Od wczoraj czekam na paczkę wysłaną w poniedziałek prze Nadawcę, Wczoraj kurier się skontaktował, ale zażądał gotówki (pomimo, że zapłaciłem z płatność kartą 20PLN) i na moją uwagę, że nie odbiorę, bo nie będę przepłacał (płatność gotówką to 10PLN), odpowiedział, że oni w całym oddziale Kraków nie mają terminali do płatności kartą. Kazałem kurierowi czekać do następnego dnia. Dzisiaj zadzwoniłem do nadawcy i ustaliliśmy, że w przypadku ponownego żądania zapłaty gotówką zapłacę kurierowi, a Nadawca mi skoryguje fakturę i odda kasę za pobranie przez terminal, ale przesyłka już nie dotarła - kurier samowolnie zdecydował, że odsyła do nadawcy z powodu odmowy przyjęcia przesyłki (sic !!!). Co za palanty !!! Ja pilnie czekam na przesyłkę, a oni takie numery wycinają. Jak zadzwoniłem do kuriera, to coś bąkał o SMS (który oczywiście nie dotarł - kłamca wstrętny), a na infolinii, konsultant od siedmiu boleści powiedział, że przesyłka jest w drodze do Nadawcy i pomimo moich żądań nie potrafił wykrztusić nic, poza zdaniem "Bardzo przepraszam, za zaistniałą sytuację, ale przesyłka jest w drodze do Nadawcy. Proszę się skontaktować z Nadawcą." Powtarzał to jako odpowiedź na każde moje żądanie (kontakt z kierownikiem w Krakowie, kontakt z jego przełożonym itd itp). No, jak w komedii Barei, tylko że mnie szlag trafia!!!!
DPD - ja dotrę do Waszego zarządu i dam Wam popalić. Zobaczymy, jak się to skończy (najwyżej złoże skargę do rzecznika Praw konsumenta, bo tak tego nie zostawię). Jesteście firmą do zaorania, nie wiem, dlaczego ktoś z Wami pospisuje umowy na dostarczanie przesyłek. Ale spokojnie, do czasu. ZaletyŻadne
WadyTylko one:
niekompetencja,
obiecywanie usług, których się nie realizuje (patrz płatność kartą),
kłamstwa,
brak kontaktu z klientem,
nieuprzejmość ,
i brak chęci pomocy klientowi.