Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12681 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hela / 2020-12-23 16:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Same zalety,wnusia szczęśliwa ja tez .Dziękuję dpd
  • ~Joanna / 2020-12-23 12:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jak należy. Obsługa idealna pan zawsze dzwoni przed przyjazdem nigdy nie miałam z nimi problemu.
    ZaletyDzwonią????
  • ~Zuzanna / 2020-12-23 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier (Romek?) zachowywał się w stosunku do mnie wybitnie nie miło. Początkowo nie wpadł na to, że skoro demofon piszczy i go wpuszczam to należy wejść i dzwonił trzy razy zanim doszedł do tego wniosku. Po wejściu spotkało mnie powitanie w postaci oczekiwania aż skończy rozmawiać przez telefon, a następnie zdania: "Demofon się odbiera." Wyjaśniłam, najmilej jak potrafiłam, że jest zepsuty. Następnie powiedziałam, że pójdę sprawdzić czy mam pieniądze, ponieważ nie byłam przygotowana na odbiór w tym dniu, co wynikało z oczekiwanego czasu dostawy za cztery dni i braku chociażby SMSa że kurier się dziś pojawi. Gdy znalazłam pieniądze i wróciłam by zapłacić Pana już nie było. Moja mama (na którą była zamawiana przesyłka) zadzwoniła na linię i uzyskała numer do Pana. Powiedział że przyjedzie znowu 12 po 10. Czekam już od pół godziny i nadzieja na pozytywne zakończenie sprawy powoli we mnie umiera. Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBezczelność w stosunku do klienta objawiająca się pejoratywnie nacechowanym słownictwem dobieranym tak, by sprawić przykrość. Kompletny brak profesjonalizmu, brak wiadomości o planowanych odwiedzinach kuriera. Paczka nie została doręczona.
  • ~Romek / 2020-12-23 10:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier przyjechał z dostawą, nie dość że wulgarnie odnosił się do nas to w dodatku rzucił kalkulatorem w osobę, która miała zapłacić za przesyłkę, w konsekwencji rozlał kawę na wszystkie dokumenty znajdujące się na biurku. W ostateczności, nerwowy kurier nie pozostawił paczki, ponieważ nie miał czasu czekać, a nerwy to zamiast zostawić w domu to rozładowuje się na niewinnych ludziach. Kurier był młodą osobą, nie wyobrażam se,co będzie za 20 lat. NIE POLECAM USŁUG TEGO KURIERA.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
  • ~aga / 2020-12-23 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    punkty dpd nie spełniają swoich usług; odsyłają nadane paczki, nie przyjmują do realizacji, brakuje im miejsca na przyjęcie paczki pomimo iż nadanie jest już opłacone
  • ~MTemp / 2020-12-23 09:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Moje doświadczenie z działem reklamacji firmy DPD jak i sama jakość ich usług powoduje, iż oceniam tę firmę kurierską bardzo źle. Spodziewam się że już nigdy nie namówię żadnego towaru gdy będzie musiał być przewożony przez DPD.
    Jeśli chodzi o ich infolinię i dział reklamacji pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie jak wygląda prawidłowy proces doręczenia przesyłki.
    W moim przypadku cała historia jest dość ciekawa. Zakupiłem środki piorące na Allegro dla innej osoby (74 letniej).
    Kurier zostawił po prostu paczkę na posesji z nikim się nie kontaktując nie dzwoniąc do drzwi. Po tym jak paczka została odnaleziona okazało się że nie jest już oryginalnie zapakowana, brak najdroższego środka piorącego wewnątrz, brak paragonu. Pozostałości żelu piorącego znajdowały się na znalezionych wewnątrz towarach, opakowania po żelu piorącym nie było w paczce. Sama waga paczki z prawię 9kg na etykiecie magicznie spadła do 3,5 kg. Po wykryciu problemu kiedy zabetonowałem do kuriera Pawła (numeru nie podam) odmówił powrotu i sporządzenia protokołu.
    Kiedy złożyłem reklamację po dość długim czasie oczekiwania, choć mieszczącym się w 30 dniach, otrzymałem odpowiedź iż nie jestem osobą uprawnioną do jej złożenia. (nie jest dla nich istotne iż to ja zapłaciłem za towar i transport dokonując transakcji na Allegro)
    Reklamację można włożyć wyłączne drogą elektroniczną stąd raczej nie trudno się domyśleć iż 74 osoba jaką jest adresat może sobie z tym nie poradzić tym bardziej że nie dysponuje drukarką i skanerem.
    Firma traktuje klientów jak zło konieczne, a jej pracowników z jakimi maiłem kontakt odbieram jako osoby dalece niekompetentne. Dodam, iż wartość towaru jakiego adresat został pozbawiony przez DPD stanowi znaczącą cześć jego niskiej emerytury. Zastanawiam się czy w opisanej sytuacji mogę już DPD nazwać „złodziejami”?
