strona 454 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- nastepna »
-
~WiteK / 2020-12-17 09:37
Nie polecem firmy DPD, to juz 3 raz kiedy kurier nie odebra paczki ( wazne dokumenty ktore powinny byc dostarczone na czas) -
-
~Em-jot / 2020-12-17 08:39
Zero kontaktu ze strony kuriera, paczki dostarczane bez wcześniejszego powiadomienia, wybór dostawy paczki w innym dniu niemożliwy. Dopiero dzwoniąc na infolinię w niezbyt miły sposób zostałam poinf9rmaowana że podobno kurier dwa razy próbował dostarczyć paczkę więc skierowano ja do zwrotu. Chciałam odebrać w magazynie jednak pan z infolinię nie potrafił przekazać informacji czy można ją odebrać.
Porażka, nigdy więcej nie zamówię przedmiotów gdzie dostawca ma być kurier DPD.ZaletyBrakWadyBrak kontaktu
Niezetelne podejście do klienta
Brak informacji o stanie paczki
Brak możliwości przekierowania na inny adres -
~Husar / 2020-12-16 21:45
Najgorsza firma kurierska, bezkonkurencyjne dno !! ZaletySame wadyWadyDługa lista , zero kontaktu , paczki rozwalone , przesyłka miała być w środę przyjechała w piątek, zero jakichkolwiek informacji z ich strony , żenada !! -
~jaku / 2020-12-16 20:52
Kurier zamówiony z czterodniowym wyprzedzeniem. Godziny odbioru przesyłki 8-16. Dwie interwencje, trzy dni czekania. Kuriera ani widu, ani słychu. Beznadzieja. -
~Joanna / 2020-12-16 18:54
Po raz trzeci zamawiam kuriera DPD, po raz trzeci cały dzień czekam w domu i po raz trzeci kurier się nie pojawia, Pracownik infolinii o godzinie 17.30 informuje mnie ze nie ma żadnej mozliwości połaczenia sie z kurierem SKANDAL !!! Czas rozpocząć współpracę z UPS, DHL, In Post, byle nigdy więcej DPD !!! Zaletyabsolutnie żadneWadyolewanie klienta -
~1234 / 2020-12-16 16:56
Dobór pracowników na bardzo niskim poziomie, mimo iż otrzymałam kontakt telefoniczny do Pana Krzysztofa, który dowoził moją paczkę, nie odbierał ode mnie telefonu. Napisałam wiadomość SMS z prośbą o przyjazd w godzinach popołudniowych, ponieważ z rana jestem w pracy. Po kilku godzinach kurier oddzwonił z informacją, że już tego dnia u mnie był, a jako że mnie nie zastał, tu cytuję: "mogę sobie za nim jeździć i go łapać, bo on nie zamierza do mnie więcej przyjeżdżać." Odparłam, że nie mam możliwości jeździć za nim po całym mieście i proszę o przyjazd następnego dnia. Kurier w sposób chamski i bezczelny odpowiedział, że przyjedzie o 12, kiedy i tak mnie tam nie będzie, bo tak mu pasuje, po czym rozłączył się, nie dając mi dojść do słowa. Dalsze próby kontaktu były nieskuteczne. Pomimo zmiany czasu dostawy poprzez stronę internetową, kurier ponownie pojawił się w terminie mi nie odpowiadającym. Ponadto brak możliwości dodzwonienia się do biura. Skandaliczny brak poszanowania klienta. ZaletybrakWadykurierzy, strona internetowa -
~Julia / 2020-12-16 15:19
Wbrew większości opinii mogę napisać iż moje paczki zawsze przychodziły w całości:) Zalety-kurier zawsze dzwoni jak przyjedzie na adres
-wiadomość w dniu w którym paczka będzie dostarczona
-paczki w całości -
~Klient / 2020-12-16 14:48
Paczka doszła i owszem ale po otwarciu okazało się, że uszkodzona. Naklejki na pudle „szkło” widocznie na osobie przewożącej wrażenia nie robią. -
-
~Marta / 2020-12-16 14:15
Czekam na paczkę (prezenty świąteczne), cały czas w domu, po czym dostaję notkę, że paczka została odesłana do nadawcy z powodu mojej dwukrotnej nieobecności. Porażka. -
~Alegr0n / 2020-12-16 13:20
