Dno i wodorosty podają numer do kuriera którego nikt nie odbiera. Kurier zostawił paczkę w bloku pod drzwiami pomimo iż nikogo nie było w domu , podpisał się za mnie że odebrałem i nawet nie zastanowił się że ktoś może ja sobie przywłaszczyć . Pani z infolini tęż nie mogla się z kurierem skontaktować w celu wyjaśnienia sprawy , poradziła tylko żeby po powrocie z pracy do domu sprawdzić czy paczka leży pod drzwiami a jeśli jej nie będzie to wtedy mogę reklamować.Na szczęście była jednak do tej pory nie sądziłem że takie coś mnie spotka a kurier będzie bezkarny choć jak czytam wpisy to nie jestem jedyny o zgrozo. Szefowie powinni się temu przyjrzeć i wyeliminować kurierów którzy tak postępują .
ZaletyŻadne
WadyRzucanie paczek pod drzwi.
~Bhjnvf / 2020-12-16 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoni do mnie kurier, mówi że ma dla mnie przesyłkę, której ktoś nie odebrał ode mnie (pobranie) więc musze za nią zapłacić- no normalka spoko. Ale nie było mnie w domu wiec powiedział ze przyjedzie następnego dnia. Z racji tego ze nigdy nie ma przy sobie terminala (mimo ze mail przychodzi ze można karta płacić) to pytam czy jutro będzie można zapłacić karta (to był kurier który przyjeżdża zawsze do mnie z DPD) on ze oczywiście ze tak. No i przyjechał, mówię ze płatność będzie karta a on do mnie „tylko gotówka nie można karta” ja mu mówię ze wczoraj mówił że OCZYWIŚCIE ja nie mam gotówki. Po czym on do mnie „a to wczoraj, dzisiaj tylko gotówka do widzenia. I poszedł sobie ten bezczelny typ. (przypominam ze nigdy nie ma przy sobie terminala co potwierdzają moi znajomi do których tez przyjeżdża)
~Marta / 2020-12-16 11:53
Ocena: 1.67 / 5
Kurier dekalarował, że bedzie o godzinie 16, od rana czekalam na niego bo pierwotnie miał być o 13. O 21 doatalam maila, że nie bylo mnie w domu i dlatego nie doreczyl mi paczki. Zenada.
ZaletyBrak
WadyNieterminowość
Brak kontaktu z kurierem
Oszukiwanie klienta
~Sebastian / 2020-12-16 11:27
Ocena: 2.33 / 5
Rekomendują płatność kartą a kurier od 5 miesięcy nie ma terminala do płatności... Nr do kuriera błędny, totalne dno
~Dun / 2020-12-16 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nr 0000016436596T
Kurier miał odebrać przesyłkę która miała być dostarczona do firmy transportowej wysyłającej transport do Skandynawii więc spóźnienie nie wchodziło w grę. Po pierwszym telefonie kurier poinformował że będzie za godzinę, półtorej godziny później kurier nie odbierał, a jak odebrał to poinformował że jego to zlecenie nie dotyczy bo jest drugą zmianą. Na infolinii DPD po odczekaniu kilkunastu minut i przełączaniu pomiędzy kilkoma konsultantami dowiedziałem się że nie ma czegoś takiego jak "druga zmiana" kuriera i po prostu olał zlecenie, ale zostałem poinformowany że sprawa będzie załatwiona i przesyłka odebrana jeszcze tego dnia. Nie zostało odebrana a dzień później dowiedziałem się że zostało zaznaczone w systemie że przesyłka "nie była przygotowana".
Kompetencje pracowników na poziomie zerowym. Mnóstwo telefonów i nerwów. Nie polecam
Zaletybrak
WadyBrak kompetencji i powaażnego traktowania klienta
~mswie / 2020-12-16 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy przesyłki 0000010608609L.
Kurier nie dostarczył przesyłki W historii przesyłki na Alegro zauważyłem , że kurier wpisał odmowę odebrania przesyłki pomimo tego, że wcale się ze mną nie kontaktował, jak również nie dostarczył jej do domu pomimo tego, że w domu przebywały osoby, które przesyłkę mogły odebrać. Na infolinii DPD dowiedziałem się, że przesyłka wróciła do nadawcy, a ja jako odbiorca nawet nie mogę zareklamować takiego zdarzenia. Praktyką jest, że firmy kurierskie dzwonią do odbiorców przed dostarczeniem przesyłek. Taka praktyka w DPD jet chyba nie do pomyślenia.
~Ja / 2020-12-16 08:19
Ocena: 1.00 / 5
To najgorsza firma jaką znam , kurier paczkę zostawił na wycieraczce , dobrze ,że ludzie w bloku uczciwi, nie powiadomił o tym fakcie , a miał numer i mógł sië skontaktować. Druga paczka odesłana do nadawcy , bo nikt nie raczył popatrzeć ,że została przekierowana na inny adres, historia powtarzała się tak dwa razy , pod wskazanym numerem telefonu do dpd Wrocław nikt nie odbiera.Ktoś , kto zarządza tą firmą we Wrocławiu jest niekompetentny i wyraźnie sobie nie radzi.