    Szczerze odradzam korzystanie z usług DPD.

    Zaletyżadnych nie stwierdziłem
    WadyWyłącznie wady ;P
  • ~Sandy / 2020-12-23 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni kurierzy, ciągły problem i robienie dosłownie na złość osobom czekającym na paczki. Nigdy nie zamawiam dpd, jak tylko mam wybór, niestety nie każdy sprzedawca daje możliwość wyboru. I takim sposobem przed samymi świetami przepychanka z jaśnie panem kurierem i kilka telefonów na niekompetentna obsługę infolinii która nie jest w stanie pomoc, bronią kurierów którzy zachowują się dosłownie jak skończone gnojki, jakbyście byli wręcz karani za to, że coś ma do was dojechać! Widać ze im się nie chce!
    Przed świetami czekaliśmy w restauracji na dwie ważne paczki, miały być wczoraj - kurier wchodzi do lokalu bez maseczki, upomniany i poproszony o jej założenie wychodzi trzaskając drzwi obrażony i odjeżdża, zaznacza ze odbiorcy nie było w miejscu doręczenia! Kłamliwy oszust!
    Oczywiście reklamacji nie da się złożyć, skargi tym bardziej :)
    Sanepid już powiadomiony :)
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO!!!!
  • ~Mef / 2020-12-23 07:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczkę próbowałam przekierować - szkoda czasu i tak pojechała na pierwotny adres, do tego dopiero po 2 dniach. Moje telefony do obsługi klienta - następna strata czasu. Po tygodniu szarpania, paczkę dostałam na drugi adres. Wg maila powinna dojechać ok.16. Po 12 zobaczyłam status dostarczone. Komu? Po telefonie do kuriera, okazało się, że przerzucił paczkę przez płot i tak zostawił. Mamy duży ogród z sadem. Mogła tak leżeć do 16 - dobrze, że nie padało. Cierpnie mi skóra jak widzę, że ktoś mi coś wysyła DPD.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~evela / 2020-12-22 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    firma dpd to jakas kpina. kurier zadzwonil ze ma paczke, poprosilam zeby zostawil ja na wycieraczce bo pandemia. jakie bylo moje zaskoczenie kiedy dostalam email ze nie udalo sie doreczyc paczki bo nie bylo nikogo w domu. Kpina i brak szacuku do klienta. Brak słow. Nie polecam!!!!!!!
  • ~Czarna / 2020-12-22 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    15 minut temu Pan z DPD zadzwonił, że czeka z przesyłką a gdy zeszłam po minucie nikogo już nie było. Przez telefon stwierdził, że odmówiłam dostarczenia przesyłki i nie ma czasu na to żeby drugi raz przyjeżdżać. Brak słów..
  • ~Dare / 2020-12-22 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm kurierskich! 22 grudzień, 4 osoby w domu, ba! 2 inne firmy kurierskie dostarczyły przesyłki bez problemów - kurier DPD "nie zastał nikogo w domu". DPD unikam jak mogę, niestety niektóre firmy wysyłają tylko za pośrednictwem ten firmy-porażki.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    - kurierzy unikający pracy jak mogą
    - infolinia właściwie bezużyteczna
  • ~Natalia / 2020-12-22 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam od rana na przesyłkę będąc w domu i celowo nie zajmując się niczym szczególnym by dobrze usłyszeć dźwięk domofonu. Przyszedł mi sms, że moja przesyłka nie została doręczona z mojej winy bo nie było mnie w domu. Została wysłana do punktu odbioru do którego muszę sobie sama przyjść. Dodatkowo zostało to zrobione w godzinach gdy punkt jest już zamknięty i muszę czekać na kolejny dzień. To jest jakaś kpina, celowo bierze się wolne by dorwać przesyłkę to jeszcze jakiś leniwy kurier nie ma zamiaru jej dostarczyć.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentność, lenistwo kurierów, kłamstwo
  • ~Kasia / 2020-12-22 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na jaką można trafić!!! Paczka wysłana do Niemiec,status wysyłki dostarczenie do odbiorcy,po kilku godzinach zwrot do nadawcy. Zero aktualizacji,po 10 dniach paczka wrocila do mnie w stanie tragicznym, rozwalona na części,poklejona taśmą. Kosmetyki,które miały być na prezent były luzem(powypadały z oryginalnych opakowań), słodycze w drobny mak(nikt juz ich nie zjadl).Nie chce nawet myśleć co oni robili z ta paczką... Rozpatrzenie reklamacji jeden dzień przed upływem czasu i reklamacja odrzucona,nie zwrócili ani grosza,nawet za wysyłkę. Złodzieje i oszuści!!!
    ZaletyTotalny brak.