Wszystko opisane w wadach, najgorsza firma kurierska ZaletyZadneWadyNie dzwonią
Czas dostawy
Rzucają paczkami -
~Milka199941 / 2020-12-16 12:45
Najgorsza firma, kurierzy którzy tam pracują nawet nie dzwonią do klienta żeby poinformować że jest już paczka, chociaż że jest się w domu i wpisują odmowę przyjęcia paczki. ZaletyNie ma żadnych zaletWadyNie kompetencja kurierów -
~Kłopotek / 2020-12-16 12:28
Dno i wodorosty podają numer do kuriera którego nikt nie odbiera. Kurier zostawił paczkę w bloku pod drzwiami pomimo iż nikogo nie było w domu , podpisał się za mnie że odebrałem i nawet nie zastanowił się że ktoś może ja sobie przywłaszczyć . Pani z infolini tęż nie mogla się z kurierem skontaktować w celu wyjaśnienia sprawy , poradziła tylko żeby po powrocie z pracy do domu sprawdzić czy paczka leży pod drzwiami a jeśli jej nie będzie to wtedy mogę reklamować.Na szczęście była jednak do tej pory nie sądziłem że takie coś mnie spotka a kurier będzie bezkarny choć jak czytam wpisy to nie jestem jedyny o zgrozo. Szefowie powinni się temu przyjrzeć i wyeliminować kurierów którzy tak postępują . ZaletyŻadneWadyRzucanie paczek pod drzwi. -
~Bhjnvf / 2020-12-16 12:03
Dzwoni do mnie kurier, mówi że ma dla mnie przesyłkę, której ktoś nie odebrał ode mnie (pobranie) więc musze za nią zapłacić- no normalka spoko. Ale nie było mnie w domu wiec powiedział ze przyjedzie następnego dnia. Z racji tego ze nigdy nie ma przy sobie terminala (mimo ze mail przychodzi ze można karta płacić) to pytam czy jutro będzie można zapłacić karta (to był kurier który przyjeżdża zawsze do mnie z DPD) on ze oczywiście ze tak. No i przyjechał, mówię ze płatność będzie karta a on do mnie „tylko gotówka nie można karta” ja mu mówię ze wczoraj mówił że OCZYWIŚCIE ja nie mam gotówki. Po czym on do mnie „a to wczoraj, dzisiaj tylko gotówka do widzenia. I poszedł sobie ten bezczelny typ. (przypominam ze nigdy nie ma przy sobie terminala co potwierdzają moi znajomi do których tez przyjeżdża) -
~Marta / 2020-12-16 11:53
Kurier dekalarował, że bedzie o godzinie 16, od rana czekalam na niego bo pierwotnie miał być o 13. O 21 doatalam maila, że nie bylo mnie w domu i dlatego nie doreczyl mi paczki. Zenada. ZaletyBrakWadyNieterminowość
Brak kontaktu z kurierem
Oszukiwanie klienta -
~Sebastian / 2020-12-16 11:27
Rekomendują płatność kartą a kurier od 5 miesięcy nie ma terminala do płatności... Nr do kuriera błędny, totalne dno -
~Dun / 2020-12-16 10:06
Przesyłka nr 0000016436596T
Kurier miał odebrać przesyłkę która miała być dostarczona do firmy transportowej wysyłającej transport do Skandynawii więc spóźnienie nie wchodziło w grę. Po pierwszym telefonie kurier poinformował że będzie za godzinę, półtorej godziny później kurier nie odbierał, a jak odebrał to poinformował że jego to zlecenie nie dotyczy bo jest drugą zmianą. Na infolinii DPD po odczekaniu kilkunastu minut i przełączaniu pomiędzy kilkoma konsultantami dowiedziałem się że nie ma czegoś takiego jak "druga zmiana" kuriera i po prostu olał zlecenie, ale zostałem poinformowany że sprawa będzie załatwiona i przesyłka odebrana jeszcze tego dnia. Nie zostało odebrana a dzień później dowiedziałem się że zostało zaznaczone w systemie że przesyłka "nie była przygotowana".
Kompetencje pracowników na poziomie zerowym. Mnóstwo telefonów i nerwów. Nie polecamZaletybrakWadyBrak kompetencji i powaażnego traktowania klienta -
-
~mswie / 2020-12-16 09:19
Dotyczy przesyłki 0000010608609L.
