strona 444 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- nastepna »
-
~Zuz / 2020-12-24 11:26
Przesyłka miała być dostarczona dziś nikt nie przyjechał i otrzymałam maila ze kurier nikogo nie zastal. ! -
-
~Ewa / 2020-12-24 10:11
Tragedia!!! Nie polecam korzystania z usług dostawy przesyłek międzynarodowych. Paczka 5 dni roboczych leży w oddziałach w Polsce i nie opuściła kraju!!! Totalna ignorancja klienta. Pani na informacji arogancka, nie chciała żeby rozwiązać problem i pomóc w przyspieszeniu biegu paczki. Na koniec, gdy poprosiłam o jej dane osobowe rozłączyła się!!!! Masakra!!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!! Następnym razem skorzystam z usług firmy GLS. -
~H / 2020-12-24 09:37
Kurierzy DPD kłamią wysyłając wiadomości o dostarczeniu bez pojawienia się na miejscu, nie ma możliwości kontaktu z firmą, po złożeniu reklamacji paczka została nam dostarczona po 6 dniach w podartym kartonie z zniszczoną zawartością.... -
~Susino / 2020-12-24 08:53
Tragedia , paczka miała dojść 22.12 . Jest 24.12 i dzwoniąc do DPD , ekipa nie wie gdzie jest paczka - już dawno przekazana przez firme z której zamawiałem . To jest jedna wielka masakra, nie wiem jak taka firma może nadal funkcjonować -
~Aga / 2020-12-24 01:45
Nie wiem co sie dzieje z tymi kurierami to co sie dzieje teraz jest poprostu jedna wielka kompletna porażka nigdy nic nie miałam do dpd az do dnia wczorajszego czekam zadowolona cały dzien w domu ze przyjdzie paczka a tu na śledzeniu pojawia sie wiadomosc ze odmowa droczenia i przesyłka zostanie odesłana do nadawcy troche dziwne bo cały dzien byłam w domu od rana i nikogo nie było i nagle odmowa doręczenia ciekawe ? Nawet jak ktoś by zabłądził miedzy uliczkami to przecież po to podaje numer żeby dzwonić masakra ZaletyZero w tym wypadkuWadyMultum -
~ROB / 2020-12-24 01:20
Powiem szczerze takiej obslugi reklamacji nie widzialem w zadnej firmie. Uniakja odpowiedzi ciagle przesylaja jakies decyzje nie sluchaj opini klienta. Obsluga reklamacji marna. Nie bede z nich korzystal, trzeba promowac Polska Poczte !!! -
~Ola / 2020-12-23 19:37
Po zamówieniu przesyłki, dostałam informację, że kurier ją dostarczy w cigu 1-4 dni roboczych.. byt duży rozstrzał czasowy, pracując mimo wszystko z biura, nie zawsze jest możliwość odbioru paczki na czas. Zaplanowałam sobie odbiór paczki następnego dnia, bo przekierowałam na następny dzień. Potem sytuacja podbramkowa, musiałam jechać znowu do pracy, próbując przekieorwać paczkę do punktu pick up. Specjalnie zrobiłam to dzień wcześniej, żeby nie było problemu z przepływem informacji. Niestety następnego dnia rano dostałam SMS, że kurier jest w drodze... serio ? Zadzwoniłam na infolinię, niestety numer zamówienia okazał się za dlugi?? Jakim cudem? Kazano zadzwonić mi bezpośrednio do kuriera, kurier przyjął do wiadomości i ok. Dostaję powiadomienie mailowe, że muszę zaktualizować informację, bo znowu paczka nie dotarła na pierwotny adres (błędny adres) - TZN???? I informacja, że jeśli nie zaktualizuję danych w panelu dostawy, to paczka wróci do nadawcy. DLACZEGO!? Kurier powiedział mi, że paczka wróci na magazyn, a potem do punktu pick up. Jak wchodzę ponownie w panel dostawy, mam na czerwono zaznaczone, że żadna opcja nie jest dostępna - ani przekierowanie, ani zmiana adresu... CZEKAM NA PREZENT NA ŚWIĘTA I CIEKAWE CZY DOTRZE??? Zaletybrak, naprawdę...WadyWSZYSTKO, ZŁE INFORMACJE, BRAK INFORMACJI, BŁĘDNE INFORMACJE, BRAK DOPASOWANIA DO KLIENTA, JEDNO WIELKIE NIE!!!!!!!!! Żałuję, że cokolwiek zamówiłam z tej firmy... -
~Franc1 / 2020-12-23 18:48
Firma beznadziejna najgorsza z którą miałem do czynienia domownicy czekają na paczkę a ci debile z dpd z niewiadomych przyczyn przekazują paczkę z powrotem na oddział WadySame wady -
-
~Jola / 2020-12-23 16:38
Firma beznadziejna.
moja paczka leżała kilka dni w magazynie zanim w ogóle pojechała za granice.