ZaletyBrak
WadyWszystkie wyżej opisane
~Adrian / 2020-12-16 08:03
Ocena: 1.00 / 5
Niestety komentarz całkiem negatywny ze względu na kilka punktów:
1. Przesyłka miała zostać doręczona do pickup paketshop, lecz ze względu na Lock down nie można jej dostarczyć – co oczywiście nie jest wina firmy, ale to, że nie można zmienić adresu odbiory ani odebrać w żadnym innym punkcie/siedzibie firmy to już niestety tak.
2. Serwis telefoniczny płatny, ale niestety nie wiadomo za co, ponieważ: czas oczekiwania bardzo długi, nie wszyscy konsultanci potrafią mówić dobrze w danym języku, część z nich odkłada po prostu słuchawkę, a wszyscy z nich jedyne co mogą i potrafią to powiedzieć: „niestety, nic nie potrafimy zrobić“.
3. Po osobistej rozmowę w oddziale w Polsce zostało wysłane kilka Maili na różne oddziały DPD z informacją o zmianie sposobu dostarczenia przesyłki, lecz niestety nie otrzymano jakiejkolwiek odpowiedzi.
4. W rozmowę sami pracownicy mówią, że w firmie są spore braki w zatrudnieniu i dlatego nie ma możliwości zajmować się lepiej tymi paczkami, tylko te, co się uda dostarczyć, to są dostarczane, a te, co nie to nie – co w ogóle jako odpowiedz, jest nie do przyjęcia.
5. Gdyby wysyłka pomiędzy Polską a Niemcami była szybsza – paczka zalegała 4 dni w oddziale DPD pod Warszawą, to również nie byłoby problemu z dostarczeniem przesyłki.
Ja rozumiem, że czasami może się coś nie udać, że każdy popełnia błędy, ale niestety ta firma w moim mniemaniu ma klienta całkowicie w czterech literach, a oszczędności firmy widać na każdym etapie. Niestety jest to z pewnością ostatni raz, kiedy skorzystałem z usług tej firmy i również nie polecam jej nikomu.
Zaletybrak
Wadyw/w
~Paweł / 2020-12-16 07:48
Ocena: 1.00 / 5
Paczka została nadana do Niemiec przez pośrednika (kurier maił być dzień wcześniej około południa a przyjechał po 16 więc trzeba było przenieść odebranie na dzień następny) a odbiór nastąpił przez tych partaczy. Wszystkie dane adresowe były poprawne ale nazwa miasta była napisana po polsku a nie po niemiecku - o takim wymogu nikt nas nie poinformował.
Paczka pojechała z Polski po 2 dniach (i tu była już pierwsza interwencja) po kolejnych kilku i rozpoczęciu poszukiwania paczki okazało się, że adres doręczenia jest zły (miasto po polsku) wykonaliśmy kilkanaście telefonów do DPD w Niemczech i Polsce oraz do brokera również wysłaniu kilku maili z informacją jak miasto nazywa się po niemiecku (dodam że bez problemu można było 'załapać' o jakie miasto chodzi a kod miasta był dobry) .... paczka została zwrócona po 14 dniach do nadawcy !!!
Nikt nie zajmował się sprawą mają wszystko głęboko w d....e - potrafią tylko wziąć pieniądze i tyle.
najgorsze jest to że takim - @#$%@$^@$%^%$^%$^$# nie można nic zrobić... a może można jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o info.
Zalety00000000000000
Wadysame wady w standardzie a nie w opcji
~ja / 2020-12-16 00:58
Ocena: 3.00 / 5
Ta firma udostępnia Twoje dane telefoniczne innym podmiotom które bezczelnie nękają dzwonieniem od samego rana.Nie wyrażałam na to żadnej zgody!!! Gdzie jest RODO????
Zaletyzadne
Wadywyłudzacze danych
~niechroniadanych / 2020-12-15 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam: 1. Nie chronią danych nadawcy, danych odbiorcy, do bazy klientów nadawcy poprzypisywane błędne dane mailowe, adresowe innych osób - w momencie nadania przesyłki mail z danymi przesyłki i danymi odbiorcy wysyłany do innych osób, jak ktoś będzie złośliwy może przekierować paczkę gdzie indziej - ma wszystkie dane ! Na żądanie zakazu udostępniania i przetwarzania danych odpowiadają, że nie mają możliwości wprowadzania zmian. - nie odbierają telefonów w oddziale - Kontakt z infolinią: polecają zgłosić reklamację na miejscu w oddziale, tam gdzie była nadawana przesyłka, - korespondencja mail: odpowiadają nie na temat N
Zaletybrak
~Roxy / 2020-12-15 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Firma nadaje się do zamknięcia. Kolejny raz zawiodłam się na tej firmie. Najpierw zaginiona paczka z telefonem która nigdy się nie odnalazła a teraz przychodzi mi rozerwana paczka. Ewidentnie przez kogoś, kto szukał skarbów czyli kurier :/ Nie polecam, złodzieje i brak kontaktu z kurierem który skradł paczkę z telefonem. Kto tam pracuje?? Nikt niewiem kto co i kiedy. Szok!
