Towar wysłany przez nadawcę w dwóch paczkach, pod jednym numerem. DPD rozdzieliło to na dwie przesyłki. Połowa paczki doszła, druga połowa ciągle na sortowni. Zero informacji, w kółko tylko gadanie, że jest na sortowni i jutro będzie nadana. A paczki jak nie było tak nie ma. Tłumaczenie, że idą święta. Mało to jednak przekonujące bo skoro paczki były razem a zostały rozdzielone to świadczy tylko o burdelu jaki tam panuje. Bo gdyby obie paczki razem były w ciąż na sortowni to inaczej by to wyglądało. Zero przeprosin, infolinia do niczego bo oni nic tam nie wiedzą. Nie wiem po co w ogóle tam siedzą. Wielka łaska, że cokolwiek powiedzą. A ich pomoc sprowadza się jedynie do sprawdzenia statusu paczki. Niestety zamawiając cokolwiek pierwsze co będę sprawdzała jaka firma kurierska obsługuje dostawę i przy DPD od razu będzie rezygnacja. ZaletyPan kurier wniósł przesyłkę mimo, że była ciężka. Za co jestem wdzięczna.
WadyBurdel, brak rzetelnych informacji, brak współpracy z klientem.