Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12700 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~justyna / 2021-01-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!! Najgorsza firma kurierska!!! Paczkę nadałam dwukrotnie, gdyż nie byłam pewna gdzie leżał problem przy pierwszym nadaniu. Za drugim razem postanowiłam przyjrzeć się bliżej losowi przesyłki. Okazało się, ze w dzień przewidzianej dostawy nie był go nawet w mieście docelowym. Kurier natomiast twierdził, ze był pod drzwiami odbiorcy dwukrotnie! Co mija się z prawda, gdyż tego dnia odbiorca czekał w domu na zapowiedzianego kuriera. Żadnego kuriera niestety nie było. Awizo zresztą tez nie. Paczka trafiła do magazynu głównego, 200 km od miejscowości odbiorcy. Pod numerem obsługi klienta poinformowano mnie, że jest tylko możliwość osobistego odbioru paczki. W innym przypadku paczka wraca do nadawcy. I tak właśnie dałam się nabrać po raz drugi. NIE zróbcie takiego samego błędu jak ja! Nie zamawiajcie przez DPD, bo to tylko strata czasu, pieniędzy i Waszych nerwów!
    Zaletyzadne!!
    Wadynie dostarczaja paczek pod wskazany adres! brak awizo!
  • ~kl6723 / 2021-01-21 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być dostarczona do mojego domu w określonych godzinach. Po ich upłynięciu zadzwoniłam pod numer kuriera, który dostępny był w mailu. Dowiedziałam się tylko, ze ten Pan wziął mona paczkę przez pomyłkę i dostarczy mi ja dopiero następnego dnia. Wieczorem tego samego dnia otrzymałam informację, ze doręczenie przesyłki się nie powiodło, bo nie było mnie w domu. Pytam się jak to możliwe, skoro siedziałam cały dzień w domu? Następnego dnia dostałam wiadomość, ze paczka została przekierowana do punktu odbioru. Oczywiście po zadzwonienia na infolinie w celu wyjaśnienia całej sytuacji dowiedziałam się, ze takie zachowanie jest jak najbardziej zgodne z regulaminem. Śmiechu warte, człowiek płaci za przesyłkę pod drzwi, a musi po nią krążyć potem po mieście. Stanowczo nie polecam
  • ~Jarecki fornax / 2021-01-21 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    koszmar paczka z Szydłowca do Krakowa przez Radom Warszawę
    jedzie 5 dni !!!!!!!!

    Nigdy więcej DPD
  • ~Zibi 12 / 2021-01-20 22:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko dobrze polecam trochę drogo ale zawsze w czas
  • ~Angelika / 2021-01-20 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!!!!!!! To jakiś żart

    !!!!!!! Dno
    !!!!!!!! !!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWiele wad
  • ~kaka / 2021-01-20 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamscy i aroganncy kurierzy. Podobnie pracownicy na infolinii. Sprawiają wrażenie jakby pracowali za karę, a ich zadaniem jest ,,robić pod górkę" klientom.
    Jak mam zamówić coś przez dpd to przeważnie rezygnuję.
  • ~Damian / 2021-01-20 18:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam ponieważ nie dostarczają na adres jak się mieszka na górce to dzwonią żeby zjechać tłumaczą się że nie wyjadą a nie poto płaci się za przesyłkę a później jedzie się ponia
  • ~Natalia / 2021-01-20 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bez pojawienia się odesłał paczkę do nadawcy. Telefonów nie odbiera, brak szacunku do klienta. Sytuacja już któraś z kolei. Nie polecam!