Zero statusów
Kiedy w końcu wyruszyła za granice po 4 dniach okazało sie, że status jest doręczona, ale nie dotarła na miejsce.
Maile, telefony nic nie dały. Zero pomocy
ZłodziejstwoZaletybrakWadyWszystkie jakie można napisać -
~Hela / 2020-12-23 16:26
Same zalety,wnusia szczęśliwa ja tez .Dziękuję dpd -
~Joanna / 2020-12-23 12:46
Wszystko jak należy. Obsługa idealna pan zawsze dzwoni przed przyjazdem nigdy nie miałam z nimi problemu. ZaletyDzwonią???? -
~Zuzanna / 2020-12-23 12:38
Kurier (Romek?) zachowywał się w stosunku do mnie wybitnie nie miło. Początkowo nie wpadł na to, że skoro demofon piszczy i go wpuszczam to należy wejść i dzwonił trzy razy zanim doszedł do tego wniosku. Po wejściu spotkało mnie powitanie w postaci oczekiwania aż skończy rozmawiać przez telefon, a następnie zdania: "Demofon się odbiera." Wyjaśniłam, najmilej jak potrafiłam, że jest zepsuty. Następnie powiedziałam, że pójdę sprawdzić czy mam pieniądze, ponieważ nie byłam przygotowana na odbiór w tym dniu, co wynikało z oczekiwanego czasu dostawy za cztery dni i braku chociażby SMSa że kurier się dziś pojawi. Gdy znalazłam pieniądze i wróciłam by zapłacić Pana już nie było. Moja mama (na którą była zamawiana przesyłka) zadzwoniła na linię i uzyskała numer do Pana. Powiedział że przyjedzie znowu 12 po 10. Czekam już od pół godziny i nadzieja na pozytywne zakończenie sprawy powoli we mnie umiera. Serdecznie nie polecam. ZaletyBrakWadyBezczelność w stosunku do klienta objawiająca się pejoratywnie nacechowanym słownictwem dobieranym tak, by sprawić przykrość. Kompletny brak profesjonalizmu, brak wiadomości o planowanych odwiedzinach kuriera. Paczka nie została doręczona. -
~Romek / 2020-12-23 10:05
Kurier przyjechał z dostawą, nie dość że wulgarnie odnosił się do nas to w dodatku rzucił kalkulatorem w osobę, która miała zapłacić za przesyłkę, w konsekwencji rozlał kawę na wszystkie dokumenty znajdujące się na biurku. W ostateczności, nerwowy kurier nie pozostawił paczki, ponieważ nie miał czasu czekać, a nerwy to zamiast zostawić w domu to rozładowuje się na niewinnych ludziach. Kurier był młodą osobą, nie wyobrażam se,co będzie za 20 lat. NIE POLECAM USŁUG TEGO KURIERA. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE -
~aga / 2020-12-23 09:38
punkty dpd nie spełniają swoich usług; odsyłają nadane paczki, nie przyjmują do realizacji, brakuje im miejsca na przyjęcie paczki pomimo iż nadanie jest już opłacone -
~MTemp / 2020-12-23 09:33
Moje doświadczenie z działem reklamacji firmy DPD jak i sama jakość ich usług powoduje, iż oceniam tę firmę kurierską bardzo źle. Spodziewam się że już nigdy nie namówię żadnego towaru gdy będzie musiał być przewożony przez DPD.
Jeśli chodzi o ich infolinię i dział reklamacji pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie jak wygląda prawidłowy proces doręczenia przesyłki.
W moim przypadku cała historia jest dość ciekawa. Zakupiłem środki piorące na Allegro dla innej osoby (74 letniej).
Kurier zostawił po prostu paczkę na posesji z nikim się nie kontaktując nie dzwoniąc do drzwi. Po tym jak paczka została odnaleziona okazało się że nie jest już oryginalnie zapakowana, brak najdroższego środka piorącego wewnątrz, brak paragonu. Pozostałości żelu piorącego znajdowały się na znalezionych wewnątrz towarach, opakowania po żelu piorącym nie było w paczce. Sama waga paczki z prawię 9kg na etykiecie magicznie spadła do 3,5 kg. Po wykryciu problemu kiedy zabetonowałem do kuriera Pawła (numeru nie podam) odmówił powrotu i sporządzenia protokołu.