    WadyCzas, obsługa, oszustwo
  • ~Angela / 2020-12-22 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką widziałam.. dostałam SMS że paczka jest dostarczona do punktu na 3 maja w Katowicach gdy tam idę okazuje się że jej nie ma i nikt nic nie wie .. kurier w ogóle nie odbiera telefonu.. zadzwoniłam do siedziby dpd okazało się że paczka jest na ul.miedzianej 10.Kurier mnie nie poinformował że tam ona jest.. Dojechanie tam zajęło mi ponad godzinę. Ostatni raz zamawiam coś z tej firmy kurierskiej.
  • ~Miodek / 2020-12-22 14:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy kurier bardzo niemiły zwyzywal moja mamę że nie będzie czekał 5 minut bo ma dużo paczek a przed przyjazdem nie raczył nawet zadzwonić
  • ~Damian / 2020-12-22 13:37
    Ocena: 4.67 / 5
    W obecnych czasach dość często korzystam z kupowania przez internet, dziś przypadło na dostarczenie przesyłki przed DHL. Niestety przy wpisywaniu adresu pomyliłem się o jedną literkę i paczka została by dostarczona do nieodpowiedniego domu, gdzie kurier się udał. Na szczęście był czujny i zadzwonił do mnie w celu weryfikacji i wszystko się wyjaśniło, podjechał do mnie i dostarczył paczkę. Imię kuriera - Marcin, jestem bardzo wdzięczny, oby więcej takich to by może tyle negatywów nie było :)
    ZaletyŻyczliwość, wyrozumiałość, człowieczeństwo
    Wadybrak
  • ~Ja / 2020-12-22 13:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka zniszczona podczas dostawy do odbiorcy i niedostarczona. Po probie zlokalizowania paczki okazuje ie ze kurier wpisał sobie odmowe przyjęcia nawet niekontakujac sie z odbiorca. DPD zwróciło przesyłkę uszkodzona, wiedząc ze jest uszkodzona, kurier odmówił sporządzenia protokołu szkody, a reklamacja odrzucona.
    Wszelka komunikacja z infolinia nie istnieje jakimś cudam nagrania zniknęły wiec nie ma dowodów na ustalenia odnośnie zwrotu i szkód powstałych ewidentnie po stronie DPD.
    Jeżeli juz musicie z tej firmy korzystać wszystko na piśmie , rozmowy znikają , może tez trzeba je samemu nagrywać , nie mowie juz o częstym porzucaniu przesyłek pod drzwiami przez kurierów bez wcześniejszych ustaleń.
    Zaletycoś przewożą
    Wadydla mnie więcej szkód niż korzyści
  • ~Adam / 2020-12-22 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze miesiąc temu nie miałem żadnych uwag do działania DPD. Wszystko dojeżdżało w całości na czas (wysłałem około 100 paczek przez pół roku). Sympatyczny kurier zawsze odbierał paczkę w wyznaczonych godzinach.
    Czerwona lampka pojawiła mi się w głowie, kiedy kurier zaczął dosłownie wrzucać moje paczki do samochodu. Jak zwróciłem mu uwagę, powiedział, że i tak na sortowni będą rzucać i zasugerował, żebym wszystko pancernie pakował.
    Potem wróciła do mnie paczka (w dodatku uszkodzona) - kurier zadzwonił do odbiorcy z pytaniem, czy jest w domu. Człowiek akurat był w pracy 300m od adresu zamieszkania i poprosił o doręczenie po 16 albo podrzucenie do pracy. Nic się nie wydarzyło. Wg śledzenia następnego dnia też była podjęta próba doręczenia około południa, ale tym razem kurier nawet nie raczył zadzwonić.
    Dwa dni później wróciła kolejna paczka - tu kurier nawet nie próbował dostarczać, ani dzwonić, chociaż odbiorca był w domu cały czas.
    Znudzona pani na infolinii poinformowała mnie, że nie mają awizacji paczek, kurier nie ma obowiązku dzwonić do adresata, a reklamację mogę złożyć, ale to strata czasu.
    Nie wiem, co się stało. Kiedyś uważałem ich za najlepszych, teraz są na samym dnie.
    Nigdy więcej.
    Zaletyjuż nie ma
  • ~Damian / 2020-12-22 12:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma spada na psy jakiś żart. Paczka nie dotarła reklamacji nie uznają i do sądu zalecają się udać. Kurier pewnie zgubił i myślał że przejdzie. Pieniadze stracone.
    WadyWszystko.
  • ~Karol / 2020-12-22 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z kurierem to jakiś żart. Jednego dnia prosiłam aby poczekał minutę i już ktos otworzy, pan sobie pojechał. Kolejnego dnia roboczego w ogóle nie raczył poinformować , ze jest lub będzie , po prostu zaznaczył ze nikogo nie było na miejscu, odebranie przez niego telefonu lub odpisanie na SMS nawet nie graniczy z cudem ponieważ po prostu tego nie robi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4737
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073