Pracują tam psychopaci. Miałam zlecony i opłacony odbiór paczki na pewne wydarzenie. Przez dwa dni przyjeżdżał kurier, który zachowywał się podejrzanie - wszedł do mieszkania, dziwnie się rozglądał, oświadczył, że nie odbierze tej paczki i faktycznie jej nie odebrał. Wezwania były ponawiane, były skargi na zachowanie lub na brak przyjazdu kuriera, przyjeżdżał też poza umówionymi godzinami, by oświadczyć, że nie odbierze tej paczki (!!!). Tłumaczenia były za każdym razem inne kuriera i kilkorga ludzi na infolinii. Telefonowały osoby z mojej strony i ze strony instytucji zamawiajacej. Było też trzecie zgłoszenie (przy każdym było ileś kontaktów i ponowień), które było priorytetowe - również nikt się nie pojawił... Interweniowała Dyrekcja Isntytucji, ale tez ją olali i nie przyjechali.. Kurier był agresywny i działał na szkodę firmy, a firma go popiera. Tłumaczenia były od koronawirusa, po brak listu przewozowego, który miała dostarczyć firma DPD jak do każdej innej zamawianej paczki - bo i jak można wysłać paczkę daną firmą kureierską z listem przewozowym innej firmy? Tylko z moją przesyłką na to wydarzenie był problem - instytucja ma podpisaną z nimi umowę. Teraz jakaś kobieta z działu reklamacji nie raczy rozpatrzyć reklamacji, tylko kolejny miesiąc odpisuje mi, że pozostawia reklamację bez rozpatrzenia (??!), a gdy się temu dziwię, bo historia i wszystkie rozmowy z za każdym razem innym wytłumaczeniem są arcyciekawe, odsyła mnie do wysłania ponowienia reklamacji.... I tak w kółko - ograniczona jakaś? Firma DPD najwyraźniej chyba nie utrzymuje się z dostarczania paczek i przyjmuje również inne zlecenia...?
Dodam, ze chcieli jeszcze przeciągac sprawę, żebyśmy zamawiali kuriera psychopatę nieodbierającego paczek na następne dni.... ale zrezygnowalismy. To były ponad dwie doby CIĄGłEGO kontaktu z firmą DPD. A teraz już 3-ci miesiąc nierozpatrywania reklamacji.ZaletyBRAK. Szkoda nerwów, bo ta firma nie odbiera paczek, za co jej się płaci.
WadyNerzetelna o podejrzanym działaniu. Utrudnia realizację pewnych zadań wysyłając cżłowieka, co uparcie odmawia odebrania opłaconej paczki przez stałego klienta, a na infolinii za kazdym razem kto inny mówi co innego i to niezgodnego z prawda i wydarzeniami.