podpisaną z nimi umowę. Teraz jakaś kobieta z działu reklamacji nie raczy rozpatrzyć reklamacji, tylko kolejny miesiąc odpisuje mi, że pozostawia reklamację bez rozpatrzenia (??!), a gdy się temu dziwię, bo historia i wszystkie rozmowy z za każdym razem innym wytłumaczeniem są arcyciekawe, odsyła mnie do wysłania ponowienia reklamacji.... I tak w kółko - ograniczona jakaś? Firma DPD najwyraźniej chyba nie utrzymuje się z dostarczania paczek i przyjmuje również inne zlecenia...?
    Dodam, ze chcieli jeszcze przeciągac sprawę, żebyśmy zamawiali kuriera psychopatę nieodbierającego paczek na następne dni.... ale zrezygnowalismy. To były ponad dwie doby CIĄGłEGO kontaktu z firmą DPD. A teraz już 3-ci miesiąc nierozpatrywania reklamacji.
    ZaletyBRAK. Szkoda nerwów, bo ta firma nie odbiera paczek, za co jej się płaci.
    WadyNerzetelna o podejrzanym działaniu. Utrudnia realizację pewnych zadań wysyłając cżłowieka, co uparcie odmawia odebrania opłaconej paczki przez stałego klienta, a na infolinii za kazdym razem kto inny mówi co innego i to niezgodnego z prawda i wydarzeniami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12780
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8207
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7799
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4156
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4155
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2488
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164