Po zamówieniu przesyłki, dostałam informację, że kurier ją dostarczy w cigu 1-4 dni roboczych.. byt duży rozstrzał czasowy, pracując mimo wszystko z biura, nie zawsze jest możliwość odbioru paczki na czas. Zaplanowałam sobie odbiór paczki następnego dnia, bo przekierowałam na następny dzień. Potem sytuacja podbramkowa, musiałam jechać znowu do pracy, próbując przekieorwać paczkę do punktu pick up. Specjalnie zrobiłam to dzień wcześniej, żeby nie było problemu z przepływem informacji. Niestety następnego dnia rano dostałam SMS, że kurier jest w drodze... serio ? Zadzwoniłam na infolinię, niestety numer zamówienia okazał się za dlugi?? Jakim cudem? Kazano zadzwonić mi bezpośrednio do kuriera, kurier przyjął do wiadomości i ok. Dostaję powiadomienie mailowe, że muszę zaktualizować informację, bo znowu paczka nie dotarła na pierwotny adres (błędny adres) - TZN???? I informacja, że jeśli nie zaktualizuję danych w panelu dostawy, to paczka wróci do nadawcy. DLACZEGO!? Kurier powiedział mi, że paczka wróci na magazyn, a potem do punktu pick up. Jak wchodzę ponownie w panel dostawy, mam na czerwono zaznaczone, że żadna opcja nie jest dostępna - ani przekierowanie, ani zmiana adresu... CZEKAM NA PREZENT NA ŚWIĘTA I CIEKAWE CZY DOTRZE???Zaletybrak, naprawdę...
WadyWSZYSTKO, ZŁE INFORMACJE, BRAK INFORMACJI, BŁĘDNE INFORMACJE, BRAK DOPASOWANIA DO KLIENTA, JEDNO WIELKIE NIE!!!!!!!!! Żałuję, że cokolwiek zamówiłam z tej firmy...