  • ~szekla12334879624103 / 2021-01-20 13:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogulnie nie polecam, pieniądze za pobranie dostałem 10 dni pózniej a napisane ze maksymalnie 7 dni, kontakt z infolinią jest okropny, nie da sie dodzwonic, długie czekanie na infolini. Szkoda że sie nie da dac mniej niz jednej gwiazdki za obsługe
    Zaletyszybka dostawa
    Wadykontakt, czas dostania pieniędzy z paczki pobraniowej
  • ~Drugi / 2021-01-20 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalny brak zrozumienia drugiego człowieka. Kurier arogancki i hamski. Norma. Osoba po operacji zmuszana do odbioru przesyłki spod klatki. Przesyłka natychmiast telefonicznie skierowana do odesłania nadawcy. Taka kara od kuriera. Gnojek i tyle . Ciekawa wizytówka firmy. Zdecydowanie nie polecam usług ani innego kontaktu.
    ZaletyCzas dostawy.
    WadyPrzypadkowi ludzie bez empatii .
  • ~Sabina / 2021-01-20 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!
    Zamowilam paczkę z zalando która miała mi dziś (20.01.21) dotrzeć .
    O godzinie 9:26 pisze mi na zalando ze paczka dotarła a ja jej fizycznie nie mam.
    Dzwonie do Pana kuriera o imieniu Kamil o numerze kontaktowym 506308320 który mi powiedział że paczkę dostawił na samochodzie.
    Ze co??
    Tłumaczyłam ze paczki nie mam nigdzie na żadnym samochodzie ani gdzies indziej.
    Ja się pytam od kiedy paczkę rzuca się byle gdzie na jakiś samochód ? To może niech odrazu rzucają na drzewo bo po co mają wychodzić z samochodu , żeby nie musieli się ruszać? To sa jaja.
    Coś mnie tyklo żeby się przejechać i zobaczyć bo może wypadła czy coś .
    No i proszę, moja paczka lecz na drodze po które samochody przejeżdżały, w wodzie, zamoczona i pęknięta.
    Dzwonie do Pana Kamil poinformować go ze paczkę mam i żeby szanował kogoś pieniądze zapłacone a nie rzucał byle gdzie .
    To on do mnie , ma pani to dobrze . Zero jakiejś skruchy , o przeprosiny sama musialam się upomnieć.
    Ja nie wiem czy Pan Kamil jest nowym pracownikiem DPD czy juz ma aż tak wygwizdane na tą pracę ale niech się doinformuje jak ma swoje obowiązki wypełniać.
    Ja rozumiem ze jesteśmy ludzi, ze kurierzy mają prace na akord czy coś, ze czas jest dla nich złotem ale szaujmy kogoś paczk i pieniądze wydane na nie.
    Może jak by kurierzy zwracali z własnych pieniędzy za paczki to może by się nauczyli trochę szacunku.
    Teraz mam pytanie, niech mi ktoś wytłumaczyć gdzie kurierzy mają dotarczać zamówione a paczki.??
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaangażowania i brak skruchy za błędy.
  • ~Artur / 2021-01-20 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy ogłosicie upadłość? Jeszcze działacie czy chcecie brać tylko pieniądze? Ostatnio chciałem wysłać paczkę kurierem dpd przez sendit. 2 dni z rzędu nie przyjechal do mnie kurier, żeby odebrać ode mnie paczkę, aż w końcu po straconych dwóch wieczorach zrezygnowałem z nadania u Was paczki. Nie mówiąc już o tym, ze kurier (wiadomego pochodzenia- bo po co płacić swoim) dzwonił do mnie, żeby się "umówić" na odbiór przesyłki, po czym nie przyjechał.. Słychać było, ze totalnie nie wie co do niego mówię. Druga sytuacja.. Została do mnie nadana paczka, niestety poprzez Waszą pożal się Boże firmę kurierską. Od razu po otrzymaniu numeru przewozowego zmieniłem adres doręczenia wysyłki na Waszej stronie, bo nie ma mnie w domu przez kilka dni. Po dobie dzwoni do mnie kurier, że ma do mnie paczkę i zaraz przyjedzie pod pierwszy adres. Podaję mu informację, że jestem w innym mieście. Na co dostaję odpowiedź, proszę o adres na sms, żebym mógł szybciej dostarczyć paczkę. To jest w ogóle możliwe? Dzieli nas 120km i co wsiądzie w tego rozklekotanego Iveco czy inne padło i przywiezie mi specjalnie paczke? Jak możecie zatrudniać ludzi, którzy nie wiedzą jak się przedstawić po polsku, a muszą dostarczać paczki na ulicę, których nazw nie potrafią wypowiedzieć? Zamknijcie to i przestańcie się już kompromitować!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpisałem wszystko wyżej. Za dużo znów pisać.