ZaletyZERO
WadyKurierzy
~Weronika / 2020-12-15 17:26
Ocena: 2.33 / 5
Sama firma DPD jest OK Natomiast kurier, któremu pomaga dziewczyna z numerem telefonu 514 161 781 to jakaś porażka. Wstyd i zlekceważenie nadawcy i odbiorcy przesyłki. Nie dość, że nie dowozi towaru na adres, zostawia paczkę w najbliższy sklepie to jeszcze tak jak dziś wręcza moja paczkę mojej sąsiadce, która też musi dojechać 2km pod sklep żeby szanowna Pani kurierka pomocnica nie musiała jechać. Co to jest? Wasza praca czy harytatywny gest?
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta. Płace więc żądam, jestem inwalidą i oczekuje że paczka będzie mi dostarczona pod wskazany adres!
~Paula / 2020-12-15 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie kompetentna brak możliwości kontaktu z kurierem . Klient jest tej firmie zupełnie obojętny
WadyNie kompetentna , obsługa klienta na przerażająco niskim poziomie
~Anna / 2020-12-15 15:50
Ocena: 2.33 / 5
Ta firma to porażka. Nie dość że uszkodzili przesyłkę to jeszcze nie informuja odbiorcy o tym fakcie i paczuszka sobie gdzieś tam leży a ty czekaj... Kurierzy nie dbają o powierzony towar. Rzucają przesyłkami nie zwracając uwagi na to co jet w przesyłce (paczka oznaczona,że w środku jest szklo)
ZaletyJakoś nie widzę
WadyNiedbałość, lekceważenie, niekompetencja
~Mysza77 / 2020-12-15 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Paczka szła 1,5tyg.. Firma nie umiała jej zlokalizować. Zaginęła na początku drogi. Zrezygnowałam z zakupu. Paczka jeśli się odnajdzie miała być oddana do sklepu. Następnie po ok. 2 tygodniach paczkę porzucono/wrzucono mi na podworko. Codziennie dzwonię żeby łaskawcy zabrali ją do sklepu gdzie miała trafić bo zakupiłem ten towar u innego sprzedawcy. Mija 5 dni paczka dalej zagraca u mnie pomimo codziennych interwencji. Jeszcze dziś usłyszałam że wcale nie mają obowiązku do mnie dzwonić. Tragedia!
ZaletyBrak
WadyBeznadziejna organizacja
~kwiatek / 2020-12-15 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Kiepski kurier DPD rejon Orzesze. Wrzuca paczki do kosza na śmieci na posesję sąsiada, być może ma problem z matematyką i nie potrafi odczytać właściwie numeru budynku. Po zwróceniu uwagi złośliwy, bezczelny. Zgłoszony problem na infolinii i odpowiedź pracownika...niestety nic nie mogę zrobić....Rezygnuję z tej firmy!!
~Tesia / 2020-12-15 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Firma wielkie GÓWNO
Jak kurier z Gryfina i cwaniara z infolinii!!!
Nie po to się płaci żeby sobie schodzić po paczkę zasłaniając się epidemią bo jakoś firma InPost bez problemu przynosi pod drzwi kiedy powiedziałam panu z InPostu sytuację z tą gównianą firmą PDP to się roześmiał i tylko tyle skwitował ŻENADA !!!
Ta firma to dno, wodorosty i dwa metry mułu i będę każdemu odradzać a polecać InPost firma rzetelna i uczciwa a przy tym kurierzy prima sort!
Zalety000000000000000!!!!!!!!!!!!
WadyChamstwo i prostactwo!
~Klient / 2020-12-15 11:28
Ocena: 2.33 / 5
Paczkę kurier zostawił pod wycieraczka nawet nie poinformował ( Paczka była koperta więc ciężko było dojrzeć)
~MEROL / 2020-12-15 10:46
Ocena: 1.67 / 5
Kurier przyjechał do klienta z jedną paczką informując go, że drugiej paczki nie zabrał z magazynu i jutro ją dostarczy... Nie dostarczył jej tylko zwrócił do nadawcy zaznaczając błędny adres... ADRES BYŁ POPRAWNY . Mało tego ja jako nadawca muszę zapłacić 2 razy za wysyłkę dpd już przysłalo mi decyzje o odmowie , że przez błędny adres i tak muszę zapłacić za wysyłki w dwie strony !!!!! numer przesyłki której to dotyczy : 0000297910403W PACZKA NIESTANDARDOWA WIĘC OPŁATY ZA WYSYŁKI TO GRUBO PONAD 100ZŁ