Kurier nie dostarczył przesyłki W historii przesyłki na Alegro zauważyłem , że kurier wpisał odmowę odebrania przesyłki pomimo tego, że wcale się ze mną nie kontaktował, jak również nie dostarczył jej do domu pomimo tego, że w domu przebywały osoby, które przesyłkę mogły odebrać. Na infolinii DPD dowiedziałem się, że przesyłka wróciła do nadawcy, a ja jako odbiorca nawet nie mogę zareklamować takiego zdarzenia. Praktyką jest, że firmy kurierskie dzwonią do odbiorców przed dostarczeniem przesyłek. Taka praktyka w DPD jet chyba nie do pomyślenia. -
~Ja / 2020-12-16 08:19
To najgorsza firma jaką znam , kurier paczkę zostawił na wycieraczce , dobrze ,że ludzie w bloku uczciwi, nie powiadomił o tym fakcie , a miał numer i mógł sië skontaktować. Druga paczka odesłana do nadawcy , bo nikt nie raczył popatrzeć ,że została przekierowana na inny adres, historia powtarzała się tak dwa razy , pod wskazanym numerem telefonu do dpd Wrocław nikt nie odbiera.Ktoś , kto zarządza tą firmą we Wrocławiu jest niekompetentny i wyraźnie sobie nie radzi. ZaletyBrakWadyWszystkie wyżej opisane -
~Adrian / 2020-12-16 08:03
Niestety komentarz całkiem negatywny ze względu na kilka punktów:
1. Przesyłka miała zostać doręczona do pickup paketshop, lecz ze względu na Lock down nie można jej dostarczyć – co oczywiście nie jest wina firmy, ale to, że nie można zmienić adresu odbiory ani odebrać w żadnym innym punkcie/siedzibie firmy to już niestety tak.
2. Serwis telefoniczny płatny, ale niestety nie wiadomo za co, ponieważ: czas oczekiwania bardzo długi, nie wszyscy konsultanci potrafią mówić dobrze w danym języku, część z nich odkłada po prostu słuchawkę, a wszyscy z nich jedyne co mogą i potrafią to powiedzieć: „niestety, nic nie potrafimy zrobić“.
3. Po osobistej rozmowę w oddziale w Polsce zostało wysłane kilka Maili na różne oddziały DPD z informacją o zmianie sposobu dostarczenia przesyłki, lecz niestety nie otrzymano jakiejkolwiek odpowiedzi.
4. W rozmowę sami pracownicy mówią, że w firmie są spore braki w zatrudnieniu i dlatego nie ma możliwości zajmować się lepiej tymi paczkami, tylko te, co się uda dostarczyć, to są dostarczane, a te, co nie to nie – co w ogóle jako odpowiedz, jest nie do przyjęcia.
5. Gdyby wysyłka pomiędzy Polską a Niemcami była szybsza – paczka zalegała 4 dni w oddziale DPD pod Warszawą, to również nie byłoby problemu z dostarczeniem przesyłki.
Ja rozumiem, że czasami może się coś nie udać, że każdy popełnia błędy, ale niestety ta firma w moim mniemaniu ma klienta całkowicie w czterech literach, a oszczędności firmy widać na każdym etapie. Niestety jest to z pewnością ostatni raz, kiedy skorzystałem z usług tej firmy i również nie polecam jej nikomu.ZaletybrakWadyw/w -
~Paweł / 2020-12-16 07:48
Paczka została nadana do Niemiec przez pośrednika (kurier maił być dzień wcześniej około południa a przyjechał po 16 więc trzeba było przenieść odebranie na dzień następny) a odbiór nastąpił przez tych partaczy. Wszystkie dane adresowe były poprawne ale nazwa miasta była napisana po polsku a nie po niemiecku - o takim wymogu nikt nas nie poinformował.
Paczka pojechała z Polski po 2 dniach (i tu była już pierwsza interwencja) po kolejnych kilku i rozpoczęciu poszukiwania paczki okazało się, że adres doręczenia jest zły (miasto po polsku) wykonaliśmy kilkanaście telefonów do DPD w Niemczech i Polsce oraz do brokera również wysłaniu kilku maili z informacją jak miasto nazywa się po niemiecku (dodam że bez problemu można było 'załapać' o jakie miasto chodzi a kod miasta był dobry) .... paczka została zwrócona po 14 dniach do nadawcy !!!
Nikt nie zajmował się sprawą mają wszystko głęboko w d....e - potrafią tylko wziąć pieniądze i tyle.
najgorsze jest to że takim - @#$%@$^@$%^%$^%$^$# nie można nic zrobić... a może można jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o info.Zalety00000000000000Wadysame wady w standardzie a nie w opcji
strona 454 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- nastepna »