Kiedy złożyłem reklamację po dość długim czasie oczekiwania, choć mieszczącym się w 30 dniach, otrzymałem odpowiedź iż nie jestem osobą uprawnioną do jej złożenia. (nie jest dla nich istotne iż to ja zapłaciłem za towar i transport dokonując transakcji na Allegro)
Reklamację można włożyć wyłączne drogą elektroniczną stąd raczej nie trudno się domyśleć iż 74 osoba jaką jest adresat może sobie z tym nie poradzić tym bardziej że nie dysponuje drukarką i skanerem.
Firma traktuje klientów jak zło konieczne, a jej pracowników z jakimi maiłem kontakt odbieram jako osoby dalece niekompetentne. Dodam, iż wartość towaru jakiego adresat został pozbawiony przez DPD stanowi znaczącą cześć jego niskiej emerytury. Zastanawiam się czy w opisanej sytuacji mogę już DPD nazwać „złodziejami”?
Szczerze odradzam korzystanie z usług DPD.
Zaletyżadnych nie stwierdziłemWadyWyłącznie wady ;P -
~Sandy / 2020-12-23 09:19
Bezczelni kurierzy, ciągły problem i robienie dosłownie na złość osobom czekającym na paczki. Nigdy nie zamawiam dpd, jak tylko mam wybór, niestety nie każdy sprzedawca daje możliwość wyboru. I takim sposobem przed samymi świetami przepychanka z jaśnie panem kurierem i kilka telefonów na niekompetentna obsługę infolinii która nie jest w stanie pomoc, bronią kurierów którzy zachowują się dosłownie jak skończone gnojki, jakbyście byli wręcz karani za to, że coś ma do was dojechać! Widać ze im się nie chce!
Przed świetami czekaliśmy w restauracji na dwie ważne paczki, miały być wczoraj - kurier wchodzi do lokalu bez maseczki, upomniany i poproszony o jej założenie wychodzi trzaskając drzwi obrażony i odjeżdża, zaznacza ze odbiorcy nie było w miejscu doręczenia! Kłamliwy oszust!
Oczywiście reklamacji nie da się złożyć, skargi tym bardziej :)
Sanepid już powiadomiony :)ZaletyŻADNYCHWadyWSZYSTKO!!!! -
-
~Mef / 2020-12-23 07:45
Paczkę próbowałam przekierować - szkoda czasu i tak pojechała na pierwotny adres, do tego dopiero po 2 dniach. Moje telefony do obsługi klienta - następna strata czasu. Po tygodniu szarpania, paczkę dostałam na drugi adres. Wg maila powinna dojechać ok.16. Po 12 zobaczyłam status dostarczone. Komu? Po telefonie do kuriera, okazało się, że przerzucił paczkę przez płot i tak zostawił. Mamy duży ogród z sadem. Mogła tak leżeć do 16 - dobrze, że nie padało. Cierpnie mi skóra jak widzę, że ktoś mi coś wysyła DPD. ZaletyBrakWadySame -
~evela / 2020-12-22 19:24
firma dpd to jakas kpina. kurier zadzwonil ze ma paczke, poprosilam zeby zostawil ja na wycieraczce bo pandemia. jakie bylo moje zaskoczenie kiedy dostalam email ze nie udalo sie doreczyc paczki bo nie bylo nikogo w domu. Kpina i brak szacuku do klienta. Brak słow. Nie polecam!!!!!!! -
~Czarna / 2020-12-22 17:46
15 minut temu Pan z DPD zadzwonił, że czeka z przesyłką a gdy zeszłam po minucie nikogo już nie było. Przez telefon stwierdził, że odmówiłam dostarczenia przesyłki i nie ma czasu na to żeby drugi raz przyjeżdżać. Brak słów.. -
~Dare / 2020-12-22 17:28
Najgorsza z firm kurierskich! 22 grudzień, 4 osoby w domu, ba! 2 inne firmy kurierskie dostarczyły przesyłki bez problemów - kurier DPD "nie zastał nikogo w domu". DPD unikam jak mogę, niestety niektóre firmy wysyłają tylko za pośrednictwem ten firmy-porażki. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO
- kurierzy unikający pracy jak mogą
- infolinia właściwie bezużyteczna
strona 444 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- nastepna »