  • ~Eliza / 2021-01-20 10:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Do tej pory byłam bardzo zadowolona z usług firmy DPD. Od jakiegoś czasu przyjeżdża do mnie Kurier, który jako jedyny dostarcza przesyłki w godzinach porannych (Potrafi przyjechać tuż po godz. 8 lub o 9.00), podczas,
    gdy inni kurierzy przyjeżdżają w godzinach popołudniowych. Dzisiaj punkt 9.00 zostałam zbesztana przez uśmiechniętego kuriera, mówiącego podniesionym głosem do mnie, jak do "Kogoś o niższym statucie społecznym", że zbyt długo na mnie czeka i że powinnam mieć naszykowaną gotówkę to już 3-i raz, po czym w biegu wskoczył do samochodu, nie dając mi dokończyć odpowiedzi na Jego zarzuty.
    Swoim wyniosłym zachowaniem psuje wizerunek firmy (poprzedni Kurier, Pan w średnim wieku, był przykładem kultury osobistej.)
    A moja odpowiedź byłaby następująca:
    1. nie otrzymuję wcześniejszego powiadomienia od DPD w jakich godzinach przyjedzie Kurier
    2. Kurier dzwoni do mnie w momencie podjechania pod dom, gdyby zadzwonił 5 min przed przyjazdem, nie czekałby na mnie.
    3. Jest zima i pandemia, muszę założyć odzież wierzchnią, buty i maseczkę, powalczyć z zamarzniętym zamkiem od drzwi.
    4. Panu się wydaje, że tylko On pracuje, klient pracujący zdalnie musi się wylogować.
    5. Pieniądze mam zawsze naszykowane.


    ZaletyWygoda: dostarczenie do ręki.
    WadyWątpliwa przyjemność kontaktu z tym konkretnym Kurierem.
  • ~Krzyś / 2021-01-20 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma działa tak jakby wszystko kręciło się wokół niej.Brak sensownej kontroli - monitorowanie przesyłki jest jak oglądanie pogody - mozna tylko obserwować. Brak kontaktu z firma jedynie poprzez portal i tzw sztuczna inteligencje która ma IQ niemowlaka. Firma nie dysponuje normalnym konsultantem bo sie pewnie boi ilości reklamacji. Kurierzy dostarczają paczki jak gazeciarze- po prostu podrzucają bez kontaktu z klientem. Do mnie nie dostarczono już po raz trzeci przesyłki bo pewnie kurierowi nie chciało sie i piszą że brak odbiorcy lub żle podany adres - świadczy to o kompetencji kurierów jak i o samej firmie. Ogólnie wielkie DNO.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z firmą i z kurierem.
  • ~Agnieszka / 2021-01-20 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma! Podawane w mailu dzień i godzina dostarczenia towaru nigdy się nie zgadzają. Nie zadzwonią i nie przyślą nawet smsa, że termin dostawy się zmienił, że będą na przykład dzień wcześniej. Gdy nie zastaną nikogo w domu, odwożą przesyłkę do magazynu, często oddalonego o 10 lub więcej km od adresu zamieszkania odbiorcy. Najczęstszy tekst kuriera to: "Dzień dobry, właśnie stoję przed pani domem z przesyłką, ale nikogo nie zastałem. Co mam z nią zrobić?" Ja mówię wtedy: "Jestem w pracy, może pan podjechać do mnie? To 700 metrów od mojego miejsca zamieszkania. Wyjdę i odbiorę". Odpowiedź brzmi: "Nie proszę pani, to nie jest możliwe. Zwracam ją do magazynu i tam ją sobie pani odbierze". Brak słów. Skąd oni biorą tak bezczelnych kurierów. Firma GLS prezentuje zupełnie inne standardy. Powinni sie od nich uczyć! Zero gwiazdek dla DPD, ale nie ma takiej opcji, więc musiałam zaznaczyć chociaż jedną.
  • ~Marcin / 2021-01-20 09:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie myślałem, że będę wstawiał dobre opinie, ale nie mam zastrzeżeń - Katowice, Centrum - 2 kurierów tu jeździ, konkretnie, mili, dogadać się można do odbioru. W porównaniu do innych kurierów Fedex, UPS, to DPD, DHL zasługuje na miano TOP1
    ZaletyMiły kurier
  • ~Anna / 2021-01-20 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa. Nigdy nie spotkałam się z gorszą.
    Zamówiłam kuriera po odbiór przesyłki na poniedziałek. W poniedziałek nikt się nie zjawił ani nie zadzwonił. Wieczorem otrzymałam maila z informacją, że kurier nie zastał adresata w domu i że przesyłka zostanie odebrana w następnym dniu roboczym.
    We wtorek ponownie nie została odebrana ode mnie przesyłka.
    Firma DPD i tym razem podaje fałszywy powód, że nie zastała adresata pod podanym adresem.
    We wtorek, po kontakcie telefonicznym, kurier Krzysztof najpierw skłamał, że był pod naszym domem. Po czym spytany o szczegóły, posłużył się informacjami oznakowania domu, które niedawno zostały zmienione (najprawdopodobniej pamiętał je z poprzednich tras).
    Po przyłapaniu kuriera na kłamstwie, wymusiłam od niego odebranie przesyłki. Powiedział, że będzie w ciągu dwóch minut i oczekuje żeby ktoś czekał przy bramie z przesyłką. Syn z przesyłką czekał przy bramie około 5 minut. Po czym z powodu panującego w tym dniu mrozu, wszedł do domu i wyczekiwał kuriera z oka. Kiedy zobaczył, że kurier podjeżdża pod dom natychmiast wyszedł z domu z przesyłką (trwa to kilkanaście sekund). Jednak kurier nawet się nie zatrzymał i odjechał. Natychmiast wykonałam do niego telefon i otrzymałam odpowiedź, że nikogo nie było przy bramie i że do mnie dzwonił (po historii połączeń, łatwo sprawdzić że nie). Powiedział również, że nie zawróci, bo ma innych klientów, którzy czekają na przesyłki.
    Kurier Krzysztof był przy tym bardzo arogancki i bezczelny. Podkreślał, że ktoś powinien wyczekiwać na niego przy bramie i nie ma czasu czekać, aż ktoś wyjdzie z domu.
    Przed tym zdarzeniem, że w czasach wolnej konkurencji możliwe są takie sytuacje. Mam nadzieje, że DPD szybko zastąpią inne, profesjonalne firmy.
  • ~Małgorzata / 2021-01-20 09:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Zadnej informacji o tym ze chce dostarczyc przesylke.Podobno mnie nie zastał.Nie zadzwonil.nie xostawil awizo.Nic.Dzien po rzekomej probie dostarczenia przesylki okazało się że firma moja opłaconą przesyłkę odeslala do nadawcy.Skandal!!!A gdzie czas aby klient zgłosil sie osobiscie po swoją opłaconą przesylke????
    ZaletyZadnych
    WadyNiekompetencja,ignoriwanue klienta
  • ~Mariusz / 2021-01-20 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina .Podawane numery do kuriera to przypadkowe numery infolinia zlewa sprawe niedostarczonych przesylek .Drat kurierzy robią co chcą .Urządzili sb firmę w firmie .Bezkarni.Pieniądze w błoto
    ZaletyBrak
    WadyPod każdym względem
  • ~Natalia / 2021-01-19 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka czekałam cały dzień za paczka . Otrzymałam ją o 22 no ludzie bez przesady !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7737
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088